Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achiziție PHEV SH în 2022 și range electric
Last Updated: Apr 23 2024 21:41, Started by
bbogdanmircea
, Jul 27 2022 08:15
·
6
#1
Posted 27 July 2022 - 08:15
Salutare,
Datorită faptului că am un drum relativ scurt până la muncă (15 km) unde există prize de trifazat la liber (hală industrială) mă bate gândul să schimb dieselul actual care este destul de bătrân (10 ani) cu un PHEV care să îmi permită să merg gratis la muncă și înapoi. Din cauză că efectiv nu găsești nimic nou la dealerii pe stoc, și în DE unde locuiesc eu programul RABLA este o glumă, mă gândeam la un PHEV SH de maxim 3 ani. Am salvat o căutare pe mobile.de, dar informația pe care nu o găsesc este mărimea bateriei și rangeul electric pentru modelele de care sunt interesat. Așa că m-am gândit să pornesc acest topic. Modelele la care m-am uitat până acum: Mercedes CLA 250e Mercedes C 300e (15 kWh - 100 km range maxim) Skoda Superb iV (13 kWh?) Passat Variant GTE Kia Niro PHEV |
#2
Posted 27 July 2022 - 08:34
diferențele-s minime 13...15...18 kW
consumul îl consideri - în medie - 200 Wh/km, dar calculezi autonomia electrică nu la totalul puterii bateriei, ci la doar 85% - deoarece toate PHEV-urile își păstrează cam 11...15% să poată rula hibrid dar încărcarea la PHEV nu merge trifazat, ci doar monofazat cu un cablu bun/dedicat poți încărca cu 7 kWh/h, deci în 3 ore bateria este plină PS: zic 200 Wh/km deoarece vei avea și AC, și încălzire/ventilație în scaune, volan încălzit, muzica la maxim PPS: vei că-i păcăleală chestia cu 100 km autonomia la 15 kW baterie... la Tucson am 55 km cu 14 kW - verificat în 13000 km Edited by gushpi, 27 July 2022 - 08:34. |
#3
Posted 27 July 2022 - 08:38
Unele PHEV au și DC Charge ca extra opțiune.
Un coleg are un V60 PHEV sau poate chiar V90, varianta aia T8 cu putere totală de 392 CP, și modelul ăsta mă atrage deși nu cred că găsesc ceva sub 40k ... Mi se par faine modelele PHEV cu cel puțin 200 cai, de exemplu Kia Niro deși are range super bun, am mers în rest drive peste 60 km electric, motorul ăla pe benzina este moartea pasiunii. Din ce am văzut până acum C300e modelul anterior ar fi fain, păcat de treapta aia din portbagaj. |
#4
Posted 27 July 2022 - 08:58
#5
Posted 27 July 2022 - 09:02
Cu Passat GTE sau Superb iV nu vei avea autonomie in mod electric spre 50 km doar in conditii ideale (nici prea rece, nici prea cald, traseu la viteza cat mai constanta si in zona de 50-70 km/h). Din cei 13 kWh brut pot fi folositi doar ~10 kWh pentru rulat in mod electric. Naveta ta fiind de doar 15 km incape in autonomia reala chiar si in conditii mai putin bune (temperaturi scazute, viteza media putin mai mare etc.). La pasat GTe trebuie sa te orientezi spre facelift, dupa 2019. Din cate imi aduc aminte la lansarea modelului GTE avea bateria cu capacitate mai mica.
C300e e fain dar din cate stiu eu bateria este are capacitate bruta de 13.5 kWh iar din asta vei putea folosi mai putin pentru rulat in mod EV. |
#6
Posted 27 July 2022 - 10:26
Mai putin importanta este marca PHEV-ului pe care-l vei achizitiona, important este sa ai garantie cat mai mare si sa fie dotat cu pompa de caldura, altfel iarna va folosi la greu motorul termic si nu vei economisi mare lucru.
|
#7
Posted 27 July 2022 - 10:34
Nu trebuie nicio pompa de caldura. PHEV-urile listate (inafara de Niro) au incalzire electrica de ~5 kW (varf). Nu folosesc motorul termic pentru incalzire daca mai au suficienta energie in baterie. Bine, ar fi ideal cu pompa de caldura dar optiunile sunt limitate.
|
#8
Posted 27 July 2022 - 10:40
#9
Posted 27 July 2022 - 11:06
PHEV-urile ce autonomie au in general ? M-ati facut curios. Exista care au peste 60-70km ?
|
#10
Posted 27 July 2022 - 11:13
|
#12
Posted 27 July 2022 - 11:37
gushpi, on 27 iulie 2022 - 08:58, said: pt că-s huidume de 2 tone, și pt că au 2 motoare (benzină CP peste 150 CP + electric CP peste 75 CP) toate-s suculente io am 180+85 = 265CP, care aleargă de numa-numa! adică numa' să activezi modul „sport” Ce consum ai in oras/autostrada in regim de HEV ? (adica cu bateria goala EV) |
#13
Posted 27 July 2022 - 11:44
r_vlad, on 27 iulie 2022 - 11:13, said: iar Mercedes C300 e (model 2021) tinde catre 100 km. Mercedesul are baterie de 26kWh. Adica mare si grea. Sweet spotul la hibride e cam 13kWh, daca e prea mare, deja devine mult prea grea masina, mai bine merita sa o faci direct electrica. In principiu cu o baterie de 12-13 kWh scoti undeva la 50-60 km la temperaturi de 25 de grade cu un hibrid normal de 1600 de kile si cu aerodinamica nu chiar de sifonier. Iarna faci undeva intre 25-35km, nu mai mult. Edited by abac, 27 July 2022 - 11:47. |
#14
Posted 27 July 2022 - 11:50
Dap asta mi s-a parut si mie tare la C300e, bateria foarte mare care ar ajunge 100km la mers normal cu siguranta.
|
#15
Posted 27 July 2022 - 12:41
PIonut24, on 27 iulie 2022 - 11:37, said: Ce consum ai in oras/autostrada in regim de HEV ? (adica cu bateria goala EV) oraș = 8/100 dn la 110 pe cruise = 7/100 autostradă la 135 pe cruise = 10/100 dar să știi că greu am putut da o valoare la mersul prin oraș, deoarece acolo merg 99% electric abac, on 27 iulie 2022 - 11:44, said:
Iarna faci undeva intre 25-35km, nu mai mult. sincer, tucsonu' tot 50...55 km rula electric și iarna! dar, cred că asta, deoarece încălzirea se face pe motorul termic. |
|
#16
Posted 27 July 2022 - 12:45
Incalzirea bateriilor se face electric. Plus pe frig creste rezistenta interna a bateriilor. Deci sincer, cred ca nu ai fost atent. Iarna performanta bateriilor este semnificativ redusa.
|
#17
Posted 27 July 2022 - 14:03
cauta si modele din gama PSA, GrandlandX sau 3008 Hybrid (sau Hybrid4).
13kWh, vara 45-55km, iarna 30-35km in conditii normale. vorbim de preturi platibile, daca vrei mai mult platesti si (disproportional imho) mai mult, gen X5 sau GLC cu ~25kWh. Edited by zeroice, 27 July 2022 - 14:04. |
#18
Posted 27 July 2022 - 14:42
bbogdanmircea, on 27 iulie 2022 - 08:15, said:
Salutare, Datorită faptului că am un drum relativ scurt până la muncă (15 km) unde există prize de trifazat la liber (hală industrială) mă bate gândul să schimb dieselul actual care este destul de bătrân (10 ani) cu un PHEV care să îmi permită să merg gratis la muncă și înapoi. Din cauză că efectiv nu găsești nimic nou la dealerii pe stoc, și în DE unde locuiesc eu programul RABLA este o glumă, mă gândeam la un PHEV SH de maxim 3 ani. Am salvat o căutare pe mobile.de, dar informația pe care nu o găsesc este mărimea bateriei și rangeul electric pentru modelele de care sunt interesat. Așa că m-am gândit să pornesc acest topic. Modelele la care m-am uitat până acum: Mercedes CLA 250e Mercedes C 300e (15 kWh - 100 km range maxim) Skoda Superb iV (13 kWh?) Passat Variant GTE Kia Niro PHEV |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users