Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Contorul a luat-o razna? Consum exagerat
Last Updated: Jun 11 2022 14:48, Started by
Naoto
, Jun 08 2022 22:18
·
0
#1
Posted 08 June 2022 - 22:18
În luna mai am solicitat portarea de la Enel Energie Muntenia la Hidroelectrica.
Pe 7 iunie am constatat pe site-ul distribuitorului (e-distribuție Muntenia) că furnizorul a fost înlocuit. Din aceeași dată în contul MyEnel era afișat ”Nu există contract activ”. Toate bune și frumoase, numai că, citind contorul, m-am înspăimântat: Pe 7 iunie îmi înregistra un consum de 518 kWh față de citirea din 22 mai! Iar astăzi, 8 iunie, indexul arată că de ieri până azi aș fi consumat 36 kWh. Într-o singură zi! Este enorm. Luna trecută am avut un total de 136 kWh, iar acum ajung să înregistrez în 24 de ore aproape un sfert dintr-o lună. Ce pot face? Cui mă adresez? Actualului furnizor? Fostului, aka Enel care îmi facturează consumul până la schimbare? distribuitorului? Aveți experiențe similare? Cum ați rezolvat? Mulțumiri anticipate pentru sugestii. |
#2
Posted 08 June 2022 - 22:31
Daca n-ai schimbat distribuitorul (cam .. imposibil?) nu au fost interventii fizice asupra retelei, contorul nu e afectat de schimbarea furnizorului.
Ori e defect, ori chiar ai asa un consum dar e simpla coincidenta cu schimbarea furnizorului. https://www.e-distri...ml#accordion_16 Quote
Cum procedez dacă doresc o verificare a contorului? Dacă ai constatat o defecțiune la contorul de energie electrică (salt index, contor blocat, lipsă afișaj, consum exagerat), te rugăm să semnalezi acest lucru prin intermediul furnizorului de energie electrică sau contactându-ne direct pe noi. În situația în care, în ultimele 12 luni, a existat o solicitare nejustificată, la care costurile de verificare au fost suportate de către noi, la următoarea solicitare de verificare a contorului costul lucrărilor de verificare va fi suportat de către tine. |
#3
Posted 08 June 2022 - 22:36
Nu pot avea asemenea consum. Îmi notez în fiecare lună indexul pe care îl comunic furnizorului. E în mod clar o aberație.
Am să contactez distribuitorul (am cont la e-distributie) |
#4
Posted 08 June 2022 - 22:37
contorul e al e-distributie...
hidroelectrica doar incaseaza ca zice e-distributie ca a livrat. |
#5
Posted 08 June 2022 - 22:37
Contorul nu stie cui ii platesti tu, el contorizeaza corect sau incorect.
Faci o reclamatie la distribuitorul tau, ei iti vor schimba contorul si ti-l vor testa pe cel actual. Daca se dovedeste in parametri, ai de achitat o suma X pt acest serviciu. Daca se dovedeste defect, ar trebui sa te despagubeasca cumva, dar nu am detalii. |
#6
Posted 08 June 2022 - 22:38
M-a frapat în mod special consumul de 36 kWh de ieri până azi.
|
#7
Posted 08 June 2022 - 22:38
Contorul este același? Sau ți l-au schimbat când ai făcut și trecerea?
Ceva nou cumpărat? O mașină de spălat? Un cuptor electric? O mașină electrică? |
#8
Posted 08 June 2022 - 22:38
p.s. nu mai nota, fa poze.
ce tip de contor ai? fa-ti cont pe edistributie si vezi ce e acolo. |
#9
Posted 08 June 2022 - 22:39
36 kW e mult sau putin in fct de ce consumatori ai in gospodarie.
Pana la urma e vorba de 3 kW/h, iar daca ai de ex 2 unitati AC si iti place frigul, esti in parametri. |
#10
Posted 08 June 2022 - 22:39
|
#11
Posted 08 June 2022 - 22:41
Am cont la distribuitor.
