Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema plati Yoxo
Last Updated: Apr 04 2023 16:37, Started by
domnulGeo
, Apr 04 2023 16:00
·
0
#1
Posted 04 April 2023 - 16:00
Salut,
Am o problema cel putin ciudata cu Yoxo. Am pe cont debitata in mod automat conform contractului, suma -39 lei pentru abonamentul yoxo cu data de ieri 03 aprilie, a fost procesata cu succes, si yoxo spune ca nu a reusit plata. Sunt in perioada de gratie. Apoi eu aseara incercand sa platesc manual din aplicatie cu acelasi card, crezand ca nu s-a debitat automat, tot pe 3 aprilie, am facut manual plata dupa același card. zis si facut, mi-a luat banii din nou -39 lei. Acum a doua zi, le-am trimis poza cu extrasul, cu dovada efectiva, negrul pe alb, semnata si stampilata, confirmata oficial de banca ca Orange a luat bani din contul meu de doua ori pe data de 3 aprilie, suma de -39 lei. Ambele tranzactii sunt procesate si autorizate si confirmate oficial de banca mea, Libra Bank. Le-am aratat extrasul stampilat si ei refuza sa creada ce le arat, spune ca nu au primit banii. Incredibil. Nu ramane decat sa inchid serviciile Orange, si sa fac reclamatie sa imi iau banii inapoi. Ati mai patit asa ceva ? sa va minta cu extrasul in fata ca nu au luat banii ? Incredibil. Salut. o zi buna. |
#2
Posted 04 April 2023 - 16:16
intrebare de baraj, suma nu cumva este doar alocata? cum la alte aplicatii se numeste suma blocata, insa nu este debitata in contul colector si astfel ei nu pot confirma vreo plata primita
ori nu stiu, contul colector este corect? ai mai facut plati automate catre ei fara probleme? ai toate datele, de client, factura sau ce iti cer ei acolo pt a sti si cine le transfera si cu ce ocazie, acea suma? vezi si pe topicul de yoxo, se discuta problema platilor, neconfirmate sau debitate de mai multe ori https://forum.softpe...cum-iti-doresti |
#3
Posted 04 April 2023 - 16:22
Nici nu conteaza ca suma e doar blocata.
Pe baza extrasului de cont/a chitantei, aia ar trebui sa ia de buna ce zice clientul....pana la proba contrarie. |
#4
Posted 04 April 2023 - 16:22
@domnulGeo: Apeleaza suport carduri de la banca emitenta a cardului sa verifice exact ce s-a procesat, ce a mers, ce nu. Mai apar erori si la un capat al firului zice ca e ok, la celalalt ca a esuat. Mi s-a intamplat, de extrem de putin ori in mult multi ani, cu plati la POS. Dar banca emitenta poate rezolva.
Dany_Darke, on 04 aprilie 2023 - 16:16, said: intrebare de baraj, suma nu cumva este doar alocata? cum la alte aplicatii se numeste suma blocata, insa nu este debitata in contul colector si astfel ei nu pot confirma vreo plata primita … |
#5
Posted 04 April 2023 - 16:37
Se discuta deja problema pe topicul dedicat: https://forum.softpe...um-iti-doresti/
Da, apar probleme, cel mai adesea din cauza procesatorului de plati online care ia suma din contul clientului dar nu anunta si partea comerciantul ca a reusit plata. Intra pe topicul indicat si citeste ultimele (5-6?) pagini ca sa vezi cum au rezolvat altii problema. L.E: vad ca ai postat si acolo acelasi mesaj deci se inchide topicul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users