Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Dezamagire Pc Gaming

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011
va salut,am luat si eu acest pc
PC Gaming BALAUR Alb Legendar, AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz, 32GB DDR5, 1TB SSD, RTX 3060 12GB GDDR6, Iluminare RGB ,https://www.pcgarage....ng-balaur-alb/ si dupa o luna nu mai vedea monitorul pc-ul si imi dadea "no signal"cand vroiai sa intri in jocuri,dar si dupa o perioada ce stateai pe youtube,l-am trimis in service la garantie,disperarea e ca am dat o caruta de bani si stai fara el ,bineinteles cu reprosuri din partea familiei,ca mai bine luai nu stiu cum,de nu stiu unde,eu nu tineam sus si tare ca PC Garage e super ok in domeniul asta al calculatoarelor,iti este ciuda ca in tara asta nu mai ai incredere in nimic,iei un produs nou nout dar vad ca tot cand vreau sa vb. cu baietii de la service imi raspun doar protocolar,gen copy paste la mesaje din topicuri cu service ,in fine intrebarea e cat trebuie sa astept rezolvarea asta cu acest Balaur,sa pot sa-mi spal rusinea in familie!

Edited by argonaut, 07 December 2023 - 16:23.


#2
TamtamTicaticaPiupiu

TamtamTicaticaPiupiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 05.04.2023
Cred că vroiai să zici invers, că monitorul nu mai primește semnal de la PC și atunci raportează lucrul ăsta, No signal, ceea ce înseamnă că placa video intră în standby.

#3
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View PostTamtamTicaticaPiupiu, on 07 decembrie 2023 - 14:41, said:

Cred că vroiai să zici invers, că monitorul nu mai primește semnal de la PC și atunci raportează lucrul ăsta, No signal, ceea ce înseamnă că placa video intră în standby.

ok

#4
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,963
  • Înscris: 15.04.2019
Mai pe scurt: de cand e desktopul in service?

#5
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View Post__Dan__, on 07 decembrie 2023 - 14:48, said:

Mai pe scurt: de cand e desktopul in service?

02.12.2023

#6
bibolu

bibolu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 29.06.2023
snapani mari astia de pe pisi garaj, o gramada de lume se plange de ei si de garantie

#7
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View Postbibolu, on 07 decembrie 2023 - 14:50, said:

snapani mari astia de pe pisi garaj, o gramada de lume se plange de ei si de garantie

am de indurat cu ei mult cred!

#8
danigoleman

danigoleman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,553
  • Înscris: 13.09.2022
Nu se mai fac lucruri de calitate. De cand cu inflatia asta mondiala, probabil si producatorii de componente IT au mai redus din calitate, ca sa nu creasca preturile prea mult.
Pisi Garaj? Sunt doar niste bisnitari care vand cu adaos...ca si multi altii.

Edited by danigoleman, 07 December 2023 - 15:00.


#9
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,028
  • Înscris: 03.02.2014
in general, orice componenta hardware poate ceda; se intampla rar, dar se intampla. La fel ti se putea intampla orice componenta si de oriunde ai fi comandat.

Tu crezi ca ti-au dat intentionat o coponenta stricata? au deschis si ei o cutie noua cu acea componenta si au montat-o in calculator. La fel de bine iti puteau tie trimite acea componenta in cutie nedesfacuta si sa o montezi tu.

#10
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View Postdanigoleman, on 07 decembrie 2023 - 15:00, said:

Nu se mai fac lucruri de calitate. De cand cu inflatia asta mondiala, probabil si producatorii de componente IT au mai redus din calitate, ca sa nu creasca preturile prea mult.
Pisi Garaj? Sunt doar niste bisnitari care vand cu adaos...ca si multi altii.

aveti dreptate,dar nici nu stiam unde sa ma indrept sa iau ceva ce doream ma refer la configuratie,am zis dau un ban iau un lucru de la niste oameni de incredere,si culmea fix,dar fix la o luna s-a stricat,faza e sa nu ma prinda craciunul fara pc!!!

View PostSoulstream, on 07 decembrie 2023 - 15:01, said:

in general, orice componenta hardware poate ceda; se intampla rar, dar se intampla. La fel ti se putea intampla orice componenta si de oriunde ai fi comandat.

Tu crezi ca ti-au dat intentionat o coponenta stricata? au deschis si ei o cutie noua cu acea componenta si au montat-o in calculator. La fel de bine iti puteau tie trimite acea componenta in cutie nedesfacuta si sa o montezi tu.

nu mi-au dat intentionat sa zicem,dar de ce la asa suma sa se intample chiar asa ,nu s-au gandit?si apropo de cutia noua eu nu am vazut-o ,deci am mers pe increderea lor!

#11
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,868
  • Înscris: 06.01.2008

View PostValyca74, on 07 decembrie 2023 - 14:50, said:

02.12.2023
Au trecut de-abia 5 zile. Nu uita ca produsul tau nu e singurul ajuns in service, si ca ai nimerit cea mai aglomerata perioada din an. Pe langa produse cu adevarat defecte (cum e al tau), mai primesc si zeci sau sute de produse trimise fara defect real, sau cu defect care nu poate fi gasit/replicat usor.
Oricum, daca ai macar niste minime cunostinte IT nu merita dati banii pe asa sisteme cand tot de la ei aproape sigur puteai lua ceva mai ok, pe piese. Cel putin sursa sigur ar fi fost mai ok (dupa mininul de specificatii de pe site cred ca e o sursa cam petarda, chiar daca nu spun ce marca si model e).

View PostValyca74, on 07 decembrie 2023 - 15:07, said:

nu mi-au dat intentionat sa zicem,dar de ce la asa suma sa se intample chiar asa ,nu s-au gandit?si apropo de cutia noua eu nu am vazut-o ,deci am mers pe increderea lor!
Nu au de se sa se gandeasca la asa ceva. Nici macar cei de la Asus nu cred ca stau sa testeze fiecare sistem zile in sir sa vada daca nu crapa. Cat timp porneste dupa ce e asamblat, si trece un set de teste, probabil FurMark si inca vreo 2-3,

Edited by Hider141, 07 December 2023 - 15:16.


#12
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View PostHider141, on 07 decembrie 2023 - 15:08, said:

Au trecut de-abia 5 zile. Nu uita ca produsul tau nu e singurul ajuns in service, si ca ai nimerit cea mai aglomerata perioada din an. Pe langa produse cu adevarat defecte (cum e al tau), mai primesc si zeci sau sute de produse trimise fara defect real, sau cu defect care nu poate fi gasit/replicat usor.
Oricum, daca ai macar niste minime cunostinte IT nu merita dati banii pe asa sisteme cand tot de la ei aproape sigur puteai lua ceva mai ok, pe piese.

asa este aveti perfecta dreptate,puteam sa iau piese dar tot ei le ansambla,asa ca ce mi-e gata configurat ce mi-e luat bucati ,tot ei acolo  le invart,stiu ca trimit cutiile originale etc etc.asta e ne incarcam cu energie si rabdare si avem optimism,poate in 15 zile,in fine 4 zile au trecut,vom vedea,va tin la curent!

#13
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,028
  • Înscris: 03.02.2014

View PostValyca74, on 07 decembrie 2023 - 15:07, said:

nu mi-au dat intentionat sa zicem,dar de ce la asa suma sa se intample chiar asa ,nu s-au gandit?si apropo de cutia noua eu nu am vazut-o ,deci am mers pe increderea lor!

componentele din ziua de azi sunt facute de roboti pe linii de asamblare. Problemele pot aparea aleator indiferent de pretul de achizitie al componentei. Poate o lipitura nu a prins undeva bine si s-a dezlipit din cauza caldurii dupa un timp mai indelungat de folosire, poate un condensator (produs de cu totul alta firma) nu era perfect etc. Tehnologia moderna e atat de complexa incat nu ai cum sa verifici totul; toti se bazeaza pe faptul ca 99+% din produse vor fi ok si se descurca cu inlocuirea/repararea celor 1% care au probleme.

#14
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View PostSoulstream, on 07 decembrie 2023 - 15:25, said:


componentele din ziua de azi sunt facute de roboti pe linii de asamblare. Problemele pot aparea aleator indiferent de pretul de achizitie al componentei. Poate o lipitura nu a prins undeva bine si s-a dezlipit din cauza caldurii dupa un timp mai indelungat de folosire, poate un condensator (produs de cu totul alta firma) nu era perfect etc. Tehnologia moderna e atat de complexa incat nu ai cum sa verifici totul; toti se bazeaza pe faptul ca 99+% din produse vor fi ok si se descurca cu inlocuirea/repararea celor 1% care au probleme.

asa o fi ,am vedea ce-mi rezerva viitorul !

#15
Moshu_ro

Moshu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 21.03.2007
Ai avut ghinion, stai linistit ca nu o sa te prinda craciunul fara pc, ei legal au termen 15 zile sa rezolve problema, de la data preluarii.

#16
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,904
  • Înscris: 30.08.2006
Ca sa tina pretul jos se pun placi de baza ieftine si la fel si cu placile video. Probabil ca vin bulk, refurbisate. Cam ce nu se poate vinde pe zona retail.

#17
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 15.01.2014
Orice magazin care se respectă trebuie să facă niște teste la tot sistemul înainte să îl livreze.

Și să poți vedea ce teste au făcut, și eventual numele persoanei care le-a făcut, că altfel e când îți pui acolo numele că ești responsabil.

Dacă cineva crede că exagerez, exact asta am primit când am cumpărat pentru cineva un sistem complet de la o firmă din UK.

Deci inițiatorul are dreptate, ca firmă când vinzi un pc nu trântești acolo componentele, iei banii și gata.

Edited by pexCom, 07 December 2023 - 15:44.


#18
Valyca74

Valyca74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 18.09.2011

View PostMoshu_ro, on 07 decembrie 2023 - 15:36, said:

Ai avut ghinion, stai linistit ca nu o sa te prinda craciunul fara pc, ei legal au termen 15 zile sa rezolve problema, de la data preluarii.

deja dupa ceva trimiteri de email-uri mi-au raspuns ca nu detecteaza problema declarata de mine!deja te oftici rau!

View PostpexCom, on 07 decembrie 2023 - 15:42, said:

Orice magazin care se respectă trebuie să facă niște teste la tot sistemul înainte să îl livreze.

Și să poți vedea ce teste au făcut, și eventual numele persoanei care le-a făcut, că altfel e când îți poți acolo numele că ești responsabil.

Dacă cineva crede că exagerez, exact asta am primit când am cumpărat pentru cineva un sistem complet de la o firmă din UK.

Deci inițiatorul are dreptate, ca firmă când vinzi un pc nu trântești acolo componentele, iei banii și gata.

asa este va multumesc pentru sustinere!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate