Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Achiziție PHEV SH în 2022 și range electric
Last Updated: Jan 26 2024 00:19, Started by
bbogdanmircea
, Jul 27 2022 08:15
·
6
#19
Posted 27 July 2022 - 14:48
Cum ai ajuns la concluzia asta mareata alegand fix PHEV-urile care pornesc motorul termic pentru a face caldura in masina ?
|
#20
Posted 27 July 2022 - 15:01
#21
Posted 27 July 2022 - 15:06
PHEV-urile curente Hyundai/Kia nu au sistem de incalzire a habitaclului electric. Au doar o rezistenta mica, alimentata la 12 V, care poate in cel mai bun caz sa prelungeasca intervalul de timp dintre doua porniri ale motorului. Habitaclul este incalzit folosind agentul termic incazit de motorul termic pe care se pune o sarcina mica folosind generatorul P0.
|
#23
Posted 27 July 2022 - 15:39
r_vlad, on 27 iulie 2022 - 15:06, said:
PHEV-urile curente Hyundai/Kia nu au sistem de incalzire a habitaclului electric. Au doar o rezistenta mica, alimentata la 12 V, care poate in cel mai bun caz sa prelungeasca intervalul de timp dintre doua porniri ale motorului. Habitaclul este incalzit folosind agentul termic incazit de motorul termic pe care se pune o sarcina mica folosind generatorul P0. nasol rau, iese din lista. cele PSA au PTC-uri, nu folosesc termic-ul deloc. |
#24
Posted 28 July 2022 - 07:52
io consider că e bine că pornește termicul iarna!
pt încălzire el pornește cu turație de relanti astfel termicul ajunge la temp optimă de exploatare dacă n-ar porni, atunci el ar fi rece, iar dacă ai nevoie de ceva putere pt o depășire sau alt necaz, atunci el va porni direct cu 3000/4000 de ture ... RECE!!! oricât mi-ați susura la urechi că „n-are nici pe dracu”, io consider că este susceptibil de o uzură mecanică puternică. exemplu: aleea mea iese direct în DN DN, la 7 dimineața este plină ochi pt a prinde o fereastră trebuie să pornesc ca din praștie - pornește termicul imediat! să fac asta zi de zi de iarnă, cu motorul la -5*C - sigur îl ucid în 50.000 de km... restul e can-can: cât merge termicul la relanti să-ncălzească, nu emite gaze nici măcar să ucidă o gâză (la 15 km, în linie dreaptă, am o oțelărie care fumegă împotriva tuturor acordurilor de mediu ale .RO cu .UE ) |
#25
Posted 28 July 2022 - 08:15
La ralanti poluarea relativă e mai mare, de aceea s-a inventat EGR-ul... dar in rest ai dreptate cu preîncălzirea, deși dacă uleiul este de bună calitate la -5C pornirea bruscă nu e foarte distructivă la benzinare care se încălzesc mai repede ca dieselul.
|
#26
Posted 28 July 2022 - 08:27
Nu e vorba de niciun relanti. In situatia discutata mai sus motorul termic functioneaza la turatie mica si sarcina >0. Este decuplat de la trenul de rulare iar tot sistemul de propulsie functioneaza ca un hibrid in serie. Motorul termic produce energie electrica via generator P0 si caldura pentru a incalzi habitaclul dar bineinteles, exista si pierderi.
Inchei aici cu abaterea de la subiect. Initiatorul topicului vrea sa faca naveta cu costuri zero pentru combustibil. Implementarea PHEV a HMC nu permite asta la temperaturi scazute. |
#27
Posted 28 July 2022 - 11:32
r_vlad, on 28 iulie 2022 - 08:27, said:
Implementarea PHEV a HMC nu permite asta la temperaturi scazute. exact, stiu ca ma repet, dar implementarea PSA (posibil si VW?) permite asta. ICE porneste relanti doar cand bateria e sub o anumita limita, pentru a incalzi agregatul, uleiul etc., dar merge in continuare electric. Nu cupleaza rotile/cutia de viteze decat daca bateria e aproape zero %. |
#30
Posted 28 July 2022 - 21:12
ro_explorer, on 27 iulie 2022 - 15:16, said:
Tucsonul phev asa face, din pacate. Atata pentru incalzire cat si pentru racire ... La Tucson ca si la Ioniq Plugin racirea este exclusiv electrica, doar incalzirea e "termica". Eu avand masina in fata casei m-am invatat iarna sa preincalzesc masina cu un radiator Defa cuplat la o priza inteligenta programabila. Edited by raven75, 28 July 2022 - 21:13. |
#32
Posted 30 July 2022 - 06:42
Când mă uitam după un PHEV , mă oprisem la 225xe post-2019, care are bateria cea mai mare, adică 30-35km iarna și 50-55km vara. Cu PDC, pornire căldură de la distanță și un preț decent, 25-30k eur. Spațioasă, versatilă și nervoasă dacă situația o cere.
|
#34
Posted 30 July 2022 - 13:12
jmek4you, on 30 iulie 2022 - 12:58, said:
Daca ai buget de 40k nu te incadrezi la o Tesla M3 noua ? Pe site la ei e 50k modelul de baza cu livrare in q1 2023 din care scazi din cate am citit 7500 euro bonusul acordat de statul nemtesc,aici nu sunt sigur,asta imi da la prima cautare pe google. Daca se gandea la un PHEV SH cred ca si bugetul nu e la 40k. |
#35
Posted 30 July 2022 - 14:28
daca esti in DE, ia in leasing si nu te incurca cu achizitii.
|
#36
Posted 30 July 2022 - 14:47
De ce aș plăti chirie la o mașină când poate fi a mea?
N-am înțeles niciodată leasingul, poate are sens când ai firmă și poți să faci ceva deducere dar ca și persoană fizică practic închiriezi acea mașină la un preț foarte mare. Totuși aș vrea să revenim on topic, nu prea am aflat exact ce mă interesează adică dimensiunea bateriei la modelele PHEV pe care mă interesează. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users