Contorul nu e smart, e ”electronic”. Attached FilesEdited by Naoto, 08 June 2022 - 22:52. |
#13
Posted 08 June 2022 - 23:00
arg, on 08 iunie 2022 - 22:39, said:
ce consumatori ai? Nu am nimic care să consume ACUM mai mult decât astă iarnă. Nu am AC, iar centrala e pe gaze. În rest becuri, TV, aparatură electrocasnică, nimic extraordinar Ravy, on 08 iunie 2022 - 22:38, said:
Contorul este același? Sau ți l-au schimbat când ai făcut și trecerea? Ceva nou cumpărat? O mașină de spălat? Un cuptor electric? O mașină electrică? NIMIC de felul ăsta. Adică am şi maşină de spălat, şi de uscat, şi cuptor electric ... Dar ceea ce reclam eu este saltul neobişnuit al consumului în această perioadă. Totuşi, folosesc toată aparatura în mod curent, niciodată nu am avut un consum atât de mare într-un interval atât de scurt. arg, on 08 iunie 2022 - 22:43, said:
dar e programabil prin porturile de ir. Crezi că înţeleg eu ceva din asta? Te rog, fii mai explicit. Ca pentru una ca mine |
#14
Posted 08 June 2022 - 23:03
Putin probabil sa fie defect contorul.
Vezi ce alte modificari ai facut in gospodarie, sau ce alte modificari au fost facute de vecini. Ar fi bine sa faci o reclamatie la distribuitor, ca sa verifice situatia. |
#15
Posted 08 June 2022 - 23:03
Ori ai prins in fotografie cand urma sa se afiseze altceva, ori nu pare a fi prea sanatos.
Trifazat.. cu doua faze conectate? E prima data cand vad. Te lamuresc cei de la e-distributie oricum, dar trebuie sa iei legatura cu ei cat mai repede Verificarea pare a fi gratuita, dupa cum am scris si in primul raspuns mai sus, luat de pe pagina lor (daca n-ai mai avut vreo verificare nejustificata in ultimele 12 luni). |
|
#16
Posted 08 June 2022 - 23:10
Ca in Romania ! Faci reclamatie la toti , plus ANRE ! La Enel si Hidroelectrica prin telefon , ca altfel nu se deranjeaza , la E-Distributie in cont...dar faci mai multe in zile consecutive ca se deranjeaza greu , iar la ANRE pe site !
Cu cat mai multe reclamatii , cu atat mai bine ! |
#17
Posted 08 June 2022 - 23:14
arg, on 08 iunie 2022 - 22:38, said:
p.s. nu mai nota, fa poze. ce tip de contor ai? fa-ti cont pe edistributie si vezi ce e acolo. Ce să văd acolo? Indecşii sunt cei pe care i-am comunicat, în mai am avut şi o citire de la ei ("real"). Nimic special. Iar la "Curbe de încărcare" îmi afişează Nu există date disponibile pasilla, on 08 iunie 2022 - 23:03, said:
Putin probabil sa fie defect contorul. Vezi ce alte modificari ai facut in gospodarie, sau ce alte modificari au fost facute de vecini. Ar fi bine sa faci o reclamatie la distribuitor, ca sa verifice situatia. N-am făcut nicio modificare, eu nu pricep nimic din instalaţiile electrice, cum să mă ating de ele? Znevna, on 08 iunie 2022 - 23:03, said:
Ori ai prins in fotografie cand urma sa se afiseze altceva, ori nu pare a fi prea sanatos. Trifazat.. cu doua faze conectate? E prima data cand vad. Te lamuresc cei de la e-distributie oricum, dar trebuie sa iei legatura cu ei cat mai repede Verificarea pare a fi gratuita, dupa cum am scris si in primul raspuns mai sus, luat de pe pagina lor (daca n-ai mai avut vreo verificare nejustificata in ultimele 12 luni). Nu am cerut niciodată nimic de la ei. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users