![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Telekom - No internet access

#1
Posted 07 December 2021 - 16:28

Salutare,
Am internet de la Telekom si de ieri nu vrea sa mai lucreze. Se conecteaza la router imi spune ca acesul la semnal este excelent dar cu toate asta nu pot accesa internetul.(la "casuta" de status imi apare "no internet acces"). Am incercat cu restart dar nu merge. Idei ? Attached Files |
#2
Posted 07 December 2021 - 16:38

Intra în interfața routerului și verifica.
Sau măcar ce LED-uri ai aprinse. Apoi suni la CC daca tot nu te descurci. |
#4
Posted 07 December 2021 - 16:53

"your DNS server might be unavailable"
problema undeva pe reteaua de infrastructura. FO cel mai bine suni la ei si te lamuresc, cel mai probabil cunosc situatia |
#5
Posted 07 December 2021 - 17:06

Am incerct sa sun dar dupa 27 de minute de asteptare am inchis...
|
#6
Posted 07 December 2021 - 17:11

De ce ai inchis? Pui tel pe speaker și alimentat și....aștepți. Poate și +60 minute.
Daca ai noroc și nu se deconectează automat după o oră, poți vorbi și cu un operator. |
#7
Posted 07 December 2021 - 17:12

Schimba DNS-ul de la Telekom cu 8.8.8.8 / 8.8.4.4 sau 1.1.1.1 / 1.0.0.1
|
#8
Posted 07 December 2021 - 17:12

Am incerct sa sun dar dupa 27 de minute de asteptare am inchis... Scoate cablul de alimentare de la router, numara pana la 10 si baga-l la loc.. Daca nu porneste e de la ei. Telekom are cateodata obiceiul sa taie internetul o zi intreaga pentru nu stiu ce lucrari.. si nu revine netul decat dupa ce iti creste barba. Vezi ca in aplicatia MyTelekom au undeva o optiune de "diagnosticare" (spun ei)... Nu diagnosticheaza nimic concret dar mi se pare ca acolo iti apare daca e vreo defectiune pe zona ta, bazata pe contul de client pe care il ai in aplicatia respectiva. Edited by Rav_885, 07 December 2021 - 17:14. |
#9
Posted 07 December 2021 - 17:27

Voi nu vedeti ca are doar Power aprins?
DSL, Online, Service - nu. Cu ce-l ajuta DNS-urile? ![]() Daca n-ai tras de cablurile de telefon prin casa, o fi de la ei. |
#10
Posted 07 December 2021 - 17:50

Scoate cablul de alimentare de la router, numara pana la 10 si baga-l la loc.. Daca nu porneste e de la ei. Telekom are cateodata obiceiul sa taie internetul o zi intreaga pentru nu stiu ce lucrari.. si nu revine netul decat dupa ce iti creste barba. Vezi ca in aplicatia MyTelekom au undeva o optiune de "diagnosticare" (spun ei)... Nu diagnosticheaza nimic concret dar mi se pare ca acolo iti apare daca e vreo defectiune pe zona ta, bazata pe contul de client pe care il ai in aplicatia respectiva. Am incercat de 4 - 5 ori dar nu se intampla nimic.
Voi nu vedeti ca are doar Power aprins? DSL, Online, Service - nu. Cu ce-l ajuta DNS-urile? ![]() Daca n-ai tras de cablurile de telefon prin casa, o fi de la ei. Sigur nu am tras de ele. ![]()
De ce ai inchis? Pui tel pe speaker și alimentat și....aștepți. Poate și +60 minute. Daca ai noroc și nu se deconectează automat după o oră, poți vorbi și cu un operator. Avem si alte treburi de facut. Mai incerc dupa ora 20:00. |
#11
Posted 07 December 2021 - 18:01

Schimba DNS-ul de la Telekom cu 8.8.8.8 / 8.8.4.4 sau 1.1.1.1 / 1.0.0.1 dns uri de la google si cloud fare eu am dns de la safedns si daca opresc setup-ul gata nu mai am net aa nu am vazut bine poza cabluri, fibra,..etc,.. rupta pe undeva intre tine si provider,..sau e de la iei,..anul asta la telekom am avut cel putin o pana de net de o zi intreaga in septembrie nu afost net in toata comuna de 8000 locuitori Edited by miha90, 07 December 2021 - 18:13. |
|
#12
Posted 07 December 2021 - 18:10

dns uri de la google si cloud fare eu am dns de la safedns si daca opresc setup-ul gata nu mai am net aa nu am vazut bine poza cabluri, fibra,..etc,.. rupta pe undeva intre tine si provider Dar este normal in aceasta situatie sa imi apara ca sunt conectat la internet si semnalul este excelent (daca este cablul / fibra rupta) ? |
#13
Posted 07 December 2021 - 18:10

#14
Posted 07 December 2021 - 18:18

@off topic cum deschid un topic ca nu vad pe nicaieri casuta aia care era la un momnt dat,..am dezactivat si adblocul
Care fibră?��că e pe cablu de cupru pe Dsl. aaa cablu adsl,..atunci si mai sigur ca e taiat cablul pe undeva si daca nu dai telefon o sa stai fara net pana la craciun sau si dupa anul nou cablu de cupru adsl am avut si eu pana acu 2 ani aprox.. s-a defectat si am raportat defectul si au venit sa vada si nu au vrut sa o mai repare si ne-au trecut pe fibra care era acolo de 5 luni Edited by miha90, 07 December 2021 - 18:30. |
#15
Posted 07 December 2021 - 18:27

Dar este normal in aceasta situatie sa imi apara ca sunt conectat la internet si semnalul este excelent (daca este cablul / fibra rupta) ? Îți apare ca ești conectat la wifi nu la net. Care funcționează și dacă echipamentul nu are conexiune la net. Și semnalul de care zici e cel de wifi. Dacă ai un router cu wifi și tragi cablul de la wan din el, tot ești conectat la wifi dar nu ai net ![]() |
#16
Posted 07 December 2021 - 18:54

Dar este normal in aceasta situatie sa imi apara ca sunt conectat la internet si semnalul este excelent (daca este cablul / fibra rupta) ? poate zice ca e semnalul pe lan, excelent mai incearca altceva pe dsl e cu id si parola pe fibra se conecteaza direct fara id si parola vezi in contract ce nume de utilizator si parola ai la contu de net telekom sau poate sa dus routeru... https://forum.softpe...tach_id=2586631 dac aici in poza e doar ledu de power aprins e clar ca nu ai conexiune deloc, nu e cun zici ca conexiunea este excelenta doar pe lan reteaua interna aia cu ip privat de genul 192.168.1.1 sunai de pe un mobil nu de pe tel fix telecom ca nici ala numerge ledu de tel fix e stins, si sunai dupa ora 9 dimineata si pan in maxim 1-2 dupa amiaza sau chiar si dupa ora 4deara Edited by miha90, 07 December 2021 - 19:01. |
#17
Posted 07 December 2021 - 19:43

Eu zic ca sa taiat firul. Sau e problema la ei. Insista sa suni, trebuie sa ridice!
Si zi -le prima data ca doar led -ul power arde, restul is stinse. Bafta ! |
|
#18
Posted 07 December 2021 - 20:15

poate zice ca e semnalul pe lan, excelent Nu mai aberati va rog eu frumos ca ați făcut topicul muci Auzi la el semnal pe lan..
mai incearca altceva pe dsl e cu id si parola pe fibra se conecteaza direct fara id si parola vezi in contract ce nume de utilizator si parola ai la contu de net telekom Confunzi pppoe cu dsl Ce vrei, sa bage fibra direct in laptop ? Gizase |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users