Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

SelfPay NOW - serviciul de alimentare carduri de la automatul de plăți

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#73
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Dorim să te informăm despre actualizările recente ale Termenilor și Condițiilor de utilizare a aplicației mobile SelfPay Now, aplicabile începând cu data de 19.01.2024. Modificările se referă la operațiunile de depunere cash pe card.

Ce am modificat?
Comisionul pentru depunerea de cash pe card se ajustează de la 5 RON la 1,5% din suma depusă, dar nu mai puțin de 5 RON, aplicabil pentru fiecare tranzacție de depunere.

Serviciul de transfer instant între utilizatori precum și între cardurile proprii rămâne în continuare gratuit. Echipa noastră lucrează intens pentru a vă oferi în curând noi funcționalități extrem de utile în aplicația SelfPay Now.

Continuând să folosești aplicația SelfPay Now, îți dai implicit acordul pentru noii Termeni și Condiții de utilizare. Documentul pe care se bazează relația noastră contractuală îl vei regăsi aici.

La 4000 lei depusi sa ia 60 lei comision ca asta e limita lunara , se duc singuri pe craca la vale 😂😂😂😂 Si așa nu vedeam multi oameni sa depuna bani cash prin selfpay.

Edited by andupustiu, 17 November 2023 - 17:34.


#74
bibolu

bibolu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 29.06.2023
se poate modifica limita la cat poti transfera de pe un card pe altul? Ca se pare ca daca transferi pana in 4000 lei dupa trebuie sa astepti urmatoarea data specificata de ei acolo pana sa poti transfera

#75
addryanns

addryanns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 31.07.2015
Nu se poate.

#76
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,698
  • Înscris: 13.03.2005

 bibolu, on 15 decembrie 2023 - 18:37, said:

se poate modifica limita la cat poti transfera de pe un card pe altul? Ca se pare ca daca transferi pana in 4000 lei dupa trebuie sa astepti urmatoarea data specificata de ei acolo pana sa poti transfera
Poți folosi aplicațiile concurente, cum e Card2card Transfer(6500 lei limită) sau Libra Journey.

Edited by wertyck, 15 December 2023 - 19:48.


#77
Archaeopteryxx

Archaeopteryxx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 27.12.2023
Patanie selfpay

Plateste nevasta-mea rovigneta intr-o benzinarie. Baga 200lei, pentru 140, nu primeste rest, chitanta. Wtf? Suna la ei, ii cere un email, il da , primeste un pdf cu dovada platii si un rest chitanta de 60lei, cu care putea face plati ulterioare, in format cod de bare. Asta era in august. Prin octombrie, printeaza chitanta... salvam planeta, nu? ... si vrea sa achite o factura digi. Surprise, parea ok, automatul ii cere diferenta de 25lei, baga banul in automat, job done. Digi trimite sms ca ai platit 25lei. Chitanta automat ioc. Asta e...mergem mai departe. Peste citeva zile, sms digi ca are restanta sums de 60 lei, la factura cutare. Plateste de pe card, noroc bun.
Imi zice si mie povestea, hai sa vedem care-i treaba...
Trimit email, poza cu rovigneta, iban in care vreau rest etc...raspuns:
Va multumim pentru interesul acordat serviciilor disponibile la Statiile de Plata SelfPay.
Am verificat bonul de rest transmis de dvs. si acesta a fost utilizat, in acest caz nu se mai poate procesa restituirea.
Va ramanem la dispozitie pentru orice alte detalii cu privire la serviciile SelfPay.

Misto, le cer dovada platii, imi trimit un pdf , cu o plata digi, din vara, la un market din zona
Le raspund ca sotia nu era la acel market sa faca plata , fiind la serviciu, screenshot timeline google
Mai mult, codul client in care s-a facut plata nu era al nostru.
Le cer sa-mi dea dovada tranzactiei bancare aferenta platii, nici un raspuns.
Sun, ma identifica, le solicit dovada platii bancare, ca sa ma duc la digi sa vad unde/cui  s-au dus banii mei, pai ca nu se face prin banca, ca nu pot sa-mi dea ...
Au ei o retea se plati paralela? Fara trasabilitate? Ciudat. Sunt prea batrin ca sa mai am disponibilitatea de a invata si servi atitea ghidusii.
Am facut o sesizare la digi, astept...
Domnita de la selfpay zice , ca, poate a fost o intrerupere de internet chiar atunci cind aparatul trebuia sa scoata chitanta, ca ar fi scos-o dupa ce a plecat nevasta-mea, si ca urmatorul client ar fi putut-o ridica si folosi ulterior. Halucinant , dar plauzibil
Regulament selfpay:
In cazul in care constatati ca nu ati selectat furnizorul dorit, ati introdus un numar de client incorect sau ati comis orice alta eroare de utilizare a Statiei de Plata sau daca din motive obiective aparatul nu emite chitanta/bon, va rugam sa sunati la Serviciul Clienti: 021.529.7101.
Pentru situatia in care aparatul nu emite chitanta/bon din motive obiective (lipsa hartie, etc.) sunteti obligat sa transmiteti adresa dvs de email valida/corecta pe care o puteti accesa sau o alta adresa (inclusiv numele prenumele dvs.) pentru a va putea comunica dovada efectuarii platii.
In cazul in care tranzactia dvs este considerata suspecta (asa cum defineste legislatia din domeniul spalarii banilor) sunteti obligat la solicitarea societatii SelfPay sau a operatorului de la Clienti sa transmiteti prin orice mijloc de comunicare o copie a actului dvs. de identitate in maxim 24 de ore de la momentul solicitarii sau orice alte date si acte pentru identificarea dvs. In cazul in care nu veti da curs acestei solicitari sunteti obligat sa ne furnizati coordonatele dvs. bancare pentru returnarea sumei de bani...SelfPay SA are dreptul de a solicita clientilor, care prin fraude (inclusiv de a folosi bonuri de rest apartinand altor clienti fara a exista un acord in acest sens sau folosind anumite vulnerabilitati ale sistemului de plata) reusesc in mod ilicit sa realizeze operatiuni prin intermediul Statiilor de Plata, returnarea sumelor de bani, in caz contrar societatea va depune toate diligentele pentru recuperarea sumelor de bani.

Plai cu boi

#78
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 29.03.2017
Băi nene nu zic
Eu nu folosesc servicii de astea deoarece uite in ce situație pot fi pus
Hoție pe față

Bani pierduți timp și nervi

#79
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,747
  • Înscris: 20.08.2004
Daca ai cont la vreo banca, nu vad de ce ai folosi astfel de sisteme obscure, gen Selfpay. In afara de a muta bani de pe un card pe altul, de ce sa te complici?

#80
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,698
  • Înscris: 13.03.2005
@Archaeopteryxx s-a plâns de stația SelfPay, nu de serviciu SelfPay Now, care e doar unul din cele câteva zeci de alte servicii de plată prezente pe ecranul stației SelfPay.

#81
Archaeopteryxx

Archaeopteryxx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 27.12.2023
Eu nu scuz si nu acuz serviciul selfpay. L-am folosit o data in viata, intr-o benzinarie Socar, ca sa platesc rovigneta. Stiu sigur ca, odinioara , o puteai plati la Petrom, prin interactiune directa cu un angajat/operator/casier. Probabil inca e tot asa. Nu stiu. Ceea ce mi se pare putin ciudat, este reticenta acestor automate de a da chitante/receipt. Chitanta nu e o doar o bucata de hirtie de aruncat la cos, e confirmarea/acknowledge a unei operatiuni financiare . Nu vreau sa spun ca e modus operandi , dar nevasta-mea a vrut sa foloseasca acel rest chitanta ulterior la plata unei facturi digi. Scaneaza factura, aveti de plata 86lei, scaneaza restul chitanta de 60lei, ii zice ca mai are de plata 26 lei, baga  diferenta cash, ai fi zis ca totul ar fi in regula... Automatul nu a dat vreo chitanta nici pe rest chitanta de 60 nici pe cash de 26. Plus o halucinatie de 2 lei care nu stim ce e...
Primeste confirmare sms de la digi pentru cei 26lei atunci pe loc, peste 2 zile pentru 2 lei iar peste alte citeva zile ca are scadenta suma de 58 lei. Deci chitanta rest nerecunoscuta.
Attached File  digi selfpay.jpg   92.72K   23 downloads

Sub rezerva ca povestea e reconstituita din frinturi si amintiri, ma tem ca nu e vorba doar de coincidente si disfunctii tehnice. As vrea sa ma insel...
1. De ce automatul nu a respins restul chitanta de 60 lei, in octombrie, acesta fiind consumat deja in august, conform pdf selfpay?
2. De ce nu da automatul chitanta pe hirtie, pentru fiecare operatiune? Ma rog, poate e optionala, poate trebuie bifat ceva...

Pentru situatia in care aparatul nu emite chitanta/bon din motive obiective (lipsa hartie, etc.) sunteti obligat sa transmiteti adresa dvs de email valida/corecta pe care o puteti accesa sau o alta adresa (inclusiv numele prenumele dvs.) pentru a va putea comunica dovada efectuarii platii.

Lipsa hirtie, etc. Care etc.
Tech-no-logic...

#82
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,741
  • Înscris: 21.08.2008
Am avut aplicatia instalata in telefon, am sters contul si vad ca tot primesc emailuri de la ei de genul:

Pentru a proteja chiar şi mai bine contul dumneavoastră myPaysafe introduceţi la login şi codul de securitate următor:
697280
Codul este valid timp de 24 ore.
Acesta este un mesaj e-mail generat automat, la care nu puteţi răspunde direct.

Adresa de email este blocata si cu toate astea primesc aproape zilnic astfel de mesaje. Cintul nu mai exista pentru ca la recuperare cont, cand introduc numarul de telefon primesc mesaj ca utilizatorul nu exista.
Cum fac sa nu mai primesc mesaje? Intra in spam.

#83
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,698
  • Înscris: 13.03.2005
Aplicația myPaysafe e diferită de aplicația SelfPay Now. Vezi exact la care din aceste aplicații ai solicitat recuperare parolă.

#84
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,741
  • Înscris: 21.08.2008
Am avut doar pe mobil a doua aplicație, cea cu S galben. Am șters contul și la recuperare cont când bag numărul de mobil, spune că nu există acest utilizator dar eu tot primesc aceste emailuri.

O sa mai vad astăzi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate