Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2024
Last Updated: May 09 2024 17:00, Started by
max_01
, Nov 29 2023 12:02
·
35
#399
Posted 03 March 2024 - 22:49
Esti sigur ca este vorba de Stepway?
Edited by zadada, 03 March 2024 - 22:49. |
#400
Posted 04 March 2024 - 06:28
Motoare turbo de 1.2 mai fiabile decât aspirate de 2? În ce univers alternativ?
Edited by remvirg, 04 March 2024 - 06:28. |
#401
Posted 04 March 2024 - 07:59
zadada, on 03 martie 2024 - 19:09, said:
Unde este Stepway cu 9k? mda. on topic - in acest moment NICI D4 nu este in piata, nici R5 (pesemne in vara, toamna). de Sandero vorbim sa n-adormim. Piata este foarte dinamica. remvirg, on 04 martie 2024 - 06:28, said:
Motoare turbo de 1.2 mai fiabile decât aspirate de 2? În ce univers alternativ? repet. Posteaza informatii concrete (Statistici, modele etc). Dorel mecanicu' de la coltul strazii nu e relevant:) |
#402
Posted 04 March 2024 - 08:59
Statistici?
Ai motoarele de 1.4 și 1.6 aspirate de la Renault/Dacia, ai aspirate de diferite volume de la Kia, Mazda, Honda, Ford, Opel chiar și VW sau BMW. Motoare la care daca s-a făcut mentenanță că in carte trec de 250-300 k km fără probleme majore. Probabil mai mult de 90% din ele. Crezi că 1.2 turbo, tot 90% din ele, ajung la 300k km fără probleme majore? Ai nevoie de o statistica oficială pentru asta? Edited by remvirg, 04 March 2024 - 09:09. |
#404
Posted 04 March 2024 - 10:50
ala de 9k nu e stepway, e un Sandero amarat cu motor din ala de 65 cai. Pt oras daca mergi batraneste e ok. Dar pt restul... Si e 9k cu rabla. Probabil mai aveau niste motoare de 65 cai de la loganurile vechi, alea nu s-au dat, si au zis, hai sa spargem piata cu sandero. Poate pune botu careva.
|
#405
Posted 04 March 2024 - 12:02
Dacă așa iți închipuie unii dintre noi că lucrează marketingul la Renault/Dacia sau că se merge pe ideea că rămâne surplus de repere/subansamble de la alte modele și se pun
de-a-n boulea pe alte mașini este clar că acești semeni de-ai noștri trăiesc într-o lume a lor imaginară. Motorul asta aspirat a fost pus deja de ceva vreme pe Clio în vest și putem să fim convinși că cei ce se ocupă de studiul pieții în alianță știu mai bine decât specialiștii SP ce se cere și ce nu. Edited by gabrieln2016, 04 March 2024 - 12:04. |
#406
Posted 04 March 2024 - 13:05
|
#407
Posted 04 March 2024 - 16:50
remvirg, on 04 martie 2024 - 08:59, said:
Statistici? Ai motoarele de 1.4 și 1.6 aspirate de la Renault/Dacia, ai aspirate de diferite volume de la Kia, Mazda, Honda, Ford, Opel chiar și VW sau BMW. Motoare la care daca s-a făcut mentenanță că in carte trec de 250-300 k km fără probleme majore. Probabil mai mult de 90% din ele. Crezi că 1.2 turbo, tot 90% din ele, ajung la 300k km fără probleme majore? Ai nevoie de o statistica oficială pentru asta? iar glumesti. sunt loganuri gramazi cu 300k + fara priobleme. eu ziceam sa dai date statistice daca faci afirmatii. ca idee- 250- 300 k tine un motor(orice motor) daca nu ti bati joc de el. deci daca vrei sa zici de motoare fiabile ne uitam in zona 500k km + . asta inseamna 2..3 ani taxi sau 20 de ani de "mers la piata in weekend". spor |
#408
Posted 04 March 2024 - 17:55
Toate loganurile 1.4 și 1.6 dacă au fost întreținute corect trec lejer de 300k.
O ascuțitoare turbo de 1.2 doar dacă ai noroc. Probabil jumătate din deținători nu au noroc. Pornisei de la comparația fiabilității unui motor turbo de 1.2 și un motor aspirat de 2. Ok. Honda de 1.8, 2.0 și 2.4, BMW de 2.5, Toyota 1.6 și 2.5, Mazda 2.0 și 2.5, nissan/Renault 2.0. Nu are cum sa existe o statistica care sa arate ca un 1.2 turbo, oricare producător, se poate apropia vreodată de fiabilitatea celor de mai sus. Nu are cum sa existe pt ca ar fi mincinoasă. Edited by remvirg, 04 March 2024 - 17:57. |
#409
Posted 04 March 2024 - 18:18
Are rost sa demonstrezi cuiva care nu are competente si aptitudini tehnice ca nu are dreptate, mai ales ca omul o tine pe a lui, pierdere de timp si nervi aiurea.
|
#410
Posted 04 March 2024 - 19:18
Cei care consideră că pentru ei cea mai bună/practică/isteață/inteligentă alegere o reprezintă achiziționarea unui sh cu peste 200.000 km la bord au toate motivele să analizeze, să caute statistici sau să "scotocească" prin toate cotloanele internetului pentru a face comparații de fiabilitate între aspirate și turbate, între benzinare și "motorinare" sau orice altceva le trece prin minte.
La fel aș proceda și eu dacă aș fi interesat vreodată să cumpăr o mașină folosită. Este normal ca în banii cheltuiti, să cauti ceva care ar putea sa-ti puna cat mai putine probleme sau care sa aibe un nivel de cheltuieli cu reparatiile cat mai jos posibil. Edited by gabrieln2016, 04 March 2024 - 19:33. |
#411
Posted 04 March 2024 - 20:32
remvirg, on 04 martie 2024 - 17:55, said:
Nu are cum sa existe o statistica care sa arate ca un 1.2 turbo, oricare producător, se poate apropia vreodată de fiabilitatea celor de mai sus. Nu are cum sa existe pt ca ar fi mincinoasă. |
|
#412
Posted 04 March 2024 - 21:22
remvirg, on 04 martie 2024 - 17:55, said:
Toate loganurile 1.4 și 1.6 dacă au fost întreținute corect trec lejer de 300k. O ascuțitoare turbo de 1.2 doar dacă ai noroc. Probabil jumătate din deținători nu au noroc. Pornisei de la comparația fiabilității unui motor turbo de 1.2 și un motor aspirat de 2. Ok. Honda de 1.8, 2.0 și 2.4, BMW de 2.5, Toyota 1.6 și 2.5, Mazda 2.0 și 2.5, nissan/Renault 2.0. Nu are cum sa existe o statistica care sa arate ca un 1.2 turbo, oricare producător, se poate apropia vreodată de fiabilitatea celor de mai sus. Nu are cum sa existe pt ca ar fi mincinoasă. E relevant pt sh, pt masini noi irelevant si ne-economic pt producatori. Tot imi vine in minte 0.9-le colegului Florin, mergea ok si spre 300000 km Masina/motoru ala stiu ca a mancat multa bataie la vremea aia, forje/liniute etc . La regim de om normal nu are ce sa pice asa repede nici la drujbe, dar absolut adevarat ca in regim sever nu va tine never ever ca un aspirat si irelevant totusi dupa vreo 200000 km de foiala. Pui alt motor si gata. Cu o drujba de 1.0 turbo n-ai ce forje sa faci, po' sa mergi ceva mai tare/mai cu viteza la drum lung si cam atat, nu e fun deloc sa ii dai forje in limitare, il simti cum trage sa moara, se incinge ca un cuptor de la tara. https://m.youtube.co...SBsYSAzMDAwMDA= |
#413
Posted 05 March 2024 - 08:17
oricum astia inca mai fac Duster 2 ca se vinde in draci, cand au auzit astia ca vin motoarele alea de drujba, s-au inghesuit sa cumpere si e coada. De aceea nici nu prea vedem modelul nou. Ca ala vechi se vinde bine. Ma bate si pe mine gandul sa iau unul cat mai se face. Ce ma sperie e ca un far de Logan am luat cu 150 lei, nou noutz si cu bec, si unul de duster 2 e 2700 lei. Si dupa aia ne miram de ce creste rca-ul.
|
#414
Posted 05 March 2024 - 08:55
Zii merci ca nu e 2000 de euro !
Legat de motoare,motoarele de reno de 1.2 au 10-15 ani de cand sunt in piata , venite de pe Clio rs ,eu nu cred ca toate masinile care au fost produse acum 10-15 ani au motoarele praf, iar daca le au , unde sunt posesorii dezamagiti ? Si sa nu veniti cu prosteala aia de H5FT de la Nissan ca e o ciorba veche si reincalzita departe de tsi-urile volkswagenului care chiar au fost praf ! Eu am un 1.2 turbo de reno H5FT Gen2 , fara DPF ,132cp cu 70k rulati pana acum, trage 1,6 tone si sunt multumit de tot la el , nu l-as da pe un diesel si probabil nici pe un aspirat de 2 litri. La Duster problemele sunt altele ,nu motoarele , insa sint masini considerate ieftine si de aici si lipsa de pretentii. A, ca pentru noi sunt scumpe e alta discutie insa pentru vesticii sarmani un duster de 25k este la fel de accesibil ca un Sandero de 10k pentru noi ! Ca au si aia saracii lor care nu isi permit volkswagenuri si volvo-uri de 60-70k ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users