Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Informatii false trecute in istoricul RAR de catre asigurator

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Masina e 2014. Nu avea sub un an.

#20
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022

 waterman, on 10 noiembrie 2022 - 18:19, said:

Ce nu inteleg eu este de ce nu a fost reparata in reprezentanta, avand in vedere ca avea sub un an.
Am trecut prin mai multe serviceuri in viata.
Iti zic ca am gasit service care era mai bun decat cel al reprezentantei firmei masinii pe care o detineam.
La reprezentanta facusem o revopsire element care nu mi-a placut deloc cum a iesit. Apoi discutand cu lumea din jur si vanzand reparatiile pe masinile lor am fost la serviceul asta, unde faceau vopsitorie de calitate, daca nu iti ziceam ca e revopsita nici nu ai fi ghicit.
De obicei iti dai seama de serviceurile bune dupa ce masini au in curte in asteptare... serviceul asta se ocupau in majoritate doar de masini premium.

Si tot la reprezentanta mi-au schimbat un element original cu vopsea originala conform spuselor lor, dar care nu pupa la vopsea, era atat de evidenta diferenta incat am avut dispute cu ei, mai ales ca era masina premium practic noua conform legii (sub 6 luni si sub 6000 km in bord). Era intr-o perioada in care un vecin isi revopsise o bara la un particular (la o masina vechiuta de clasa medie) si care iesise mai bine decat a mea bara originala de reprezentanta.

#21
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Ca update la ce am scris initial:
-Am sunat la service-ul unde s-a facut reparatia. Au spus ca asiguratorul e cel care face raportarea. Asiguratorul a dat faliment.
-Am dat mail la [email protected] si [email protected]. Nu au raspuns inca.
-Am sunat la sediul central RAR, am dat de o tantitza suparata pe viata care a spus sa dau mail. I-am zis ca am dat mail dar nu a ascultat, a mai urlat la mine de 2 ori sa dau mail si mi-a inchis.

Eu vreau sa vand masina. Un cumparator verifica seria de sasiu din anunt inainte de a ma suna pe mine si chiar daca ma suna, naiba ma crede. Evident ca o sa creada ca am manarit rulajul.

#22
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Update, 25.05.2023. Au raspuns cei de la RAR la mail-ul meu. S-a facut corectia  km in baza de date.

#23
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Iar pt cei curiosi sa afle daca devizul de service se poate "influenta" , raspunsul e da, normal, daca stii pe cine trebuie

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate