Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
SkyShowtime
Last Updated: May 06 2024 18:13, Started by
CABLE MAN
, Aug 18 2021 16:14
·
102
#1945
Posted 25 April 2024 - 21:34
SidTheKid, on 25 aprilie 2024 - 19:54, said:
Imi sacadeaza imaginea cam la 20 sec, adica se intrerupe o fractiune de secunda apoi porneste, o fi de la versiunea aplicatiei? Am un Philips android tv din 2019. Doar pe platforma asta imi face asa. Așa merge și la mine, tot un philips idn vremea aia. Prefer să dau cast din telefon și merge perfect așa. Ca idee, netflix și hbo max merg perfect in 4k cu dolby vision. Edited by -TINO-, 25 April 2024 - 21:36. |
#1946
Posted 25 April 2024 - 21:41
Da, deci e de la TV-ul meu Philips, celelalte platforme merg unse.
O sa instalez pe telefon in cazul asta, ca e enervanta sacadarea aia. PS: Incredibil dar ai dreptate, cast de pe telefon nu mai are sacadarea. Mersi fain, bro! Edited by SidTheKid, 25 April 2024 - 21:52. |
#1947
Posted 25 April 2024 - 21:53
Și ca o completare la ce am zis mai sus, prin CAST respectă întocmai setările de titrare ale televizorului (font, mărime, culoare, fundal). În schimb, prin app, uneori au forțate anumite fundaluri, sau poziționări ciudate sau chiar culori diferite față de ce ai setat.
|
#1948
Posted 26 April 2024 - 08:43
SidTheKid, on 25 aprilie 2024 - 21:41, said:
Da, deci e de la TV-ul meu Philips, celelalte platforme merg unse. O sa instalez pe telefon in cazul asta, ca e enervanta sacadarea aia. PS: Incredibil dar ai dreptate, cast de pe telefon nu mai are sacadarea. Mersi fain, bro! Și eu am observat asta la TV-ul meu cu Android TV (Sony XF9005 din 2018). Problema apare și la alte aplicații de streaming (Disney+, HBO). Pe YouTube nu am văzut-o, acolo ar fi și mai ușor de sesizat, mă uit des la YouTube pe TV. Ăsta e motivul pentru care voi apela exclusiv la ChromeCast 4K de acum încolo. Am citit că se va lansa un Chromecast 4K cu chipset nou. Am deja un Chromecast 4K. |
#1949
Posted 26 April 2024 - 08:47
Pana moare 4K-ul de la Google mai dureaza.
Si eu am 2 si is multumit de ele, pornind la de x96 mini, Mi Stick si ajuns la Chromecast. |
#1950
Posted 26 April 2024 - 21:02
Canalele liniare Sky sunt interesante, chiar am revăzut episoade din House și Californication, siglele sunt exact ce trebuie, îmi plac trailerele tip cinema, însă mă deranjează subtitrarea și faptul ca nu anunță în trailer când poate fi urmărit filmul/serialul respectiv.
Edited by AidenIrish, 26 April 2024 - 21:02. |
#1951
Posted 29 April 2024 - 09:29
Mondeo, on 24 aprilie 2024 - 11:45, said:
La mine apare asa. silcar, on 24 aprilie 2024 - 20:35, said:
La mine merge normal. Nu am nici un promo. Tocmai am dat play la un film. Totul ok. Am reducerea de 50 la sută activă. Abonamentul Sky cu 50% reducere facut din prima zi. Parafrazand pe cei de la Salt Bank, as zice ca sunt fondator Sky in Romania... . Pana acum in fiecare luna la data de 28 seara se achitau 1,99 EUR, suma retinuta automat din contul Revolut, card virtual. Acum ceva timp am primit mail ca se vor introduce reclame, ca abonamentul meu o sa fie in continuare fara reclame dar ca o sa achit 1 EUR in plus etc. In cont mi-a aparut si mie: Standard Acces SkyShowtime cadou Oferta se încheie la 28/04/2123 €0.00/lună si respectiv Opțiunea Plus (fără publicitate) Jumătate de preț pe viață cu opțiunea Plus (fără reclame) Oferta se încheie la 28/02/2101 €1.00/lună Ultimele plati efectuate au fost pe data de: 22.04.2024 Standard 0 EUR; 28.04.2024 Standard 0 EUR; 28.04.2024 Optiunea Plus (fara publicitate) 1 EUR. Urmatoarele plati vor fi pe data de: 28.05.2024 Standard 0 EUR; 28.05.2024 Optiunea Plus (fara publicitate) 1 EUR. Conform ofertei afisate ar trebui sa inteleg ca de acum inainte o sa achit doar 1 EUR? Ma rog, pana la prima reactualizarea a grilelor de abonamente... Pare totusi o greseala... Si nu mi-a aparut nicio reclama inca, filmele pleaca direct dupa click. Edited by MiaJiro, 29 April 2024 - 09:32. |
#1952
Posted 29 April 2024 - 09:34
E o greseala ce afiseaza ei acolo.
In mod normal o sa achiti 3 euro incepand cu urmatarul ciclu de facturare. Tu pana acum aveai abonamentul de 1,99 euro cu oferta de 50% reducere pe viata. O sa ai abonamentul Standardul Plus (ala fara reclame) la 5,99 euro, iar la pachetul asta beneficiezi de reducere si in loc sa dai 5,99 euro o sa platesti 2,99 euro. In concluzie 3 euro pe luna in loc de 6 euro pe luna. Ce afiseaza ei in cont apare dinainte sa se lanseze Sky Showtime la DIGI si asa apare la toti ce erau deja abonati. Apare asa cred din 23 aprilie 2024, iar oferta comuna DIGI cu SkyShowtime este din data de 25 aprilie 2024. |
#1953
Posted 29 April 2024 - 09:37
OK!
Sincer mi se parea si mie neobisnuit ca o firma sa faca asemenea reduceri de pret! Cert este ca momentan apare ca urmatoarele plati o sa fie in total de 1 EUR... Mai postez in mai sau mai devreme daca o sa apara modificari in cont. Edited by MiaJiro, 29 April 2024 - 09:38. |
#1954
Posted 29 April 2024 - 10:01
Salut ! Vreau să văd un film care iese pe 1 mai. Ştie cineva când anume iese respectivul film ? Pe 1 mai la ora 00:00 sau la 23:59 ?
|
|
#1956
Posted 29 April 2024 - 11:55
Teoretic și practic pe 1 mai la ora 00:01 GMT. Adică după ora 3 îl poți vedea deja...
|
#1957
Posted 29 April 2024 - 11:58
Stai așa, iese de pe platformă sau iese cu sensul de „se lansează” ?
Că din acel 23:59 eu inteleg că se referă când anume in ziua de 1 mai expiră filmul. Edited by -TINO-, 29 April 2024 - 11:58. |
#1958
Posted 29 April 2024 - 13:59
-TINO-, on 29 aprilie 2024 - 11:58, said:
Stai așa, iese de pe platformă sau iese cu sensul de „se lansează” ? Că din acel 23:59 eu inteleg că se referă când anume in ziua de 1 mai expiră filmul. Nu mă grăbesc să văd filmele în ziua în care apar. Am folosit corect "iese" , în sensul că dispare de pe platformă |
#1960
Posted 29 April 2024 - 21:28
@MiaJiro, si la mine arata la fel. AM sa vad pe 15.05 cand am plata ce suma imi trage de pe card
|
#1961
Posted 30 April 2024 - 08:20
Si eu am tot oferta cu 50% reducere si mi-au retras azi doar 1 euro de pe card. In cont imi apare:
Standard: 0 euro/luna Optiunea Plus: 1 euro/luna Nu scrie cat timp e valabila eventuala promotie cu 0 euro la Standard, poate am ratat eu vreun mail de la SkyShowtime. Voi ati primit vreo comunicare in acest sens? |
#1962
Posted 30 April 2024 - 10:01
1-Abonament.png 32.04K
37 downloads
2-Urmatoarea plata.png 19.5K
29 downloads
Dar si eu cred ca este o eroare care o sa fie remediata. Poate se aplica doar acum, la trecerea la noile structuri de abonamente. Nu prea seamana cu ceea ce am primit in mail, unde cum spunea si @catalinaman ca ar trebui, se specifica faptul ca fara sa mai fac eu ceva, abonamentul meu o sa devina Standard 1,99 EUR (pe viata) + Fara reclame 1 EUR. Total 2,99 EUR lunar = Standard Plus. Mailul primit la data de 29.02.2024: "Stimate abonat, Vă suntem recunoscători pentru că ați fost printre primii abonați care au ales oferta Jumătate de preț pe viață. Abonații speciali ca dvs. ne inspiră să oferim în continuare cea mai bună experiență de divertisment posibilă. Vă asigurăm că sunteți o parte esențială a comunității SkyShowtime. Începând cu data de 23 aprilie 2024, abonamentul dvs. SkyShowtime actual va purta numele Standard Plus. De asemenea, vom lansa un nou tip de abonament la serviciile noastre, Standard cu reclame. Dacă doriți să vizionați în continuare titlurile SkyShowtime fără reclame și fără întreruperi*, nu trebuie să faceți nimic: oferta Jumătate de preț pe viață va fi onorată în continuare. Abonamentul actual va trece automat la noul nume Standard Plus în data de 23 aprilie 2024, iar plățile se vor încasa automat prin modalitatea de plată actuală. Scopul nostru a fost întotdeauna să oferim o experiență premium la un preț avantajos. În acest context, oferim din ce în ce mai mult conținut de calitate superioară prin platforma noastră, inclusiv mai multe filme de mare succes, direct din cinematografe, dar și mai multe seriale noi și exclusive. De asemenea, oferim o listă din ce în ce mai mare de titluri SkyShowtime Originals, inclusiv locale. În urma acestor schimbări prețul abonamentului dvs. lunar Standard Plus va crește. Începând cu prima dată de facturare programată în sau după 23 aprilie 2024, abonamentul dvs. lunar va trece la noua structură de prețuri și va crește după cum urmează: Abonamentul lunar Jumătate de preț pe viață Curent: 1,99 € pe lună Începând cu 23 aprilie 2024: 2,99 € pe lună Dacă abonamentul dvs. expiră înainte de 23 aprilie 2024, aceste schimbări nu vă vor afecta. Dacă nu sunteți de acord cu aceste schimbări, puteți să vă anulați abonamentul SkyShowtime accesând pagina Cont și dezactivând reînnoirea automată, înainte ca schimbările să intre în vigoare. Actualizările documentelor Condiții de utilizare și Declarație de confidențialitat Căutăm mereu să ne îmbunătățim serviciile și să vă oferim o experiență optimă. Ca atare, am dorit să vă informăm și despre faptul că actualizăm documentele Condiții de utilizare și Declarația de confidențialitate. Mai jos am inclus un rezumat al schimbărilor, dar vă încurajăm să citiți întregul text actualizat al documentelor Condiții de utilizare și Declarație de confidențialitate. Versiunea actualizată a Condițiilor de utilizare va intra în vigoare în data de 23 aprilie 2024. Nu aveți nicio obligație să luați vreo măsură, dar utilizarea serviciilor noastre după această dată reprezintă acceptarea de către dvs. a Condițiilor de utilizare actualizați. Dacă nu sunteți de acord cu aceste schimbări, puteți să vă anulați abonamentul SkyShowtime accesând pagina Cont și dezactivând reînnoirea automată. Versiunea actualizată a Declarației de confidențialitate va intra în vigoare în data de 28 februarie 2024. Știm cât de importantă este confidențialitatea pentru dvs. De aceea, vrem să ne asigurăm că aveți toate informațiile despre modul în care utilizăm datele cu caracter personal pe care ni le încredințați. Suntem mereu gata să vă ajutăm. Dacă aveți întrebări, accesați Centrul de ajutor pentru informații suplimentare. Vă mulțumim pentru că ați ales SkyShowtime. Așteptăm cu nerăbdare să vă oferim divertisment în continuare, cu cele mai bune producții hollywoodiene și locale, de la mărci emblematice, precum Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios și Peacock, precum și cu serialele SkyShowtime Original. Detalii despre actualizarea Condiții de utilizare Este vorba despre: • Formulări suplimentare care descriu mai detaliat tipurile de conținut pe care le oferim. • Formulări suplimentare care prezintă lansarea de noi tipuri de abonamente și posibilitatea de a trece la un alt plan tarifar. • Clarificarea modului în care tipurile noastre de abonamente includ reclame (sponsorizări și plasări de produse) și/sau trailere promoționale SkyShowtime. De asemenea, am specificat clar că este interzisă orice tentativă de a împiedica afișarea reclamelor (inclusiv utilizarea tehnologiilor de blocare a reclamelor). • Clarificarea condițiilor referitori la abonamentele încheiate prin terțe părți. • Clarificări despre condițiile în care vă puteți folosi contul în comun cu utilizatorii acceptați din casa dvs. • Detalii despre modul și momentul în care este posibil să schimbăm condiții și prețurile în viitor. • Eliminarea sau simplificarea exprimărilor și a secțiunilor repetate, ca Condiții să fie în continuare transparenți, clari și ușor de parcurs. Detalii despre actualizarea Declarației de confidențialitate Este vorba despre: • Reproiectarea Declarației de confidențialitate pentru a pune accentul pe dvs. și pe maniera în care activitățile noastre de prelucrare se leagă de dvs. și de modul în care ne utilizați serviciile. • Formulări și explicații simplificate pentru ca modul în care SkyShowtime vă gestionează datele să fie mai transparent. De asemenea, am făcut Declarația mai clară și mai ușor de înțeles pentru clienții noștri importanți. • Informații suplimentare specifice despre opțiunile, funcțiile și funcționalitățile abonamentelor actualizate. • Mai multe detalii despre drepturile și opțiunile pe care le aveți, pentru că știm că sunt importante pentru dvs. Am specificat care sunt acestea, cum le puteți impune și prin ce metode ne puteți contacta pentru a vă asigura că beneficiați de asistența de care aveți nevoie. *Poate include trailere promoționale despre filme și seriale SkyShowtime." Edited by MiaJiro, 30 April 2024 - 10:05. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users