Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung S21 - topic generalist
Last Updated: Mar 15 2024 09:11, Started by
Alekxxx23
, Jul 08 2020 14:30
·
58
#1550
Posted 03 July 2022 - 21:26
L-au lipit românește la ESD
O sa dea vina pe tine ... de aceea trebuie ceruta confirmare scrisa de la ei ca se păstrează IP68 când schimba vreo piesa din interior sau display |
#1551
Posted 03 July 2022 - 22:09
Mergi peste ei cu tupeu. Sa dovedeasca ei ca l-ai scufundat gresit si ca ei l-au ermetizat corect. Eu am avut telefin neinchis bine la ei si l-am dat inapoi la vacumat. Hai sa ne cerem drepturile ca platim o groaza de bani pe brand.
|
#1552
Posted 03 July 2022 - 23:25
Chit ca e vina lor ca nu au inchis capacul corect (ceea ce nu pot dovedi), am impresia ca se anuleaza garantia in caz de contract cu apa.
Ca sa va faceti o idee, a intrat apa si in camere, sunt modulele aburite complet pe interior. Mi se pare ca cei de la ESD fac o treaba sub orice critica. Si spun asta pt ca din 2014 pana acum am tot avut experiente foarte proaste cu ei, angajatii par amatori fara experienta. Nici nu stiu de ce nu renunt la samsung, probabil pentru ca apple nu imi prea place, iar despre xiaomi tot aud ca au softul plin de belele. Edited by Paranoir, 03 July 2022 - 23:37. |
#1553
Posted 04 July 2022 - 21:02
Revin cu updates: am fost azi la ESD si au reparat telefonul pe garantie (schimbat placa de baza, baterie, camere si capac spate). Fara probleme.
Oricum, treaba asta a pus capac, o sa vand telefonul, am trecut deja in tabara cealalta. |
#1554
Posted 04 July 2022 - 23:46
A pus capac la ce ?
Telefonul era ok pana si-au bagat mana niste nepriceputi. Edited by george75m, 04 July 2022 - 23:48. |
#1555
Posted 05 July 2022 - 00:17
#1556
Posted 05 July 2022 - 01:54
@lex2010: posibil sa ai dreptate. Nu e din lac in put, dar e grosolan UI-ul (concurentei) si experienta foarte plicticoasa. Dar ca si calitate, pare mult peste standardele samsung. Ma mai gandesc cu care raman😏
|
#1557
Posted 05 July 2022 - 18:16
Paranoir, on 04 iulie 2022 - 21:02, said:
Revin cu updates: am fost azi la ESD si au reparat telefonul pe garantie (schimbat placa de baza, baterie, camere si capac spate). Fara probleme. Oricum, treaba asta a pus capac, o sa vand telefonul, am trecut deja in tabara cealalta. Era normal, daca telefonul nu are fisuri si nu este izbit sa se fi produs o crapatura nu au de ce sa dea vina pe tine. "Garnitura" nu a tinut, este vina lor. |
#1558
Posted 05 July 2022 - 22:01
Revenit pe Samsung, dupa 2 zile de Mar. Nu imi place experienta pe iphone, e extrem de plictisitor, revenirea pe samsung este extrem de placuta.
|
|
#1560
Posted 06 July 2022 - 14:49
#1561
Posted 07 July 2022 - 03:02
Teoretic n-ar fi trebuit sa ți-l repare, este certificat la standard IP68 dar garanția nu acoperă contactul cu apa, cel puțin așa era pana acum.
Eu am avut doar experiențe plăcute cu ESD cât am avut Samsung, ESD Targu Mureș, schimbat camera frontala la S9 după făcut filmări și poze in piscina cu apa cu clor anul asta am vândut telefonul mergea bine mersi 😂 S10 plus schimbat baterie, făcut tot așa filmări și poze sub apa telefonul e la frate-mi-o de 1 an și ceva încă zburda. La Note 20 am schimbat display-ul, bateria și rama dar încă n-a pupat piscina doar apa sub robinet și câteva picături, urmează sa testez. Edited by Poll7777, 07 July 2022 - 03:05. |
#1562
Posted 07 July 2022 - 05:54
Eu cu S8 am facut poze subacvatice in mare si nu a patit nimic. Doar l-am limpezit cu apa dulce.
|
#1563
Posted 07 July 2022 - 07:48
O întrebare, pe S21 5G la al doilea test de viteza pe wifi și vouă vi-l limitează la 50Mbps ?
|
|
#1564
Posted 07 July 2022 - 08:31
@KeNz011: Am incercat iphone, convins fiind ca experienta va fi una buna, avand in vedere ca folosesc de mult timp tableta ipad. Dar, ca telefon, nu mi-a placut deloc. Notch-ul ala ma enerva cumplit, nu puteam sa ma uit la telefon fara sa il vad si sa ma enerveze. Aspectul telefonului neplacut pentru mine: practic e scurt si lat, exact cum ma enerveaza pe mine. iOS-ul plicticos, fad (repet, pe iad nu am realizat, il folosesc mai putin decat telefonul). Asa ca retur iphone😄
@Pol7777: asa ma gandeam si eu ca nu mi-l repara. Cert e ca am zis ca a fost udat si a fost inundat cu apa, angajatul ESD nici nu a intrebat cum am facut, a zis ca se rezolva. Am specificat ca in decembrie schimbasem displayul la ei si ca probabil nu l-au inchis corect. Sincer, nu am incredere in ei, nici acum nu stiu daca e inchis corect, pare ca la anumite colturi se apasa caacul (dar la fel e si la un Note 10 plus al unui coleg care nu a fost desfacut niciodata....cine stie). Am mai auzit de pe la cunostinte de telefoane samsung reparate la ESD si lipitura e atat de proasta ca se vede cu ochiul liber ca se misca sau ca e spatiu mare. |
#1565
Posted 07 July 2022 - 09:11
Aviz celor care obișnuiesc sau intenționează să schimbe bateria la ESD înainte ca telefonul să iasă din garanție doar penreu a avea confortul psihologic ca au o baterie nouă, deși cea originala poate nu a pierdut mai mult de 10-15% din autonomie ...
Sau celor care spun, îl incarc în orice fel de condiții, nu îmi pasa de baterie , oricum ma duc la ESD să o schimb la final de garanție... Edited by Tomaz2015, 07 July 2022 - 09:10. |
#1566
Posted 07 July 2022 - 09:35
Pai da, dar nu e normal. Ma feresc de service pt ca fac ei treaba de mantuiala?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users