Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
One Number - Vodafone
Last Updated: Apr 18 2024 14:58, Started by
MembruAnonim
, May 17 2022 10:58
·
25
#73
Posted 21 June 2022 - 21:35
danv6, on 21 iunie 2022 - 21:03, said: Am activat si eu pe AW7, urmand pasii din link-ul de mai sus. Pentru acesr topic am doua observatii: 1) in aplicatia MyVodafone, inainte de a termina toti pasii activarii, inca aparea mesajul ca OneNumber nu este compatibil cu Apple Watch; 2) daca incerc sa mai activez in aplicatie pentru inca un dispozitiv. sunt informat ca am atins numarul maxim de SIM-uri suplimentare permise (am activat doar pe AppleWatch); pentru a adauga un alt SIM trebuie sa anulez unul din cele existente. Activarea a beneficiat de oferta 0 euro / 3 luni. Edited by papichullooo, 21 June 2022 - 21:37. |
#74
Posted 21 June 2022 - 21:46
Cand l-am activat eram la serviciu, telefonul fiind conectat doar la reteaua Vodafone (nu WiFi ); ceasul era "legat" de telefon prin bluetooth.
Edited by danv6, 21 June 2022 - 21:49. |
#75
Posted 22 June 2022 - 13:48
Dacă ceasul este model din America, nu funcționează cu One Number. Așa au spus cei de la suport.
|
#76
Posted 23 June 2022 - 11:21
Buna ziua,
Ati activat OneNumber pentru persoane juridice? Azi managerul de cont m-a surpins, la o saptamana dupa ce am semnat actul aditional aferent, cu niste raspunsuri stranii: 1. << Am intrebat si din pacate pentru Apple Watch acest serviciu nu este inca disponibil.>> in timp ce pe site-ul Vodafone exista tutorial Apple Watch Cellular cu OneNumber Dupa trimitere dovezi de activare pe AW7: 2. <<Este valabil doar pentru persoane fizice momentan.>> De ce am mai semnat actul aditional acum o saptamana? Pe site-ul Vodafone exista disponibilitatea si pentru persoane juridice. Chiar asa o fi? Vodafone, trezește-te! Edited by xxxl, 23 June 2022 - 11:22. |
#79
Posted 28 June 2022 - 07:04
#81
Posted 28 June 2022 - 08:44
#82
Posted 28 June 2022 - 10:44
Salutare.
Am un Galaxy Watch 4 Classic, achizitionat din Romania. Incerc de ceva timp sa activez esim pe el, insa primesc eroare ca vodafone nu ofera abonamente pentru ceasul meu. Cei de la suport mi-au spus ca trebuie sa am si pe telefon eSim activ. Este adevarat? Pentru ca nu prea cred. Am fost si in reprezentanta si sunt praf... |
|
#84
Posted 28 June 2022 - 19:07
S21 Ultra 5G.
Mi-au dat angajatii din magazin un cod QR și codul de activare, am instalat profilul... dar tot SIMul fizic este activ. M-au pus sa sun la *222 sa rezolv. Cei de la relatii cu clienții m-au trimis iar în magazin, sa imi ofere alt cod qr și alt cod de activare... Sa nu mai spun, ca cei de la relații cu clienții, după ce le-am spus de zece ori ca profilul eSim este instalat, ma întrebau dacă am scanat codul QR și dacă am introdus codul de activare... Edited by MindHunterN73, 28 June 2022 - 19:14. |
#85
Posted 28 June 2022 - 19:49
Nu ai treaba cu magazinul. OneNumber se activează din aplicație direct.
Dacă ceasul îți dă eroare încearcă sa ii dai un hard reset înainte și refa toți pașii de asociere și setare. Eu nu am avut probleme. După ce îți conectezi ceasul la telefon intri în aplicația Vodafone și activezi One-ul, iar codul QR din aplicație îl asociezi în Samsung Gear în planurile de date mobile. Eventual faci o captura de ecran când apare codul QR din MyVdf și alegi calea către acea captura, iar aplicația va recunoaște și te va întreba dacă dorești sa adaugi planul Vodafone RO pe ceas. P.S: Samsung Wearable, nu Gear. Nu îți trebuie eSIM pe telefon, nu ai treaba cu ce e în telefon. Tu ai nevoie strict de o activare secundara de eSIM, nu principala. Ai actualizat ceasul la ultima versiune de software disponibila? |
#86
Posted 28 June 2022 - 19:51
Vai de capul meu! Vodafone e praf!
M-a mâncat undeva să activez acest serviciu cu eSIM iar acum toate apelurile sunt respinse automat când răspund pe oricare din cele două telefoane! Jesus! Cât de praf a ajuns compania asta! Edited by rMembruAnonimescu, 28 June 2022 - 19:53. |
#87
Posted 28 June 2022 - 19:56
Aceeași problema și la mine. Am activat pe un Samsung Galaxy watch 4 iar acum nu mai pot sa primesc apeluri. Care este rezolvarea?
|
|
#89
Posted 28 June 2022 - 20:00
#90
Posted 28 June 2022 - 20:00
La mine merge corect, dar pe telefon am SIM clasic. Sunt dispozitive Apple?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users