Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cit de disperati sint cei de la Orange?
Last Updated: Mar 19 2024 00:10, Started by
alumoi
, Dec 29 2023 20:20
·
9
#37
Posted 30 December 2023 - 08:27
AlexEn, on 30 decembrie 2023 - 08:08, said:
Tu nu esti inregistrat ca operator de date cu caracter pesonal si ei nu si-au dat acordul sa inregistrezi tu convorbirea, |
#38
Posted 30 December 2023 - 08:28
Ti-am explicat prevederile legale. Daca nu iti convine, fa ce iti sta in putere sa schimbi legea.
|
#39
Posted 30 December 2023 - 10:36
Salarii de mizerie, bonus in fct de target.
Calitate boabe la hectar. |
#40
Posted 30 December 2023 - 17:12
Extrem de disperati.
Am vazut abonament "bagat pe gat" batranilor de peste 80 de ani. Sfatuiti batranii ca "asa e mai bine". Un batran care nu voia sa rugineasca la minte i-a intrebat (eram de fata): cat crezi ca mai traiesc eu? Daca mor dupa 2 saptamani, cine plateste abonamentul inca 2 ani? Domnisoara, siderata, a ridicat din umeri. Eu insa, voiam sa trec de la abonament la prepay (ca ciudat, aveam mai mult internet la mai putini bani) cu pastrarea numarului. I-am anuntat regulamentar cu o luna inainte. M-a sunat o duduie si-mi spune ca pentru asta trebuie sa platesc vreo 65 de lei. Bine, asta era cu cativa ani in urma. De ce? Pai... Multumesc, nu. Cum sunt ei insistenti, ma mai suna cineva. Mai sus in ierarhie. Care e problema? Pai, vreau, si mi se cere... Nu se poate! Eventual 30 de lei ca sa va incarce optiunea in prima luna. Ba nu, zic eu, verificati inregistrarea convorbirii (noroc ca stiam). Am renuntat la ei. |
#41
Posted 30 December 2023 - 18:42
Mai nici un provider nu ofera telefonie pe cablul vechi PSTN,cu doua fire.
Totul este zilele astea pe VoIP, prin internet-ul cunoscut,deci iti va trebui on modem care va avea un port (sau doua) pentru cablul de telefon. Acolo conectezi telefonul si vei avea telefonie fixa... Despre inregistrarea unei convorbiri,este o zona gri si daca ambele parti nu si-au dat acordul pentru a se inregistra,nu va fi acceptat in nici o forma legala niciunde. Bafta |
#42
Posted 30 December 2023 - 20:13
AlexEn, on 30 decembrie 2023 - 08:08, said:
Tu nu esti inregistrat ca operator de date cu caracter pesonal si ei nu si-au dat acordul sa inregistrezi tu convorbirea, Ei stiu ca acea convorbire e inregistrata. Iar toata chestia cu GDPR tine de folosirea datelor cu caracter personal. Eu nu am nicio informatie personala de-a lor (okay, prenumele operatorului, dar cam atat), si mai mult, nu fac acea inregistrare publica. Tot este ilegal sa inregistrez si s-o pastrez in caz ca am nevoie de ea la tribunal si Orange zice ca a "pierdut-o"? Edit: intrebam pentru ca ma gandeam ca e singurul suport legal, dar nu-i asa. Dupa orice convorbire de genul am primit pe mail documentele din contract cu toate clauzele discutate (sau nu) telefonic. Iar acel contract poate fi anulat unilateral in primele 14 zile or whatever. Deci nu ai nevoie de convorbire, daca nu-ti convine ce primesti pe mail, le raspunzi ca vrei sa renunti la el, ura si la gara. Edited by TehCube, 30 December 2023 - 20:16. |
#43
Posted 31 December 2023 - 23:33
"primesc un telefon de la Orange ca e musai sa-mi schimbe echipamentele mostenite de la Romtelecom, sa ma treaca pe fibra optica pina in apartament."
Sa inteleg ca ai modem ADSL! Ei cel mai probabil vor sa-ti instaleze un GPON din care o sa-ti dea un fir pentru telefon VOIP! (telefonie fixa pe baza de IP). Prin ce vrei sa-ti dea acces la telefonie VOIP? nu cred ca instaleaza alte aparate dedicate doar pentru telefonie fixa. Esti sigur ca doreau sa-ti bage si internet? sau doar GPON-ul (nu modem, ca acela NU e modem., modem se foloseste doar pe xDSL, cum spui tu: "Pe 26.12 primesc un mail prin care sint informat ca am primit in custodie un modem"! Edited by stlk, 31 December 2023 - 23:39. |
#44
Posted 31 December 2023 - 23:35
alumoi, on 29 decembrie 2023 - 20:20, said:
- Pai ati solicit si serviciul de internet... - Doamna, va rog sa verificati inregistrarea din data de 19.22 ora .... si veti vedea ca am specificat ca NU doresc decit telefonie fixa. Va anunt ca refuz orice modificare a abonamentului si/sau a conditiilor tehnice. Va rog sa anulati modificarile facute unilateral de angajata dvs. |
#45
Posted 02 January 2024 - 18:57
SAGEMCOM 5655 AC RF
as zice chiar ca-i router, nu doar modem |
#46
Posted 02 January 2024 - 19:27
Se desfiinteaza infrastructura pe cupru si se inlocuieste cu fibra, de asta se inlocuiesc si echipamentele.
|
|
#47
Posted 02 January 2024 - 22:38
#48
Posted 03 January 2024 - 11:34
OK, problema rezolvata in mod satisfacator. Toate modificarile facute de reprezentanta Orange urmeaza sa fie anulate si abonamentul ramine ca pina in prezent.
Se pare ca anul nou aduce vesti bune, cel putin in ceea ce priveste Orange. Multumesc tuturor pentru sustinere. |
#49
Posted 03 January 2024 - 11:53
LOL, ce inseamna sa te grabesti cu raspunsul.
Tocmai am primit un mail continind FISA DE SINTEZA nr FS_48871360 din data 27/12/2023 prin care mi se confirma ca beneficiez de Fibra 500 Serviciul Internet: tehnologie: FTTH 6,00Produsul Norton Security Online redus 100% in primele 2 luni ale PM si 1,19 Euro cu TVA (1 Euro fara TVA) incepand cu a treia luna a PM. Voce Nelimitat+ Minutele incluse: (i) minute nelimitate incluse, oricand, in (a) retelele nationale de telefonie fixa si mobila (b) retelele internationale fixe din Zona SEE si Zona Europa si © retelele internationale fixe si mobile din SUA si Canada. (ii) 100 de minute in retelele internationale mobile din Zona SEE si Zona Europa.Serviciul Voce tehnologie: VOIP Se pare ca iar o luam de la capat. Va tin la curent cu ce mai inventeaza acum. |
#50
Posted 03 January 2024 - 15:12
alumoi, on 03 ianuarie 2024 - 11:53, said:
LOL, ce inseamna sa te grabesti cu raspunsul. Tocmai am primit un mail continind FISA DE SINTEZA nr FS_48871360 din data 27/12/2023 prin care mi se confirma ca beneficiez de Fibra 500 Serviciul Internet: tehnologie: FTTH 6,00Produsul Norton Security Online redus 100% in primele 2 luni ale PM si 1,19 Euro cu TVA (1 Euro fara TVA) incepand cu a treia luna a PM. Voce Nelimitat+ Minutele incluse: (i) minute nelimitate incluse, oricand, in (a) retelele nationale de telefonie fixa si mobila (b) retelele internationale fixe din Zona SEE si Zona Europa si © retelele internationale fixe si mobile din SUA si Canada. (ii) 100 de minute in retelele internationale mobile din Zona SEE si Zona Europa.Serviciul Voce tehnologie: VOIP Se pare ca iar o luam de la capat. Va tin la curent cu ce mai inventeaza acum. Edited by maladetz, 03 January 2024 - 15:12. |
#51
Posted 03 January 2024 - 17:35
Eh, dupa lungi discutii am primit in sfirsit un numar de inregistrare la reclamatie.
Care, normal, o sa fie rezolvata in termenul prevazut in contract |
|
#52
Posted 04 January 2024 - 14:24
"Stimate domnule ....., La data expedierii acestui mesaj pe contul ...... este facturat serviciul de voce cu numarul 021..... Tehnologia pe care este furnizat serviciul de voce necesita prezenta serviciului de internet ca suport. Oferta prezentata in data de 19.12.2023 nu a fost activata pe contul mentionat mai sus. Va multumim pentru intelegere! Echipa Orange Romania Communication".
Daca se uitau in cont vedeau, pe linga numele complet, nu asa cum l-au trecut ei, si ca beneficiez deja de Net 0Mbps - Suport Fizici din pachetul Net 0Mbps - Suport Fizici + Voce Nelimitat. Victorie! Am reusit sa anulez contractul din 19.12.2023!. Care, oricum, era anulat prin contractul din 27.12.2023, dar trecem peste. Acum am o noua reclamatie pentru asta din urma. |
#53
Posted 04 January 2024 - 17:07
IN SFIRSIT!
Multumesc reprezentantei Orange care m-a sunat astazi si care a inteles cu adevarat problema. Dupa ce mi-a confirmat faptul ca, ascultind inregistrarile telefonice, am perfecta dreptate in cele sustinute, a inteles si dorinta mea de a-mi trimite o confirmare in scris a faptului ca nu s-a modificat nimic in contract. "Stimate domnule ....., Pe contul ..... este facturat serviciul de voce cu numarul 021...... Abonamentul lunar este in valoare de .... Euro cu TVA. Ofertele prezentate telefonic in data de 19.12.2023 respectiv in data de 27.12.2023 nu au fost activate pe contul mentionat mai sus. Ne pare rau pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere! Cu stima, Echipa Orange Romania Communications". Inca o data, multumesc doamnei. |
#54
Posted 20 February 2024 - 12:02
Nu se putea fără majorare, acum au sărit la 2 euro/serviciu.
Notificare privind modificarea unilaterală a contractului având ca obiect serviciile furnizate de Orange Romania Communications S.A. Salut, La Orange, investim permanent în tehnologie ca să îți oferim servicii de cea mai bună calitate și să te bucuri de cea mai bună experiență. În contextul economic actual și al creșterii constante a costurilor aferente furnizării serviciilor fixe prin tehnologia pe bază de cupru, începând cu data de 1 aprilie 2024, contractul/contractele cu Orange Romania Communications S.A. de pe contul R1862000081230 se modifică după cum urmează: • Prețul pentru fiecare Serviciu furnizat prin tehnologia pe bază de cupru (voce fixă) va fi majorat cu 2 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului/abonamentelor nu modifică perioada contractuală curentă și nici restul condițiilor contractuale, cu excepția modificărilor menționate mai jos în prezenta Notificare. • Începând cu aceeași dată vei beneficia gratuit, timp de 24 de luni, de 100 de minute internaționale valabile în rețelele mobile din Zona SEE și Zona Europa. La expirarea celor 24 de luni, această opțiune se va dezactiva automat. • Totodată, te informăm că următoarea clauză va completa Contractul aplicabil serviciului/serviciilor menționate mai sus, devenind parte integrantă din acesta, la Secțiunea recapitulativă a tarifelor și în Condițiile Contractuale Esențiale (care se completează cu articolul 51, ce se va introduce imediat dupa articolul 5 din CCE): „Orange Romania Communications are dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile contractate de către Client conform indicelui armonizat al prețurilor de consum (IAPC / HICP - Annual Data Average Index and Rate of Change), respectiv rata medie anuală a inflației stabilită pentru România de către Eurostat, Oficiul de Statistică al Uniunii Europene, valabilă la data la care se implementează modificarea, dar nu mai mult de 8% din prețurile standard ale serviciilor (fără eventuale reduceri) prezentate în Contract. Orange Romania Communications are dreptul să aplice această modificare o singură dată pe an, în mod automat, fără a mai fi necesară altă formalitate sau consimțământul Clientului în acest sens, exclusiv în temeiul notificării trimise de către Orange Romania Communications. Notificarea poate fi comunicată odată cu factura de servicii, prin SMS, e-mail sau scrisoare. Părțile convin că actualizarea tarifelor, în temeiul prezentei clauze, nu reprezintă o modificare unilaterală.” Ne dorim să rămâi în continuare clientul nostru însă, dacă nu ești de acord cu aspectele de mai sus, poți renunța la contract în 30 zile de la primirea acestei notificări fără a plăti penalități/despăgubiri. Pentru aceasta, ne poți contacta prin scrisoare transmisă la adresa Calea Victoriei nr. 35, sector 1, București, cod poștal 010061, pe orange.ro/contact, prin apel la 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374300300 (apel cu tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale și din roaming) sau în magazinele Orange. În cazul renunțării la contract, ai obligația de a returna într-un magazin Orange echipamentele TV și internet pe care le ai în custodie (dacă este cazul). În lipsa unui răspuns din partea ta, vom considera că ești de acord cu implementarea modificărilor la data anunțată mai sus. Cu prietenie, Antoine Drevon Director Marketing |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users