Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Achiziții de pe platforma Temu
Last Updated: May 12 2024 14:34, Started by
mcjohn
, Oct 08 2023 12:00
·
32
#379
Posted 20 March 2024 - 12:21
Pățania mea de anul trecut: comandasem ceva în 27 noiembrie, trebuia să ajungă în decembrie înainte de Crăciun. N-a ajuns coletul la data stabilită (de ei), a doua zi am primit 24 de lei credit.
După câteva zile primesc mesaj de la Temu, că avionul s-a defectat și nu o să ajungă coletul după Crăciun, motiv pentru care primesc 100 de lei credit. După Revelion iar primesc mesaj, cum că se pare că coletul s-a pierdut, deci pot cere refund, vreo 70 de lei, și dacă totiuși ajunge, pot să-l păstrez. Am cerut refund (24+100+70) și ghici, după preo trei zile mă sună curierul :-)) De atunci nu mi s-a mai întâmplat așa ceva. |
#380
Posted 20 March 2024 - 12:38
bai3tzash, on 20 martie 2024 - 12:12, said:
Daca nu vine coletul in intervalul ala maxim, poti cere refund, ti se da automat. iogamac, on 20 martie 2024 - 12:17, said:
Sună la curierul din România care trebuie să preia coletul. Eu așa am făcut, dar nu am așteptat 10 zile. Dacă a treia zi nu l-a ridicat sun. De fiecare dată, și cu GLS și cu DPD, după 2-3 ore de la apelare a apărut că l-au ridicat din vamă. Mai nou, am activat tot timpul livrare urgenta. Ca să sun la curier , ar trebui să fi ajuns în Ro, ori din tracking-ul lor se pare că nu s-a suit nici în avion ! Attached FilesEdited by mie1dor, 20 March 2024 - 12:41. |
#381
Posted 20 March 2024 - 13:57
Am făcut și eu recent refund pentru preț mai scăzut al unor produse din comandă.
A mers intant refundul cu credit în contul temu deci e chiar utilă chestia asta în caz că scade prețul la unele produse din comandă până le primești. refund temu price adjust koss 03 20 2024.png 167.79K 25 downloads Foarte utilă treaba.. Câți nu v-ați enervat că ați cumpărat ceva și a doua zi sau în următoarele zile a scăzut prețul?? Eu unul n produse am cumpărat așa.. emag ar trebui să ia lecții de la temu.. la acest capitol Edited by koss14, 20 March 2024 - 13:58. |
#382
Posted 20 March 2024 - 14:35
eMAG chiar face asta, de dinainte să se nască Temu: îți returnează banii sau voucher, cu diferența dintre prețul de achiziție și prețul redus, atâta timp cât produsul se află încă în perioada în care este admisă returnarea lui!...
|
#383
Posted 20 March 2024 - 15:29
Unde mă îți returnează emag banii dacă scade prețul la produs în perioada returnării ?? ia da exemplu din termeni și condiții
Unde e opțiunea asta la emag?? Tu vorbești ca să n-adormi?? Edited by koss14, 20 March 2024 - 15:30. |
#385
Posted 20 March 2024 - 15:55
@ _V_
Asta chiar aș vrea să știu și eu LOL Am cumpărat recent un televizor, l-am luat la 3400, în nici o săptămână scăzuse prețul la 2800 (am crezut că înnebunesc), acum e sub 3100, dar nicăieri nu am opțiunea de refund sau să scrie undeva că aș primi diferența de bani inapoi. Ești sigur că e vorba de eMag? |
#386
Posted 20 March 2024 - 16:15
Ehei, uite că sosesc actualizările!
Coletul comandat în 4 martie și cu delivery între 10 și 20 martie a fost azi preluat de curierul DPD. Cred că mâine e la mine. Sper să primesc ăia 25 de lei, totuși Celălalt colet, comandat în 10 martie și delivery între 17- 27.03 e deja în drum spre depozitul de destinație. |
#387
Posted 20 March 2024 - 16:44
Cu privire la emag, cel mai probabil poti obtine vreun voucher pe diferenta, daca ii contactezi in perioada eligibila de retur. Ii spui ca faci retur, ca a aparut mai ieftin. Ca sa nu se complice, se prea poate sa-ti dea voucher.
|
#388
Posted 20 March 2024 - 16:57
bai3tzash, on 20 martie 2024 - 16:44, said:
Cu privire la emag, cel mai probabil poti obtine vreun voucher pe diferenta, daca ii contactezi in perioada eligibila de retur. Ii spui ca faci retur, ca a aparut mai ieftin. Ca sa nu se complice, se prea poate sa-ti dea voucher. |
|
#390
Posted 20 March 2024 - 18:37
#391
Posted 20 March 2024 - 19:06
Adica iti dau ei o parte din bani inapoi si trebuie sa-l trimiti .... cui ? Poate doar minti si nu e stricat. Cred ca cineva il verifica
|
#392
Posted 20 March 2024 - 19:16
#393
Posted 20 March 2024 - 21:22
A mai pățit cineva ca să intre în posesia unor căști wireless, cu defect de fabricație, achiziționate de pe Temu, și anume ca ceea ce trebuie să se audă-n casca dreaptă se aude-n stânga, și invers?:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6TWJaFD6R2s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] bai3tzash, on 20 martie 2024 - 16:44, said:
Cu privire la emag, cel mai probabil poti obtine vreun voucher pe diferenta, daca ii contactezi in perioada eligibila de retur. Ii spui ca faci retur, ca a aparut mai ieftin. Ca sa nu se complice, se prea poate sa-ti dea voucher. Exact, dar cei care-și duc viața pe Temu + Ali nu vor putea să iasă absolut niciodată din bula lor existențială... Ideea de bază este aceea că trebuie musai să iei legătura cu un operator uman, pentru a-i explica motivul real al nemulțumirii și anume că prețul actual de vânzare este mai mic în raport cu cel de la momentul achiziției, pentru unul și același produs, și că dorești fie să faci retur din acestă cauză fie să ți se ofere diferența de bani. În 100% dintre cazuri operatorul uman mi-a furnizat opțiunea nr. 2 , pentru a evita astfel returnarea produsului! |
|
#394
Posted 20 March 2024 - 21:47
koss14, on 18 martie 2024 - 12:36, said: tik-tokul e haznaua umanitatii. Orice retardat se poate scalambaia si poate debita orice acolo.. Nu stiu daca sa rad sau sa plang la vederea uneui asemenea filmulet.. iar cand vad reactiile alea la video.. incep sa cred ca deja idiotenia e boala nationala mai grava ca cancerul. Sterone, on 19 martie 2024 - 13:10, said:
Temu e mai scump ca Ali sau mi se pare mie ? La transport n-am comparat |
#395
Posted 20 March 2024 - 22:02
Pe cine s-o revin ? Parcă se vorbește codificat pe topicul asta.
_V_, on 20 martie 2024 - 21:22, said:
A mai pățit cineva ca să intre în posesia unor căști wireless, cu defect de fabricație, achiziționate de pe Temu, și anume ca ceea ce trebuie să se audă-n casca dreaptă se aude-n stânga, și invers?: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6TWJaFD6R2s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Exact, dar cei care-și duc viața pe Temu + Ali nu vor putea să iasă absolut niciodată din bula lor existențială... Ideea de bază este aceea că trebuie musai să iei legătura cu un operator uman, pentru a-i explica motivul real al nemulțumirii și anume că prețul actual de vânzare este mai mic în raport cu cel de la momentul achiziției, pentru unul și același produs, și că dorești fie să faci retur din acestă cauză fie să ți se ofere diferența de bani. În 100% dintre cazuri operatorul uman mi-a furnizat opțiunea nr. 2 , pentru a evita astfel returnarea produsului! Dar ăștia au o politică scrisa comerciala sau așa de pe YouTube ați învățat toate astea cu retururi, refund și alte garantii ? Și cât e valabilă garanția la Temu ? 30 de zile ? |
#396
Posted 20 March 2024 - 22:18
Eu cred că tu chiar ai un viitor luminos, atâta timp cât la o banală întrebare-mi răspunzi cu o altă întrebare!...
1. Nu vreau să apelez la absolut niciun fel de garanție/refund; 2. Nu vreau să returnez absolut nimic; 3. Mă interesează doar dacă s-a mai întâmplat cuiva să fie inversate căștile, L cu R! Dacă nu ești în temă cu subiectul, atunci încearcă să nu mai tot postezi prostii, prostioare și alte tâmpenii! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users