Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nova Power and Gas - fun club - păreri, opinii, experiența de client.
#3367
Posted 24 July 2022 - 14:56
Raspunsul de mai sus de la Nova e standard, l-am primit si eu...ei nu cerceteaza reclamatia, ci bat campii cu acel consum mediu intre 2 citiri ale distribuitorului pe care le aplica apoi ilicit peste prevederile contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG...
Vor vedea cand le va veni ANPC-ul in control mai mult decat ANRE-ul care rezolva de la distanta...e o schema de inselaciune prin care solicita mai multi bani de la client (facturare la un pret de 3 ori mai mare a unui consum redistribuit) si de la stat pentru plafonare la consumuri majorate prin artificiul consumului mediu intre 2 citiri ale distribuitorului cu nerespectarea prevederilor contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG... Edited by av_myjob, 24 July 2022 - 15:10. |
#3368
Posted 24 July 2022 - 15:12
av_myjob, on 24 iulie 2022 - 14:35, said:
OUG-ul din aprilie este doar cu plafonare...facturile pe aprilie si mai trebuie sa fi avut plafonarea de pret inclusa... Perioada de regularizare fiind între 02.03-20.06 (cele 2 citiri ale distribuitorului), ti-au aplicat pretul din contract pe martie, dar la consum diminuat nu la autocitire conform contractului...pe aprilie si mai au plafonat pretul, dar la un consum mai mare pe baza consumului mediu zilnic intre cele 2 citiri ale distribuitorului...n-a fost redistribuit un consum de februarie, dar tot se vor solicita ilicit mai multi bani de la stat pentru consumul redistribuit din martie... |
#3369
Posted 24 July 2022 - 17:54
EvanEv, on 24 iulie 2022 - 15:12, said:
Deci tot se justifică să depun o plângere la ANRE... Cel mai grav este ca tot cartelul furnizorilor a aplicat ilicit consumul mediu zilnic intre 2 citiri ale distribuitorului pentru a face aceste redistribuiri ilicite de consum de la o luna la alta cu incalcarea prevederilor contractuale care impuneau facturarea pe baza autocitirilor, cu prejudicierea clientilor si a statului...si inca nu au fost amendati de ANRE si ANPC si obligati sa reintre in legalitate pana la ora de fata... Edited by av_myjob, 24 July 2022 - 18:02. |
#3370
Posted 24 July 2022 - 21:18
av_myjob, on 24 iulie 2022 - 14:35, said: OUG-ul din aprilie este doar cu plafonare...facturile pe aprilie si mai trebuie sa fi avut plafonarea de pret inclusa... Perioada de regularizare fiind între 02.03-20.06 (cele 2 citiri ale distribuitorului), ti-au aplicat pretul din contract pe martie, dar la consum diminuat nu la autocitire conform contractului...pe aprilie si mai au plafonat pretul, dar la un consum mai mare pe baza consumului mediu zilnic intre cele 2 citiri ale distribuitorului...n-a fost redistribuit un consum de februarie, dar tot se vor solicita ilicit mai multi bani de la stat pentru consumul redistribuit din martie... Ar trebui si Curtea de Conturi sesizata. Ea apara si bugetul statului. |
#3371
Posted 24 July 2022 - 21:38
Curtea de conturi nu face verificări în mediul privat.
|
#3372
Posted 25 July 2022 - 07:09
#3373
Posted 25 July 2022 - 08:01
av_myjob, on 24 iulie 2022 - 10:54, said: Am atașat mai jos facturile pe Aprilie, Mai, cu un consum de câțiva mc pe lună, ca sa vezi ce diferența e între consumul real și cel umflat de ei la factura de regularizare! Attached Files
Edited by Dany_Darke, 25 July 2022 - 08:04.
|
#3374
Posted 25 July 2022 - 10:29
EvanEv, on 25 iulie 2022 - 08:01, said:
Am atașat mai jos facturile pe Aprilie, Mai, cu un consum de câțiva mc pe lună, ca sa vezi ce diferența e între consumul real și cel umflat de ei la factura de regularizare! |
#3375
Posted 25 July 2022 - 10:43
la mine ,dupa comparare citiri reiese ca 'le-a scapat' vreo 40 mc...au sarit peste ele...am o avut o factura care nu continea nimic dar cu serie si data dar fara nimic pe ea...nici macar scrisul/detalii... cred ca de aici e si buba ca la comparatie facturat si consuma le apare asta...
|
#3376
Posted 25 July 2022 - 15:43
Nici nu conteaza indecsii. Eu la CEZ am avut indecsii ok, chiar si pe factura de regularizare - sunt trecuti doar indecsii pe iunie adica 15mc. Dar am toata polologhia cu consum de pe martie scazut si refacturat pe apr-iun. cat si cum, nu au mai catadicsit sa explice. Stiu doar ca in martie am avut citirea facuta de Distrigaz Retele pe data de 9 martie, or mai fi citit si acum in iunie. In rest dau eu citirile si la Distrigaz Retele.
Asa cum am zis, astept rasouns si o sa postez daca primesc altceva decat ati primit voi de la Nova. Si apoi urc reclamatia si la ANRE, daca va fi cazul.. si din pacate cred ca va fi.. |
|
#3377
Posted 25 July 2022 - 15:46
av_myjob, on 24 iulie 2022 - 14:56, said:
Raspunsul de mai sus de la Nova e standard, l-am primit si eu...ei nu cerceteaza reclamatia, ci bat campii cu acel consum mediu intre 2 citiri ale distribuitorului pe care le aplica apoi ilicit peste prevederile contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG... Vor vedea cand le va veni ANPC-ul in control mai mult decat ANRE-ul care rezolva de la distanta...e o schema de inselaciune prin care solicita mai multi bani de la client (facturare la un pret de 3 ori mai mare a unui consum redistribuit) si de la stat pentru plafonare la consumuri majorate prin artificiul consumului mediu intre 2 citiri ale distribuitorului cu nerespectarea prevederilor contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG... Iată ca a venit și răspunsul de la NOVA. Îl atașez mai jos. Attached Files |
#3378
Posted 25 July 2022 - 16:55
EvanEv, on 25 iulie 2022 - 15:46, said:
Iată ca a venit și răspunsul de la NOVA. Îl atașez mai jos. Consumul mediu zilnic din OUG se refera strict la verificarea daca te incadrezi sau nu in plafonul lunar de consum, orice adaugire fiind ilicita...in OUG nu exista niciun plafon de consum intre 2 citiri ale distribuitorului, sa faca furnizorul o medie zlinica a consumului... Trebuie facute sute-mii de reclamatii la ANRE si ANPC de catre toti cei care primesc un asemenea raspuns care promoveaza inselaciunea cartelului furnizorilor... Edited by av_myjob, 25 July 2022 - 17:08. |
#3379
Posted 25 July 2022 - 17:06
av_myjob, on 25 iulie 2022 - 16:55, said:
Acelasi raspuns standard, batut campii...plangere imediata la ANRE si ANPC...nicaieri in OUG nu scrie ca la regularizare se calculeaza un consum mediu zilnic, pe baza caruia se factureaza impotriva prevederilor contractuale care prevad facturarea pe baza citirilor distribuitorului si a autocitirilor... Consumul mediu zilnic din OUG se refera strict la verificarea daca te incadrezi sau nu in plafonul lunar de consum, orice adaugire fiind ilicita...in OUG nu exista niciun plafon de consum intre 2 citiri ale distribuitorului... Trebuie facute sute-mii de reclamatii la ANRE si ANPC de catre toti care primesc un asemenea raspuns... Buna ziua, I. In data 24.07.2022, am solicitat către NOVA POWER & GAS SRL stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxxxxx in care s-a aplicat ilicit schema de plafonare / compensare cu o medie zilnica de consum pentru întreaga perioada de regularizare