Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dezamagire Pc Gaming
Last Updated: Dec 15 2023 14:13, Started by
Valyca74
, Dec 07 2023 14:34
·
7
#1
Posted 07 December 2023 - 14:34
va salut,am luat si eu acest pc
PC Gaming BALAUR Alb Legendar, AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz, 32GB DDR5, 1TB SSD, RTX 3060 12GB GDDR6, Iluminare RGB ,https://www.pcgarage....ng-balaur-alb/ si dupa o luna nu mai vedea monitorul pc-ul si imi dadea "no signal"cand vroiai sa intri in jocuri,dar si dupa o perioada ce stateai pe youtube,l-am trimis in service la garantie,disperarea e ca am dat o caruta de bani si stai fara el ,bineinteles cu reprosuri din partea familiei,ca mai bine luai nu stiu cum,de nu stiu unde,eu nu tineam sus si tare ca PC Garage e super ok in domeniul asta al calculatoarelor,iti este ciuda ca in tara asta nu mai ai incredere in nimic,iei un produs nou nout dar vad ca tot cand vreau sa vb. cu baietii de la service imi raspun doar protocolar,gen copy paste la mesaje din topicuri cu service ,in fine intrebarea e cat trebuie sa astept rezolvarea asta cu acest Balaur,sa pot sa-mi spal rusinea in familie! Edited by argonaut, 07 December 2023 - 16:23. |
#2
Posted 07 December 2023 - 14:41
Cred că vroiai să zici invers, că monitorul nu mai primește semnal de la PC și atunci raportează lucrul ăsta, No signal, ceea ce înseamnă că placa video intră în standby.
|
#3
Posted 07 December 2023 - 14:45
#5
Posted 07 December 2023 - 14:50
#6
Posted 07 December 2023 - 14:50
snapani mari astia de pe pisi garaj, o gramada de lume se plange de ei si de garantie
|
#7
Posted 07 December 2023 - 14:53
#8
Posted 07 December 2023 - 15:00
Nu se mai fac lucruri de calitate. De cand cu inflatia asta mondiala, probabil si producatorii de componente IT au mai redus din calitate, ca sa nu creasca preturile prea mult.
Pisi Garaj? Sunt doar niste bisnitari care vand cu adaos...ca si multi altii. Edited by danigoleman, 07 December 2023 - 15:00. |
#9
Posted 07 December 2023 - 15:01
in general, orice componenta hardware poate ceda; se intampla rar, dar se intampla. La fel ti se putea intampla orice componenta si de oriunde ai fi comandat.
Tu crezi ca ti-au dat intentionat o coponenta stricata? au deschis si ei o cutie noua cu acea componenta si au montat-o in calculator. La fel de bine iti puteau tie trimite acea componenta in cutie nedesfacuta si sa o montezi tu. |
#10
Posted 07 December 2023 - 15:07
danigoleman, on 07 decembrie 2023 - 15:00, said:
Nu se mai fac lucruri de calitate. De cand cu inflatia asta mondiala, probabil si producatorii de componente IT au mai redus din calitate, ca sa nu creasca preturile prea mult. Pisi Garaj? Sunt doar niste bisnitari care vand cu adaos...ca si multi altii. aveti dreptate,dar nici nu stiam unde sa ma indrept sa iau ceva ce doream ma refer la configuratie,am zis dau un ban iau un lucru de la niste oameni de incredere,si culmea fix,dar fix la o luna s-a stricat,faza e sa nu ma prinda craciunul fara pc!!! Soulstream, on 07 decembrie 2023 - 15:01, said:
in general, orice componenta hardware poate ceda; se intampla rar, dar se intampla. La fel ti se putea intampla orice componenta si de oriunde ai fi comandat. Tu crezi ca ti-au dat intentionat o coponenta stricata? au deschis si ei o cutie noua cu acea componenta si au montat-o in calculator. La fel de bine iti puteau tie trimite acea componenta in cutie nedesfacuta si sa o montezi tu. nu mi-au dat intentionat sa zicem,dar de ce la asa suma sa se intample chiar asa ,nu s-au gandit?si apropo de cutia noua eu nu am vazut-o ,deci am mers pe increderea lor! |
|
#11
Posted 07 December 2023 - 15:08
Valyca74, on 07 decembrie 2023 - 14:50, said:
02.12.2023 Oricum, daca ai macar niste minime cunostinte IT nu merita dati banii pe asa sisteme cand tot de la ei aproape sigur puteai lua ceva mai ok, pe piese. Cel putin sursa sigur ar fi fost mai ok (dupa mininul de specificatii de pe site cred ca e o sursa cam petarda, chiar daca nu spun ce marca si model e). Valyca74, on 07 decembrie 2023 - 15:07, said:
nu mi-au dat intentionat sa zicem,dar de ce la asa suma sa se intample chiar asa ,nu s-au gandit?si apropo de cutia noua eu nu am vazut-o ,deci am mers pe increderea lor! Edited by Hider141, 07 December 2023 - 15:16. |
#12
Posted 07 December 2023 - 15:11
Hider141, on 07 decembrie 2023 - 15:08, said:
Au trecut de-abia 5 zile. Nu uita ca produsul tau nu e singurul ajuns in service, si ca ai nimerit cea mai aglomerata perioada din an. Pe langa produse cu adevarat defecte (cum e al tau), mai primesc si zeci sau sute de produse trimise fara defect real, sau cu defect care nu poate fi gasit/replicat usor. Oricum, daca ai macar niste minime cunostinte IT nu merita dati banii pe asa sisteme cand tot de la ei aproape sigur puteai lua ceva mai ok, pe piese. asa este aveti perfecta dreptate,puteam sa iau piese dar tot ei le ansambla,asa ca ce mi-e gata configurat ce mi-e luat bucati ,tot ei acolo le invart,stiu ca trimit cutiile originale etc etc.asta e ne incarcam cu energie si rabdare si avem optimism,poate in 15 zile,in fine 4 zile au trecut,vom vedea,va tin la curent! |
#13
Posted 07 December 2023 - 15:25
Valyca74, on 07 decembrie 2023 - 15:07, said:
nu mi-au dat intentionat sa zicem,dar de ce la asa suma sa se intample chiar asa ,nu s-au gandit?si apropo de cutia noua eu nu am vazut-o ,deci am mers pe increderea lor! componentele din ziua de azi sunt facute de roboti pe linii de asamblare. Problemele pot aparea aleator indiferent de pretul de achizitie al componentei. Poate o lipitura nu a prins undeva bine si s-a dezlipit din cauza caldurii dupa un timp mai indelungat de folosire, poate un condensator (produs de cu totul alta firma) nu era perfect etc. Tehnologia moderna e atat de complexa incat nu ai cum sa verifici totul; toti se bazeaza pe faptul ca 99+% din produse vor fi ok si se descurca cu inlocuirea/repararea celor 1% care au probleme. |
#14
Posted 07 December 2023 - 15:30
Soulstream, on 07 decembrie 2023 - 15:25, said: componentele din ziua de azi sunt facute de roboti pe linii de asamblare. Problemele pot aparea aleator indiferent de pretul de achizitie al componentei. Poate o lipitura nu a prins undeva bine si s-a dezlipit din cauza caldurii dupa un timp mai indelungat de folosire, poate un condensator (produs de cu totul alta firma) nu era perfect etc. Tehnologia moderna e atat de complexa incat nu ai cum sa verifici totul; toti se bazeaza pe faptul ca 99+% din produse vor fi ok si se descurca cu inlocuirea/repararea celor 1% care au probleme. asa o fi ,am vedea ce-mi rezerva viitorul ! |
#15
Posted 07 December 2023 - 15:36
Ai avut ghinion, stai linistit ca nu o sa te prinda craciunul fara pc, ei legal au termen 15 zile sa rezolve problema, de la data preluarii.
|
|
#16
Posted 07 December 2023 - 15:40
Ca sa tina pretul jos se pun placi de baza ieftine si la fel si cu placile video. Probabil ca vin bulk, refurbisate. Cam ce nu se poate vinde pe zona retail.
|
#17
Posted 07 December 2023 - 15:42
Orice magazin care se respectă trebuie să facă niște teste la tot sistemul înainte să îl livreze.
Și să poți vedea ce teste au făcut, și eventual numele persoanei care le-a făcut, că altfel e când îți pui acolo numele că ești responsabil. Dacă cineva crede că exagerez, exact asta am primit când am cumpărat pentru cineva un sistem complet de la o firmă din UK. Deci inițiatorul are dreptate, ca firmă când vinzi un pc nu trântești acolo componentele, iei banii și gata. Edited by pexCom, 07 December 2023 - 15:44. |
#18
Posted 07 December 2023 - 15:44
Moshu_ro, on 07 decembrie 2023 - 15:36, said:
Ai avut ghinion, stai linistit ca nu o sa te prinda craciunul fara pc, ei legal au termen 15 zile sa rezolve problema, de la data preluarii. deja dupa ceva trimiteri de email-uri mi-au raspuns ca nu detecteaza problema declarata de mine!deja te oftici rau! pexCom, on 07 decembrie 2023 - 15:42, said:
Orice magazin care se respectă trebuie să facă niște teste la tot sistemul înainte să îl livreze. Și să poți vedea ce teste au făcut, și eventual numele persoanei care le-a făcut, că altfel e când îți poți acolo numele că ești responsabil. Dacă cineva crede că exagerez, exact asta am primit când am cumpărat pentru cineva un sistem complet de la o firmă din UK. Deci inițiatorul are dreptate, ca firmă când vinzi un pc nu trântești acolo componentele, iei banii și gata. asa este va multumesc pentru sustinere! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users