Masina electrica? Multumesc, dar ....
#127
Posted 19 August 2020 - 11:11
andreyvsjoker, on 19 august 2020 - 10:43, said:
Face niste calcule omul asta, deduce cheltuieli DIN impozit si dupaia zice ca noi nu pricepem. Du-te si culca-te! Bah 1) ai 100 de lei venituri si trebuie sa platesti 20% impozit => profitul este 80 de lei 2) ai 100 de lei venituri, 30 de lei cheltuieli si trebuie sa platesti 20% impozit, aka 20% din (100-30) inseamna 14 lei => profitul este 100-30-14 = 56 de lei Observa ca diferenta dintre primul caz si al doilea caz nu este de 30 de lei, ci doar de 24 de lei. Altfel spus ai salvat 6 lei din aia 30 de lei cheltuiti. Ce dreaq nu pricepi??? andreyvsjoker, on 19 august 2020 - 11:00, said:
Ca sa intelegeti in ce sume se cramponeaza domnul batz. Daca luam in calcul ca o statie incarca in medie 150kW/zi la un cost de 0.7 lei/kw Vorbim de cheltull deductibile de 3150lei. Care insemna aprox 500 lei lunar pe care un magazin Lidl nu ii plateste statului. Sa nu fie 150kW (desi pe la mine prin oras nu cred ca e mai mult) sa fie 300kW si pretul sa fie cel cu care e taxata incarcarea (1.9 lei) sunt 2700 lei/luna ce nu ajung la stat. Realizezi despre ce sume vorbim? Cate stati gratuite sunt in Romania, in Total? Sa fie 100? Hai sa luam 100 Worst case scenario sunt 270.000 ce nu ajung la stat. Iar aceasta IMENSA gaura este suportata de populatia activa 9 mlioane. Vorbim de incredibila suma de 0,03le/luna/platitor de taxe si impozite. Si te bagi din nou intr-o tema, despre care ai si mai putina idee. Tu nu platesti kW, ci kWh Asa ca ia mai incarca tu o zi intreaga si refa calculele |
#128
Posted 19 August 2020 - 11:15
Ce impozit pe venit la persoane juridice?
Vorbim de impozit pe PROFIT si acesta este 16%. Iar in varianta simplficata acesta se calculeza in felul urmator. 100 lei venitur - 30 lei cheltuieli= 70 lei proft. din acest 70 lei platest impozit 16% adica 11,2 Lei. Tu chiar nu realizez ca esti pe langa subiect? Ma tot acuzi pe mine ca nu stiu depre ce vb. dar tu parca esti pe alta planeta. Dintre noi doi cred ca eu am umblat mai mult pe la incarcatoare. 300kW ar insemna ca incarcatorul sa functoneze 10 ore/zi cu o viteza medie de incarcare de 30kWh (care e mare). Sigur nu se depaseste un consum de 300kWh/zi. Mai mult de atat am pus 100 stati gratuite, nu cred ca sunt atatea. Edited by andreyvsjoker, 19 August 2020 - 11:30. |
#129
Posted 19 August 2020 - 11:17
vata_pa_batz, on 19 august 2020 - 10:28, said:
Omule, nicio firma nu face cadouri. Costurile alea se scad din venituri si tocmai de aia suma absoluta platita la impozit scade. In realitate este chiar putin mai complicat. O parte din costuri se adauga la pretul electricelor. Nimeni nu e timpit sa dea cadouri. Discounturile diminueaza veniturile, deci micsoreaza impozitul. Intelegeti voi chestiile astea de matematica simpla si dupa aia mai vorbim Adica fix ce ti-am spus si eu. Nimeni nu face CADOURI. Ofera ceea ce PAR a fi cadouri pentru a-si face produsul mai competitiv pe piata. Adica a putea sa-l vanda. Dar ramane cum am stabilit (si vad ca nu ai binevoit sa comentezi), banii aia oricum se impoziteaza. Daca nu la firma care produce masina, atunci la furnizorul de curent. In cazul magazinului care ofera incarcarea gratuit (lidl sa zicem), banii sunt impozitati la furnizorul de energie. Greu mai e... Edited by figo1988, 19 August 2020 - 11:18. |
#130
Posted 19 August 2020 - 11:30
andreyvsjoker, on 19 august 2020 - 11:15, said:
