Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

Achiziție PHEV SH în 2022 și range electric

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005
Cam așa consuma și i3 REX, când se descărca bateria și pornea motorul-generator, dar aia e probabil mai grea decât Mazda asta.

#56
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Să nu fie aceleași probleme ca la i3 rex, să ajungi in situații când nu face față generatorul la cererea de energie. Stiu că s-a mai intamplat, mai ales în zone de munte. Soluția utilizatorilor a fost modificarea pragului minim SoC  de pornire generator cu ajutorul aplicației Bimmercode.

#57
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Resuscitez topicul dar sunt interesat si eu de ce a ales OP. Ma bate gandul ca prin toamna sa trec si eu pe ceva plug in de la un Tiguan diesel.

Voi incepe sa fac drumuri mai scurte prin oras si decat sa iau un Tiguan pe benzina posibil consumator de ulei, as inclina spre un PHEV. Initial ma uitam la un Hyundai / Kia dar la ce preturi au (aprox 30k eur) cred ca ma pot uita si la Peugeot 3008 Hybrid (cel mai ieftin, as merge pe el dar nu stiu daca are 40 km autonomie full electric si nu stiu nimic de motorul de 1.6 pe benzina), Q5 50/55 TFSIe, GLA 250e, eventual un Tonale daca voi avea sanse sa gasesc unul sh ieftin. Mai am pe lista si Passat GTE si Skoda IV, dar as prefera un SUV ca m-am obisnuit cu Tiguanul.

Prin primavara as vrea sa cumpar un loc de parcare si apoi sa ma interesez daca si cum pot trage priza din tabloul de la parter pana la locul de parcare.
Asa ca daca are cineva vreuna din masinile mentionate, stiti de ceva probleme cu ele, sau aveti alte recomandari, as fi interesat de autonomia electrica (un minim de 40 km ar fi suficienti pentru mine) si volumul portbagajului.

#58
Cryptofriendly

Cryptofriendly

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 18.05.2020

 arkhangel, on 03 ianuarie 2024 - 17:54, said:

Resuscitez topicul dar sunt interesat si eu de ce a ales OP. Ma bate gandul ca prin toamna sa trec si eu pe ceva plug in de la un Tiguan diesel.

Voi incepe sa fac drumuri mai scurte prin oras si decat sa iau un Tiguan pe benzina posibil consumator de ulei, as inclina spre un PHEV. Initial ma uitam la un Hyundai / Kia dar la ce preturi au (aprox 30k eur) cred ca ma pot uita si la Peugeot 3008 Hybrid (cel mai ieftin, as merge pe el dar nu stiu daca are 40 km autonomie full electric si nu stiu nimic de motorul de 1.6 pe benzina), Q5 50/55 TFSIe, GLA 250e, eventual un Tonale daca voi avea sanse sa gasesc unul sh ieftin. Mai am pe lista si Passat GTE si Skoda IV, dar as prefera un SUV ca m-am obisnuit cu Tiguanul.

Prin primavara as vrea sa cumpar un loc de parcare si apoi sa ma interesez daca si cum pot trage priza din tabloul de la parter pana la locul de parcare.
Asa ca daca are cineva vreuna din masinile mentionate, stiti de ceva probleme cu ele, sau aveti alte recomandari, as fi interesat de autonomia electrica (un minim de 40 km ar fi suficienti pentru mine) si volumul portbagajului.

Salut.

Conduc din vara lui 2022 un Ford Kuga PHEV (benzina), de care sunt extrem de multumit

Cateva informatii despre masina:

- poti alege sa mergi 100%  electric, iar daca se termina bateria si se activeaza motorul termic, pe franare sa incarca bateria suficient cat la mersul prin oras sa scoti consum de benzina undeva la 4%
- autonomie reala vara in mod strict electric: peste 70 KM. Au fost luni de vara cand nu am pus deloc benzina
- autonomie iarna (cand e ger, temperaturi negative inclusiv in cursul zilei): maxim 25-30 KM, chiar daca pe bord arata undeva la 40 KM. Din fericire nu mai e asa de ger in Bucuresti! Posted Image
- o incarc peste noapte acasa, de la o priza normala, dimineata e full bateria
- portbagaj suficient pentru familie de 4 persoane - am facut in 2023 circuit Bucuresti - Ausburg ( si retur, bineinteles), am luat jumatate din casa cu noi. Foarte important, bancheta din spate culiseaza inainte - inapoi, si poti mari volumul portbagajului, fara ca cei care stau in spate sa sufere din pricina spatiului
- banchetele din spate au incalzire - excelent iarna cand ai copii
- aplicatia Ford e super - pornesc masina de la distanta, am temperatura optima cand plec la drum, indiferent daca e vara sau iarna

Iti stau la dispozitie pentru informatii suplimentare.

Bafta sa iti gasesti cea mai buna varianta pentru tine!

#59
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Multumesc de reply. M-as intoarce la Ford (am avut doua in familie de care am fost multumit + parbrizul incalzit) dar mi se pare ca parca au mai "cumintit" Kuga la ultima versiune, parca modelul trecut arata mai mult a SUV. Cel putin asta e parerea mea. Inca il am si pe asta pe lista dar cred ca as prefera 3008-ul in defavoarea Kuga. Cum e cu antifonarea la viteze de 140 km/h? Pe un Focus 2013 pe care l-am avut nu era chiar buna. Fata de un Golf din aceeasi generatie chiar era diferenta. E tare partea cu autonomia de 70 de km dar ca minusuri nu mi se pare asa sportiv si din ce stiam variantele PHEV nu sunt si 4x4.

#60
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 Cryptofriendly, on 16 ianuarie 2024 - 12:34, said:

Salut.

Conduc din vara lui 2022 un Ford Kuga PHEV (benzina), de care sunt extrem de multumit

Cateva informatii despre masina:

- poti alege sa mergi 100%  electric, iar daca se termina bateria si se activeaza motorul termic, pe franare sa incarca bateria suficient cat la mersul prin oras sa scoti consum de benzina undeva la 4%
- autonomie reala vara in mod strict electric: peste 70 KM. Au fost luni de vara cand nu am pus deloc benzina
- autonomie iarna (cand e ger, temperaturi negative inclusiv in cursul zilei): maxim 25-30 KM, chiar daca pe bord arata undeva la 40 KM. Din fericire nu mai e asa de ger in Bucuresti! Posted Image
- o incarc peste noapte acasa, de la o priza normala, dimineata e full bateria
- portbagaj suficient pentru familie de 4 persoane - am facut in 2023 circuit Bucuresti - Ausburg ( si retur, bineinteles), am luat jumatate din casa cu noi. Foarte important, bancheta din spate culiseaza inainte - inapoi, si poti mari volumul portbagajului, fara ca cei care stau in spate sa sufere din pricina spatiului
- banchetele din spate au incalzire - excelent iarna cand ai copii
- aplicatia Ford e super - pornesc masina de la distanta, am temperatura optima cand plec la drum, indiferent daca e vara sau iarna

Iti stau la dispozitie pentru informatii suplimentare.

Bafta sa iti gasesti cea mai buna varianta pentru tine!

Spune-mi te rog daca incalzirea habitaclului se realizeaza printr-o rezistență  sau trebuie sa porneasca motorul termic chiar si in modul EV .

#61
Cryptofriendly

Cryptofriendly

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 18.05.2020

 Ford4, on 16 ianuarie 2024 - 23:21, said:


Spune-mi te rog daca incalzirea habitaclului se realizeaza printr-o rezistență  sau trebuie sa porneasca motorul termic chiar si in modul EV .

Rezistenta, nu trebuie sa porneasca motorul termic

 arkhangel, on 16 ianuarie 2024 - 14:41, said:

Multumesc de reply. M-as intoarce la Ford (am avut doua in familie de care am fost multumit + parbrizul incalzit) dar mi se pare ca parca au mai "cumintit" Kuga la ultima versiune, parca modelul trecut arata mai mult a SUV. Cel putin asta e parerea mea. Inca il am si pe asta pe lista dar cred ca as prefera 3008-ul in defavoarea Kuga. Cum e cu antifonarea la viteze de 140 km/h? Pe un Focus 2013 pe care l-am avut nu era chiar buna. Fata de un Golf din aceeasi generatie chiar era diferenta. E tare partea cu autonomia de 70 de km dar ca minusuri nu mi se pare asa sportiv si din ce stiam variantele PHEV nu sunt si 4x4.

Nu arata sportiva, insa tocmai asta imi place la masina, caci in trafic vad multi surprinsi de cat de sprintena e. Iar pe autostrada, in modul Sport, am depasit 200 KM/h lejer - in Germania, pe Autobahn

Precedenta mea masina a fost o Dacie, deci dpdv antifonare nu pot face comparatie. Pt mine in Ford devine deranjant zgomotul dupa 160-170 Km/h, la 140 vorbesc normal in masina, fara sa ridic vocea.

#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

 Cryptofriendly, on 17 ianuarie 2024 - 18:34, said:

Rezistenta, nu trebuie sa porneasca motorul termic

Și o ultimă întrebare (sper). Ce fel de cutie de viteze are ?
Am mai condus un Mondeo hibrid și avea CVT.

#63
blanc

blanc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 07.04.2005
Din ce știu, Kuga PHEV si FHEV au cutii e-cvt.

#64
valceanuraoul

valceanuraoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 19.12.2009

 Ford4, on 17 ianuarie 2024 - 19:25, said:



Și o ultimă întrebare (sper). Ce fel de cutie de viteze are ?
Am mai condus un Mondeo hibrid și avea CVT.
4 ani am condus Mondeo Hibrid si de 3 saptamani am un Kuga PHEV. Kuga are cutie E-CVT și din cate stiu și mondeo, la fel. Cu mondeu consumul a fost de 6.1l/100km ( autostrazi, naveta, oras). Cu Kuga, încărcată zilnic in timpul.saptamenii merg doar electric, în weekend merg hibrid, consum 2l/100km

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate