Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Honda vs Yamaha vs Kawasaki

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,755
  • Înscris: 12.08.2008
In principiu nici macar nu stii ce vrei ! Motoreta sau motocicleta ?? Banuiesc ca ai reciti codul rutier..

 exqusit_drunk, on 17 februarie 2022 - 12:04, said:

Sunt mai mult decât începător pentru că abia la primăvară voi da probele practice pentru obținerea categoriei ”a”. Asta înseamnă că nici despre motorete nu știu prea multe așa că vă cer părerea în prvința achiziției.
pe lista scurtă au rămas:
Honda XL650V Transalp 650cc 52CP, Prima inmatriculare: 2004, Km in bord: 56516
Yamaha TDM 900, 900cc 85CP, Prima inmatriculare: 2002, Km in bord: 54583
Kawasaki Versys 650 650cc 63CP, Prima inmatriculare: 2007, Km in bord: 53787.
Am zis ca motoarele cu "vechime " au mici probleme de la accidente ?

Edited by mihaiC1, 18 February 2022 - 14:21.


#20
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Dude, omul a pus o intrebare simpla, nu trebuie sa vii cu dume de gen „aia care calaresc vitezane sunt donatori de organe“. Inca o data: 100km/h sunt la fel si pe motor de 50 de cai si pe motor de 200 de cai si pe scuter.
Cat despre duma cu fiabilitatea japonezelor, stai sa pui mana pe o italianca si o zici ca japonezele sunt parfum. E 2022 si italienii inca n-au priceput care e rolul electronilor intr-un circuit electric :lol: