![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Plata factura
Last Updated: Jul 25 2023 19:13, Started by
EmyBoss7
, Jul 22 2023 18:51
·
6

#1
Posted 22 July 2023 - 18:51

Salve, am o problema. Am efectuat o plata cash la Vodafone magazin fizic si ma trezesc dupa aprox 10 zile ca am din nou restrictie pe cont ca nu s-a inregistrat plata. Acum mi-a venit sa platesc si ce nu s-a inregistrat. Ma puteti sfatui cum sa procedez daca nu mai gasesc bonul?
|
#4
Posted 22 July 2023 - 19:00

Cand ai facut plata, ai verificat ce scrie pe bon ?
Daca s-a facut o greseala privind numarul de telefon/cont, atunci nu prea mai ai ce face. |
#5
Posted 22 July 2023 - 19:05

pasilla, on 22 iulie 2023 - 19:00, said:
Cand ai facut plata, ai verificat ce scrie pe bon ? Daca s-a facut o greseala privind numarul de telefon/cont, atunci nu prea mai ai ce face. ![]() Edited by EmyBoss7, 22 July 2023 - 19:06. |
#6
Posted 22 July 2023 - 19:26

Daca mai știi data și ora, mergi la magazinul respectiv.
Cere să verifice plata. O greșeală sau eroare în sistem. Daca suma e mica, fa rapid plata să îți deblocheze contul și apoi rezolvi cu stornarea. |
#7
Posted 22 July 2023 - 19:36

mi-a venit total 83 lei cam asa aia cu eroare + asta noua
|
#8
Posted 22 July 2023 - 19:47

Esti sigur ca ai restrictie pe cont, sau doar pe noua factura apare si soldul precedent ?
Ai verificat ce scadenta are asta noua ? Edited by pasilla, 22 July 2023 - 19:48. |
#9
Posted 22 July 2023 - 19:50

Aproape sigur ca te-a identificat gresit dupa nume si ai platit pentru alcineva cu acelasi nume. Ar fi trebuit sa te identifice dupa nr de telefon su macar sa vetrifice nr de telefon pt care ai facut plata.
|
#10
Posted 23 July 2023 - 06:26

Am plecat de la Vodafone în urmă cu 6-7 ani pentru că nu mi-au recunoscut o plată de 25 de lei cu bonul lor, pe care îl păstrasem deoarece nu mi-am curățat buzunarele, băgat în ochii operatorilor. Cică nu era acel bon în sistemul lor. Operatorul care încasase banii și emisese bonul nu mai lucra la ei. Furase banii și anulase bonul, dracu` știe, după trei luni de facturi cu sold anterior, sesizare pe mail cu număr înregistrare, rezolvat doar cu redirectare mail sesizare ANCOM dar la modul în care mi se făcuse o favoare extraordinară...am reziliat imediat, noroc cu terminarea perioadei contractuale, că o luam de la capăt cu circul...De obicei plăteam prin aplicația bancară, dar atunci mă aflam în magazin, se zgâia consoarta la ceva și am făcut și plata numerar - niciodată de atunci încoace.
Edited by marianvasile, 23 July 2023 - 06:30. |
|
#11
Posted 23 July 2023 - 06:57

AlexD2, on 22 iulie 2023 - 19:50, said:
Aproape sigur ca te-a identificat gresit dupa nume si ai platit pentru alcineva cu acelasi nume. Ar fi trebuit sa te identifice dupa nr de telefon su macar sa vetrifice nr de telefon pt care ai facut plata. Se spune numărul de telefon și ei îți confirma numele. Plătesc INTOTDEAUNA DOAR numerar la ghișeu, asta e procedura. |
#12
Posted 23 July 2023 - 09:34

In mod normal duap ce platesti la un magazin "asociat" Vodafone, ca Vodafone nu prea mai sunt primesti si un SMS pe numarul respectiv ca s-a inregistrat palta si in momentul in care le intra in cont se va finaliza plata.
Ai primit asa ceva ? |
#13
Posted 23 July 2023 - 09:34

#14
Posted 23 July 2023 - 09:38

#15
Posted 23 July 2023 - 10:49

eiffel, on 23 iulie 2023 - 09:34, said:
In mod normal duap ce platesti la un magazin "asociat" Vodafone, ca Vodafone nu prea mai sunt primesti si un SMS pe numarul respectiv ca s-a inregistrat palta si in momentul in care le intra in cont se va finaliza plata. Ai primit asa ceva ? |
|
#16
Posted 23 July 2023 - 11:09

Ce restricție?
Tare cred ca ai plătit după data limita, chiar cu mult și ti-au blocat apelurile de ieșire. Ai plătit, au deblocat dar desigur în factura curenta apare și respectiva restanta, ai ai plătit-o după scadenta. Asa ca: totul e normal. Plătești acum fără factura precedenta. De asta recomand sa plătești online, la termen. |
#17
Posted 23 July 2023 - 11:25

dorin_2k, on 23 iulie 2023 - 11:09, said:
Ce restricție? Tare cred ca ai plătit după data limita, chiar cu mult și ti-au blocat apelurile de ieșire. Ai plătit, au deblocat dar desigur în factura curenta apare și respectiva restanta, ai ai plătit-o după scadenta. Asa ca: totul e normal. Plătești acum fără factura precedenta. De asta recomand sa plătești online, la termen. |
#18
Posted 23 July 2023 - 11:57

Nu îți bate capul. Plătești doar factura de luna asta.
Am crezut că ți-au blocat și acum accesul. Așa se întâmplă când plătești după scadenta. Îți apare și factura precedenta. Bun venit în viața reală. Te-ai speriat degeaba. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users