Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...
 Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 

Honda vs Yamaha vs Kawasaki

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,810
  • Înscris: 17.12.2019
Sunt mai mult decât începător pentru că abia la primăvară voi da probele practice pentru obținerea categoriei ”a”. Asta înseamnă că nici despre motorete nu știu prea multe așa că vă cer părerea în prvința achiziției.
pe lista scurtă au rămas:
Honda XL650V Transalp 650cc 52CP, Prima inmatriculare: 2004, Km in bord: 56516
Yamaha TDM 900, 900cc 85CP, Prima inmatriculare: 2002, Km in bord: 54583
Kawasaki Versys 650 650cc 63CP, Prima inmatriculare: 2007, Km in bord: 53787.
Prețul este aproximativ același la toate trei. Ca tip de moto, transalpul ar fi cel mai aproape de ceea ce-mi doresc dar are dezavantajul alimentării prin carburator și din poze pare să-i fi fost schimbat carenajul pentru că e absolut impecabil deși pe codiță are ceva urme ale timpului. Faptul că versys-ul are alimentarea pe injecție îl aduce puțin în fața transalpului. Yamaha e mai mult așa să fie podiumul complet.

#2
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,882
  • Înscris: 13.07.2011