Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Plata factura

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017
Salve, am o problema. Am efectuat o plata cash la Vodafone magazin fizic si ma trezesc dupa aprox 10 zile ca am din nou restrictie pe  cont ca nu s-a inregistrat plata. Acum mi-a venit sa platesc si ce nu s-a inregistrat. Ma puteti sfatui cum sa procedez daca nu mai gasesc bonul?

#2
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Nu ai cont online la Vodafone?

#3
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
poate ai achitat abonamentul altui client?

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Cand ai facut plata, ai verificat ce scrie pe bon ?
Daca s-a facut o greseala privind numarul de telefon/cont, atunci nu prea mai ai ce face.

#5
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017

View Postpasilla, on 22 iulie 2023 - 19:00, said:

Cand ai facut plata, ai verificat ce scrie pe bon ?
Daca s-a facut o greseala privind numarul de telefon/cont, atunci nu prea mai ai ce face.
m-a identificat dupa nume, am platit suma fixa cat scria pe telefon, deci nu Posted Image) am confirmat plata manual cu x222

Edited by EmyBoss7, 22 July 2023 - 19:06.


#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,428
  • Înscris: 01.12.2001
Daca mai știi data și ora, mergi la magazinul respectiv.
Cere să verifice plata.
O greșeală sau eroare în sistem.

Daca suma e mica, fa rapid plata să îți deblocheze contul și apoi rezolvi cu stornarea.

#7
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017
mi-a venit total 83 lei cam asa aia cu eroare + asta noua

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Esti sigur ca ai restrictie pe cont, sau doar pe noua factura apare si soldul precedent ?
Ai verificat ce scadenta are asta noua ?

Edited by pasilla, 22 July 2023 - 19:48.


#9
AlexD2

AlexD2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,584
  • Înscris: 10.01.2019
Aproape sigur ca te-a identificat gresit dupa nume si ai platit pentru alcineva cu acelasi nume. Ar fi trebuit sa te identifice dupa nr de telefon su macar sa vetrifice nr de telefon pt care ai facut plata.

#10
marianvasile

marianvasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 10.05.2013
Am plecat de la Vodafone în urmă cu 6-7 ani pentru că nu mi-au recunoscut o plată de 25 de lei cu bonul lor, pe care îl păstrasem deoarece nu mi-am curățat buzunarele, băgat în ochii operatorilor. Cică nu era acel bon în sistemul lor. Operatorul care încasase banii și emisese bonul nu mai lucra la ei. Furase banii și anulase bonul, dracu` știe, după trei luni de facturi cu sold anterior, sesizare pe mail cu număr înregistrare, rezolvat doar cu redirectare mail sesizare ANCOM dar la modul în care mi se făcuse o favoare extraordinară...am reziliat imediat, noroc cu terminarea perioadei contractuale, că o luam de la capăt cu circul...De obicei plăteam prin aplicația bancară, dar atunci mă aflam în magazin, se zgâia consoarta la ceva și am făcut și plata numerar - niciodată de atunci încoace.

Edited by marianvasile, 23 July 2023 - 06:30.


#11
cristobob

cristobob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 06.01.2014

View PostAlexD2, on 22 iulie 2023 - 19:50, said:

Aproape sigur ca te-a identificat gresit dupa nume si ai platit pentru alcineva cu acelasi nume. Ar fi trebuit sa te identifice dupa nr de telefon su macar sa vetrifice nr de telefon pt care ai facut plata.
Noroc ca e "aproape".

Se spune numărul de telefon și ei îți confirma numele.
Plătesc INTOTDEAUNA DOAR  numerar la ghișeu, asta e procedura.

#12
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,578
  • Înscris: 15.06.2004
In mod normal duap ce platesti la un magazin "asociat" Vodafone, ca Vodafone nu prea mai sunt primesti si un SMS pe numarul respectiv ca s-a inregistrat palta si in momentul in care le intra in cont se va finaliza plata.

Ai primit asa ceva ?

#13
AlexD2

AlexD2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,584
  • Înscris: 10.01.2019

View Postcristobob, on 23 iulie 2023 - 06:57, said:

Noroc ca e "aproape".

Se spune numărul de telefon și ei îți confirma numele.
Plătesc INTOTDEAUNA DOAR  numerar la ghișeu, asta e procedura.
Nu tu erai in cauza, initiatorul a spus destul de clar ca a fost identificat dupa nume, nu dupa nr de telefon.

#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,428
  • Înscris: 01.12.2001

View Postcristobob, on 23 iulie 2023 - 06:57, said:

Plătesc INTOTDEAUNA DOAR  numerar la ghișeu, asta e procedura.
Asta e procedura ta.
Plătesc întotdeauna doar online. Nici nu am magazin Vodafone în oraș. Nici Telekom. Doar un partener Orange.
De ce sa pierd timpul la ghișeu?


#15
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017

View Posteiffel, on 23 iulie 2023 - 09:34, said:

In mod normal duap ce platesti la un magazin "asociat" Vodafone, ca Vodafone nu prea mai sunt primesti si un SMS pe numarul respectiv ca s-a inregistrat palta si in momentul in care le intra in cont se va finaliza plata.

Ai primit asa ceva ?
Nu, doar ca a fost ridicata restrictia.

#16
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,428
  • Înscris: 01.12.2001
Ce restricție?
Tare cred ca ai plătit după data limita, chiar cu mult și ti-au blocat apelurile de ieșire. Ai plătit, au deblocat dar desigur în factura curenta apare și respectiva restanta, ai ai plătit-o după scadenta.
Asa ca: totul e normal. Plătești acum fără factura precedenta.

De asta recomand sa plătești online, la termen.

#17
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017

View Postdorin_2k, on 23 iulie 2023 - 11:09, said:

Ce restricție?
Tare cred ca ai plătit după data limita, chiar cu mult și ti-au blocat apelurile de ieșire. Ai plătit, au deblocat dar desigur în factura curenta apare și respectiva restanta, ai ai plătit-o după scadenta.
Asa ca: totul e normal. Plătești acum fără factura precedenta.

De asta recomand sa plătești online, la termen.
da, mi-au restrictionat contul sambata ca am platit dupa termen, dar am platit in ziua cand a aparut restrictia.

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,428
  • Înscris: 01.12.2001
Nu îți bate capul. Plătești doar factura de luna asta.
Am crezut că ți-au blocat și acum accesul.
Așa se întâmplă când plătești după scadenta. Îți apare și factura precedenta.
Bun venit în viața reală.
Te-ai speriat degeaba.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate