Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cit de disperati sint cei de la Orange?
Last Updated: Mar 19 2024 00:10, Started by
alumoi
, Dec 29 2023 20:20
·
9
#127
Posted 04 March 2024 - 09:17
Daca este cineva interesat de cererea tip de la Orange, o are atasata. De trimis am trimis aici si in partea de jos completati la sectiunea trimite-ne un mesaj.
Sunt chiar nesimtiti sa ceara 5 euro pentru 100 min. nationale si 100 in spatiu SEE. Attached FilesEdited by macette, 04 March 2024 - 09:17. |
#128
Posted 05 March 2024 - 10:09
Nu mai au funcțională adresa [email protected] , am trimis formularul completat la adresă sed am [email protected] , care se pare că mi-a primit mailul. @macrtte mulțumesc, am depus și pe linkul de la tine unde am primit instantaneu Nr de înregistrare.
|
#130
Posted 05 March 2024 - 15:55
Fire din Cu. In blocul in care locuieste mama mea nu exista infrastructura de FO.
|
#131
Posted 06 March 2024 - 09:15
Puteau să facă o ofertă mai bună la minute. Dar văd că au încă mentalităţi vechi.
|
#132
Posted 06 March 2024 - 09:55
#133
Posted 06 March 2024 - 13:44
Zi de zi mă fascinează "inteligenta" Orange 🤣 și lumea înjura Telekom 🤣😂🤣.
Acu o săptămână și ceva mi se activează oferta la 5 lei cu roaming 5gb. Bine..oferta activata fara roaming, din greșeală, cică. După două ore mi se spune că oferta este cu roaming și să dau reject la oferta pentru reactivare. A treia zi, la fel, telefonic mi se spune că am roaming 🤣🤣. In aplicație că dădeam activarea sau dezactivare...nu făcea nimic, rămâne pe activare. La *100# dădeam dezactivare dar rămânea activat 🤣. In cont apare activat..misterioase sunt căile Orange 🤣😂. Sun astăzi, după o săpt și mi se spune că nu am roaming 🤣. Zică pai in aplicație și la *100# îmi apare activ. Și tipul face: credeti-ma că nu aveți, nu vă luați după ce scrie la in aplicație și la *100#, dar dacă vreți roaming va dau la 10lei. Zic și cât internet am, pai 1gb și ceva🤣😂. Zic pai până acum aveam 5-6gb la abonamentul de 5 lei, cel oferit 😂🤣😂. Nu, vi s-ar spus greșit de ambele persoane 🤣 Reveniți la oferta veche și gata 😂🤣😂 nimeni nu știe care-i adevărul la Orange 😂 LE Sa vedem acum daca angajații Orange știu să mă treacă la vechiul abonament 🤣😂🤣. Experiența cu Orange mă face să cred că se va ajunge, din nou, la ANPC 🤣😂 Edited by micutu82, 06 March 2024 - 13:42. |
#134
Posted 06 March 2024 - 14:02
LE 2
Acum am primit SMS că mi s-a dezactivat roamingul care era neactivat, după spusele angajatului Orange 😂🤣 Epopeea continua 🤣😂🤣 Edited by micutu82, 06 March 2024 - 14:02. |
#135
Posted 06 March 2024 - 15:26
M-au sunat acum de la Orange să-mi spună că de fapt abonamentul de 5 lei avea roaming pe cont și că era corect ce-mi arata in aplicație și mi-a zis greșit colegul 😁🤣🤣 dar nu a știut să-mi spună cât internet am, daca se calculează la valoarea întreaga de 7 euro sau la prețul redus de 1 euro 🤣🤣
|
#137
Posted 06 March 2024 - 15:49
Așa știu și eu, dar angajații Orange nu prea au habar 🤣
|
#138
Posted 07 March 2024 - 00:26
#139
Posted 07 March 2024 - 09:43
Nu sef, nu e invechita. E n zilele noastre, unde ar trebui sa traiesti si tu.
|
#140
Posted 13 March 2024 - 16:35
V-a contactat pe careva cei ce ați depus solicitarea de reziliere?
La solicitarea mea verbală din 20 februarie o fătucă mi-a spus că dă mai departe solicitarea mea, i-am cerut și nr de înregistrare, bun mi-a dat un număr. Tot așteptând, am depus o solicitare scrisă și semnată la [email protected] acum figurează în my orange cu nr de înregistrare, dar nu și cel solicitat verbal în urmă cu două săptămâni. În curând se împlinește luna și încă nu m-a căutat absolut nimeni să mă întrebe despre solicitare. Sper să nu mă trezesc că accept tacit majorarea. Or îmi închid ei serviciile fără a mă mai consulta? Dacă cineva a primit reacție de la OROC, puteți relata și voi. Edited by correras, 13 March 2024 - 16:36. |
#141
Posted 14 March 2024 - 00:35
pai voi faceti solicitare verbala, nu in scris sau trimisa macar prin mijloace electronice la distanta (e-mail, internet)? chiar credeti ca daca spuneti ceva la telefon, o sa fiti bagati in seama de catre operatorul de telefonie?
|
|
#142
Posted 14 March 2024 - 09:42
S-a rezolvat prin cea scrisă și înregistrată automat în sistemul lor. M'a abordat dimineață o domnișoară de la retenție și am agreat că rămânem cu abonament la 1 euro, voce nelimitat+, contractul intrând în vigoare de astăzi.
laro , Verba volant, scripta manent. 🙂 Edited by correras, 14 March 2024 - 09:44. |
#143
Posted 19 March 2024 - 00:10
rexx, on 23 februarie 2024 - 15:22, said:
am contul de myorange al unei cunostinte in varsta inregistrat pe mailul meu are toate 3 serviciile si luna asta tocmai ce a iesit din perioada minima de 2 ani am primit notificarea ca fiecare serviciu se majoreaza cu 2euro (ce inseamna 6 euro in plus la factura) plus indexarea anuala cu 8% am luat legatura cu rudele care se ocupa de casa si au depus cererea de reziliere undeva prin februarie pe 1 martie am primit sms ca serviciile se vor rezilia - nr meu de mobil e inregistrat ca nr de contact peste cateva zile am primit sms ca va veni cineva sa ridice echipamentele contra unei taxe de 2 euro/serviciu. avand in vedere ca cel mai apropiat sediu RTC e la 50 km distanta, e un cost ok. peste inca cateva zile m-a sunat cineva sa le ridice. am luat legatura cu persoana respectiva si i-am dat numarul celui care urma sa ridice echipamentele de aici incepe partea interesanta: factura emisa in februarie e deja marita cu cate 2 euro/serviciu si a crescut de la aprox 75 lei la 99 lei cand a depus cererea de reziliere i-au cerut sa plateasca 150 lei sa acopere 2 facturi neplatite, probabil decembrie si ianuarie zielele trecute ma suna cineva de la recuperari ptr factura de 99 lei. le spun ca titularul a decedat si cine se ocupa de casa a depus deja cerere de reziliere acum asteaptam sa vina factura pe luna martie care o sa aiba vreo 3 luni pe minus sa se scada din cea de 99 lei emisa in februarie. nu avea rost sa plateasca 99 lei ca apoi sa vina factura pe minus cu 50-60 lei si sa se chinuie sa recupereze banii aia. asa vine factura pe martie pe minus, se scade din cea scadenta din februarie si plateste doar diferenta oricum toate serviciile au fost oprite, in myorange nu mai exista nici un serviciu activ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users