Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Masina electrica? Multumesc, dar ....

* * - - - 9 votes
  • Please log in to reply
9754 replies to this topic

#163
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 vata_pa_batz, on 20 august 2020 - 23:01, said:


Si tie ti se potriveste recomandarea. Mazda 6 diesel si Peugeot 2008. Sa ghicesc...tot ecologist? Posted Image
Nu, nu pretind că aș fi ecologist.
Dar nici nu arunc cu pietre în electrice.
Nu susțin că încărcarea gratuită e hoție. Tot nu ai precizat cine-i hoțul?

Deocamdată conduc ce-mi permit fără să arunc cu noroi în stânga și-n dreapta.
Și acum înapoi la insectar.

 utopium, on 20 august 2020 - 23:04, said:


Nu prea mai e ieftineala ... Superbul e mai scump decat Passatul, Octavia e mai scumpa decat Golful/Jetta. Doar ca ofera si mai mult, asa ca isi merita banii Posted Image
Nu m-am interesat, dar dacă tu zici că un Superb full e mai scump decât un Passat full, o Octavia full e mai scumpă decât un Golf full (Jetta nu se mai face de ani buni) trebuie să te cred.

Nu e ieftineală raportat la alte mărci, Dacia de ex, dar în interiorul grupului VAG, e low cost.

 Drag0n_X, on 21 august 2020 - 10:38, said:

Citroen Ami cum vi se pare? Asta asa in ton cu vehiculul din postarea initiala
O glumă proastă. Dar proastă rău.

#164
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 utopium, on 20 august 2020 - 23:04, said:


Nu prea mai e ieftineala ... Superbul e mai scump decat Passatul
Fals!
Uite că am dat geană și Superb pornește de la 28.532 euro iar Passat pornește de la 30.257 euro.

#165
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:

(abia a aparut anul asta pe piata Octavia PHEV, deci am cumparat cea mai eco chestie care exista in 2016 la Skoda).
Pai de ce n-ai luat atunci o masina electrica sa muti poluarea din oras gen Nissan Leaf?

 utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:

masina e usurica, 1.150 de kg, chiar si VW Polo 1.6 TDI e cu peste 100 kg mai greu de atat.
Pai de ce n-ai luat Polo 1.0TSI? avea si consum mai mic cu 0.2l, poluai si mai putin si avea si acceleratie mai buna.

 utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:

Urmatoarea va fi plug-in hibrid, in 2016 nu exista inca (abia a aparut anul asta pe piata Octavia PHEV, deci am cumparat cea mai eco chestie care exista in 2016 la Skoda).
Tintesti cam jos; de ce nu mergi direct pe electrica?

 utopium, on 20 august 2020 - 21:38, said:

Daca ar polua toate masinile din oras ca a mea, am avea aer de munte aici
Pai tu n-ai urmarit ce zic ecologistii de aici de pe forum? CO2 nu-i poluant si nu e problema ci NOx. Cum sta 1l TSI-ul tau fara GPF pe partea de NOx comparativ cu.... un motor asemanator cu GPF?

 ericmario, on 21 august 2020 - 15:15, said:

Uite că am dat geană și Superb pornește de la 28.532 euro iar Passat pornește de la 30.257 euro.
utopium are un talent deosebit la scris despre Skoda si e de pus in brosuri de marketing (vezi topicul cu Octavia4).

Si eu am avut Octavia, mai poluanta, cu 1.8TSI si discut asa, ca de la skodar la skodar.
Probabil raspunsul la intrebarile mele de mai sus se rezuma la faptul ca n-ai vrut sa faci compromis la confort si portbagaj pentru ecologie (probabil si financiar la cat ar costa acum o electrica cu spatiul Octaviei).

Edited by MembruAnonim, 21 August 2020 - 16:54.


#166
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,910
  • Înscris: 14.08.2007

 MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:

Pai de ce n-ai luat atunci o masina electrica sa muti poluarea din oras gen Nissan Leaf?
Exista vreo electrica decenta de familie disponibila in 2016 cu autonomie de macar 500 de km si care sa nu coste minim dublu (ca sa nu zic triplu) decat a fost a mea? Nu cred. Mini cars nu ma intereseaza.

 MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:

Pai de ce n-ai luat Polo 1.0TSI? avea si consum mai mic cu 0.2l, poluai si mai putin si avea si acceleratie mai buna; ah, ca n-ai vrut sa faci compromis la confort si portbagaj?
Pentru ca nu ma intereseaza clasa aia de masina ... daca pot avea spatiu dublu pentru un consum cu 5% mai mare, eu zic ca e o afacere foarte buna. Dupa cum am zis, extremismele le las fanaticilor ecologisti, eu sunt rational.

 MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:

Tintesti cam jos! mergi direct pe electrica.
Daca va exista o electrica care sa fie cum imi doresc pana cand imi schimb masina, sigur. Vom vedea ... oricum cu PHEV-ul as merge practic aproape doar electric prin oras. In afara orasului nu mi se pare asa de important daca mergi electric sau nu. Daca imi iau PHEV o sa ma gandesc serios si la niste panouri electrice pe acoperis, ca sa-mi produc o parte din curent singur.

 MembruAnonim, on 21 august 2020 - 16:46, said:

Pai tu n-ai urmarit ce zic ecologistii de aici de pe forum? CO2 nu-i poluant si nu e problema ci NOx. Cum sta 1l TSI-ul tau fara GPF pe partea de NOx comparativ cu.... un motor asemanator cu GPF?
Ambele cifre sunt importante. Pe un site de greencars, modelul meu de masina are un scor de 37 din 100, unde 0 e cea mai eco si 100 cea mai poluanta. Pe la 30-33 deja e Priusul hibrid (diverse modele) ... deci nu sta rau nici a mea.

 ericmario, on 21 august 2020 - 15:15, said:

Fals!
Uite că am dat geană și Superb pornește de la 28.532 euro iar Passat pornește de la 30.257 euro.
Nu stiu unde te-ai uitat, pe Skoda Romania Superb incepe la 26.598 euro, iar pe site-ul VW Romania Passat incepe la 22.472 euro. Practic Octavia cu acelasi motor de 1.5 incepe de la 22.273 euro ... deci deja Octavia costa cat Passat la aceeasi motorizare (cu diferenta ca Octavia are si 1.0 TSI care incepe cu vreo 4.000 de euro mai jos, pentru ca te lasa si sa pui o versiune mai cheala, dar la 1.5 TSI porneste de la acelasi pret cu Passat-ul). Acum vreo luna cand nu era 1.0 TSI disponibil inca, era mai scumpa Octavia entry decat Passat-ul (era vreo 22.5xx) Posted Image

 ericmario, on 21 august 2020 - 14:38, said:

Nu m-am interesat, dar dacă tu zici că un Superb full e mai scump decât un Passat full, o Octavia full e mai scumpă decât un Golf full (Jetta nu se mai face de ani buni) trebuie să te cred.
Da, full probabil ca e mai ieftina Skoda pentru ca unele dotari s-ar putea sa nu fie disponibile. Jetta are model nou (2019), dar ca nu cred ca se mai importa in Romania ... dar inainte se aducea tot din America (e facuta la fabrica din Mexic). Cand am luat eu Octavia aveam Jetta ca alternativa (modelul vechi), era cu vreo 2.000 de euro mai ieftina initial ... pana la urma am mai primit ceva discounturi de la Skoda si am iesit doar cu vreo 1.000 de euro mai scump decat Jetta. Dar Octavia era model cu diverse update-uri, cu motorul nou (1.0 vs 1.2 era si mai economic cu vreo 20% si mai sprinten), etc. Plus restul avantajelor (portbagaj/acces/etc).

Edited by utopium, 21 August 2020 - 17:18.


#167
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

 utopium, on 21 august 2020 - 17:04, said:

Exista vreo electrica decenta de familie disponibila in 2016 cu autonomie de macar 500 de km si care sa nu coste minim dublu (ca sa nu zic triplu) decat a fost a mea? Nu cred. Mini cars nu ma intereseaza.

Ce inseamna decent pentru un om responsabil ca tine, care traieste in armonie cu natura? Posted Image
Rusinica! Dupa ce ai facutr valuri ecologice, ies dor "fumuri" din tine

#168
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,910
  • Înscris: 14.08.2007

 vata_pa_batz, on 21 august 2020 - 17:18, said:

Ce inseamna decent pentru un om responsabil ca tine, care traieste in armonie cu natura? Posted Image
Pai Nissan Leaf nu e :)

#169
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,939
  • Înscris: 25.06.2007
Băieții, reveniți la subiect! :nonobad:

#170
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006
Un alt topic in care, inevitabil, s-a ajuns la cearta, si zau daca inteleg motivele.

Oameni buni, in Romania se va ajunge la majoritar electric la vreo 20 de ani dupa Europa vestica.
Asta daca avem noroc 😀.

Numarul romanilor care-si permit in prezent doua masini - una electrica de oras si una clasica pentru drum lung/concedii este infim. Plus locuitul la casa, pentru ca incarcarea prin diverse locuri este realizabila, dar usor fantezista.
De ce doua masini ? Pentru ca majoritatea modelelor disponibile la un pret cat de cat permisiv sunt destul de mici, iar planificarea unui drum de peste 3-4 sute de km devine un factor de stres.. Iar de Tesla cati au bani ?

Plus ca inca nu suntem pregatiti ca infrastructura pentru o trecere rapida la electric, ca sa nu mai vorbesc de nivelul de trai.

In rest, ar trebui mai putina patima din partea ambelor tabere. Cine are electrica, foarte bine. Cine nu are, la fel.

#171
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019
Nush de ce presupui (sau esti convins) că Europa vestică va ajunge majoritar la electrică.
Timpul trece, leafa merge, motoarele ICE se produc si se vând in continuare...

Edited by Dany_Darke, 22 August 2020 - 20:54.
cizeleaza-ti limbajul


#172
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006
@CovertTwo
Presupun doar. Presiunile sunt din ce in ce mai mari...litraje mici, 3 cilindri, hibride, electrice...
Iar mimetismul social nu este de ieri de azi, scaderea de care spui nu se datoreaza ecologistilor aparuti peste noapte, ci mimetismului combinat cu teama de interzicere iminenta a motoarelor diesel.
Personal, nu sunt vreun ecologist de parada, dar realitatea este ca marile orase sunt sufocate.
Insa dupa 75 de ani de "dezmat" (socotesc din '45 incoace) nu vad o rezolvare viabila curand, mai ales ca la mijloc sunt sume astronomice, ce nu pot fi "acoperite" ecologic.
Cat timp va mai exista petrol, interesele si cifrele generate vor pune piedici serioase electricelor, in conditiile in care deocamdata limitarile acestor masini sunt mari.

#173
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 CovertTwo, on 22 august 2020 - 18:57, said:


Desigur, si motorul cu aburi se produce in continuare https://en.wikipedia...i/Steam_turbine
Tu ai zero argumente si faci un flame...

Edited by Dany_Darke, 22 August 2020 - 20:55.


#174
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019
Mai taci măi @Hanasolo.
Am argumente, dar e stupid să le tot expui, discuțiile astea se tot invart in cerc, aceleasi argumentatii si de o parte si de alta.
Fix aia e problema, limitările încă mari.

#175
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012
Capete aveti.......Da minte la ce va trebuie?

 Aldulescu, on 16 august 2020 - 15:23, said:

Acum tradu si in romana ce ai vrut sa zici.