inclusiv pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare si re-emiterea unei facturi corecte. Astfel, I. În perioada: [02.03.2022-20.06.2022] NU am beneficiat de nicio plafonare / compensare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx II. Astfel, masura ilicita de a factura consumul pe perioada de regularizare pe baza unei medii zilnice de consum pe intreaga perioada de regularizare inclusiv pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare, s-a facut cu intentia directa de prejudiciere a subsemnatului si a multor alte sute-mii de clienti aflati in stuatii similare, pentru obtinerea ilicita a unor insemnate sume de bani. III. Va solicit sa dispuneti sanctionarea reclamatei pentru practica ilicita de inselaciune si obligarea de reintrare in legalitate prin stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxx si emiterea unei facturi corecte in care pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare sa fie facturate conform cu autocitirile conform contractului de furnizare gaze naturale xxxxx/24.02.2021, respectiv Notificare nr. xxxxx din data de 10.02.2022 la contractul de furnizare nr. xxxxx din data de 24.02.2021. IV. Va solicit sa informati organele penale competente în România cu privire la cazurile de înșelăciune constatate, ca urmare a acestui control. |
#3380
Posted 25 July 2022 - 17:50
@EvanEv
Ai beneficiat si beneficiezi de plafonare, avand pretul de furnizare 440 Lei / MWh din data de 1.04.2022... 1. Catre ANRE... Buna ziua, I. In data 24.07.2022, am solicitat către NOVA POWER & GAS SRL stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxxxxx in care s-a aplicat ilicit schema de plafonare / compensare cu o medie zilnica de consum pentru întreaga perioada de regularizare inclusiv pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare si re-emiterea unei facturi corecte. Astfel, I. În perioada: [02.03.2022-31.03.2022] NU am beneficiat de nicio plafonare / compensare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx II. 1. În perioada: [01.04.2022-26.04.2022] am beneficiat de plafonare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx II. 2. În perioada: [27.04.2022-22.05.2022] am beneficiat de plafonare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx II. 3. În perioada: [23.05.2022-20.06.2022] am beneficiat de plafonare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx III. Astfel, masura ilicita de a factura consumul pe perioada de regularizare pe baza unei medii zilnice de consum pe intreaga perioada de regularizare, s-a facut cu intentia directa de prejudiciere a subsemnatului si a multor alte sute-mii de clienti aflati in situatii similare, pentru obtinerea ilicita a unor insemnate sume de bani. Consumul mediu zilnic se foloseste exclusiv pe o singura luna calendaristica pentru a verifica daca plafonul lunar este sau nu este depasit. Orice adaugire facuta de catre reclamata este ilicita. IV. Va solicit sa dispuneti sanctionarea reclamatei pentru practica ilicita de inselaciune si obligarea de reintrare in legalitate prin stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxx si emiterea unei facturi corecte in care pentru intreaga perioada de regulatizare sa fie facturate conform cu autocitirile conform contractului de furnizare gaze naturale xxxxx/24.02.2021, respectiv Notificare nr. xxxxx din data de 10.02.2022 la contractul de furnizare nr. xxxxx din data de 24.02.2021. 2. Catre ANPC... Se completeaza ANRE cu : V. Va solicit sa informati organele penale competente în România cu privire la cazurile de înșelăciune constatate, ca urmare a acestui control. Edited by av_myjob, 25 July 2022 - 18:04. |
#3381
Posted 25 July 2022 - 19:42
Salutare tuturor !
Lucrurile par destul de clare pana acum, majoritatea facturilor emise sunt intocmite eronat ,fie pe baza gainariilor cu transferul consumului din iarna la cel din primavara ,la pretul mai ridicat, fie prin umflarea ordinara a facturilor, cu regularizare la 6 luni, in loc de 3 (in cazul meu), fie cazul doamnei/domnului @EvanEv prezentat aici. Problema se pune astfel : ce orizont de asteptare sa avem ca ni se vor rezolva favorabil plangerile ? Saptamana viitoare probabil se vor aduna mai multe reclamatii la ANRE si ANPC, dar Nova va purcede la emis noi facturi nestingherita , cu soldurile corespunzatoare ... (sa speram ca toata lumea va zice "pas" de la plata) Eu nu imi fac iluzii, august e luna de concedii si nu -mi imaginez vreun zel deosebit al organelor de verificare si control in aceasta perioada... Poate doar cand vor vedea un transfer masiv de la Nova la EON, barem sa ridice cativa sprancenele... In fine, vom trai si vom vedea ... Edited by muzeografRAF, 25 July 2022 - 19:44. |
|
#3382
Posted 25 July 2022 - 22:05
Tinand cont de gravitatea faptelor de inselaciune la care s-au dedat Nova, CEZ, Electrica si tot cartelul furnizorilor, ca in OUG-uri nici vorba de vreun consum mediu zilnic pe baza caruia sa se factureze impotriva prevederilor contractuale de facturare pe baza citirilor distribuitorilor si a autocitirilor, nu cred ca ANRE si ANPC se vor prevala de cele 30 de zile de raspuns la sesizari si vom vedea sanctiuni dure aplicate cartelului furnizorilor inainte de a-si lua concedii cei care sunt platiti sa vegheze sa nu existe carteluri care sa prejudicieze clientii finali si statul prin inselaciune...
|
#3383
Posted 25 July 2022 - 22:24
av_myjob, on 25 iulie 2022 - 22:05, said:
Tinand cont de gravitatea faptelor de inselaciune la care s-au dedat Nova, CEZ, Electrica si tot cartelul furnizorilor, ca in OUG-uri nici vorba de vreun consum mediu zilnic pe baza caruia sa se factureze impotriva prevederilor contractuale de facturare pe baza citirilor distribuitorilor si a autocitirilor, nu cred ca ANRE si ANPC se vor prevala de cele 30 de zile de raspuns la sesizari si vom vedea sanctiuni dure aplicate cartelului furnizorilor inainte de a-si lua concedii cei care sunt platiti sa vegheze sa nu existe carteluri care sa prejudicieze clientii finali si statul prin inselaciune... Acum tu porti faclia consumatorilor versus Nova, e randul tau ... Iti doresc sa gasesti printre colegi 20-30 in aceeasi situatie care sa puna mana pe tastatura si sa aveti cat mai multe sesizari pe aceeasi tema ... Doar asa se vor deranja sa le solutioneze ... Adu-ti aminte cu Restartii anul trecut ca pana nu am avut suta de sesizari pe zi, n au aparut comunicatele publice ale autoritatilor... Noi am ajuns atunci la DNA si BIC. Acum nu e cazul. Insa puteti pune la CC vreo 2-3 televiziuni si posturi de radio, niciodată nu se stie cine o sa tina cu cetateanul roman ... Si ce mi se pare mai dureros este ca toate aceste firme, corporatii etc nu mai stiu cum sa stoarca bani de la omul de rand, nu conteaza ca e razboi, seceta, covid, variola si un cumul de noi impozite, ca si un parazit - sunt chitite sa se fixeze cat mai bine in sistem ... poate poate mai iese ceva in plus ... Edited by Malineanu, 25 July 2022 - 22:17. |
#3384
Posted 26 July 2022 - 12:01
Am primit si eu notificarea de majorare a pretului la gaze incepand cu 1 septembrie.
O sa plec si eu de la ei in curand. Mi-au emis factura pe un consum de vreo 5 ori mai mare. Le-am cerut sa storneze factura in concordanta cu indexul autocitit (bineinteles ca le-am trimis poza cu contorul, printscreen de pe site-ul distribuitorului Distrigaz) Mi-au raspuns ca factura este emisa in baza unui ESTIMAT trimis catre ei de catre Distribuitor si ca sunt obligati sa factureze conform acelui estimat. Le-am raspuns astazi cu Distrigaz si ANRE in cc. Vedem ce urmeaza. Am vrut sa dau autocitirea in aplicatie insa indexul initial e mai mare decat cel actual, evident. In aceste conditii le-am trimis poza cu contorul pe adresa de email autocitire@.... La emailul meu in care ceream stornarea facturii si emiterea ei conform autocitirii mi-au raspuns dupa mai mult de 5 zile. Se aplica vreun standard de performanta? Le pot cere niste despagubiri? |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 1 anonymous users