Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul cod rutier 2006
Last Updated: Aug 09 2009 23:11, Started by
slysoft
, Mar 15 2006 18:55
·
0
#20
Posted 17 March 2006 - 15:57
inu, on Mar 17 2006, 15:47, said: - explicati-mi si mie care e avantajul mersului cu faza scurta pe timp de zi ..in apfara localitatiilor ? ca eu nu prea il vad !? |
#22
Posted 17 March 2006 - 16:17
afh, on Mar 17 2006, 10:30, said: mi se pare că se va putea plăti direct polițistului amenda, caz în care mi se pare că nu se mai întocmește procesul verbal. nu sunt sigur dar de urmărit și treaba asta în lege. Nu mai stau acum sa caut articolul, dar e sigur in noul cod. |
#23
Posted 17 March 2006 - 17:53
Eu zic ca regula aia ca sa nu inanintezi in intersectie daca exista pericolul de a o bloca e practic imposibil de aplicat in Buc, unde daca te opresti din motivul asta primesti zeci de claxoane continue, injuraturi si uneori chiar usoare impingeri din spate.
|
#24
Posted 18 March 2006 - 06:06
#26
Posted 20 March 2006 - 16:30
Mie mie se pare totul relativ OK!
Luatul carnetului pt trecerea pe linia continua pare un pic exagerata dar sa fim seriosi cine poate sa iti demonstreze ca ai facut-o cu adevarat? Iar daca e un loc serios si supravegheat unde sa iti poata demonstra, atunci chiar era un loc naspa sa faci aia. Cu trecutul pe rosu, mi se pare corect - era sa fiu luat in voleu de un cretin din asta. Cu mersul cu luminile aprinse, e ok - si cu ocazia asta vom vedea si cine are lumini. Cu blocatul in intersectie, hai sa facem ce e corect si ce depinde de noi si NU sa cautam scuze de genul "ma claxoneaza aia din spate". |
#27
Posted 20 March 2006 - 16:58
Stiu ca in legea veche era un "bug" referitor la linia continua, scria cam asa: depasirea unui autovehicul incalcand linia continua constituie bla bla bla...nu scria nicaieri ca nu ai voie sa o calci atunci cand nu depasesti nici un autovehicul , chiar am auzit cateva cazuri cand oamenii au scapat fara amenda macar .
|
#28
Posted 20 March 2006 - 19:28
cel mai bine sa sa respectam normele legale !
dar asta ne cer ei si noi sa le cerem sa ne faca si noua drumuri bune,si marcate sa vezi pe unde e linie continua... oricum cine stie ce va fi ????!!!!!! sa speram ca mai bine! |
|
#29
Posted 20 March 2006 - 22:09
Astăzi s-a publicat în Monitorul Oficial.
Mie mi se pare interesant faptul că dacă pietonul nu respectă legile de circulație este răspunzător este un mare câștig pentru șoferi. Nu doresc nimănui accident, dar dacă îți sare un pieton în față, iar tu la volan fiind frănezi cât poți de mult, dar îl accidentezi - după legea actuală șoferul e vinovat "din culpă". Deși efectul ar fi trebuit să fie responsabilizarea pietonilor, am bănuiala că va duce la absovirea de răspundere a șoferilor în cazul în care accidentul a avut loc din cauza pietonului. Ceea ce e totuși bine. Mă gândeam cu groază că din condusul mașinii te poți alege cu dosar penal fără să bănuiești... |
#30
Posted 20 March 2006 - 23:24
Courage, on Mar 15 2006, 19:44, said: Da au dat drumu la detectoare, insa acum au cam dat-o cu bata in balta din cate am vazut la TV cu ridicarea carnetului in prea multe situatii. Mie nu mi se pare c-au dat-o in balta. Mi se pare chiar cool. BTW. S-a dat liber la calcat pietonii pe care-i doare-n *** de orice. Asta chiar imi suna bine. De ce eu care stiu "mersul" cu masina pot sa am grija la traversat? Ar trebui sa se faca si scoala de pietoni amatori precum cea de soferi! Daca nu, ferea...... ca vin din spate (cu viteza legala) si-ti rup telescoapele. Abia astept! |
#31
Posted 20 March 2006 - 23:32
daca esti in stare sa lovesti un om fara sa ai remuscari iti zic eu ca trebuie sa faci tratament..
pe de alta parte, eu n-am dormit nopti bune dupa ce un microbuz in care eram a lovit un biciclist beat. si eu eram un simplu pasager, dar m-a socat un pic aspectul aluia lungit pe asfalt.. |
#32
Posted 21 March 2006 - 08:49
sebulbus, on Mar 20 2006, 23:32, said: daca esti in stare sa lovesti un om fara sa ai remuscari iti zic eu ca trebuie sa faci tratament.. Dar cine a zis că îl lovesc cu sânge rece? EU spuneam că până acum dacă ajungeai în nefericita situație de a răni un pieton din vina lui, tu ca șofer trăgeai toate ponoasele. Și mă refer în primul rând la cele legale: dosar penal, eventual condamnare. Ceea ce ar fi foarte nașpa. |
#33
Posted 21 March 2006 - 09:09
sebulbus, on Mar 20 2006, 23:32, said: daca esti in stare sa lovesti un om fara sa ai remuscari iti zic eu ca trebuie sa faci tratament.. Nu cred ca tu esti in masura sa afirmi asa ceva. Fraza urmatoare iti spune ceva ? "urmari el: nas spart, 2 vanatai pe bot, usa indoita. daca il prind il mai bat o data.." Asta afirmai tu dupa ce te-a lovit unul pe trecerea pentru pietoni. Circulai legal si ai fost lovit. Aveai o scuza sa reactionezi asa. Dar daca erai tu la volan si iti aparea un pieton in fata de undeva de unde nu avea ce cauta, nu dadeai si inapoi cu masina de cateva ori peste el ? Eu cred ca da. Asa ca nu fa pe lupul moralist si recunoaste sincer ca sunt momente cand pietonii chiar merita sa fie loviti (asta nu inseamna ca si trebuie loviti). |
|
#34
Posted 21 March 2006 - 10:25
Problema cu linia continua: daca vrem sa depasim o caruta, este vizibilitate 100 metrii, asteptam 500 de metrii pina se termina linia continua? In strainatate nu te amendeaza nimeni daca depasesti un vehicul lent (carute nu exista, exista biciclete, vehicule oprite...) pe linie continua...
Buna decizia ca amenda sa se poata plati la politisti. Soferii straini de tir cum puteau sa mearga cu camionul sa plateasca amenda, sa trimita prin posta procesul verbal si chitanta? Edited by H725, 21 March 2006 - 10:26. |
#35
Posted 21 March 2006 - 14:17
olteanul, on Mar 21 2006, 08:49, said: Dar cine a zis că îl lovesc cu sânge rece? vorbeam despre cel care a postat inaintea mea ghevasalie, on Mar 21 2006, 09:09, said: Nu cred ca tu esti in masura sa afirmi asa ceva. Fraza urmatoare iti spune ceva ? "urmari el: nas spart, 2 vanatai pe bot, usa indoita. daca il prind il mai bat o data.." Asta afirmai tu dupa ce te-a lovit unul pe trecerea pentru pietoni. Circulai legal si ai fost lovit. Aveai o scuza sa reactionezi asa. Dar daca erai tu la volan si iti aparea un pieton in fata de undeva de unde nu avea ce cauta, nu dadeai si inapoi cu masina de cateva ori peste el ? Eu cred ca da. uhm nu. nu stiu cum sa iti explic, probabil e vorba de pozitia dominanta a partii din afara legii, chestie pentru care, impreuna cu faptul ca ala era un nesimtit care nici macar nu tacea sau isi admitea vina, si un pic de rasism (ah well..) m-au facut sa reactionez asa. nu l-am pocnit pentru c-a dat peste mine, l-am pocnit in mare pentru ca dupa ce ca ma lovise tot el ma injura ca nu m-am ferit si pentru ca nu suport sub-specia lui. dar a fost o actiune provocata prin violenta, doar daduse peste mine, nu? pe de alta parte, unu beat care face jaloane pe drum ce rau iti poate face el direct? incetinesti, injuri, treci mai departe, nu vad motiv sa treci peste el. H725, on Mar 21 2006, 10:25, said: Problema cu linia continua: daca vrem sa depasim o caruta, este vizibilitate 100 metrii, asteptam 500 de metrii pina se termina linia continua? In strainatate nu te amendeaza nimeni daca depasesti un vehicul lent (carute nu exista, exista biciclete, vehicule oprite...) pe linie continua... stiu ca in actuala lege se anuleaza raspunderea pentru contraventii savarsite fortat de imprejurari sau sub amenintare sau efectul terorii. nu vad motivul pentru care nu s-ar pastra in actuala lege. |
#36
Posted 21 March 2006 - 14:54
se numeste "caz fortuit". In aceste situatii, nu esti tras la raspundere. Un alt exemplu este o situatie in care esti fortat sa comiti un act ilegal ca urmare a nerespectarii legii de catre o alta persoana. De pilda, unul si-a lasat masina pe avarii, si tu nu il poti depasi decat trecand peste linia continua.
Problema cu carutza insa, e interpretabila, si la mana cashchetei... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users