Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Nova Power and Gas - fun club - păreri, opinii, experiența de client.

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
4127 replies to this topic

Poll: Topic Nova (53 member(s) have cast votes)

Reguli minime aditionale ale topicului

  1. Topicul este destinat discutiei despre furnizor si serviciile sale (49 votes [59.04%] - View)

    Percentage of vote: 59.04%

  2. Conform regulamentului general, nu se posteaza coduri de afiliere, promotie sau orice alt cod referral (18 votes [21.69%] - View)

    Percentage of vote: 21.69%

  3. Postarea de coduri si/sau link-uri referral se trateaza ca si spam (16 votes [19.28%] - View)

    Percentage of vote: 19.28%

Vote Guests cannot vote

#3367
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 14.04.2009
Raspunsul de mai sus de la Nova e standard, l-am primit si eu...ei nu cerceteaza reclamatia, ci bat campii cu acel consum mediu intre 2 citiri ale distribuitorului pe care le aplica apoi ilicit peste prevederile contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG...

Vor vedea cand le va veni ANPC-ul in control mai mult decat ANRE-ul care rezolva de la distanta...e o schema de inselaciune prin care solicita mai multi bani de la client (facturare la un pret de 3 ori mai mare a unui consum redistribuit) si de la stat pentru plafonare la consumuri majorate prin artificiul consumului mediu intre 2 citiri ale distribuitorului cu nerespectarea prevederilor contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG...

Edited by av_myjob, 24 July 2022 - 15:10.


#3368
EvanEv

EvanEv

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 22.07.2022

View Postav_myjob, on 24 iulie 2022 - 14:35, said:

OUG-ul din aprilie este doar cu plafonare...facturile pe aprilie si mai trebuie sa fi avut plafonarea de pret inclusa...

Perioada de regularizare fiind între 02.03-20.06 (cele 2 citiri ale distribuitorului), ti-au aplicat pretul din contract pe martie, dar la consum diminuat nu la autocitire conform contractului...pe aprilie si mai au plafonat pretul, dar la un consum mai mare pe baza consumului mediu zilnic intre cele 2 citiri ale distribuitorului...n-a fost redistribuit un consum de februarie, dar tot se vor solicita ilicit mai multi bani de la stat pentru consumul redistribuit din martie...
Deci tot se justifică să depun o plângere la ANRE...

#3369
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 14.04.2009

View PostEvanEv, on 24 iulie 2022 - 15:12, said:

Deci tot se justifică să depun o plângere la ANRE...
Eu cred ca nu exista client Nova la GN care sa nu trebuiasca sa depuna plangere la ANRE si ANPC (exclus cei care inca au contract cu pret fix de cel mult 125 Lei / MWh pret de furnizare)...Nova a inselat atat clientii (consum autocitit redistribuit la un pret de 3 ori mai mare) cat si statul caruia ii vor solicita ilicit mai multi bani pentru consumul redistribuit din februarie si/sau martie pe lunile urmatoare...

Cel mai grav este ca tot cartelul furnizorilor a aplicat ilicit consumul mediu zilnic intre 2 citiri ale distribuitorului pentru a face aceste redistribuiri ilicite de consum de la o luna la alta cu incalcarea prevederilor contractuale care impuneau facturarea pe baza autocitirilor, cu prejudicierea clientilor si a statului...si inca nu au fost amendati de ANRE si ANPC si obligati sa reintre in legalitate pana la ora de fata...

Edited by av_myjob, 24 July 2022 - 18:02.


#3370
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postav_myjob, on 24 iulie 2022 - 14:35, said:


OUG-ul din aprilie este doar cu plafonare...facturile pe aprilie si mai trebuie sa fi avut plafonarea de pret inclusa...

Perioada de regularizare fiind între 02.03-20.06 (cele 2 citiri ale distribuitorului), ti-au aplicat pretul din contract pe martie, dar la consum diminuat nu la autocitire conform contractului...pe aprilie si mai au plafonat pretul, dar la un consum mai mare pe baza consumului mediu zilnic intre cele 2 citiri ale distribuitorului...n-a fost redistribuit un consum de februarie, dar tot se vor solicita ilicit mai multi bani de la stat pentru consumul redistribuit din martie...

Ar trebui si Curtea de Conturi sesizata. Ea apara si bugetul statului.

#3371
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.05.2007
Curtea de conturi nu face verificări în mediul privat.

#3372
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postdaddy0307, on 24 iulie 2022 - 21:38, said:

Curtea de conturi nu face verificări în mediul privat.

Verificari la cum își trag privatii bani ilicit din buget , e de pe timpul Restart povestea asta...

Auditul se face in sectorul public.

Edited by Malineanu, 25 July 2022 - 07:10.


#3373
EvanEv

EvanEv

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 22.07.2022

View Postav_myjob, on 24 iulie 2022 - 10:54, said:



Am atașat mai jos facturile pe Aprilie, Mai, cu un consum de câțiva mc pe lună, ca sa vezi ce diferența e între consumul real și cel umflat de ei la factura de regularizare!

Attached Files


Edited by Dany_Darke, 25 July 2022 - 08:04.
nu mai cita ziduri de text


#3374
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 14.04.2009

View PostEvanEv, on 25 iulie 2022 - 08:01, said:

Am atașat mai jos facturile pe Aprilie, Mai, cu un consum de câțiva mc pe lună, ca sa vezi ce diferența e între consumul real și cel umflat de ei la factura de regularizare!
Consumul redistribuit pe lunile aprilie-iunie provine din consumul din martie-aprilie [25.03.22-24.04.22]...nu poate fi atat  de mare, trebuie sa fie si o eroare la ultima citire a distribuitorului...verifica pe factura de regularizare ultimul index vechi si index nou care apare la finalul facturii daca e diferenta mare de ultimul index autocitit...

#3375
geluadi2000

geluadi2000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,093
  • Înscris: 08.02.2006
la mine ,dupa comparare citiri reiese ca 'le-a scapat' vreo 40 mc...au sarit peste ele...am o avut o factura care nu continea nimic dar cu serie si data dar fara nimic pe ea...nici macar scrisul/detalii... cred ca de aici e si buba ca la comparatie facturat si consuma le apare asta...

#3376
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,239
  • Înscris: 01.12.2005
Nici nu conteaza indecsii. Eu la CEZ am avut indecsii ok, chiar si pe factura de regularizare - sunt trecuti doar indecsii pe iunie adica 15mc. Dar am toata polologhia cu consum de pe martie scazut si refacturat pe apr-iun. cat si cum, nu au mai catadicsit sa explice. Stiu doar ca in martie am avut citirea facuta de Distrigaz Retele pe data de 9 martie, or mai fi citit si acum in iunie. In rest dau eu citirile si la Distrigaz Retele.

Asa cum am zis, astept rasouns si o sa postez daca primesc altceva decat ati primit voi de la Nova. Si apoi urc reclamatia si la ANRE, daca va fi cazul.. si din pacate cred ca va fi..

#3377
EvanEv

EvanEv

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 22.07.2022

View Postav_myjob, on 24 iulie 2022 - 14:56, said:

Raspunsul de mai sus de la Nova e standard, l-am primit si eu...ei nu cerceteaza reclamatia, ci bat campii cu acel consum mediu intre 2 citiri ale distribuitorului pe care le aplica apoi ilicit peste prevederile contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG...

Vor vedea cand le va veni ANPC-ul in control mai mult decat ANRE-ul care rezolva de la distanta...e o schema de inselaciune prin care solicita mai multi bani de la client (facturare la un pret de 3 ori mai mare a unui consum redistribuit) si de la stat pentru plafonare la consumuri majorate prin artificiul consumului mediu intre 2 citiri ale distribuitorului cu nerespectarea prevederilor contractuale care impun facturarea pe baza autocitirilor in perioada in care nu se aplica niciun OUG...

Iată ca a venit și răspunsul de la NOVA. Îl atașez mai jos.

Attached Files



#3378
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 14.04.2009

View PostEvanEv, on 25 iulie 2022 - 15:46, said:

Iată ca a venit și răspunsul de la NOVA. Îl atașez mai jos.
Acelasi raspuns standard, batut campii nu altceva...plangere imediata la ANRE si ANPC...nicaieri in OUG nu scrie ca la regularizare se calculeaza un consum mediu zilnic, pe baza caruia se factureaza impotriva prevederilor contractuale care prevad facturarea pe baza citirilor distribuitorului si a autocitirilor...

Consumul mediu zilnic din OUG se refera strict la verificarea daca te incadrezi sau nu in plafonul lunar de consum, orice adaugire fiind ilicita...in OUG nu exista niciun plafon de consum intre 2 citiri ale distribuitorului, sa faca furnizorul o medie zlinica a consumului...

Trebuie facute sute-mii de reclamatii la ANRE si ANPC de catre toti cei care primesc un asemenea raspuns care promoveaza inselaciunea cartelului furnizorilor...

Edited by av_myjob, 25 July 2022 - 17:08.


#3379
EvanEv

EvanEv

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 22.07.2022

View Postav_myjob, on 25 iulie 2022 - 16:55, said:

Acelasi raspuns standard, batut campii...plangere imediata la ANRE si ANPC...nicaieri in OUG nu scrie ca la regularizare se calculeaza un consum mediu zilnic, pe baza caruia se factureaza impotriva prevederilor contractuale care prevad facturarea pe baza citirilor distribuitorului si a autocitirilor...

