Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina electrica? Multumesc, dar ....
#163
Posted 21 August 2020 - 14:38
vata_pa_batz, on 20 august 2020 - 23:01, said:
Nu, nu pretind că aș fi ecologist. Dar nici nu arunc cu pietre în electrice. Nu susțin că încărcarea gratuită e hoție. Tot nu ai precizat cine-i hoțul? Deocamdată conduc ce-mi permit fără să arunc cu noroi în stânga și-n dreapta. Și acum înapoi la insectar. utopium, on 20 august 2020 - 23:04, said: Nu prea mai e ieftineala ... Superbul e mai scump decat Passatul, Octavia e mai scumpa decat Golful/Jetta. Doar ca ofera si mai mult, asa ca isi merita banii Nu e ieftineală raportat la alte mărci, Dacia de ex, dar în interiorul grupului VAG, e low cost. Drag0n_X, on 21 august 2020 - 10:38, said:
Citroen Ami cum vi se pare? Asta asa in ton cu vehiculul din postarea initiala |
#165
Posted 21 August 2020 - 16:46
utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:
(abia a aparut anul asta pe piata Octavia PHEV, deci am cumparat cea mai eco chestie care exista in 2016 la Skoda). utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:
masina e usurica, 1.150 de kg, chiar si VW Polo 1.6 TDI e cu peste 100 kg mai greu de atat. utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:
Urmatoarea va fi plug-in hibrid, in 2016 nu exista inca (abia a aparut anul asta pe piata Octavia PHEV, deci am cumparat cea mai eco chestie care exista in 2016 la Skoda). utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:
Daca ar polua toate masinile din oras ca a mea, am avea aer de munte aici ericmario, on 21 august 2020 - 15:15, said:
Uite că am dat geană și Superb pornește de la 28.532 euro iar Passat pornește de la 30.257 euro. Si eu am avut Octavia, mai poluanta, cu 1.8TSI si discut asa, ca de la skodar la skodar. Probabil raspunsul la intrebarile mele de mai sus se rezuma la faptul ca n-ai vrut sa faci compromis la confort si portbagaj pentru ecologie (probabil si financiar la cat ar costa acum o electrica cu spatiul Octaviei). Edited by MembruAnonim, 21 August 2020 - 16:54. |
#166
Posted 21 August 2020 - 17:04
MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:
Pai de ce n-ai luat atunci o masina electrica sa muti poluarea din oras gen Nissan Leaf? MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:
Pai de ce n-ai luat Polo 1.0TSI? avea si consum mai mic cu 0.2l, poluai si mai putin si avea si acceleratie mai buna; ah, ca n-ai vrut sa faci compromis la confort si portbagaj? MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:
Tintesti cam jos! mergi direct pe electrica. MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:
Pai tu n-ai urmarit ce zic ecologistii de aici de pe forum? CO2 nu-i poluant si nu e problema ci NOx. Cum sta 1l TSI-ul tau fara GPF pe partea de NOx comparativ cu.... un motor asemanator cu GPF? ericmario, on 21 august 2020 - 15:15, said:
Fals! Uite că am dat geană și Superb pornește de la 28.532 euro iar Passat pornește de la 30.257 euro. ericmario, on 21 august 2020 - 14:38, said:
Nu m-am interesat, dar dacă tu zici că un Superb full e mai scump decât un Passat full, o Octavia full e mai scumpă decât un Golf full (Jetta nu se mai face de ani buni) trebuie să te cred. Edited by utopium, 21 August 2020 - 17:18. |
#167
Posted 21 August 2020 - 17:18
utopium, on 21 august 2020 - 17:04, said:
Exista vreo electrica decenta de familie disponibila in 2016 cu autonomie de macar 500 de km si care sa nu coste minim dublu (ca sa nu zic triplu) decat a fost a mea? Nu cred. Mini cars nu ma intereseaza. Ce inseamna decent pentru un om responsabil ca tine, care traieste in armonie cu natura? Rusinica! Dupa ce ai facutr valuri ecologice, ies dor "fumuri" din tine |
#170
Posted 22 August 2020 - 17:29
Un alt topic in care, inevitabil, s-a ajuns la cearta, si zau daca inteleg motivele.
Oameni buni, in Romania se va ajunge la majoritar electric la vreo 20 de ani dupa Europa vestica. Asta daca avem noroc 😀. Numarul romanilor care-si permit in prezent doua masini - una electrica de oras si una clasica pentru drum lung/concedii este infim. Plus locuitul la casa, pentru ca incarcarea prin diverse locuri este realizabila, dar usor fantezista. De ce doua masini ? Pentru ca majoritatea modelelor disponibile la un pret cat de cat permisiv sunt destul de mici, iar planificarea unui drum de peste 3-4 sute de km devine un factor de stres.. Iar de Tesla cati au bani ? Plus ca inca nu suntem pregatiti ca infrastructura pentru o trecere rapida la electric, ca sa nu mai vorbesc de nivelul de trai. In rest, ar trebui mai putina patima din partea ambelor tabere. Cine are electrica, foarte bine. Cine nu are, la fel. |
#171
Posted 22 August 2020 - 18:57
Nush de ce presupui (sau esti convins) că Europa vestică va ajunge majoritar la electrică.
Timpul trece, leafa merge, motoarele ICE se produc si se vând in continuare...
Edited by Dany_Darke, 22 August 2020 - 20:54.
|
#172
Posted 22 August 2020 - 19:49
@CovertTwo
Presupun doar. Presiunile sunt din ce in ce mai mari...litraje mici, 3 cilindri, hibride, electrice... Iar mimetismul social nu este de ieri de azi, scaderea de care spui nu se datoreaza ecologistilor aparuti peste noapte, ci mimetismului combinat cu teama de interzicere iminenta a motoarelor diesel. Personal, nu sunt vreun ecologist de parada, dar realitatea este ca marile orase sunt sufocate. Insa dupa 75 de ani de "dezmat" (socotesc din '45 incoace) nu vad o rezolvare viabila curand, mai ales ca la mijloc sunt sume astronomice, ce nu pot fi "acoperite" ecologic. Cat timp va mai exista petrol, interesele si cifrele generate vor pune piedici serioase electricelor, in conditiile in care deocamdata limitarile acestor masini sunt mari. |
#173
Posted 22 August 2020 - 20:41
CovertTwo, on 22 august 2020 - 18:57, said: Tu ai zero argumente si faci un flame... Edited by Dany_Darke, 22 August 2020 - 20:55. |
#174
Posted 23 August 2020 - 21:51
Mai taci măi @Hanasolo.
Am argumente, dar e stupid să le tot expui, discuțiile astea se tot invart in cerc, aceleasi argumentatii si de o parte si de alta. Fix aia e problema, limitările încă mari. |
#175
Posted 31 October 2020 - 19:05
Capete aveti.......Da minte la ce va trebuie?
Aldulescu, on 16 august 2020 - 15:23, said:
Acum tradu si in romana ce ai vrut sa zici. Karhu, on 16 august 2020 - 15:25, said: sandu222, on 16 august 2020 - 15:47, said: Fa socoteala pe 10ani. La Sandero ala te costa benzina in 10 ani cat masina noua, la care se adauga unele consumabile care la electric nu exista(filtru de aer, de benzina, bujii etc). underb, on 16 august 2020 - 15:56, said:
Pretul mare e dat de faptul ca acopera singura o nisa specifica probabil doar Olandei. Apatent s-a terminat cu nisa asta. Ii obliga sa le inmatriculeze si sa le scoata de pe trotuar sau pistele de biciclete pe cei care nu au un handicap https://www.dutchnew...he-cycle-paths/ ericmario, on 16 august 2020 - 16:02, said: El vorbește doar limba bizoniană. benis, on 16 august 2020 - 16:54, said: Am impresia că nuu prea știe ce vrea. Trebuie să comparăm același tip de mașină, de exemplu un Pegeout 208 Diesel este vreo 15K Euro, unul electric vreo 18K după banii de la stat. Deci clar electric este mai profitabil (cu condiția să nu faci multe drumuri lungi) deoarece nu mai ai așa cost cu carburantul și schimburile de ulei. Eu am zis ca o masina electrică costă cat una dintr-o clasă superioară. Dacă nu stiti aflați acum ca, de peste 130 ani masina electrică suferă din cauza bateriilor. Prea scumpe. Prea grele, autoo.ie mică În ziua în care nu știu cine z pus un semafor electric pe un automobil cu motor Otto .automobilul electric a pierdut! Încă o chestie ... cică in timp ele truc e mai ieftin? Adica in loc sa te plimbi cu o masina mai performantă, mai mare (sa nu stai cu genunchii la urechi) , mai bine finisata te mulțumești cu mai puțin ca asa zice Greață? Însă cat te tine o baterie pe un ..... Golf? Ca dupa 10 ani e de presupus că bateriile basarabiei Dacia electrică vor trebui schimbate după 10 ani. Minim 10.000 euro. Un Sandero mai o duce niste ani. In plus nu avem date despre exploatarea electricelor. Ca sa va zic un secret - sub 20.000 km anual diesel nu rentează! Ca are costuri de întreținere mai mai. Asta cu ref la Peugeot 208 |
#176
Posted 01 November 2020 - 01:45
Ciclul de adoptare a mașinilor electrice va trece prin mai multe etape:
Inovatorii (primii 2,5% din proprietarii auto), utilizatorii timpurii (următorii 13.5%), majoritatea timpurie și cea tardiva (34% + 34%) și întârziații conservatori (ultimii 16% care vor avea EV) Deocamdată in România procentul deținătorilor de electrice e undeva la 0,5%. Accelerarea sau încetinirea trecerii la EV depinde de mulți factori. Totul e sa nu ramaneti in ultimul pluton de 16% |
#177
Posted 01 November 2020 - 01:51
Fujitsu, on 01 noiembrie 2020 - 01:45, said:
Totul e sa nu ramaneti in ultimul pluton de 16% Ghita_Bizonu, on 31 octombrie 2020 - 19:05, said: În ziua în care nu știu cine z pus un semafor electric pe un automobil cu motor Otto .automobilul electric a pierdut! |
#178
Posted 16 November 2020 - 08:41
#180
Posted 16 November 2020 - 12:37
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users