Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Google Pixel 6
Last Updated: Apr 07 2024 18:20, Started by
Gif2D
, Mar 10 2021 15:17
·
45
#2503
Posted 11 January 2024 - 05:57
S-a lansat într-un final 5G și la mine în urbe. A funcționat fără shizuku.
Încă îl am instalat preventiv. |
#2504
Posted 16 January 2024 - 17:44
protecties, on 10 ianuarie 2024 - 23:28, said:
E de la rețeaua Digi, ceva nu se pupă cu Pixel-ul! adaugarea apn-ului IMS la mine a rezolvat problema. Pe fiecare zi ies in apel de pe wifi de mai multe ori si nu mai am intreruperi, face trecerea pe 4G. La samsung se adauga automat apn-ul, asta m-a facut sa-l adaug si eu de mana. Deci eu nu mai am probleme. Ca si test, l-am sters zilele trecute, am dat restart, insa se intrerupea cand ieseam de pe wifi. pixel 7 pro, esim digi |
#2505
Posted 16 January 2024 - 20:53
Lucian_x, on 16 ianuarie 2024 - 17:44, said: adaugarea apn-ului IMS la mine a rezolvat problema. Pe fiecare zi ies in apel de pe wifi de mai multe ori si nu mai am intreruperi, face trecerea pe 4G. La samsung se adauga automat apn-ul, asta m-a facut sa-l adaug si eu de mana. Deci eu nu mai am probleme. Ca si test, l-am sters zilele trecute, am dat restart, insa se intrerupea cand ieseam de pe wifi. pixel 7 pro, esim digi |
#2506
Posted 17 January 2024 - 09:17
settings, network & internet, sims, digi.mobil, access point name, se apasa pe + din dreapta sus si se seteaza
name IMS (cu litere mari) APN ims APN type ims APN protocol ipv4 APN roaming protocol ipv4 apoi save din dreapta sus, si ar trebui sa aveti acum la apn's: digi.mobil, IMS, MMS apoi eu am dat restart, am dezactivat VoWIFI, am facut apel la *888 sa vad ca-mi merge VoLTE, apoi l-am activat si am facut iar apel la *888 sa vad daca-mi merge VoWIFI. Si azi dimineata a facut trecerea corect. Oricum VoWIFI nu-mi trebuie, nu am mai fost de multi ani undeva unde sa-mi trebuiasca, insa am zis sa fac testele astea ca nu-mi mergea trecerea, si sa incerc sa-l fac functional. Mai ales ca la samsung, vin cele 3 apn's by default configurate. Stiu ca intr-un timp, cu patch ims, fara apn configurat nu mergea deloc VoWIFI. Insa acum cand a venit oficial si functioneaza fara apn configurat, problema a ramas la trecerea de pe wifi pe date mobile. La mine cu ce am spus mai sus, e ok. digi mobil esim, pixel 7 pro, 14 stable patch ianuarie. |
#2508
Posted 06 February 2024 - 21:23
Salutare! De aproape un an am niste casti Huawei Freebuds 4 care au mers pana acum foarte bine cu Pixelul meu 6, totusi de cateva zile am descoperit ca sunetul se intrerupe din cand in cand pentru cateva secunde bune cand ascult orice pe telefon (fie ca e Youtube, Tidal, orice media). Castile merg foarte bine pe alte 2 deviceuri (un Oppo si un Xiaomi) fara intreruperi fara probleme.
Intre timp a venit si updateul pe Februarie, dar nu a influentat cu nimic problema mea. Am incercat reset la Bluetooth (a trebuit sa dau reset si la ceas din cauza asta) am incercat toate setarile de prin Developer Options ce aveau legatura cu Bluetooth sunetul se intrerupe in continuare, am resetat si castile. Pe de alta parte, telefonul pe masina de exemplu, functioneaza fara probleme (tot la media ma refer, nu ca handsfree). Aveti ceva recomandari? Nu as vrea sa dau reset la telefon doar pentru problema asta (si nici sa-mi iau alte casti ). |
#2509
Posted 06 February 2024 - 21:29
Încearcă să deazctivezi „Voice typing” din Settings
|
#2510
Posted 06 February 2024 - 21:33
Am dezactivat acum si am dat un restart. Am mai observat o chestie : daca ascult la doar o casca (cealalta fiind in carcasa de incarcare) nu se mai intrerupe
L.E. : Nu functioneaza treaba cu voice typing. In schimb daca ascult la o singura casca nu se mai intrerupe. Deci cred ca e ceva problema de sync intre casti pentru ca acum de exemplu e un delay major intre stanga si dreapta (daca pun o casca in case si o scot imediat)...Treaba este ca pana acum cateva zile nu am avut probleme. Edited by vibecatalin, 06 February 2024 - 21:40. |
#2511
Posted 06 February 2024 - 21:35
Eu am niște „coji” de căști de 11 lei și merg fără probleme.
|
#2512
Posted 06 February 2024 - 21:45
Foarte ciudata treaba. Faza e cam incercat cam toate variantele, reset chiar nu vreau sa ii dau, mai degraba il vand si-mi iau 7.
Mai astept poate mai apar idei |
|
#2513
Posted 06 February 2024 - 23:25
Eu am avut exact aceeasi problema la 8 Pro , la 7 nu aveam , freebuds pro. Toata descrierea asta pe care ai scris-o , am crezut ca este a mea.
Am incercat la fel toate , toate posibilitățile culminand cu "brick"-uirea bluetooth-ului incercand sa instalez alta versiune de pe apkmirror. In acel moment am trecut pe beta unde versiunea aplicatiei Bluetooth este generic 14 fata de 14.xxxxxx cat apare pe varianta stable : msg-165726-0-98961000-1702806135_thumb.png 4.98K 2 downloads E vorba de luna decembrie, pana acum nu am mai avut absolut nicio problema , totul instant. A da , pe langa faptul ca se întrerupea pentru cateva secunde media , aleatoriu , la mine era deranjant ca se conecta extrem de greu sau deloc cand scoteam casca din carcasa , de multe ori intram eu la blueetoth si o conectam dand click pe ea - asta inainte sa primesc un telefon deoarece eu nu tineam casca in ureche , iar in momentul in care cineva ma suna scoteam o casca sa discut prin intermediul ei. In beta se conecteaza instant , pana sa introduc casca in ureche e deja conectata si direct ma inteleg cu cine ma suna. Pana la beta trebuia sa ii zic interlocutorului : "stai sa se conecteze casca" , erau momente cand nu se conecta deloc , erau momente cu telefoane importante la care nu puteam sa ii zic sa astepte , etc , a fost un calvar. Din decembrie in QPR 2 pana acum a fost totul ok . Am citit si aici unde problema oamenilor este cu media din masina , insa se manifesta la fel ca la casti: https://support.goog...ermittent?hl=en Topicul e deschis in octombrie , marea majoritate are probleme cu 8 , posteaza saracii de la luna la luna spunand ca nu s-a rezolvat nimic. Sunt persoane care au trimis telefonul inapoi pe garantie si au primit altul , asta de 3 ori , toate cu aceeasi problema. Altii au rezolvat problema trecand la alt brand etc. Citeste topicul si o sa vezi ce e acolo ... O ultima speranta ar fi in martie acum la lansarea feature drop. De ce cred asta : pentru ca in beta 3 lansat in ianuarie au sustinut ca au rezolvat problema din raportarile acestor useri : Screenshot_20240111-150409.png 48.12K 2 downloads https://issuetracker...ssues/315324137 https://issuetracker...ssues/317798832 Care descriu exact problema noastra. Desi la mine problema s-a rezolvat din decembrie de cand am intrat in primul beta , dar am impresia ca ei au inlocuit de atunci versiunea aplicatiei bluetooth si de atunci au incercat sa rezolve acest bug. Probabil te intrebi de ce nu a fost rezolvata problema in patch-urile de securitate din ianuarie / februarie : eu am impresia ca ei nu aplica modificarile din beta pe alte versiuni , ci strict le aplica pe feature drop-ul pentru care testeaza beta adica in martie in cazul nostru. Vom vedea atunci... finger crossed 🤞🏻 |
#2514
Posted 07 February 2024 - 08:03
Multumesc pentru raspunsul detaliat! Oare pot sa trec pe beta fara sa dau reset la telefon? Am foarte multe aplicatii si multe syncuri si nu as vrea sa pierd timpul sa setez iarasi totul.
Sau mai astept o luna pana la updateul din martie poate se rezolva ceva. |
#2515
Posted 07 February 2024 - 08:41
Pe beta poți trece, înapoi pe stable dacă vrei să treci se duce totul de râpă.
|
#2516
Posted 07 February 2024 - 09:21
Asteapta martie , cum ai stat pana acum nu o fi foc inca o luna.
Pe beta poti da si de alte bug-uri mult mai grave , daca anumiti utilizatori nu au mari probleme , asta nu e general valabil pentru toti. Uite aici am detaliat cand reusisem sa dezactivez functionalitatea bluetooth complet : https://forum.softpe...4#entry30465705 Unii mai ziceau in topicul ala ca din cauza ceasului conectat la blueetoth, eu într-adevăr am un ceas huawei conectat in permanenta , dar nu am testat asta inainte de decembrie cand aveam problema , sunt curios la tine , folosesti ceas conectat Bluetooth in permanenta? Edited by dr_junior1980, 07 February 2024 - 09:35. |
#2517
Posted 07 February 2024 - 09:58
Da, am un ceas Samsung care si-a facut un update recent.
Faza e ca am intrat in Safe Mode cu telefonul, unde nu-s active aplicatiile instalate si implicit nici ceasul si face si in Safe Mode. Totusi o sa incerc sa dau reset iar la bluetooth si dezinstalez si aplicatia pentru ceas, si fac niste teste fara niciun ceas instalat. L.E. : Am sters ceasul de pe telefon. Am dezinstalat aplicatia Galaxy Wear si merg castile fara probleme. Asta am facut si ieri, dar le-am instalat pe rand inapoi. Deci e ceva de la aplicatia Galaxy Wear si/sau ceasul Samsung (un Watch 4). Ce fac eu acum? ))) Ori ceasul ori castile ) Edited by vibecatalin, 07 February 2024 - 10:10. |
|
#2518
Posted 07 February 2024 - 10:06
Nu trebuie sa dezinstalezi aplicatia , dai doar forget din meniul Bluetooth
Edited by dr_junior1980, 07 February 2024 - 10:06. |
#2519
Posted 07 February 2024 - 10:16
Acum facand legatura intre ceas si casti, am cautat pe google si se pare ca multi au problema asta (un ceas Samsung si casti la care nu conteaza brandul, JBL, Huawei etc...) .Nu prea exista o rezolvare momentan se pare, decat chestii temporare. Cineva a scris ca a dat reset la ambele si ca acum merg. O sa ma gandesc ce fac pana la urma.
Multumesc pentru ajutor! Edited by vibecatalin, 07 February 2024 - 10:18. |
#2520
Posted 07 February 2024 - 10:17
mrfe, on 11 ianuarie 2024 - 05:57, said:
S-a lansat într-un final 5G și la mine în urbe. A funcționat fără shizuku. Încă îl am instalat preventiv. Mda. la mine nu merge 5G. Cred că face doar carrier aggregation. După discuții cu cineva de la tehnic care a făcut verificări la ei în sistem, a spus că problema este mai mult ca sigur de la terminal. Mai are cineva Pixel 6 pe digi? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users