Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Primiti la 3 luni prin Pink Post notificarile distribuitorului de gaze pentru permiterea accesului in condominiu ?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
SeaM932

SeaM932

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 23.11.2021
Sunt curios daca procedura notificarii prealabile a distribuitorului de gaze naturale este respectata pentru toata lumea.

In cazul nostru s-a intamplat ceva ciudat, s-au trimis somatii de debransare din partea furnizorului sub pretextul ca OSD n-a avut accces sa citeasca indecsii de gn trimestrial, contorul fiecarui apartament fiind pe casa scarii.

ANRE raspunde: Traseele de citire ale contoarelor sunt grupate compact pe un număr de consumatori în funcție de stradă, număr, bloc, astfel încât citirea să se poată realiza pe durata unei zile lucrătoare, deci daca reprezentatntul OSD ar fi venit intempestiv, chiar si fara notificarea prealabila in scris, ar fi fost suficient un singur pensionar din bloc sa deschida la interfon ca ar fi putut fi citite toate.

In urma reclamatiei la ANRE, OSD a raspuns dupa mai multe luni ca a trimis o scrisoare de notificare prin Pink Post. Nu au precizat daca au trimis tuturor de pe casa scarii, toate contoarele fiind programate la citire in aceeasi zi, asa cum rezulta din raspunsul ANRE si responsabilitatea permiterii accesului pe scara neputand sa revina unei singure persoane.

In urma reclamatiei la Pink Post, acestia au raspuns ca aceasta categorie de corespondenta nu are caracteristica confirmarii de primire in scris din partea destinatarului si circula neinregistrat in reteaua postala, deci in afara oricarui control in caz ca nu a mai ajuns la destinatar.

In aceste conditii am devenit curios daca:

_intr-adevar distribuitorii gn trimit trimestrial in mod real tuturor clientilor aceste notificari

_daca acestea sunt si receptionate, dat fiind ca postasul Pink Post nu are cheia de acces liber, doar postasul de la Posta Romana (are un breloc luat de la asociatia de proprietari)

In drept:

ORDIN 78 13/05/2020 - privind aprobarea Contractului-cadru de distribuție a gazelor naturale și a Condițiilor generale de contractare pentru prestarea serviciului de distribuție a gazelor naturale EMITENT  AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 430 din 22 mai 2020

3. Drepturile OSD

3.4. să întrerupă prestarea serviciilor de distribuție a gazelor naturale în următoarele cazuri:

e) atunci când UD sau clienții finali ai acestuia nu permit accesul liber al personalului împuternicit al OSD, pe baza unei înștiințări scrise transmise de OSD, în scopul montării, înlocuirii, verificării sau citirii echipamentelor de măsurare/mijloacelor de măsurare ori al verificării sau remedierii defecțiunilor intervenite la instalațiile/aparatele/echipamentele OSD, când acestea se află pe proprietatea UD sau a clienților finali ai acestuia;

#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Nu am primit niciodată notificare de la distribuitor.
Oricum se poate intra liber pe casa scării, acolo unde sunt contoarele.

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Cert este ca aveti obligatia sa permiteti OSD accesul la echipamente.
Restul sunt amanunte.
Ciudat este ca nu aveti o cale de comunicare electronica.

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,068
  • Înscris: 07.11.2006
Ce ar trebui sa faca consumatorii dupa primirea notificarii? Sa trimita individual catre OSD acordul pentru accesul figurantului-reprezentant la cititrea contorului?
Cum dracu, in secolul 2023, cand orice zdrentaros jegos de pe strada poate intra liber in orice scara de bloc super-securizata, da, stiu ce vorbesc,(prin simpla apasarea a butoanelor de la interfon si rostirea cuvintelor magice reclame, sau electrica, sau gazu', sau DIGI, sau orice altceva, tot se gaseste O SINGURA persoana care sa deschida) si chiar figurantul-cititor nu poate intra?
De ce ar trebui acces special pentru cititor?
Sau scara aia de bloc are regim special?

#5
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,068
  • Înscris: 07.11.2006
Erata
secolul = anul
Multumesc Posted Image

#6
RaimondMacelaru

RaimondMacelaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,242
  • Înscris: 10.08.2023
Eu nu le respect pe alea de la verificari. Sunt niste firme autorizate care s-au cartelizat si toate au acelasi pret. Vin 3 minute sa iti puna apa cu clabuci la racordul de la aragaz, apoi iti cer banii pentru care ar munci o saptamana intreaga pe piata libera un om cu aceleasi calificari. De banii aia, prefer sa imi schimb aragazul o data la 2 ani decat sa ii dau la niste hoti ordinari. Pana acum nu am fost debransat. Stiu, nu e corect ce fac, dar nici ce fac ei nu e corect. As respecta regulile daca nu ar veni din partea unor organizatii de jaf organizat.

Edited by RaimondMacelaru, 19 November 2023 - 15:29.


#7
loren2

loren2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 08.11.2023
E semn ca pe zona voastra (probabil de blocuri) e angajat unul care isi incaseaza salariul degeaba, ca nici nu iese in teren si raporteaza la centru ca el a fost pe teren dar nu a putut sa citeasca ca nu e acces.
La zonele de case e cam greu sa faca manevra asta, dat fiind ca nu trebuie nici un acces ca sa poata citi, ca cifrele sunt accesibile oricui trece pe langa gard unde e montat contorul.

La noi am avut pe zona un postas PinkPost care facea aceeasi schema, nu iesea pe teren si lumea nu primea facturi si instiintari decat eventual dupa ce deja era prea tarziu. Ajunsesera situatia de asa natura incat unele nu mai ajungeau deloc iar la altele se primeau plicuri si cu peste 30 zile intarziere. Semn ca omul ala nu lucra mai mult de o zi pe luna si livra doar ce considera el, restul probabil le arunca direct in ghena dupa ce le prelua de la sediu.
Dupa tot felul de plangeri s-a reusit cumva sa se redreseze situatia.

#8
Master_the_cat

Master_the_cat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 23.12.2022
Pe vremuri Pink post lăsau un aviz și trebuia să te duci într-un cartier unde aveau ei un fel de sediu, acum fara avize, fara nimic.

 pasilla, on 19 noiembrie 2023 - 12:41, said:

Cert este ca aveti obligatia sa permiteti OSD accesul la echipamente.
Restul sunt amanunte.
Ciudat este ca nu aveti o cale de comunicare electronica.

De ce sunt amănunte că trebuie să notifice in scris înainte de citire ?...

Ăștia nu notifică înainte, trimit direct somația de debranșare. Pățit.

Nu mai zic că trimestre întregi le am dat pe WhatsApp tot eu citirea obligatorie pe care trebuiau personal să o facă.

Edited by Master_the_cat, 20 November 2023 - 13:11.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate