Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

Dacia Duster 2024

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
646 replies to this topic

#397
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,267
  • Înscris: 02.06.2021
Pe olx :)

#398
Mo_su

Mo_su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 13.02.2024
In spotul Dacia 🤣🤣

#399
zadada

zadada

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 296
  • Înscris: 23.03.2015
Esti sigur ca este vorba de Stepway?

Edited by zadada, 03 March 2024 - 22:49.


#400
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,125
  • Înscris: 04.08.2007
Motoare turbo de 1.2 mai fiabile decât aspirate de 2? În ce univers alternativ?

Edited by remvirg, 04 March 2024 - 06:28.


#401
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005

View Postzadada, on 03 martie 2024 - 19:09, said:

Unde este Stepway cu 9k?
ai vrut sa exemplifici ce am scris FIX cu un POST mai sus?

mda.
on topic - in acest moment NICI D4 nu este in piata, nici R5 (pesemne in vara, toamna).
de Sandero vorbim sa n-adormim.
Piata este foarte dinamica.

View Postremvirg, on 04 martie 2024 - 06:28, said:

Motoare turbo de 1.2 mai fiabile decât aspirate de 2? În ce univers alternativ?

repet. Posteaza informatii concrete (Statistici, modele etc). Dorel mecanicu' de la coltul strazii nu e relevant:)

#402
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,125
  • Înscris: 04.08.2007
Statistici?
Ai motoarele de 1.4 și 1.6 aspirate de la Renault/Dacia, ai aspirate de diferite volume de la Kia, Mazda, Honda, Ford, Opel chiar și VW sau BMW. Motoare la care daca s-a făcut mentenanță că in carte trec de 250-300 k km fără probleme majore. Probabil mai mult de 90% din ele.
Crezi că 1.2 turbo, tot 90% din ele, ajung la 300k km fără probleme majore?
Ai nevoie de o statistica oficială pentru asta?

Edited by remvirg, 04 March 2024 - 09:09.


#403
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 08.01.2024
K4M Renault/1.6 aspirat benzina/130HP




#404
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 28.04.2003
ala de 9k nu e stepway, e un Sandero amarat cu motor din ala de 65 cai. Pt oras daca mergi batraneste e ok. Dar pt restul... Si e 9k cu rabla. Probabil mai aveau niste motoare de 65 cai de la loganurile vechi, alea nu s-au dat, si au zis, hai sa spargem piata cu sandero. Poate pune botu careva.

#405
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,249
  • Înscris: 04.11.2016
Dacă așa iți închipuie unii dintre noi că lucrează marketingul la Renault/Dacia sau că se merge pe ideea că rămâne surplus de repere/subansamble de la alte modele și se pun
de-a-n boulea pe alte mașini este clar că acești semeni de-ai noștri trăiesc într-o lume a lor imaginară.

Motorul asta aspirat  a fost pus deja de ceva vreme pe Clio în vest și putem să fim convinși că cei ce se ocupă de studiul pieții în alianță știu mai bine decât specialiștii SP ce se cere și ce nu.

Edited by gabrieln2016, 04 March 2024 - 12:04.


#406
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 08.01.2024

View Postunpuisor, on 04 martie 2024 - 10:50, said:

Pt oras daca mergi batraneste e ok. Dar pt restul...


Sandero SCe 65HP/benzina/aspirat - 2023, rulat Liège BE <-> Huelva ES, ~5300 Km (tur-retur + rulat local). motor/automobil peste asteptari.

#407
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,901
  • Înscris: 22.12.2005

View Postremvirg, on 04 martie 2024 - 08:59, said:

Statistici?
Ai motoarele de 1.4 și 1.6 aspirate de la Renault/Dacia, ai aspirate de diferite volume de la Kia, Mazda, Honda, Ford, Opel chiar și VW sau BMW. Motoare la care daca s-a făcut mentenanță că in carte trec de 250-300 k km fără probleme majore. Probabil mai mult de 90% din ele.
Crezi că 1.2 turbo, tot 90% din ele, ajung la 300k km fără probleme majore?
Ai nevoie de o statistica oficială pentru asta?

iar glumesti. sunt loganuri gramazi cu 300k + fara priobleme. eu ziceam sa dai date statistice daca faci afirmatii.
ca idee- 250- 300 k tine un motor(orice motor) daca nu ti bati joc de el.

deci daca vrei sa zici de motoare fiabile ne uitam in zona 500k km + .  asta inseamna 2..3 ani taxi sau 20 de ani de "mers la piata in weekend".
spor

#408
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,125
  • Înscris: 04.08.2007
Toate loganurile 1.4 și 1.6 dacă au fost întreținute corect trec lejer de 300k.
O ascuțitoare turbo de 1.2 doar dacă ai noroc. Probabil jumătate din deținători nu au noroc.
Pornisei de la comparația fiabilității unui motor turbo de 1.2 și un motor aspirat de 2.
Ok.
Honda de 1.8, 2.0 și 2.4, BMW de 2.5, Toyota 1.6 și 2.5, Mazda 2.0 și 2.5, nissan/Renault 2.0.
Nu are cum sa existe o statistica care sa arate ca un 1.2 turbo, oricare producător, se poate apropia vreodată de fiabilitatea celor de mai sus. Nu are cum sa existe pt ca ar fi mincinoasă.

Edited by remvirg, 04 March 2024 - 17:57.


#409
SpanuFlorin

SpanuFlorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 02.06.2021
Are rost sa demonstrezi cuiva care nu are competente si aptitudini tehnice ca nu are dreptate, mai ales ca omul o tine pe a lui, pierdere de timp si nervi aiurea.

#410
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,249
  • Înscris: 04.11.2016
Cei care consideră că pentru ei cea mai bună/practică/isteață/inteligentă alegere o reprezintă achiziționarea unui sh cu peste 200.000 km la bord au toate motivele să analizeze, să caute statistici sau să "scotocească" prin toate cotloanele internetului pentru a face comparații de fiabilitate între aspirate și turbate, între benzinare și "motorinare" sau orice altceva le trece prin minte.
La fel aș proceda și eu dacă aș fi interesat vreodată să cumpăr o mașină folosită. Este normal ca în banii cheltuiti, să cauti ceva care ar putea sa-ti puna cat mai putine probleme sau care sa aibe un nivel de cheltuieli cu reparatiile cat mai jos posibil.

Edited by gabrieln2016, 04 March 2024 - 19:33.


#411
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,014
  • Înscris: 09.05.2009

View Postremvirg, on 04 martie 2024 - 17:55, said:

Nu are cum sa existe o statistica care sa arate ca un 1.2 turbo, oricare producător, se poate apropia vreodată de fiabilitatea celor de mai sus. Nu are cum sa existe pt ca ar fi mincinoasă.
Ai vreo statistica nemincinoasa care arata ca nu tine? "Nu are cum" nu este un argument. Argumenteaza daca doresti sa fi luat in seama.

#412
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,007
  • Înscris: 06.04.2007

View Postremvirg, on 04 martie 2024 - 17:55, said:

Toate loganurile 1.4 și 1.6 dacă au fost întreținute corect trec lejer de 300k.
O ascuțitoare turbo de 1.2 doar dacă ai noroc. Probabil jumătate din deținători nu au noroc.
Pornisei de la comparația fiabilității unui motor turbo de 1.2 și un motor aspirat de 2.
Ok.
Honda de 1.8, 2.0 și 2.4, BMW de 2.5, Toyota 1.6 și 2.5, Mazda 2.0 și 2.5, nissan/Renault 2.0.
Nu are cum sa existe o statistica care sa arate ca un 1.2 turbo, oricare producător, se poate apropia vreodată de fiabilitatea celor de mai sus. Nu are cum sa existe pt ca ar fi mincinoasă.
Masinile noi se fac dupa statistici pt ca acu e mare acces ce/cum/cat se merge cu o masina.
E relevant pt sh, pt masini noi irelevant si ne-economic pt producatori.

Tot imi vine in minte 0.9-le colegului Florin, mergea ok si spre 300000 km
Masina/motoru ala stiu ca a mancat multa bataie la vremea aia, forje/liniute etc .
La regim de om normal nu are ce sa pice asa repede nici la drujbe, dar absolut adevarat ca in regim sever nu va tine never ever ca un aspirat si irelevant totusi dupa vreo 200000 km de foiala. Pui alt motor si gata.
Cu o drujba de 1.0 turbo n-ai ce forje sa faci, po' sa mergi ceva mai tare/mai cu viteza la drum lung si cam atat, nu e fun deloc sa ii dai forje in limitare, il simti cum trage sa moara, se incinge ca un cuptor de la tara.

https://m.youtube.co...SBsYSAzMDAwMDA=


#413
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 28.04.2003
oricum astia inca mai fac Duster 2 ca se vinde in draci, cand au auzit astia ca vin motoarele alea de drujba, s-au inghesuit sa cumpere si e coada. De aceea nici nu prea vedem modelul nou. Ca ala vechi se vinde bine. Ma bate si pe mine gandul sa iau unul cat mai se face. Ce ma sperie e ca un far de Logan am luat cu 150 lei, nou noutz si cu bec, si unul de duster 2 e 2700 lei. Si dupa aia ne miram de ce creste rca-ul.

#414
Mo_su

Mo_su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 13.02.2024
Zii merci ca nu e 2000 de euro !
Legat de motoare,motoarele de reno de 1.2 au 10-15 ani de cand sunt in piata , venite de pe Clio rs ,eu nu cred ca toate masinile care au fost produse acum 10-15  ani au motoarele praf, iar daca le au , unde sunt posesorii dezamagiti ?
Si sa nu veniti cu prosteala aia de H5FT de la Nissan ca e o ciorba veche si reincalzita departe de tsi-urile volkswagenului care chiar au fost praf !
Eu am un 1.2 turbo de reno H5FT Gen2 , fara DPF ,132cp cu 70k rulati pana acum, trage 1,6 tone si sunt multumit de tot la el , nu l-as da pe un diesel si probabil nici pe un aspirat de 2 litri.
La Duster problemele sunt altele ,nu motoarele , insa sint masini considerate ieftine si de aici si lipsa de pretentii.
A, ca pentru noi sunt scumpe e alta discutie insa pentru vesticii sarmani un duster de 25k este la fel de accesibil ca un Sandero de 10k pentru noi ! Ca au si aia saracii lor care nu isi permit volkswagenuri si volvo-uri de 60-70k !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate