Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cit de disperati sint cei de la Orange?
Last Updated: Mar 19 2024 00:10, Started by
alumoi
, Dec 29 2023 20:20
·
9
#1
Posted 29 December 2023 - 20:20
Pe 19.12 primesc un telefon de la Orange ca e musai sa-mi schimbe echipamentele mostenite de la Romtelecom, sa ma treaca pe fibra optica pina in apartament.
Zic OK dar le atrag atentia ca nu ma intereseaza internetul de la ei ci doar telefonia fixa, asa cum am si acum. Donsoara ma asigura ca a notat si ca abonamentul va ramine la fel, doar telefonie fixa si la acelasi pret. Convenim sa vina echipa tehnica dupa Craciun. Pe 20.12 ma suna un nenea de la tehnic ca ei sint in fata blocului sa faca modificarile. Ii zic sa-si verifice fisa de lucru ca am stabilit sa vina dupa Craciun. Ca hir, ca mir, ca el nu stie nimic, ca o sa verifice. Pe 26.12 primesc un mail prin care sint informat ca am primit in custodie un modem si ca beneficiez de un abonament voce in valoare promitionala de 10. Cred ca erau monede Botswaneze, ca nu scria lei sau euro sau dolari. Hopa, ceva miroase naspa, hai sa pierdem vremea cu un telefon la maretul Orange. Dupa vreo 5 minute de navigat printre roboti, dau peste un operator uman. Si acum incepe distractia: - Ati solicitat modificarea.... - Doamna, dvs. m-ati anuntat ca sint obligat sa va permit accesul pentru a aduce fibra optica in casa. - Aaaa, daaa, stiti ca.... - Doamna, vad ca mi-ati dat deja in custodie un modem nou. Cind ati facut asta, ca nu a fost nimeni la locatie. Pentru ce este modemul? - Pai ati solicit si serviciul de internet... - Doamna, va rog sa verificati inregistrarea din data de 19.22 ora .... si veti vedea ca am specificat ca NU doresc decit telefonie fixa. Va anunt ca refuz orice modificare a abonamentului si/sau a conditiilor tehnice. Va rog sa anulati modificarile facute unilateral de angajata dvs. - Aaaa, pai eu nu pot, trebuie sa va contacteze colega. - OK. Azi, pe la 18.40 ma suna din nou Orange: de la tehnic: pentru instalarea solicitata de dvs.... - Doamna, NU am solicitat nici o instalare. Dvs. mi-ati bagat cu forta pe git un abonament de internet si ati intrat la mine in casa in lipsa si mi-ati lasat in custodie un modem, sau cel putin asa scrie in e-mailul primit de la dvs.In urma discutiilor cu un reprezentant al companiei dvs. urma sa fiu contactat pentru a remedia abuzul. - Pai eu sint de la tehnic, nu pot sa modific nimic, dar o sa anunt departamentul de oferte sa va contacteze. Stimati reprezentanti ai companiei Orange, chiar asa de disperati sinteti? Miine voi avea placerea de a trimite o scrisoare cu confirmare de primire catre sediul dvs. prin care voi solicita, pe linga inregistrarile telefonice ale convorbirilor avute cu reprezentantii dvs. si niste scuze pentru nesimtirea angajatilor. Credem ca fraierirea clientilor cu abonamente nesolicitate este rezervata doar pentru persoanele in virsta care nu inteleg ce li se spune. Aveti CNP-ul meu, ar trebui sa stiti ca nu sint senil (inca). Edited by alumoi, 29 December 2023 - 20:21. |
#2
Posted 29 December 2023 - 20:28
alumoi, on 29 decembrie 2023 - 20:20, said: Azi, pe la 18.40 ma suna din nou Orange: de la tehnic: pentru instalarea solicitata de dvs.... - Doamna, NU am solicitat nici o instalare. Dvs. mi-ati bagat cu forta pe git un abonament de internet si ati intrat la mine in casa in lipsa si mi-ati lasat in custodie un modem, sau cel putin asa scrie in e-mailul primit de la dvs.In urma discutiilor cu un reprezentant al companiei dvs. urma sa fiu contactat pentru a remedia abuzul. - Pai eu sint de la tehnic, nu pot sa modific nimic, dar o sa anunt departamentul de oferte sa va contacteze. Sau poate au facut manevre in hartii sa isi ia ei bonusu ca au facut o instalare la dresa cutare da e minciuna Eu is curios ce a facut cu modemu ala care pa hartie scrie ca ti l au dat tie da de fapt nu ti a dat nimic |
#3
Posted 29 December 2023 - 20:30
exact la fel valabil si la restul. patit cu telekom. a durat 1 luna si cateva ore la telefon sa returnez rahatu ala de aparat si sa modifice la loc pretu la abonament...
|
#4
Posted 29 December 2023 - 20:34
Ca tot veni vorba, la faza asta ar trebui sa sara cei cu invocarea gdpr-ului pe toate topicurile despre call recordere, ca nu ai voie, ca e ilegal, etc. Era bun acum sa ai inregistrarea nu? Daca iti imaginezi ca o sa primesti vreo inregistrare de la ei, esti din cale afara de optimist, ireal as zice
|
#5
Posted 29 December 2023 - 20:44
A, stati linistiti, doar am scris sa-mi descarc nervii. Convorbirea cu ultimele 2 persoane a fost muuult mai spumoasa.
Stiu ca nu rezolv nimic, dar daca tot este sa ma distrez... Acum o sa postez si in comunitatea lor, sa poata sa inceapa cu "dati-ne nr. de telefon in particular sa verificam...". |
#6
Posted 29 December 2023 - 20:58
Sunt foarte disperați. Am observat ca suna pe final de contract, îți baga pe gat o modificare și gata, te au mai prins 2 ani. Eu am modificat traficul de internet la un abonament ( in plus) si m am trezit cu decalarea termenului contractului, chipurile ar fi contract nou. Au agenți de vânzări cu Target și ăștia sunt disperați.
|
#8
Posted 29 December 2023 - 21:01
eu i-am dovedit cu inregistrarea mea acu vreo 7 ani, in care ma minteau sau au "omis" sa spuna ceva....a venit factura 400....lucram la ei de vreo 23 de ani si nici macar asa n-am putut sa rezolv magaria pana nu am scos inregistrarea si le-am trimis-o pe mail. Sustineau ca au ascultat convorbirea cu agentul si mi-a prezentat corect toate informatiile.....cand au vazut inreg au inceput cu scuze corporatiste si mi-au dat banii inapoi, plus 100 in plus. Retine, colegi fiind....asa ca, nesimtirea intrece orice limita, trebuie sa fii pregatit altfel e greu
|
#9
Posted 29 December 2023 - 21:17
Direct plângere la ANPC.
Și foarte bine ar fi să înregistrezi convorbirile cu ăștia de acum. Că operatorii sunt disperați după comisioane. Li se dau salarii de mizerie, iar grosul banilor ies din comisioane. Eu în locul tău m-aș duce la Digi sau la alt operator și aș porta numărul de fix. Și nu înțeleg cum pot face ei treburile astea din telefon să-ți bage pe gât abonamente, atât timp cât nu semnezi nimic. Vorba volem scripta manet. Edited by Valy_User, 29 December 2023 - 21:20. |
#11
Posted 29 December 2023 - 21:23
Eu nu înțeleg ce valoare juridică poate avea un acord verbal.
|
#12
Posted 29 December 2023 - 21:34
stai linistit ca toti fac asa, sunt ei acoperiti, altfel n-ar miza pe magariile astea
|
#13
Posted 29 December 2023 - 21:39
acordul verbal nu are valoare legala, mai ales ala tacit cu "daca acceptati continuarea convorbirii va dati acordul..bla bla" - asta e total ilegal ca nu ai cum sa iti dai acordul pt ceva ce nu a fost inca prezentat...
|
#14
Posted 29 December 2023 - 21:39
Hmmm, cam seamana cu situatia in care am fost si eu.
Abonament telefon si internet Telekom pe modem ADSL si TV pe satelit. Orange ma contacteza sa ma treaca pe fibra cu internetul, acelasi pret, viteza mai buna, etc. OK, se face lucrarea insa ma suna de la ex telekom pentru abomanentul TV si cu stupoare aflu ca am si internet de la ei dupa vreo luna de la trecerea pe fibra... A trebuit sa fac cerere se renuntare, sa ma plimb cu modemul la Timisoara sa-l predau si sa mai platesc o luna abonamentul, nu problema de bani m-a incurcat cit plimbarea la Timisoara la ei la centrul lor. Problema e ca la Orange sint sau erau 2 companii care ofereau servicii, Orange (ORO) si Orange Communication Romania (OROC), ex Telecom ori astia se comportau ca doua companii diferite care-si luau abonatii de la una la alta fara sa comunice intre ele desi eu ca abonat am fost anuntat, stiam ca e preluat fixul de Oro si ma asteptam ca asta sa fie transparenta situatia, superb management al relatiilor cu clientii!! |
#15
Posted 29 December 2023 - 21:53
Am găsit asta:
Quote (6) În cazul în care urmează să se încheie un contract la distanţă prin intermediul telefonului, profesionistul trebuie să confirme oferta consumatorului, al cărui angajament începe doar după ce acesta a semnat oferta sau după ce şi-a trimis consimţământul scris. Aceste confirmări trebuie făcute pe un suport durabil. https://anpc.ro/anpc...g_34_140616.pdf Și e bun de citit si ăsta: https://www.ancom.ro...stanta_2018.pdf |
|
#16
Posted 29 December 2023 - 22:14
Ghinionul lor ca au dat peste un consilier juridic plictisit. Dupa ce termin cu procedura administrativa oficiala (Orange -> ANPC) o sa fac ca tot romanul si o sa sun un prieten de la Orange sa lamurim problema.
Dar, pina atunci, macar ma distrez si eu. Ce, numai ei? |
#17
Posted 29 December 2023 - 22:27
Toti operatori sunt disperati in a acapara cati mai multi clienti si astfel ei folosesc diferite mijloace neortodoxe
Mai ales ca multa lume e afona in domeniu si ei pe asta se bazeaza Asta se si doreste de catre stat , ca romanii sa fie cat mai inculti pentru a putea fi manevrati cat mai usor Cu toate ca avem chipurile o democratie , se pare ca practic ne intoarcem in evul mediu Inainte de 89 aveam un dicton - Clientul nostru , stapanul nostru Dupa 89 , acest dicton sa transformat in - Clientul nostru , sclavul nostru Legea fiind foarte interpretativa , multi neavand posibilitati financiare de ai da in judecata , iar cu ANPC-ul vrei nu vrei trebuie sa joci cum zice operatorl pana ANPC iti da raspunsul , 30 de zile conform legii In situatia ta ( Alumoi ) chestia asta ar fi trebuit lamurita imediat dupa ce portocala a preluat clienti de la telekom Daca erati mai multi nu prea aveam cum sa va saboteze , asa pe rand cate unul le este mai usor sa va ''invarta'' pe degete , mai ales ca poate tu esti o exceptie cunoscand legea - Dar oare cati sunt ca tine ? Edited by wather, 29 December 2023 - 22:28. |
#18
Posted 29 December 2023 - 22:40
Eu aveam internet și televiziune prin satelit de la ei la preț ok. Au zis că-mi bagă prin fibră că este ultima tehnologie...si factura va fi mai mică. Surpriză factura este mai mare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users