Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Dilema vitezelor de pe autostrada

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,233
  • Înscris: 01.12.2005
Eu ma intreb cine poate merge cu CC adaptiv cand e mai aglomerata soseaua. Ca daca nu il setezi la distanta minima fata de masina din fata, se lasa mereu cu flasuri din spate.
* Eu il setez de obicei la 144 km/f corespunzator la 139 real

#38
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,604
  • Înscris: 30.08.2017
La mine CC adaptiv are vreo 4 setari de distanta. Pe cea mai mica sta la o distanta rezonabila, apoi pe masura ce viteza creste cresc si distanta minima (pe langa asta, si softul masinii are un algoritm prin care ajusteaza distanta in functie de viteza, adica nu pot sa stau in cwrul celui din fata la viteza mare oricat as umbla la setari).
Oricum, aia care dau flash-uri pentru ca stau la distanta de cel din fata sunt niste idioti. Nu e ca si cum ar ajunge mai repede la destinatie daca eu stau infipt in cwrul aluia.

Edited by george_alexandru, 04 January 2024 - 12:48.


#39
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008
O sa oripilez unii colegi, dar asta e.

Bag 145 pe tempomat, adica undeva la 130+ real. In general merg pe banda I cu exceptia depasirilor sau daca banda I e proasta. Deci banda II exclusiv depasiri, imi place sa baletez pe banzi, mai scade din monotonie. Daca e neaparata nevoie mai jonglez cu vitezele din + si -, in functie de viteza medie a coloanei. dar cand sunt angajat in depasire pe banda II NU MA REPLIEZ NICIODATA la flashuri, decat dupa ce mi-am terminat treaba. N-are decat sa astepte sa termin depasirea/depasirile si sa ajung intr-o zona libera, din punctul meu de vedere. Folosesc INTOTDEAUNA chestia aia optionala de la BMW care se numeste semnalizator si ma angajez din timp in depasiri (eventual retrogradez a V-a daca am nevoie de sprint).  La consum de benzina nu ma cufuresc: e tot una daca e 8l/100 sau 9l/100, principalul e sa ma simt bine la volan.

#40
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,798
  • Înscris: 12.01.2018

View PostAdm, on 04 ianuarie 2024 - 09:39, said:

Asadar, reglajul il face peste tot buzunarul.
cine își face asemenea ,,reglaje,, clar nu își permite o mașină.adică să mă uit cât consumă mașina este chiar ultimul lucru pe lumea asta pe care l-aș face să îmi mai încarc mintea

#41
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 10.01.2009
Sau poate doar e zgarcit asa cum sunt si eu.

#42
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,963
  • Înscris: 15.04.2019

View Postiladi, on 04 ianuarie 2024 - 13:00, said:

Bag 145 pe tempomat, adica undeva la 130+ real.
139 sau 131? Chiar si daca-i 139, cam mare diferenta intre viteza setata si cea reala. La mine e de vreo 2%.

View Postaxxel4you, on 04 ianuarie 2024 - 11:52, said:

  E un pick up truck american cu motor de 5.3 litri benzina si greutate de vreo 3.5 tone, plus anvelope mari .
  Motorul oricum la viteza aia parea destul de relaxat la 2000 tr/min.
   E masina cu care merg cu familia la drum lung ca mi-e frica sa nu ma intalnesc cu un Huidu de pe contrasens.
Ajuta, insa poti intalni un microbuz/camion in care a adormit soferul. Cam cat e impozitul?

#43
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,441
  • Înscris: 29.04.2008

View Post__Dan__, on 04 ianuarie 2024 - 14:35, said:

139 sau 131?

137 Posted Image

#44
tesla_s3xy

tesla_s3xy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 276
  • Înscris: 14.08.2023

View Postaxxel4you, on 04 ianuarie 2024 - 11:52, said:

  E un pick up truck american cu motor de 5.3 litri benzina si greutate de vreo 3.5 tone, plus anvelope mari .

   E masina cu care merg cu familia la drum lung ca mi-e frica sa nu ma intalnesc cu un Huidu de pe contrasens.

Cu ultima fraza ai justificat achizitia fata de sotie, in rest stim noi care e motivul adevarat Posted Image

#45
destrug

destrug

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 03.08.2004

View Posttesla_s3xy, on 04 ianuarie 2024 - 14:43, said:

Cu ultima fraza ai justificat achizitia fata de sotie, in rest stim noi care e motivul adevarat Posted Image
Daca te gandesti la ce ma gandesc si eu, crezi ca sotia nu stie? Stie dar si-a asumat. Posted Image

Edited by destrug, 04 January 2024 - 15:54.


#46
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,214
  • Înscris: 23.08.2014

View PostAdm, on 04 ianuarie 2024 - 09:39, said:

In teorie toti viseaza ca merg sute de km cu viteza, dar in practica e 7 lei litrul de motorina, iar acel 5l/100km la diesel 1.9TDi nu iese decat sub 120 km/h.

La fel e si la EV, ca eu mor cand vad pe grupuri consumuri de 14kwh/100km.
Ti-ai cumparat cu greu Model 3 SR, cu baterie mica si vrei sa le arati tuturor ca minciuna (range) lui Elon e posibila.
Da, e posibila, dar nu e de dorit.

Asadar, reglajul il face peste tot buzunarul.

View PostAdm, on 04 ianuarie 2024 - 09:46, said:

Nu cred ca ai inteles.
Problema este ca 130km/h deja devine o viteza mare pentru multe masini pe autostrada, desi suntem foarte vocali ca se merge cu viteze mult prea mari.
Daca faci naveta pe autostrada are sens ce zici tu, daca mergi odata sau de doua ori pe luna, nu prea.Poate la electrica daca vrei sa pastrezi din autonomie, la termic e vorba de un pachet de tigari in plus.

#47
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,239
  • Înscris: 01.12.2007

View Postcata32, on 04 ianuarie 2024 - 10:12, said:

Skoda Superb 1.6TDi - 105 cai, nu-mi ia mai mult de 5,5 în regim de autostradă mers constant la 150-160km/h pe GPS.
Mai mult îmi consumă pe naționale, din cauza depășirilor și nici viteză așa mare ca pe autostradă.

Am vreo 3 ani de când cochetez cu electrică, dar am o altă mașină care este simfonie pe roți și nu aș putea să mă urc într-un tramvai care să-mi ucidă toată plăcerea de a conduce.
Cum ai reusit consumul ala? Mie 1.6TDI mi-a luat 8, 8 si ceva Bucuresti-Constanta si inapoi cu 140-160km/H.

#48
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007
Si eu merg pe autostrada in mod normal cu ACC adaptiv si lane assist la 146-147 km/h in bord (aprox 139km/h pe GPS) ca sa fiu la limita legalitatii. Si merg numai pe banda 1 daca e liber. In tarile din vest esti si amendat daca nu tii banda 1 atunci cand e libera.
Doar ca in perioadele aglomerate nu mai tin cont de ACC si imi las doar lane assist...si merg cu coloana....adica uneori depasesc si viteza legala (gen 150-160) pe portiuni unde nu ai cum sa mergi decat sa tii pasul cu cei din fata si din spate...
Nici eu nu ma intimidez la flash-uri...de obicei pun semnal stanga cum ca vreau si eu sa depasesc dar nu e loc si aia e...nu au decat sa stea sa astepte, desi am vazut multi idioti care incearca pe banda 1 sau chiar pe banda de urgenta sa se bage peste toti...

Ce sa mai zic ca am fost anul trecut in Olanda in delegatie si acolo pe autostrada limita este de 100 km/h (pana in ora 19) si 120 sau 130 dupa...iar aia au si chiar 4-5 benzi pe sens...Si mai toti respecta viteza pt ca sunt zone cu camere si radare etc...

#49
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,239
  • Înscris: 01.12.2007
Tu mergi pe b1 de frica amenzii?
Fug olandezii ca dracu cand stiu ca nu e zona de radare.

#50
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,936
  • Înscris: 29.10.2014
Un drum de 1000 de kilometri (adica un drum de 250 kilometri dus-intors de 2 ori pe luna):

- 420 de lei la 6 litri pe suta de kilometri; (la mine inseamna 110 km/h)
- 490 de lei la 7 litri pe suta de kilometri;
- 560 de lei la 8 litri pe suta de kilometri; (la mine inseamna 130 km/h)
- 630 de lei la 9 litri pe suta de kilometri;

Nu stiu de voi, dar eu nu as da diferenta aia de la 560 - 630 la 420 doar ca voua va place sa mergeti ca racheta.

Edited by RedDev, 04 January 2024 - 17:09.


#51
RealMe

RealMe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 15.12.2023

View Postfqx, on 04 ianuarie 2024 - 16:11, said:




Daca faci naveta pe autostrada are sens ce zici tu, daca mergi odata sau de doua ori pe luna, nu prea.Poate la electrica daca vrei sa pastrezi din autonomie, la termic e vorba de un pachet de tigari in plus.
La ev dacă vrei range bun e cam nasol tre s-o cam ți la 100-110 max.,aia-nseamnă b1,depășiri vrei nu vrei tre să faci.Aia e.La termic normal că te bucuri să-i dai talpă mai ales dacă te urci mai rar pe ea(pe autostradă).

#52
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,604
  • Înscris: 30.08.2017
Depinde și cât de des mergi. Dacă mergi ca mine, rar, ii dai și 180. Când mergi des și diferența aia de 20-30km înseamnă câteva sute de lei, te mai uiți și la cât ai în bord.

#53
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,888
  • Înscris: 14.10.2008
La diesel chiar trebuie sa-i dai talpa si turatie, mai ales daca 80% din timp e chinuit in oras.

#54
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 10.01.2009

View Post__Dan__, on 04 ianuarie 2024 - 14:35, said:

Ajuta, insa poti intalni un microbuz/camion in care a adormit soferul. Cam cat e impozitul?

Soferi profesionisti au tahograf si sunt mult mai atenti, 972 ron ca este autoutilitara.

Edited by axxel4you, 04 January 2024 - 19:03.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate