Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info certificate digitale COVID-19

COVID-19: Raportari · Stiri Oficiale

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Informatii utile stare de alerta
 Hidroelectrica a lansat platforma...

Recomandare laptop/tableta pt filme

Cooler LGA1700

purificator in conflict cu umidif...
 Pot medicii dermatologi sa prescr...

Uitati-va aici, site de vanzari n...

Top Rezidential

Cei cu case de peste 200mp locuib...
 Obtinere cazier

Credit in strainatate

Problema hard drive

Probleme cu SMS-ul pentru recuper...
 

Telekom - No internet access

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 03.04.2006
Salutare,

Am internet de la Telekom si de ieri nu vrea sa mai lucreze. Se conecteaza la router imi spune ca acesul la semnal este excelent dar cu toate asta nu pot accesa internetul.(la "casuta" de status imi apare "no internet acces").

Am incercat cu restart dar nu merge.

Idei ?

Attached Files



#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,728
  • Înscris: 01.12.2001
Intra în interfața routerului și verifica.
Sau măcar ce LED-uri ai aprinse.

Apoi suni la CC daca tot nu te descurci.

#3
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 03.04.2006
Intru dar nu stiu ce sa caut :) .

Attached Files



#4
Fly_85

Fly_85

    #5

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 15.06.2014
"your DNS server might be unavailable"

problema undeva pe reteaua de infrastructura. FO

cel mai bine suni la ei si te lamuresc, cel mai probabil cunosc situatia

#5
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 03.04.2006
Am incerct sa sun dar dupa 27 de minute de asteptare am inchis...

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,728
  • Înscris: 01.12.2001
De ce ai inchis? Pui tel pe speaker și alimentat și....aștepți. Poate și +60 minute.
Daca ai noroc și nu se deconectează automat după o oră, poți vorbi și cu un operator.


#7
Rares95

Rares95

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 933
  • Înscris: 18.01.2020
Schimba DNS-ul de la Telekom cu 8.8.8.8 / 8.8.4.4 sau 1.1.1.1 / 1.0.0.1

#8
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021

View Postdaniel21, on 07 decembrie 2021 - 17:06, said:

Am incerct sa sun dar dupa 27 de minute de asteptare am inchis...

Scoate cablul de alimentare de la router, numara pana la 10 si baga-l la loc.. Daca nu porneste e de la ei. Telekom are cateodata obiceiul sa taie internetul o zi intreaga pentru nu stiu ce lucrari.. si nu revine netul decat dupa ce iti creste barba.

Vezi ca in aplicatia MyTelekom au undeva o optiune de "diagnosticare" (spun ei)... Nu diagnosticheaza nimic concret dar mi se pare ca acolo iti apare daca e vreo defectiune pe zona ta, bazata pe contul de client pe care il ai in aplicatia respectiva.

Edited by Rav_885, 07 December 2021 - 17:14.


#9
Znevna

Znevna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,408
  • Înscris: 23.08.2020
Voi nu vedeti ca are doar Power aprins?
DSL, Online, Service - nu.
Cu ce-l ajuta DNS-urile? Posted Image
Daca n-ai tras de cablurile de telefon prin casa, o fi de la ei.

#10
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 03.04.2006

View PostRav_885, on 07 decembrie 2021 - 17:12, said:

Scoate cablul de alimentare de la router, numara pana la 10 si baga-l la loc.. Daca nu porneste e de la ei. Telekom are cateodata obiceiul sa taie internetul o zi intreaga pentru nu stiu ce lucrari.. si nu revine netul decat dupa ce iti creste barba.

Vezi ca in aplicatia MyTelekom au undeva o optiune de "diagnosticare" (spun ei)... Nu diagnosticheaza nimic concret dar mi se pare ca acolo iti apare daca e vreo defectiune pe zona ta, bazata pe contul de client pe care il ai in aplicatia respectiva.

Am incercat de 4 - 5 ori dar nu se intampla nimic.

View PostZnevna, on 07 decembrie 2021 - 17:27, said:

Voi nu vedeti ca are doar Power aprins?
DSL, Online, Service - nu.
Cu ce-l ajuta DNS-urile? Posted Image
Daca n-ai tras de cablurile de telefon prin casa, o fi de la ei.

Sigur nu am tras de ele. :)

View Postdorin_2k, on 07 decembrie 2021 - 17:11, said:

De ce ai inchis? Pui tel pe speaker și alimentat și....aștepți. Poate și +60 minute.
Daca ai noroc și nu se deconectează automat după o oră, poți vorbi și cu un operator.

Avem si alte treburi de facut. Mai incerc dupa ora 20:00.

#11
miha90

miha90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 05.10.2010

View PostRares95, on 07 decembrie 2021 - 17:12, said:

Schimba DNS-ul de la Telekom cu 8.8.8.8 / 8.8.4.4 sau 1.1.1.1 / 1.0.0.1

dns uri de la google si cloud fare

eu am dns de la safedns si daca opresc setup-ul gata nu mai am net


aa nu am vazut bine poza

cabluri, fibra,..etc,.. rupta pe undeva intre tine si provider,..sau

e de la iei,..anul asta la telekom am avut cel putin o pana de net de o zi intreaga

in septembrie nu afost net in toata comuna de 8000 locuitori

Edited by miha90, 07 December 2021 - 18:13.


#12
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,041
  • Înscris: 03.04.2006

View Postmiha90, on 07 decembrie 2021 - 18:01, said:

dns uri de la google si cloud fare

eu am dns de la safedns si daca opresc setup-ul gata nu mai am net


aa nu am vazut bine poza

cabluri, fibra,..etc,.. rupta pe undeva intre tine si provider

Dar este normal in aceasta situatie sa imi apara ca sunt conectat la internet si semnalul este excelent (daca este cablul / fibra rupta) ?

#13
Kip9

Kip9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 371
  • Înscris: 15.04.2021

View Postmiha90, on 07 decembrie 2021 - 18:01, said:



dns uri de la google si cloud fare

eu am dns de la safedns si daca opresc setup-ul gata nu mai am net


aa nu am vazut bine poza

cabluri, fibra,..etc,.. rupta pe undeva intre tine si provider
Care fibră?😂că e pe cablu de cupru pe Dsl.

#14
miha90

miha90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 05.10.2010
@off topic cum deschid un topic ca nu vad pe nicaieri casuta aia care era la un momnt dat,..am dezactivat si adblocul

View PostKip9, on 07 decembrie 2021 - 18:10, said:

Care fibră?��că e pe cablu de cupru pe Dsl.

aaa cablu adsl,..atunci si mai sigur ca e taiat cablul pe undeva si daca nu dai telefon o sa stai fara net pana la craciun sau si dupa anul nou

cablu de cupru adsl am avut si eu pana acu 2 ani aprox..

s-a defectat si am raportat defectul si au venit sa vada si nu au vrut sa o mai repare si ne-au trecut pe fibra care era acolo de 5 luni

Edited by miha90, 07 December 2021 - 18:30.


#15
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,102
  • Înscris: 17.05.2004

View Postdaniel21, on 07 decembrie 2021 - 18:10, said:



Dar este normal in aceasta situatie sa imi apara ca sunt conectat la internet si semnalul este excelent (daca este cablul / fibra rupta) ?

Îți apare ca ești conectat la wifi nu la net.
Care funcționează și dacă echipamentul nu are conexiune la net.

Și semnalul de care zici e cel de wifi.

Dacă ai un router cu wifi și tragi cablul de la wan din el, tot ești conectat la wifi dar nu ai net :)

#16
miha90

miha90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 05.10.2010

View Postdaniel21, on 07 decembrie 2021 - 18:10, said:

Dar este normal in aceasta situatie sa imi apara ca sunt conectat la internet si semnalul este excelent (daca este cablul / fibra rupta) ?

poate zice ca e semnalul pe lan, excelent

mai incearca altceva pe dsl e cu id si parola pe fibra se conecteaza direct fara id si parola

vezi in contract ce nume de utilizator si parola ai la contu de net telekom

sau poate sa dus routeru...


https://forum.softpe...tach_id=2586631

dac aici in poza e doar ledu de power aprins e clar ca nu ai conexiune deloc,  nu e cun zici ca conexiunea este excelenta doar pe lan reteaua interna aia cu ip privat de genul

192.168.1.1

sunai de pe un mobil nu de pe tel fix telecom ca nici ala numerge ledu de tel fix e stins, si sunai dupa ora 9 dimineata si pan in maxim 1-2 dupa amiaza sau chiar si dupa ora 4deara


Edited by miha90, 07 December 2021 - 19:01.


#17
nael25

nael25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 18.11.2021
Eu zic ca sa  taiat firul.  Sau e problema la ei. Insista  sa suni, trebuie sa ridice!
Si zi -le prima data ca doar led -ul power arde, restul  is stinse.
Bafta !

#18
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,102
  • Înscris: 17.05.2004

View Postmiha90, on 07 decembrie 2021 - 18:54, said:


poate zice ca e semnalul pe lan, excelent


Nu mai aberati va rog eu frumos ca ați făcut topicul muci

Auzi la el semnal pe lan..



View Postmiha90, on 07 decembrie 2021 - 18:54, said:


mai incearca altceva pe dsl e cu id si parola pe fibra se conecteaza direct fara id si parola

vezi in contract ce nume de utilizator si parola ai la contu de net telekom

Confunzi pppoe cu dsl

Ce vrei, sa bage fibra direct in laptop ?

Gizase

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate