Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cit de disperati sint cei de la Orange?
Last Updated: Mar 19 2024 00:10, Started by
alumoi
, Dec 29 2023 20:20
·
9
#92
Posted 26 February 2024 - 19:49
micutu82, on 26 februarie 2024 - 19:34, said:
Tocmai ce am primit notificarea prin posta 😅🤣. Mai exista vreun link unde se poate face cererea de reziliere, online? Eu am trimis pe [email protected] Edited by dany23ro, 26 February 2024 - 19:52. |
#93
Posted 26 February 2024 - 19:53
Deci mai exista un formular online? Că la contact, din ce am înțeles, trebuie sa scrii că vrei rezilierea. Practic nu mai exista un formular tip
|
#94
Posted 26 February 2024 - 19:56
micutu82, on 26 februarie 2024 - 19:53, said:
Deci mai exista un formular online? Că la contact, din ce am înțeles, trebuie sa scrii că vrei rezilierea. Practic nu mai exista un formular tip Edited by dany23ro, 26 February 2024 - 19:56. |
#95
Posted 26 February 2024 - 19:58
Tu ai completat o cerere tip, apoi scanata și trimisa
|
#96
Posted 26 February 2024 - 20:00
#97
Posted 26 February 2024 - 20:05
La 300 nu mai poți intra in contact cu ei😁🤣. Au introdus-o pe Gia 🤣😁🤣.
Bag numărul de telefon și-mi spune că este inca in perioada contractuala deci la revedere. Apoi zice că dacă vreau sa intru in contact cu un consultant sa apăs 0. Apăs 0 și se închide apelul 🤣😁 |
#98
Posted 26 February 2024 - 20:12
+40 374 300 300 poți suna aici
Formularul de contact de pe site nici acum nu funcționează.Desi le am scris azi de pe la 10:00.La 14:00 au reușit să îmi răspundă că nu au răspuns la solicitarea mea. |
#99
Posted 26 February 2024 - 20:17
Fix același lucru. Bag numărul și-mi zice că e in perioada contractuala și la revedere 😁😅🤣.
Iar comercialul..a închis șandramaua 🤣😅 |
#100
Posted 26 February 2024 - 20:19
micutu82, on 26 februarie 2024 - 20:17, said:
Fix același lucru. Bag numărul și-mi zice că e in perioada contractuala și la revedere 😁😅🤣. Iar comercialul..a închis șandramaua 🤣😅 Că sa nu mai sune clienți au suspendat o perioada comercialul sa reușească să adauge 2 euro la abonament că știu că sună abonații. Mai sus cineva a reușit să negocieze sa scoată la 45 de lei tv internet telefon și HBO. Edited by dany23ro, 26 February 2024 - 20:24. |
|
#101
Posted 26 February 2024 - 20:23
Am trimis din contact. Am zis că nu accept și aia e. 🤣😅.
Mi s-a dat și număr de înregistrare. Acum asteptam Edited by micutu82, 26 February 2024 - 20:23. |
#102
Posted 26 February 2024 - 20:27
#103
Posted 26 February 2024 - 20:37
Da, am ales "altele"
Edited by micutu82, 26 February 2024 - 20:38. |
#104
Posted 26 February 2024 - 21:05
Cand renegociati si trag de voi sa nu plecati ar trebui sa cereti un euro in minus pentru fiecare serviciu. Sa-i usture daca se gandesc sa o faca din nou dar si pentru timpul pierdut, in loc sa stati linistiti trebuie sa va stresati si sa va bateti cu ei in emailuri si telefoane pentru a respecta un cacat de contract.
|
#105
Posted 26 February 2024 - 21:16
Aici e vina ANPC. Acest sport îl practică toți cu acordul tacit al ANPC
|
|
#106
Posted 26 February 2024 - 21:44
AlexEn, on 26 februarie 2024 - 16:04, said: Sigur din ce punct de vedere? Pe firele alea, daca se intampla ceva cu ele, cineva trebuie sa vina sa le repare. Iar asta costa (tre sa ai oamnei, sa se deplaseze, sa stie cum se face reparatia) si mai sunt si alte costuri care pentru tine sunt transparente. Inteleg ca ai o pasiune pentru trecut dar trebuie sa pricepi ca evolueaza tehnologia si vrand, nevrand, trebuie sa te adaptezi. Pe acelasi principiu daca se strica ceva la fibra, tot trebuie sa aiba oameni sa o repare, deci este fix acelasi lucru din punct de vedere al muncitorilor, nu vad logica |
#107
Posted 26 February 2024 - 22:08
Fibra nu are nevoie de echipamente active pe traseu (amplificatoare, concentratoare, baterii).
Oricum, telefonia aia fixă, analogica, dupa care suspină toti nostalgicii, nu mai există de mult! Edited by NikoroB, 26 February 2024 - 22:09. |
#108
Posted 27 February 2024 - 01:04
Parţial mai e.
AlexEn, on 26 februarie 2024 - 16:04, said:
Sigur din ce punct de vedere? Pe firele alea, daca se intampla ceva cu ele, cineva trebuie sa vina sa le repare. Iar asta costa (tre sa ai oamnei, sa se deplaseze, sa stie cum se face reparatia) si mai sunt si alte costuri care pentru tine sunt transparente. Inteleg ca ai o pasiune pentru trecut dar trebuie sa pricepi ca evolueaza tehnologia si vrand, nevrand, trebuie sa te adaptezi. Să înţeleg că dacă se strică ceva la fibră, echipamentele de fibră nu vine nimeni să le repare şi nu-ţi va mai funcţiona serviciul? Şi dacă e o pană de curent pe undeva pe traseu, adios servicii? Păi asta înseamnă că nu e un serviciu de încredere. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users