Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fisuri anvelope?
Last Updated: Mar 18 2024 09:28, Started by
p243df
, Feb 28 2024 14:51
·
11
#19
Posted 28 February 2024 - 16:50
Daca ai posibilitatea, te poti uita pe sub masina si pe interiorul anvelopelor? O poza? Tot asa crapate sunt ca si pe interior?
|
#20
Posted 28 February 2024 - 16:57
p243df, on 28 februarie 2024 - 16:19, said:
Reesapate nu as crede, dar orice e posibil. Oricum vroiam sa le schimb anul asta în toamna ca să iau dot de anul acesta. Curios ca dupa aia am luat Vredestein, alea nu erau nici subtiri nici cu puncte de montaj. |
#21
Posted 28 February 2024 - 17:12
p243df, on 28 februarie 2024 - 14:51, said:
Salutare, după cum spune și titlul, sunt acestea fisuri? Mai țin pana la 1 aprilie? Vroiam sa le schimb la toamna. Mulțumesc. |
#22
Posted 28 February 2024 - 17:19
andreic, on 28 februarie 2024 - 15:03, said:
Cum sa fie de vara... sunt clar cele de iarna. 4 ani e prea putin pentru oamenii mai amarati, poate 6-7 ani Cele din poza arata ca si cum ar avea stres incorect pe ele (umflate prea putin) sau sunt reesapate si apare desprindere de straturi. collina1976, on 28 februarie 2024 - 16:04, said:
si eu cred ca sunt reesapate Reșapate, fiindcă vine de la shape nu de la eșapament. Nu cred că Nokian reșapează anvelope, sau nu cred că face asta și apoi să le garanteze la 160-170 km/h. Am lucrat vreo 12 ani într-o uzină de amvelope, știu ce zic. Reșapam și noi dar doar pentru utilaje agricole(care nu merg cu viteză mare). Inițiator, am avut și eu ceva similar și în plus ceva ciupituri. Mi-a zis cineva de la o vulcanizare că o posibilă cauză ar fi utilizarea lor la temperaturi ridicate, și noi am cam avut ierni blânde în ultima perioadă. Poți termina sezonul rece cu ele dar las-o moale cu viteza, anvelopele alea nu par de încredere la cum arată. |
#23
Posted 28 February 2024 - 17:27
#24
Posted 28 February 2024 - 18:13
p243df, on 28 februarie 2024 - 14:51, said:
Salutare, după cum spune și titlul, sunt acestea fisuri? Le-am observat azi, pe toate 4 anvelope pe exterior. Pe interior o sa vad sâmbăta cum se prezintă. Nokian wr d3 fabricate februarie 2018, deci 6 ierni cu ele și peste 60 mii km făcuți. 4-5 mm Profil, Mai țin pana la 1 aprilie? Vroiam sa le schimb la toamna. Mulțumesc. 6 ani si 60 000km, cam mult ! Ia si aruncale ! Si daca stateau pe raft tot cauciuc imbatranit se chema. Eu am "terminat" niste gume pt. iarna, din aceiasi clasa, in 3 ani si cam 45 000 km, acum am Pirelli, diferenta enorma. PS eu ma feresc de Nokian ca nu mai e "ala original", de mult timp! Ai alte chinezarii mai ieftine si aceiasi calitate. Edited by mihaiC1, 28 February 2024 - 18:24. |
#25
Posted 28 February 2024 - 18:14
Pai merg zilnic autostrada, 130-150 km/h.
Dunga aia unde a apărut crăpătura e din fabrica. Mâine o sa dau o roata jos sa vad cum sunt pe interior. Aș zice că totuși e din cauza presiunii prea mici din ele. Cea recomandata de Dacia asa le-am umflat. Tot la 3-4 săptămâni când alimentez verific și presiunea. |
#26
Posted 28 February 2024 - 18:30
p243df, on 28 februarie 2024 - 18:14, said:
Pai merg zilnic autostrada, 130-150 km/h. Ai mare grijă, uite ce am pățit eu (în poză). Data pozei 11.12.2023. Pe DN, aveam 120-130, până am oprit s-a tocat de tot. Nu a fost explozie. Nu m-am răsturnat, era pe spate dreapta. Mi-am făcut o cruce mare, ca un ateu care se respectă , am pus rezerva și-am tăiat-o de acolo. Attached Files |
#28
Posted 28 February 2024 - 19:54
p243df, on 28 februarie 2024 - 16:19, said:
Si eu am impresia ca presiunea nu este ok recomandata de Dacia la aceste dimensiuni, 205/55/r16 91h de doar 2.2 față și 2.1 pe spate. Este mica presiunea. la Auris TS hibrid cu aceleais anvelope am 2.5 pe portiera si asa le tin si pe masina, am incercat si cu mai putin si tragi de directie ca la raba. |
|
#29
Posted 28 February 2024 - 20:10
Sunt niște microfisuri, nimic groaznic, am venit acum 3 ani din Germania cu o masina echipata cu anvelopele originale, din 2003, n a avut nici pe dracu.
Le am schimbat, erau mult prea vechi, dar ce e tubeless nu face explozie, doar se dezumfla. |
#30
Posted 28 February 2024 - 20:13
raducanu969, on 28 februarie 2024 - 15:00, said:
Salut 4 ani Maxim este recomandat de producator Care producator ? Inainte sa schimb si eu anvelopele de iarna, citisem cred ca la michelin pe site, faptul ca recomanda inlocuirea dupa 5 ani. Adica, 5 ani e durata recomandata de utilizare, dupa care ei nu mai recomanda a fi exploatate deoarece nu mai sunt in stare optima, caiuciuc isi pierde proprietatile. Asta nu inseamna ca dupa 5 ani tre sa le arunci. Mai e si situatia exceptionala cand parcurgi 20-30000 km pe an caz in care e recomandat sa le inlocuiesti chiar la 2 ani dac atingi nr de kilometrii recomandati de producator si se vede uzura Eu mi-am schimbat anvelopele de iarna, bridgestone ce aveau 12 aratau foarte bine insa erau zgomotoase, se simtea ca isi pierduse din proprietati. Cele noi zici ca erau din burete, mult mai moi si silentioase. Alea din pozele initiatorului clar au o problema, ale mele nu aratau asa nici dupa 12 ani. Par a fi resapate ori ceva defect de fabricatie Edited by A10, 28 February 2024 - 20:18. |
#31
Posted 28 February 2024 - 20:26
AdrianHH, on 28 februarie 2024 - 16:05, said:
Dupa vreo 20/30+seturi de anvelope rulate in ultimii 15 ani pot spune ca dupa 3 ani, mereu s-au simtit anvelopele ca nu mai tin ca noi, fara sa fie mancate. Efectiv, isi pierde din aderenta materialul, am avut Dunlop, Nokian, Bridgestone, Continental, Debita, chinezesti, you-name-it. Am simtit pe pielea mea si anvelope de 10 ani, chiar si vara, efectiv, plastic de lighean, aderenta f slaba. Pt mers la cumparaturi e una, pt vreme rea, ceva neprevazut nu e de incercat(iti sare un pieton, masina in fata, etc). Nu faci explozie dar te mai duci 1-2-3 metri mai mult si aia pot conta(degeaba conduci precaut restul drumului). O data e suficient sa o dai in bara. Daca ar fi sa o iau de la zero, mai mult de 6 ani nu e de tinut o anvelopa, indiferent de profil. |
#32
Posted 28 February 2024 - 20:47
Sau are doua masini in ''administrare'', sotie, copii...
|
#33
Posted 29 February 2024 - 10:08
raducut123, on 28 februarie 2024 - 20:26, said:
daca tu la 15 ani ai rulat 20 de seturi(nu 30 ) inseamna ca ai rulat mai mult de un set pe an...faci 50-60k /an?Daca rulezi 30 seturi la 15 ani inseamna 2 seturi pe an, deci 100k/an.Iti creste covrigul in palma.....te ocupi cu soferia? |
|
#34
Posted 29 February 2024 - 10:18
raducanu969, on 28 februarie 2024 - 15:00, said:
Salut Ti-ai incercat mult norocul, sincer iti spun. Un 4 ani Maxim este recomandat de producator ( calitatea si proprietatile cauciucului se pierd in timp ). Mai bine, rupeti de la gura ceva morfturi, si i-ati anvelope noi. Nu merita a iti risca viata Off topic puternic: N-ai nimerit-o nicicum cu cratima, deși ai încercat ceva variante!!!! |
#35
Posted 29 February 2024 - 11:33
Pentru colegul cârcotaș cu anul fabricației :
IMG_20240229_100052.jpg 250.06K
25 downloads
Am dat jos față - spate, uzura e doar pe exterior, asta denota ca sunt dezumflate. IMG_20240229_101249.jpg 591.35K 25 downloads IMG_20240229_100003.jpg 393.41K 19 downloads Aceea linie, dunga este din fabricație, acum la imbatranirea cauciucului sa apară acele fisuri, ca măsură de avertizare. IMG_20240229_101226.jpg 521.35K 20 downloads IMG_20240229_101233.jpg 515.02K 21 downloads IMG_20240229_101220.jpg 434.8K 18 downloads IMG_20240229_100012.jpg 186.05K 20 downloads |
#36
Posted 29 February 2024 - 12:04
Si mai sustii ca ai rulat cu ele 60 000 km ?! Gumele au imbatranit stand degeaba .
PS eu am tocit Continental in 50 000 km mai ales acum ca nu prea e zapada. Nokian e mult inferior. Edited by mihaiC1, 29 February 2024 - 12:11. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users