Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Achiziție PHEV SH în 2022 și range electric
Last Updated: Apr 23 2024 21:41, Started by
bbogdanmircea
, Jul 27 2022 08:15
·
6
#56
Posted 20 June 2023 - 05:31
Să nu fie aceleași probleme ca la i3 rex, să ajungi in situații când nu face față generatorul la cererea de energie. Stiu că s-a mai intamplat, mai ales în zone de munte. Soluția utilizatorilor a fost modificarea pragului minim SoC de pornire generator cu ajutorul aplicației Bimmercode.
|
#57
Posted 03 January 2024 - 17:54
Resuscitez topicul dar sunt interesat si eu de ce a ales OP. Ma bate gandul ca prin toamna sa trec si eu pe ceva plug in de la un Tiguan diesel.
Voi incepe sa fac drumuri mai scurte prin oras si decat sa iau un Tiguan pe benzina posibil consumator de ulei, as inclina spre un PHEV. Initial ma uitam la un Hyundai / Kia dar la ce preturi au (aprox 30k eur) cred ca ma pot uita si la Peugeot 3008 Hybrid (cel mai ieftin, as merge pe el dar nu stiu daca are 40 km autonomie full electric si nu stiu nimic de motorul de 1.6 pe benzina), Q5 50/55 TFSIe, GLA 250e, eventual un Tonale daca voi avea sanse sa gasesc unul sh ieftin. Mai am pe lista si Passat GTE si Skoda IV, dar as prefera un SUV ca m-am obisnuit cu Tiguanul. Prin primavara as vrea sa cumpar un loc de parcare si apoi sa ma interesez daca si cum pot trage priza din tabloul de la parter pana la locul de parcare. Asa ca daca are cineva vreuna din masinile mentionate, stiti de ceva probleme cu ele, sau aveti alte recomandari, as fi interesat de autonomia electrica (un minim de 40 km ar fi suficienti pentru mine) si volumul portbagajului. |
#58
Posted 16 January 2024 - 12:34
arkhangel, on 03 ianuarie 2024 - 17:54, said:
Resuscitez topicul dar sunt interesat si eu de ce a ales OP. Ma bate gandul ca prin toamna sa trec si eu pe ceva plug in de la un Tiguan diesel. Voi incepe sa fac drumuri mai scurte prin oras si decat sa iau un Tiguan pe benzina posibil consumator de ulei, as inclina spre un PHEV. Initial ma uitam la un Hyundai / Kia dar la ce preturi au (aprox 30k eur) cred ca ma pot uita si la Peugeot 3008 Hybrid (cel mai ieftin, as merge pe el dar nu stiu daca are 40 km autonomie full electric si nu stiu nimic de motorul de 1.6 pe benzina), Q5 50/55 TFSIe, GLA 250e, eventual un Tonale daca voi avea sanse sa gasesc unul sh ieftin. Mai am pe lista si Passat GTE si Skoda IV, dar as prefera un SUV ca m-am obisnuit cu Tiguanul. Prin primavara as vrea sa cumpar un loc de parcare si apoi sa ma interesez daca si cum pot trage priza din tabloul de la parter pana la locul de parcare. Asa ca daca are cineva vreuna din masinile mentionate, stiti de ceva probleme cu ele, sau aveti alte recomandari, as fi interesat de autonomia electrica (un minim de 40 km ar fi suficienti pentru mine) si volumul portbagajului. Salut. Conduc din vara lui 2022 un Ford Kuga PHEV (benzina), de care sunt extrem de multumit Cateva informatii despre masina: - poti alege sa mergi 100% electric, iar daca se termina bateria si se activeaza motorul termic, pe franare sa incarca bateria suficient cat la mersul prin oras sa scoti consum de benzina undeva la 4% - autonomie reala vara in mod strict electric: peste 70 KM. Au fost luni de vara cand nu am pus deloc benzina - autonomie iarna (cand e ger, temperaturi negative inclusiv in cursul zilei): maxim 25-30 KM, chiar daca pe bord arata undeva la 40 KM. Din fericire nu mai e asa de ger in Bucuresti! - o incarc peste noapte acasa, de la o priza normala, dimineata e full bateria - portbagaj suficient pentru familie de 4 persoane - am facut in 2023 circuit Bucuresti - Ausburg ( si retur, bineinteles), am luat jumatate din casa cu noi. Foarte important, bancheta din spate culiseaza inainte - inapoi, si poti mari volumul portbagajului, fara ca cei care stau in spate sa sufere din pricina spatiului - banchetele din spate au incalzire - excelent iarna cand ai copii - aplicatia Ford e super - pornesc masina de la distanta, am temperatura optima cand plec la drum, indiferent daca e vara sau iarna Iti stau la dispozitie pentru informatii suplimentare. Bafta sa iti gasesti cea mai buna varianta pentru tine! |
#59
Posted 16 January 2024 - 14:41
Multumesc de reply. M-as intoarce la Ford (am avut doua in familie de care am fost multumit + parbrizul incalzit) dar mi se pare ca parca au mai "cumintit" Kuga la ultima versiune, parca modelul trecut arata mai mult a SUV. Cel putin asta e parerea mea. Inca il am si pe asta pe lista dar cred ca as prefera 3008-ul in defavoarea Kuga. Cum e cu antifonarea la viteze de 140 km/h? Pe un Focus 2013 pe care l-am avut nu era chiar buna. Fata de un Golf din aceeasi generatie chiar era diferenta. E tare partea cu autonomia de 70 de km dar ca minusuri nu mi se pare asa sportiv si din ce stiam variantele PHEV nu sunt si 4x4.