Consumul mediu zilnic din OUG se refera strict la verificarea daca te incadrezi sau nu in plafonul lunar de consum, orice adaugire fiind ilicita...in OUG nu exista niciun plafon de consum intre 2 citiri ale distribuitorului...

Trebuie facute sute-mii de reclamatii la ANRE si ANPC de catre toti care primesc un asemenea raspuns...
E ok formularea aceasta sau ar mai trebui inserat ceva?

Buna ziua,
I. In data 24.07.2022, am solicitat către NOVA POWER & GAS SRL stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxxxxx in care s-a aplicat ilicit schema de plafonare / compensare cu o medie zilnica de consum pentru întreaga perioada de regularizare inclusiv pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare si re-emiterea unei facturi corecte.
Astfel,
I. În perioada: [02.03.2022-20.06.2022] NU am beneficiat de nicio plafonare / compensare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx
II. Astfel, masura ilicita de a factura consumul pe perioada de regularizare pe baza unei medii zilnice de consum pe intreaga perioada de regularizare inclusiv pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare, s-a facut cu intentia directa de prejudiciere a subsemnatului si a multor alte sute-mii de clienti aflati in stuatii similare, pentru obtinerea ilicita a unor insemnate sume de bani.
III. Va solicit sa dispuneti sanctionarea reclamatei pentru practica ilicita de inselaciune si obligarea de reintrare in legalitate prin stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxx si emiterea unei facturi corecte in care pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare sa fie facturate conform cu autocitirile conform contractului de furnizare gaze naturale xxxxx/24.02.2021,  respectiv Notificare nr. xxxxx din data de 10.02.2022
la contractul de furnizare nr. xxxxx din data de 24.02.2021.
IV. Va solicit sa informati organele penale competente în România cu privire la cazurile de înșelăciune constatate, ca urmare a acestui control.

#3380
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 14.04.2009
@EvanEv

Ai beneficiat si beneficiezi de plafonare, avand pretul de furnizare 440 Lei / MWh din data de 1.04.2022...

1. Catre ANRE...

Buna ziua,

I. In data 24.07.2022, am solicitat către NOVA POWER & GAS SRL stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxxxxx in care s-a aplicat ilicit schema de plafonare / compensare cu o medie zilnica de consum pentru întreaga perioada de regularizare inclusiv pentru perioadele in care nu am beneficiat de nicio plafonare / compensare si re-emiterea unei facturi corecte.

Astfel,
I. În perioada: [02.03.2022-31.03.2022] NU am beneficiat de nicio plafonare / compensare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx

II. 1. În perioada: [01.04.2022-26.04.2022] am beneficiat de plafonare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx

II. 2. În perioada: [27.04.2022-22.05.2022] am beneficiat de plafonare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx

II. 3. În perioada: [23.05.2022-20.06.2022] am beneficiat de plafonare, caz in care se facturează autocitirea conform contractului de furnizare gaze naturale 21666/24.02.2021, Index vechi 62, Index nou 337, conform facturii cu Serie: xxx Nr.: xxxxx

III. Astfel, masura ilicita de a factura consumul pe perioada de regularizare pe baza unei medii zilnice de consum pe intreaga perioada de regularizare, s-a facut cu intentia directa de prejudiciere a subsemnatului si a multor alte sute-mii de clienti aflati in situatii similare, pentru obtinerea ilicita a unor insemnate sume de bani. Consumul mediu zilnic se foloseste exclusiv pe o singura luna calendaristica pentru a verifica daca plafonul lunar este sau nu este depasit. Orice adaugire facuta de catre reclamata este ilicita.

IV. Va solicit sa dispuneti sanctionarea reclamatei pentru practica ilicita de inselaciune si obligarea de reintrare in legalitate prin stornarea Facturii de gaze naturale Serie: xxx Nr.: xxxx si emiterea unei facturi corecte in care pentru intreaga perioada de regulatizare sa fie facturate conform cu autocitirile conform contractului de furnizare gaze naturale xxxxx/24.02.2021,  respectiv Notificare nr. xxxxx din data de 10.02.2022 la contractul de furnizare nr. xxxxx din data de 24.02.2021.


2. Catre ANPC...

Se completeaza ANRE cu :

V. Va solicit sa informati organele penale competente în România cu privire la cazurile de înșelăciune constatate, ca urmare a acestui control.

Edited by av_myjob, 25 July 2022 - 18:04.


#3381
muzeografRAF

muzeografRAF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 14.11.2014
Salutare tuturor !
Lucrurile par destul de clare pana acum, majoritatea facturilor emise sunt intocmite eronat ,fie pe baza gainariilor cu  transferul consumului din iarna la cel din primavara ,la pretul mai ridicat, fie prin umflarea ordinara a facturilor, cu regularizare la 6 luni, in loc de 3 (in cazul meu), fie cazul doamnei/domnului @EvanEv prezentat aici.

Problema se pune astfel : ce orizont de asteptare sa avem ca ni se vor rezolva favorabil plangerile ?
Saptamana viitoare probabil se vor aduna mai multe reclamatii la ANRE si ANPC, dar Nova va purcede la emis noi facturi nestingherita , cu soldurile corespunzatoare ... (sa speram ca toata lumea va zice "pas" de la plata)

Eu nu imi fac iluzii, august e luna de concedii si nu -mi imaginez vreun zel deosebit al organelor de verificare si control in aceasta perioada... Poate doar cand vor vedea un transfer masiv de la Nova la EON, barem sa ridice cativa sprancenele...

In fine, vom trai si vom vedea ...

Edited by muzeografRAF, 25 July 2022 - 19:44.


#3382
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 14.04.2009
Tinand cont de gravitatea faptelor de inselaciune la care s-au dedat Nova, CEZ, Electrica si tot cartelul furnizorilor, ca in OUG-uri nici vorba de vreun consum mediu zilnic pe baza caruia sa se factureze impotriva prevederilor contractuale de facturare pe baza citirilor distribuitorilor si a autocitirilor, nu cred ca ANRE si ANPC se vor prevala de cele 30 de zile de raspuns la sesizari si vom vedea sanctiuni dure aplicate cartelului furnizorilor inainte de a-si lua concedii cei care sunt platiti sa vegheze sa nu existe carteluri care sa prejudicieze clientii finali si statul prin inselaciune...

#3383
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postav_myjob, on 25 iulie 2022 - 22:05, said:

Tinand cont de gravitatea faptelor de inselaciune la care s-au dedat Nova, CEZ, Electrica si tot cartelul furnizorilor, ca in OUG-uri nici vorba de vreun consum mediu zilnic pe baza caruia sa se factureze impotriva prevederilor contractuale de facturare pe baza citirilor distribuitorilor si a autocitirilor, nu cred ca ANRE si ANPC se vor prevala de cele 30 de zile de raspuns la sesizari si vom vedea sanctiuni dure aplicate cartelului furnizorilor inainte de a-si lua concedii cei care sunt platiti sa vegheze sa nu existe carteluri care sa prejudicieze clientii finali si statul prin inselaciune...

Acum tu porti faclia consumatorilor versus Nova, e randul tau  ...

Iti doresc sa gasesti printre colegi 20-30 in aceeasi situatie care sa puna mana pe tastatura si sa aveti cat mai multe sesizari pe aceeasi tema ...

Doar asa se vor deranja sa le solutioneze ...

Adu-ti aminte cu Restartii anul trecut ca pana nu am avut suta de sesizari pe zi, n au aparut comunicatele publice ale autoritatilor...

Noi am ajuns atunci la DNA si BIC. Acum nu e cazul.

Insa puteti pune la CC vreo 2-3 televiziuni si posturi de radio, niciodată nu se stie cine o sa tina cu cetateanul roman ...

Si ce mi se pare mai dureros este ca toate aceste firme, corporatii etc nu mai stiu cum sa stoarca bani de la omul de rand, nu conteaza ca e razboi, seceta, covid, variola si un cumul de noi impozite, ca si un parazit - sunt chitite sa se fixeze cat mai bine in sistem ... poate poate mai iese ceva in plus ...

Edited by Malineanu, 25 July 2022 - 22:17.


#3384
sellermn

sellermn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 15.01.2006
Am primit si eu notificarea de majorare a pretului la gaze incepand cu 1 septembrie.
O sa plec si eu de la ei in curand.

Mi-au emis factura pe un consum de vreo 5 ori mai mare.
Le-am cerut sa storneze factura in concordanta cu indexul autocitit (bineinteles ca le-am trimis poza cu contorul, printscreen de pe site-ul distribuitorului Distrigaz)
Mi-au raspuns ca factura este emisa in baza unui ESTIMAT trimis catre ei de catre Distribuitor si ca sunt obligati sa factureze conform acelui estimat. :)
Le-am raspuns astazi cu Distrigaz si ANRE in cc. Vedem ce urmeaza. Am vrut sa dau autocitirea in aplicatie insa indexul initial e mai mare decat cel actual, evident. In aceste conditii le-am trimis poza cu contorul pe adresa de email autocitire@....

La emailul meu in care ceream stornarea facturii si emiterea ei conform autocitirii mi-au raspuns dupa mai mult de 5 zile.
Se aplica vreun standard de performanta? Le pot cere niste despagubiri?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 1 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate