Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie 4x4
Last Updated: Jun 06 2020 16:31, Started by
Vladimirov
, May 10 2020 20:07
·
0
#1
Posted 10 May 2020 - 20:07
Salut,
In acest moment detin un Volkswagen Passat B6 Combi 4Motion an 2007, pe care a venit momentul sa il schimb cu o masina de teren. Bugetul ar fi cam de 8000euro pentru o masina care sa nu fie mai veche de 2006-2007. 5 Zile pe saptamana masina o sa mearga si pe coclauri si prin oras, in majoritatea weekendurilor la munte, pe drumuri forestiere si as vrea sa poata un offroad mediu, iar iarna sa nu raman impotmolit in zapada pe drumuri neasfaltate(stiu ca aici depinde si de cauciucuri). Precizez ca vreau neaparat sa aiba cutie automata, iar motorul pana in 2600cm3 si diferential blocabil. Am urmarit si alte topicuri, alte recomandari, dar majoritatea erau masini cu motoare mari, ce am vazut si ar fi prima posibila varianta ar fi un Pathfinder. Voi ce imi recomandati ? |
#2
Posted 10 May 2020 - 22:11
#3
Posted 10 May 2020 - 22:36
#5
Posted 11 May 2020 - 08:17
TruculMagic, on 10 mai 2020 - 22:41, said:
Grand Vitara, are reductor Si exista kit-uri de inaltare cu 5cm parca... la 100euro daca nu gresesc, iar modelele de prin 2010 sunt euro 5. Si iti mai si raman bani ca sa o inalti, sa-i pui niste AT-uri bune , motor 1.9 deci ai taxe mici, consum bun... Grand Vitara imi place cum arata, pare si spatioasa, dar am vazut cutie automata doar pe motoarele de 2.4 benzina. TruculMagic, on 10 mai 2020 - 22:11, said: Tiguan am condus si nu mi-a placut cum s-a comportat, in plus am citit ca e mai mult pentru urcat borduri prin oras. Despre Rav4 sau Outlander ce parere ai? Edited by althea, 11 May 2020 - 08:39. |
#6
Posted 11 May 2020 - 10:02
Vladimirov, on 11 mai 2020 - 08:17, said: Ce nu ti-a placut la Tiguan cum s-a comportat ? Crezi ca celelalte se conduc mai bine ? Nici mie nu mi-a placut tiguanul insa il comparam cu un Audi cu suspensie sport... Outlander am vazut ca vrea sa isi ia tata, insa motorul e de 2.2 (cel mai reusit un pic) si e impozitul mai mare, RAV 4 e bun, dar costa mult, dar astea sunt crossovere, nu le poti forta prea tare prin offroad. Patfhinder cred ca e ca si Navara doar ca nu are lada , sunt masini mari, la oras nu stiu cat de ok sunt, consuma mult, asigurare mai mare, impozit (la navara stiu ca era autoutilitara , nu stiu patfinderul cum e)... daca nu produci ceva cu ele, nu merita. O sa duci lipsa confortului din Passat. Dar ca motorizare pana in 2.6, nissanul ar fi cel mai ok pt nevoile tale, e un off-roader mai bun. Nu ai alte variante, Toyota Land Cruiser are motor 3.0 , land roverurile tot de la 2.7-3.0 in sus. |
#7
Posted 11 May 2020 - 11:58
Avand in vedere cerintele tale, ti-as fi recomandat un Subaru Forester.
Se descurca excelent pe sosea (vara / iarna) si foarte bine in off-road usor. Problema e insa ca trebuie sa gasesti unul bun si in bugetul tau sunt putine cu cutie automata. Si cele cu cutie automata nu au reductor. Iar o problema si mai mare e cu service-ul. Daca nu stai in/in apropiere de Bucuresti, Brasov, Cluj ... e complicat ! Pathfinder este un off-roader excelent, dar - ca orice off-roader serios - e mai putin placut pe sosea si mai ales in oras. Din categoria SUV-urilor, in afara de Forester, performante decente in off-road usor au Grad Vitara, Outlander si RAV 4 (cam in ordinea asta). Daca retin corect, Grand Vitara avea si blocant si reductor. |
#8
Posted 11 May 2020 - 15:49
Nu înțeleg... Ce mi-e 2600 cnc, ce mi-e 2.7 sau 3l din punct de vedere al impozitului.
Așa poți să te uiți după un Discovery 2 și la +6000 ai șanse să iei și unul deja modificat pentru ieșiri. Pentru Discovery 3 posibil sa fie insuficient bugetul. La fel, arunca un ochi după SsangYong Rexton. |
#9
Posted 14 May 2020 - 12:52
De la 2.6 la 3.0 e un salt de vreo 1400 lei la impozit.
Nu e chiar insignifiant. Iti iei un cotet cu 6-7000 Euro si platesti 2400-2500 lei impozit...bun asa |
#10
Posted 14 May 2020 - 14:50
Aveam impresia ca era mai liniara cresterea. Asa imi trebuie daca am trecut la utilitare; nu prea m-am mai uitat la valoarea impozitului.
Daca il deranjeaza 1000 de lei pe ani totusi, a face offroad "mediu" ca dificultate e periculos. Se zgarie masina, se mai loveste una, alta. Am patit, drum forestier super lejer, padure de uscaturi, si m-am trezit cu capot infundata de la o craca picata din copac, oricum voiam sa vopsesc partea fata de la ciobiturile din lac / vopsea cauzate de pietricele de pe sosea / drumuri cu criblura. Am mai avut un mal de pamant care s-a lasat brusc si soa proptit masina cu bara fata intr-o bucatat de stanca - nimic grav, da' plastic zgariat si fisurat. O alta optiune pentru OP este Freelander 2 care se preteaza foarte bine pe trasee usoare - medii, masina fiind facuta pentru asa ceva. Ii pune niste AT-uri mai zdravene si nu are probleme. Am avut un FL2 pentru +30k km (150k - 180k km). Masina s-a comportat foarte bine; as mai fi tinut-o da' am avut nevoie sa imi iau ceva cu cutie automata. |
|
#11
Posted 17 May 2020 - 08:31
Vladimirov, on 10 mai 2020 - 20:07, said:
Salut, In acest moment detin un Volkswagen Passat B6 Combi 4Motion an 2007, pe care a venit momentul sa il schimb cu o masina de teren. Bugetul ar fi cam de 8000euro pentru o masina care sa nu fie mai veche de 2006-2007. 5 Zile pe saptamana masina o sa mearga si pe coclauri si prin oras, in majoritatea weekendurilor la munte, pe drumuri forestiere si as vrea sa poata un offroad mediu, iar iarna sa nu raman impotmolit in zapada pe drumuri neasfaltate(stiu ca aici depinde si de cauciucuri). Precizez ca vreau neaparat sa aiba cutie automata, iar motorul pana in 2600cm3 si diferential blocabil. Am urmarit si alte topicuri, alte recomandari, dar majoritatea erau masini cu motoare mari, ce am vazut si ar fi prima posibila varianta ar fi un Pathfinder. Voi ce imi recomandati ? Trecerea de la Passat la SUV sau offroader va fi destul de complicata prin prisma bugetului de intretinere. In suma de 8000 nu cred ca intra toate cerintele tale. Daca vei dori imbunatatiri vei descoperi si acolo costuri serioase, de ordinul miilor de euro. Si inca un aspect, roaga-i pe cei care dau sfaturi sa-ti spuna ce experienta au cu masinile pe care le recomanda. |
#12
Posted 06 June 2020 - 16:31
nu lua Land Rover. nu is fiabile si is scumpe la intretinere.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users