Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dilema vitezelor de pe autostrada
Last Updated: Jan 10 2024 12:53, Started by
Ahasverus
, Jan 04 2024 09:32
·
6
#37
Posted 04 January 2024 - 12:09
Eu ma intreb cine poate merge cu CC adaptiv cand e mai aglomerata soseaua. Ca daca nu il setezi la distanta minima fata de masina din fata, se lasa mereu cu flasuri din spate.
* Eu il setez de obicei la 144 km/f corespunzator la 139 real |
#38
Posted 04 January 2024 - 12:46
La mine CC adaptiv are vreo 4 setari de distanta. Pe cea mai mica sta la o distanta rezonabila, apoi pe masura ce viteza creste cresc si distanta minima (pe langa asta, si softul masinii are un algoritm prin care ajusteaza distanta in functie de viteza, adica nu pot sa stau in cwrul celui din fata la viteza mare oricat as umbla la setari).
Oricum, aia care dau flash-uri pentru ca stau la distanta de cel din fata sunt niste idioti. Nu e ca si cum ar ajunge mai repede la destinatie daca eu stau infipt in cwrul aluia. Edited by george_alexandru, 04 January 2024 - 12:48. |
#39
Posted 04 January 2024 - 13:00
O sa oripilez unii colegi, dar asta e.
Bag 145 pe tempomat, adica undeva la 130+ real. In general merg pe banda I cu exceptia depasirilor sau daca banda I e proasta. Deci banda II exclusiv depasiri, imi place sa baletez pe banzi, mai scade din monotonie. Daca e neaparata nevoie mai jonglez cu vitezele din + si -, in functie de viteza medie a coloanei. dar cand sunt angajat in depasire pe banda II NU MA REPLIEZ NICIODATA la flashuri, decat dupa ce mi-am terminat treaba. N-are decat sa astepte sa termin depasirea/depasirile si sa ajung intr-o zona libera, din punctul meu de vedere. Folosesc INTOTDEAUNA chestia aia optionala de la BMW care se numeste semnalizator si ma angajez din timp in depasiri (eventual retrogradez a V-a daca am nevoie de sprint). La consum de benzina nu ma cufuresc: e tot una daca e 8l/100 sau 9l/100, principalul e sa ma simt bine la volan. |
#40
Posted 04 January 2024 - 13:16
#42
Posted 04 January 2024 - 14:35
iladi, on 04 ianuarie 2024 - 13:00, said:
Bag 145 pe tempomat, adica undeva la 130+ real. axxel4you, on 04 ianuarie 2024 - 11:52, said:
E un pick up truck american cu motor de 5.3 litri benzina si greutate de vreo 3.5 tone, plus anvelope mari . Motorul oricum la viteza aia parea destul de relaxat la 2000 tr/min. E masina cu care merg cu familia la drum lung ca mi-e frica sa nu ma intalnesc cu un Huidu de pe contrasens. |
#43
Posted 04 January 2024 - 14:43
#44
Posted 04 January 2024 - 14:43
axxel4you, on 04 ianuarie 2024 - 11:52, said:
E un pick up truck american cu motor de 5.3 litri benzina si greutate de vreo 3.5 tone, plus anvelope mari . E masina cu care merg cu familia la drum lung ca mi-e frica sa nu ma intalnesc cu un Huidu de pe contrasens. Cu ultima fraza ai justificat achizitia fata de sotie, in rest stim noi care e motivul adevarat |
#45
Posted 04 January 2024 - 15:52
#46
Posted 04 January 2024 - 16:11
Adm, on 04 ianuarie 2024 - 09:39, said:
In teorie toti viseaza ca merg sute de km cu viteza, dar in practica e 7 lei litrul de motorina, iar acel 5l/100km la diesel 1.9TDi nu iese decat sub 120 km/h. La fel e si la EV, ca eu mor cand vad pe grupuri consumuri de 14kwh/100km. Ti-ai cumparat cu greu Model 3 SR, cu baterie mica si vrei sa le arati tuturor ca minciuna (range) lui Elon e posibila. Da, e posibila, dar nu e de dorit. Asadar, reglajul il face peste tot buzunarul. Adm, on 04 ianuarie 2024 - 09:46, said:
Nu cred ca ai inteles. Problema este ca 130km/h deja devine o viteza mare pentru multe masini pe autostrada, desi suntem foarte vocali ca se merge cu viteze mult prea mari. |
|
#47
Posted 04 January 2024 - 16:22
cata32, on 04 ianuarie 2024 - 10:12, said:
Skoda Superb 1.6TDi - 105 cai, nu-mi ia mai mult de 5,5 în regim de autostradă mers constant la 150-160km/h pe GPS. Mai mult îmi consumă pe naționale, din cauza depășirilor și nici viteză așa mare ca pe autostradă. Am vreo 3 ani de când cochetez cu electrică, dar am o altă mașină care este simfonie pe roți și nu aș putea să mă urc într-un tramvai care să-mi ucidă toată plăcerea de a conduce. |
#48
Posted 04 January 2024 - 16:54
Si eu merg pe autostrada in mod normal cu ACC adaptiv si lane assist la 146-147 km/h in bord (aprox 139km/h pe GPS) ca sa fiu la limita legalitatii. Si merg numai pe banda 1 daca e liber. In tarile din vest esti si amendat daca nu tii banda 1 atunci cand e libera.
Doar ca in perioadele aglomerate nu mai tin cont de ACC si imi las doar lane assist...si merg cu coloana....adica uneori depasesc si viteza legala (gen 150-160) pe portiuni unde nu ai cum sa mergi decat sa tii pasul cu cei din fata si din spate... Nici eu nu ma intimidez la flash-uri...de obicei pun semnal stanga cum ca vreau si eu sa depasesc dar nu e loc si aia e...nu au decat sa stea sa astepte, desi am vazut multi idioti care incearca pe banda 1 sau chiar pe banda de urgenta sa se bage peste toti... Ce sa mai zic ca am fost anul trecut in Olanda in delegatie si acolo pe autostrada limita este de 100 km/h (pana in ora 19) si 120 sau 130 dupa...iar aia au si chiar 4-5 benzi pe sens...Si mai toti respecta viteza pt ca sunt zone cu camere si radare etc... |
#49
Posted 04 January 2024 - 17:04
Tu mergi pe b1 de frica amenzii?
Fug olandezii ca dracu cand stiu ca nu e zona de radare. |
#50
Posted 04 January 2024 - 17:08
Un drum de 1000 de kilometri (adica un drum de 250 kilometri dus-intors de 2 ori pe luna):
- 420 de lei la 6 litri pe suta de kilometri; (la mine inseamna 110 km/h) - 490 de lei la 7 litri pe suta de kilometri; - 560 de lei la 8 litri pe suta de kilometri; (la mine inseamna 130 km/h) - 630 de lei la 9 litri pe suta de kilometri; Nu stiu de voi, dar eu nu as da diferenta aia de la 560 - 630 la 420 doar ca voua va place sa mergeti ca racheta. Edited by RedDev, 04 January 2024 - 17:09. |
#51
Posted 04 January 2024 - 17:11
fqx, on 04 ianuarie 2024 - 16:11, said: Daca faci naveta pe autostrada are sens ce zici tu, daca mergi odata sau de doua ori pe luna, nu prea.Poate la electrica daca vrei sa pastrezi din autonomie, la termic e vorba de un pachet de tigari in plus. |
|
#52
Posted 04 January 2024 - 17:17
Depinde și cât de des mergi. Dacă mergi ca mine, rar, ii dai și 180. Când mergi des și diferența aia de 20-30km înseamnă câteva sute de lei, te mai uiți și la cât ai în bord.
|
#53
Posted 04 January 2024 - 18:06
La diesel chiar trebuie sa-i dai talpa si turatie, mai ales daca 80% din timp e chinuit in oras.
|
#54
Posted 04 January 2024 - 18:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users