Ce impozit pe venit la persoane juridice? Vorbim de impozt pe PROFIT si acesta este 16%. Iar in varianta simplficata acesta se calculeza in felul urmator. 100 lei venitur - 30 lei cheltuieli= 70 lei proft. din acest 70 lei platest impozit 16% adica 11,2 Lei. Tu chiar nu realizez ca esti pe langa subiect? Ma tot acuzi pe mine ca nu stiu depre ce vb. dar tu parca esti pe alta planeta. Bah esti grozav. Schimba 20% din exemplul meu cu 16% nah...Hai pa, ca ma enervezi deja figo1988, on 19 august 2020 - 11:17, said:
Adica fix ce ti-am spus si eu. Nimeni nu face CADOURI. Ofera ceea ce PAR a fi cadouri pentru a-si face produsul mai competitiv pe piata. Adica a putea sa-l vanda. Dar ramane cum am stabilit (si vad ca nu ai binevoit sa comentezi), banii aia oricum se impoziteaza. Daca nu la firma care produce masina, atunci la furnizorul de curent. In cazul magazinului care ofera incarcarea gratuit (lidl sa zicem), banii sunt impozitati la furnizorul de energie. Greu mai e... Pai io nu asta zic? Nu-i asa simplu. Nu exista ca banii aia oricum se impoziteaza. De fapt corect spus este ca banii se impoziteaza de cite ori schimba proprietarul. Ca sa ne intelegem. Tesla oferea la un moment dat curent "gratis". Acum nu prea mai merge. Doar in Germania are vreo 16000 de superchargere la 135kW. Daca s-ar folosi doar o medie de 4 ore de incarcare pe zi, am discuta despre 135x4 = 540kWh La o medie de 15 centi pe kWh ar insemna 80 de Euro pe statie La 200 de zile pe an inseamna 16000*80*200 = 256Mil pe an Ti se pare ca-ti face tie cadou? o asemenea suma? Daca nu ar fi smecheria cu cadoul, in banii astia ar fi incluse si taxele platite de consumator si impozitul pe venituri minus cheltuieli. Ori in sistemul actual astea nu sint venituri, ci cheltuieli |
#131
Posted 19 August 2020 - 20:42
Încărcarea gratuită e hoție
ps. Nu mai băgați în seamă toți primitivii. |
#132
Posted 19 August 2020 - 20:59
ericmario, on 19 august 2020 - 20:42, said:
Încărcarea gratuită e hoție ps. Nu mai băgați în seamă toți primitivii. Bai, habar n-ai LE: scuze, ma uit la fotbal. Chiar daca as avea timp, insa, ar fi foarte probabil degeaba. N-ai capacitatea intelectuala ca sa pricepi. Pe fondul unei educatii precare n-ai nici sansa sa compensezi cumva lipsa Edited by vata_pa_batz, 19 August 2020 - 21:12. |
#134
Posted 20 August 2020 - 06:31
Vata, părerea mea e că e greșit calculul cu superchargere. Numărul de ore de utilizare și puterea de încărcare sunt scoase din buzunar. Cel mai mult afectează numărul de ore
Mai bine afli cate Tesla sunt in Germania, se cam știe distanta medie parcursa pe an, consumul și de acolo aplici un factor de încărcare la supercharger. Edited by figo1988, 20 August 2020 - 06:31. |
#135
Posted 20 August 2020 - 06:42
figo1988, on 20 august 2020 - 06:31, said:
Vata, părerea mea e că e greșit calculul cu superchargere. Numărul de ore de utilizare și puterea de încărcare sunt scoase din buzunar. Cel mai mult afectează numărul de ore Mai bine afli cate Tesla sunt in Germania, se cam știe distanta medie parcursa pe an, consumul și de acolo aplici un factor de încărcare la supercharger. Cu siguranta e gresit, dar nu asa cum iti inchipui tu. Este estimativ, ca sa vezi cam pe unde iesi cu cifrele. Or fi citiva lei, sau sute de milioane? Poate ca media de livrare nu este la 5 ore pe zi, ci la 6, 7... |
#136
Posted 20 August 2020 - 07:36
andreyvsjoker, on 19 august 2020 - 11:15, said:
Ce impozit pe venit la persoane juridice? Vorbim de impozit pe PROFIT si acesta este 16%. Iar in varianta simplficata acesta se calculeza in felul urmator. Se fac o gramada de afirmatii tampite legat de masinile electrice, ca de fapt ele polueaza la fel de mult, etc. O electrica scoate noxele/emisia de CO2 din locurile cu densitate mare a populatiei, adica din orase. Ca se produce curentul tot cu emisii de CO2 (unde nu e energie regenerabila) sau ca se polueaza cand se fabrica masina e adevarat, dar e o pista falsa, orice produci pe planeta asta presupune si un grad de poluare in procesul de fabricatie. Relevant e ca elimini poluarea acolo unde conteaza: in zonele populate. |
#137
Posted 20 August 2020 - 08:23
utopium, on 20 august 2020 - 07:36, said:
Relevant e ca elimini poluarea acolo unde conteaza: in zonele populate. Zici tu ca asta ti se pare tie interesant. Parlamentul Europei zice ceva mai general https://eur-lex.euro...09R0443&from=de Quote 1) Obiectivul prezentului regulament îl reprezintă stabilirea unor standarde de performanță pentru emisiile generate de autoturismele noi înmatriculate în Comunitate, ceea ce reprezintă o parte a abordării integrate a Comunității de a reduce emisiile de CO2 generate de vehiculele ușoare, asigurând totodată funcționarea corespunzătoare a pieței interne. (2) Convenția-cadru a Organizației Națiunilor Unite privind schimbările climatice, care a fost aprobată în numele Comunității Europene prin Decizia 94/69/CE a Consiliului (3), solicită tuturor părților să formuleze și să pună în aplicare programe naționale și, după caz, regionale, care să conțină măsuri de diminuare a schimbărilor climatice. Intelegi, nu? |
#138
Posted 20 August 2020 - 09:43
vata_pa_batz, on 20 august 2020 - 08:23, said:
Zici tu ca asta ti se pare tie interesant. Parlamentul Europei zice ceva mai general Acu' ca unora le place sa inspire fumul scos de diesel/benzina, e deja problema lor. Nu mai zic ca e inca tara plina de masini germane care lasa un nor de fum in spatele lor. Edited by utopium, 20 August 2020 - 09:44. |
#139
Posted 20 August 2020 - 11:19
Lasă alea bre, n-auzi că încărcarea gratuită e hoție?!
Acum întrebarea e cine-i hoțul? Cel care încarcă gratuit sau cel care donează energia electrică??? |
#140
Posted 20 August 2020 - 11:49
utopium, on 20 august 2020 - 09:43, said:
Nu ma intereseaza ce zice PE, ma intereseaza sa respir un aer mai curat in orasul in care locuiesc. Tu, care locuiesti in acel oras nu esti centrul Universului. Pentru a respira un aer mai curat mergi cu bicicleta, pe jos, mai mult cu autobuzul ala electric, pune taxe pe ce tip de motor care iti intra in oras doresti. Iar daca nu reusesti... muta-te de acolo sau obisnuieste-te. Vezi cate alternative ai? Insa scopul universal al acestor reguli este reducerea schimbarilor climatice. Stii de ce? Pentru urmasii tuturor, pentru ca ei nu au nicio alternativa. Ori le reducem noi acum, ori nu mai conteaza nimic pentru ei... Edited by valitudor, 20 August 2020 - 11:50. |
#141
Posted 20 August 2020 - 17:09
utopium, on 20 august 2020 - 09:43, said:
Nu ma intereseaza ce zice PE, ma intereseaza sa respir un aer mai curat in orasul in care locuiesc. Iar masinile electrice ajuta la asta. Cum iti merge TSI-ul fara GPF? miros de aer de munte cand il pornesti si isi face preincalzirea catalizatorului, nu? dar caratul portbagajului de 600l gol pentru mers urban? Edited by MembruAnonim, 20 August 2020 - 17:13. |
#142
Posted 20 August 2020 - 17:25
MembruAnonim, on 20 august 2020 - 17:09, said:
Ajuta si mai mult cand renunti la masina si apoi sa promovezi un stil de viata fara masina si vecinilor tai si sa ajungi sa faci din Cluj cel mai tare oras fara masini din lume Cum iti merge TSI-ul fara GPF? miros de aer de munte cand il pornesti si isi face preincalzirea catalizatorului, nu? dar caratul portbagajului de 600l gol pentru mers urban? A deci calareste fumigena si tine conferinte pe softpedia despre ecologie? |
#143
Posted 20 August 2020 - 18:51
Macar e constient ca nu e bine si ca trebuie facut ceva. Tu pe de alta parte ai niste probleme cu vreo 0,03 lei/luna per persoana activa care nu ajung la stat.
|
#144
Posted 20 August 2020 - 19:48
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users