|
#60
Posted 16 January 2024 - 23:21
Cryptofriendly, on 16 ianuarie 2024 - 12:34, said:
Salut. Conduc din vara lui 2022 un Ford Kuga PHEV (benzina), de care sunt extrem de multumit Cateva informatii despre masina: - poti alege sa mergi 100% electric, iar daca se termina bateria si se activeaza motorul termic, pe franare sa incarca bateria suficient cat la mersul prin oras sa scoti consum de benzina undeva la 4% - autonomie reala vara in mod strict electric: peste 70 KM. Au fost luni de vara cand nu am pus deloc benzina - autonomie iarna (cand e ger, temperaturi negative inclusiv in cursul zilei): maxim 25-30 KM, chiar daca pe bord arata undeva la 40 KM. Din fericire nu mai e asa de ger in Bucuresti! - o incarc peste noapte acasa, de la o priza normala, dimineata e full bateria - portbagaj suficient pentru familie de 4 persoane - am facut in 2023 circuit Bucuresti - Ausburg ( si retur, bineinteles), am luat jumatate din casa cu noi. Foarte important, bancheta din spate culiseaza inainte - inapoi, si poti mari volumul portbagajului, fara ca cei care stau in spate sa sufere din pricina spatiului - banchetele din spate au incalzire - excelent iarna cand ai copii - aplicatia Ford e super - pornesc masina de la distanta, am temperatura optima cand plec la drum, indiferent daca e vara sau iarna Iti stau la dispozitie pentru informatii suplimentare. Bafta sa iti gasesti cea mai buna varianta pentru tine! Spune-mi te rog daca incalzirea habitaclului se realizeaza printr-o rezistență sau trebuie sa porneasca motorul termic chiar si in modul EV . |
#61
Posted 17 January 2024 - 18:34
Ford4, on 16 ianuarie 2024 - 23:21, said: Spune-mi te rog daca incalzirea habitaclului se realizeaza printr-o rezistență sau trebuie sa porneasca motorul termic chiar si in modul EV . Rezistenta, nu trebuie sa porneasca motorul termic arkhangel, on 16 ianuarie 2024 - 14:41, said:
Multumesc de reply. M-as intoarce la Ford (am avut doua in familie de care am fost multumit + parbrizul incalzit) dar mi se pare ca parca au mai "cumintit" Kuga la ultima versiune, parca modelul trecut arata mai mult a SUV. Cel putin asta e parerea mea. Inca il am si pe asta pe lista dar cred ca as prefera 3008-ul in defavoarea Kuga. Cum e cu antifonarea la viteze de 140 km/h? Pe un Focus 2013 pe care l-am avut nu era chiar buna. Fata de un Golf din aceeasi generatie chiar era diferenta. E tare partea cu autonomia de 70 de km dar ca minusuri nu mi se pare asa sportiv si din ce stiam variantele PHEV nu sunt si 4x4. Nu arata sportiva, insa tocmai asta imi place la masina, caci in trafic vad multi surprinsi de cat de sprintena e. Iar pe autostrada, in modul Sport, am depasit 200 KM/h lejer - in Germania, pe Autobahn Precedenta mea masina a fost o Dacie, deci dpdv antifonare nu pot face comparatie. Pt mine in Ford devine deranjant zgomotul dupa 160-170 Km/h, la 140 vorbesc normal in masina, fara sa ridic vocea. |
#62
Posted 17 January 2024 - 19:25
#64
Posted 23 April 2024 - 21:41
Ford4, on 17 ianuarie 2024 - 19:25, said: Și o ultimă întrebare (sper). Ce fel de cutie de viteze are ? Am mai condus un Mondeo hibrid și avea CVT. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users