 Karhu, on 16 august 2020 - 15:25, said:


Ia-ți o Tesla și ai scăpat de dilemele astea...

 sandu222, on 16 august 2020 - 15:47, said:



Fa socoteala pe 10ani. La Sandero ala te costa benzina in 10 ani cat masina noua, la care se adauga unele consumabile care la electric nu exista(filtru de aer, de benzina, bujii etc).

 underb, on 16 august 2020 - 15:56, said:

Pretul mare e dat de faptul ca acopera singura o nisa specifica probabil doar Olandei.

Apatent s-a terminat cu nisa asta.
Ii obliga sa le inmatriculeze si sa le scoata de pe trotuar sau pistele de biciclete pe cei care nu au un handicap
https://www.dutchnew...he-cycle-paths/

 ericmario, on 16 august 2020 - 16:02, said:


El vorbește doar limba bizoniană.

 benis, on 16 august 2020 - 16:54, said:



Am impresia că nuu prea știe ce vrea.

Trebuie să comparăm același tip de mașină, de exemplu un Pegeout 208 Diesel este vreo 15K Euro, unul electric vreo 18K după banii de la stat. Deci clar electric este mai profitabil (cu condiția să nu faci multe drumuri lungi) deoarece nu mai ai așa cost cu carburantul și schimburile de ulei.

Eu am zis ca o masina electrică costă cat una dintr-o clasă superioară.

Dacă nu stiti aflați acum ca, de peste 130 ani  masina electrică suferă din cauza bateriilor. Prea scumpe. Prea grele, autoo.ie mică
În ziua în care nu știu cine z pus un semafor electric pe un automobil cu motor Otto
.automobilul electric a pierdut!

Încă o chestie ... cică in timp ele truc e mai ieftin? Adica in loc sa te plimbi cu o masina mai performantă, mai mare (sa nu stai cu genunchii la urechi) , mai  bine finisata te mulțumești cu mai puțin ca asa zice Greață?
Însă cat te tine o baterie pe un ..... Golf?
Ca dupa 10 ani e de presupus că bateriile basarabiei Dacia electrică vor trebui schimbate după 10 ani. Minim 10.000 euro. Un Sandero mai o duce niste ani.

In plus nu avem date despre exploatarea electricelor. Ca sa va zic un secret - sub 20.000 km anual diesel nu rentează!
Ca are costuri de întreținere mai mai.
Asta cu ref la Peugeot 208


#176
Fujitsu

Fujitsu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 06.08.2006
Ciclul de adoptare a mașinilor electrice va trece prin mai multe etape:
Inovatorii (primii 2,5% din proprietarii auto), utilizatorii timpurii (următorii 13.5%), majoritatea timpurie și cea tardiva (34% + 34%) și întârziații conservatori (ultimii 16% care vor avea EV)
Deocamdată in România procentul deținătorilor de electrice e undeva la 0,5%.
Accelerarea sau încetinirea trecerii la EV depinde de mulți factori. Totul e sa nu ramaneti in ultimul pluton de 16% :)

#177
smddms

smddms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 16.12.2018

 Fujitsu, on 01 noiembrie 2020 - 01:45, said:

Totul e sa nu ramaneti in ultimul pluton de 16% Posted Image
De ce nu ? Poate aia prin oferte mai bune !

 Ghita_Bizonu, on 31 octombrie 2020 - 19:05, said:


În ziua în care nu știu cine z pus un semafor electric pe un automobil cu motor Otto
.automobilul electric a pierdut!


Tradu in romana !

#178
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Se poate. Furat pe 14.11, pe 15.11 era la vama cu R.Moldova.

#179
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

 Gif2D, on 16 noiembrie 2020 - 08:41, said:

Curios, Audi Etron are aplicatie pe telefon de unde poti vedea unde este masina.

#180
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
Se poate opri masina din aplicatie. Am functia asta la un amarat de Opel, la Audi cred ca-l si electrocuteaza pe cel din scaunul soferului :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate