Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Cit de disperati sint cei de la Orange?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#37
N3mesis

N3mesis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,801
  • Înscris: 16.05.2010

 AlexEn, on 30 decembrie 2023 - 08:08, said:

Tu nu esti inregistrat ca operator de date cu caracter pesonal si ei nu si-au dat acordul sa inregistrezi tu convorbirea,
Hai sa lasam prostiile astea, ca nu stiu cum se face dar legea e mereu de partea firmelor si impotriva persoanelor fizice, dar e o simpla coincidenta. Incearca totusi sa porti o convorbre telefonica cu o firma care vrea sa inref=gistreze convorbirea dar tu nu esti de acord. Zici ca este posibil? Eu am testat si mi-au inchis telefonul in nas, ca politica firmei, ca blabla.

#38
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,998
  • Înscris: 18.12.2007
Ti-am explicat prevederile legale. Daca nu iti convine, fa ce iti sta in putere sa schimbi legea.

#39
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003
Salarii de mizerie, bonus in fct de target.

Calitate boabe la hectar.

#40
98521457

98521457

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 25.11.2023
Extrem de disperati.
Am vazut abonament "bagat pe gat" batranilor de peste 80 de ani. Sfatuiti batranii ca "asa e mai bine".  Un batran care nu voia sa rugineasca la minte i-a intrebat (eram de fata): cat crezi ca mai traiesc eu? Daca mor dupa 2 saptamani, cine plateste abonamentul inca 2 ani? Domnisoara, siderata, a ridicat din umeri.
Eu insa, voiam sa trec de la abonament la prepay (ca ciudat, aveam mai mult internet la mai putini bani) cu pastrarea numarului. I-am anuntat regulamentar cu o luna inainte. M-a sunat o duduie si-mi spune ca pentru asta trebuie sa platesc vreo 65 de lei. Bine, asta era cu cativa ani in urma. De ce? Pai...   Multumesc, nu.
Cum sunt ei insistenti, ma mai suna cineva. Mai sus in ierarhie. Care e problema? Pai, vreau, si mi se cere... Nu se poate! Eventual 30 de lei ca sa va incarce optiunea in prima luna. Ba nu, zic eu, verificati inregistrarea convorbirii (noroc ca stiam). Am renuntat la ei.

#41
rolion

rolion

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 28.07.2005
Mai nici un provider nu ofera telefonie pe cablul vechi PSTN,cu doua fire.
Totul este zilele astea pe VoIP, prin internet-ul cunoscut,deci iti va trebui on modem care va avea un port (sau doua) pentru cablul de telefon.
Acolo conectezi telefonul si vei avea telefonie fixa...

Despre inregistrarea unei convorbiri,este o zona gri si daca ambele parti nu si-au dat acordul pentru a se inregistra,nu va fi acceptat in nici o forma legala niciunde.

Bafta

#42
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007

 AlexEn, on 30 decembrie 2023 - 08:08, said:

Tu nu esti inregistrat ca operator de date cu caracter pesonal si ei nu si-au dat acordul sa inregistrezi tu convorbirea,
Nu intentionez sa deviez threadul dar vreau sa inteleg cum functioneaza asta.

Ei stiu ca acea convorbire e inregistrata.
Iar toata chestia cu GDPR tine de folosirea datelor cu caracter personal. Eu nu am nicio informatie personala de-a lor (okay, prenumele operatorului, dar cam atat), si mai mult, nu fac acea inregistrare publica. Tot este ilegal sa inregistrez si s-o pastrez in caz ca am nevoie de ea la tribunal si Orange zice ca a "pierdut-o"?

Edit: intrebam pentru ca ma gandeam ca e singurul suport legal, dar nu-i asa. Dupa orice convorbire de genul am primit pe mail documentele din contract cu toate clauzele discutate (sau nu) telefonic. Iar acel contract poate fi anulat unilateral in primele 14 zile or whatever. Deci nu ai nevoie de convorbire, daca nu-ti convine ce primesti pe mail, le raspunzi ca vrei sa renunti la el, ura si la gara.

Edited by TehCube, 30 December 2023 - 20:16.


#43
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008
"primesc un telefon de la Orange ca e musai sa-mi schimbe echipamentele mostenite de la Romtelecom, sa ma treaca pe fibra optica pina in apartament."
Sa inteleg ca ai modem ADSL! Ei cel mai probabil vor sa-ti instaleze un GPON din care o sa-ti dea un fir pentru telefon VOIP! (telefonie fixa pe baza de IP). Prin ce vrei sa-ti dea acces la telefonie VOIP? nu cred ca instaleaza alte aparate dedicate doar pentru telefonie fixa. Esti sigur ca doreau sa-ti bage si internet? sau doar GPON-ul (nu modem, ca acela NU e modem., modem se foloseste doar pe xDSL, cum spui tu: "Pe 26.12 primesc un mail prin care sint informat ca am primit in custodie un modem"!

Edited by stlk, 31 December 2023 - 23:39.


#44
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,017
  • Înscris: 02.08.2021

 alumoi, on 29 decembrie 2023 - 20:20, said:

- Pai ati solicit si serviciul de internet...
- Doamna, va rog sa verificati inregistrarea din data de 19.22 ora .... si veti vedea ca am specificat ca NU doresc decit telefonie fixa. Va anunt ca refuz orice modificare a abonamentului si/sau a conditiilor tehnice. Va rog sa anulati modificarile facute unilateral de angajata dvs.


#45
alumoi

alumoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 23.11.2005
SAGEMCOM 5655 AC RF
as zice chiar ca-i router, nu doar modem :)

#46
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,998
  • Înscris: 18.12.2007
Se desfiinteaza infrastructura pe cupru si se inlocuieste cu fibra, de asta se inlocuiesc si echipamentele.

#47
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,017
  • Înscris: 02.08.2021

 alumoi, on 02 ianuarie 2024 - 18:57, said:

SAGEMCOM 5655 AC RF
as zice chiar ca-i router, nu doar modem :)
E ONT.
Se oferă același echipament chiar dacă vrei doar telefon fix.

Același ONT știe și net, și telefon fix și TV.

#48
alumoi

alumoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 23.11.2005
OK, problema rezolvata in mod satisfacator. Toate modificarile facute de reprezentanta Orange urmeaza sa fie anulate si abonamentul ramine ca pina in prezent.
Se pare ca anul nou aduce vesti bune, cel putin in ceea ce priveste Orange.
Multumesc tuturor pentru sustinere.

#49
alumoi

alumoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 23.11.2005
LOL, ce inseamna sa te grabesti cu raspunsul.
Tocmai am primit un mail continind FISA DE SINTEZA nr FS_48871360 din data 27/12/2023 prin care mi se confirma ca beneficiez de
Fibra 500  Serviciul Internet: tehnologie: FTTH 6,00Produsul Norton Security Online redus 100% in primele 2 luni ale PM si 1,19 Euro cu TVA (1 Euro fara TVA) incepand cu a treia luna a PM.
Voce Nelimitat+ Minutele incluse: (i) minute nelimitate incluse, oricand, in (a) retelele nationale de telefonie fixa si mobila (b) retelele internationale fixe din Zona SEE si Zona Europa si © retelele internationale fixe si mobile din SUA si Canada. (ii) 100 de minute in retelele internationale mobile din Zona SEE si Zona Europa.Serviciul Voce tehnologie: VOIP
Se pare ca iar o luam de la capat.
Va tin la curent cu ce mai inventeaza acum.

#50
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011

 alumoi, on 03 ianuarie 2024 - 11:53, said:

LOL, ce inseamna sa te grabesti cu raspunsul.
Tocmai am primit un mail continind FISA DE SINTEZA nr FS_48871360 din data 27/12/2023 prin care mi se confirma ca beneficiez de
Fibra 500  Serviciul Internet: tehnologie: FTTH 6,00Produsul Norton Security Online redus 100% in primele 2 luni ale PM si 1,19 Euro cu TVA (1 Euro fara TVA) incepand cu a treia luna a PM.
Voce Nelimitat+ Minutele incluse: (i) minute nelimitate incluse, oricand, in (a) retelele nationale de telefonie fixa si mobila (b) retelele internationale fixe din Zona SEE si Zona Europa si © retelele internationale fixe si mobile din SUA si Canada. (ii) 100 de minute in retelele internationale mobile din Zona SEE si Zona Europa.Serviciul Voce tehnologie: VOIP
Se pare ca iar o luam de la capat.
Va tin la curent cu ce mai inventeaza acum.
Man, am trecut si eu prin asta, trebuie sa soliciti verificarea convorbirii cu angajata x orange din data de... unde s-au convenit x,y z detalii si sa confirme asta, daca in termen de 10 zile lucratoare nu vin cu un raspuns, escalezi situatia la ANPC si cu siguranta se va rezolva.

Edited by maladetz, 03 January 2024 - 15:12.


#51
alumoi

alumoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 23.11.2005
Eh, dupa lungi discutii am primit in sfirsit un numar de inregistrare la reclamatie.
Care, normal, o sa fie rezolvata in termenul prevazut in contract :P

#52
alumoi

alumoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 23.11.2005
"Stimate domnule ....., La data expedierii acestui mesaj pe contul ...... este facturat serviciul de voce cu numarul 021..... Tehnologia pe care este furnizat serviciul de voce necesita prezenta serviciului de internet ca suport. Oferta prezentata in data de 19.12.2023 nu a fost activata pe contul mentionat mai sus. Va multumim pentru intelegere! Echipa Orange Romania Communication".

Daca se uitau in cont vedeau, pe linga numele complet, nu asa cum l-au trecut ei, si ca beneficiez deja de Net 0Mbps - Suport Fizici din pachetul Net 0Mbps - Suport Fizici + Voce Nelimitat.

Victorie! Am reusit sa anulez contractul din 19.12.2023!. Care, oricum, era anulat prin contractul din 27.12.2023, dar trecem peste. Acum am o noua reclamatie pentru asta din urma.

#53
alumoi

alumoi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 23.11.2005
IN SFIRSIT!
Multumesc reprezentantei Orange care m-a sunat astazi si care a inteles cu adevarat problema. Dupa ce mi-a confirmat faptul ca, ascultind inregistrarile telefonice, am perfecta dreptate in cele sustinute, a inteles si dorinta mea de a-mi trimite o confirmare in scris a faptului ca nu s-a modificat nimic in contract.
"Stimate domnule ....., Pe contul ..... este facturat serviciul de voce cu numarul 021...... Abonamentul lunar este in valoare de .... Euro cu TVA. Ofertele prezentate telefonic in data de 19.12.2023 respectiv in data de 27.12.2023 nu au fost activate pe contul mentionat mai sus. Ne pare rau pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere! Cu stima, Echipa Orange Romania Communications".
Inca o data, multumesc doamnei.

#54
correras

correras

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 13.09.2008
Nu se putea fără majorare, acum au sărit la 2 euro/serviciu.

Notificare privind modificarea unilaterală a contractului având ca obiect serviciile furnizate de Orange Romania Communications S.A.
Salut,

La Orange, investim permanent în tehnologie ca să îți oferim servicii de cea mai bună calitate și să te bucuri de cea mai bună experiență. În contextul economic actual și al creșterii constante a costurilor aferente furnizării serviciilor fixe prin tehnologia pe bază de cupru, începând cu data de 1 aprilie 2024, contractul/contractele cu Orange Romania Communications S.A. de pe contul R1862000081230 se modifică după cum urmează:

• Prețul pentru fiecare Serviciu furnizat prin tehnologia pe bază de cupru (voce fixă) va fi majorat cu 2 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului/abonamentelor nu modifică perioada contractuală curentă și nici restul condițiilor contractuale, cu excepția modificărilor menționate mai jos în prezenta Notificare.
• Începând cu aceeași dată vei beneficia gratuit, timp de 24 de luni, de 100 de minute internaționale valabile în rețelele mobile din Zona SEE și Zona Europa. La expirarea celor 24 de luni, această opțiune se va dezactiva automat.
• Totodată, te informăm că următoarea clauză va completa Contractul aplicabil serviciului/serviciilor menționate mai sus, devenind parte integrantă din acesta, la Secțiunea recapitulativă a tarifelor și în Condițiile Contractuale Esențiale (care se completează cu articolul 51, ce se va introduce imediat dupa articolul 5 din CCE): „Orange Romania Communications are dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile contractate de către Client conform indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC / HICP - Annual Data Average Index and Rate of Change), respectiv rata medie anuală a inflației stabilită pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Uniunii Europene, valabilă la data la care se implementează modificarea, dar nu mai mult de 8% din prețurile standard ale serviciilor (fără eventuale reduceri) prezentate în Contract. Orange Romania Communications are dreptul să aplice această modificare o singură dată pe an, în mod automat, fără a mai fi necesară altă formalitate sau consimțământul Clientului în acest sens, exclusiv în temeiul notificării trimise de către Orange Romania Communications. Notificarea poate fi comunicată odată cu factura de servicii, prin SMS, e-mail sau scrisoare. Părțile convin că actualizarea tarifelor, în temeiul prezentei clauze, nu reprezintă o modificare unilaterală.”
Ne dorim să rămâi în continuare clientul nostru însă, dacă nu ești de acord cu aspectele de mai sus, poți renunța la contract în 30 zile de la primirea acestei notificări fără a plăti penalități/despăgubiri. Pentru aceasta, ne poți contacta prin scrisoare transmisă la adresa Calea Victoriei nr. 35, sector 1, București, cod poștal 010061, pe orange.ro/contact, prin apel la 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374300300 (apel cu tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale și din roaming) sau în magazinele Orange. În cazul renunțării la contract, ai obligația de a returna într-un magazin Orange echipamentele TV și internet pe care le ai în custodie (dacă este cazul).

În lipsa unui răspuns din partea ta, vom considera că ești de acord cu implementarea modificărilor la data anunțată mai sus.

Cu prietenie,
Antoine Drevon
Director Marketing

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate