Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Este T.N.ul mai fiabil decat I.P.S.ul ?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#109
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postdani.user, on 25 ianuarie 2020 - 10:46, said:

R + G = galben

Trebuia tu sa strici totul ... incercam sa il aduc usor usor pe calea cunoasterii ...

Este imposibil sa ai 3 pixeli in care doar perechea R-G sa fie hot (mai degraba castigi la loto decat sa nimeresti asa ceva). Este insa foarte posibil sa ai 3 subpixeli albastri morti (adica permanent stinsi), dar asta nu face obiectul garantiei decat la monitoarele premium.

Dell, LG, Samsung si Asus (singurii producatori de la care am avut monitoare) nu iti schimba ecranul la non-premium decat pentru 5 subpixeli morti sau 3 hot (cel putin asa scria in certificatele de garantie la momentul cand le-am citit eu, acum ceva ani).

#110
26092019

26092019

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 26.09.2019

View PostN0Trust, on 24 ianuarie 2020 - 23:57, said:

Insa ca idee, cate monitoare cu pixeli defecti ai vazut tu ca repara producatorii ?
Panelul se schimba la fel de usor cum se schimba display-ul la un telefon. Una peste alta, cred ca esti singurul specimen de pe planeta care a acumparat trei monitoare noi si toate sau defectat in cateva luni, si esti singurul din Galaxie caruia nu i s-a putut remedia defectul la niciunul din ele, nici nu au putut fi inlocuite.
Joaca la LOTO.

Banii se dau greu inapoi pentru ca nu depinde doar de magazin sau service. Dar trebuia sa stii asta, doar spune nenea ala ca ti se deschid usile de la WC-ul comunal din Cracanatii din Deal pana la Casa Alba, via Kremlin. Basca esti si om umblat, cica.

Edited by 26092019, 25 January 2020 - 11:16.


#111
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View Postro_explorer, on 25 ianuarie 2020 - 11:11, said:

Trebuia tu sa strici totul ... incercam sa il aduc usor usor pe calea cunoasterii ...

Este imposibil sa ai 3 pixeli in care doar perechea R-G sa fie hot (mai degraba castigi la loto decat sa nimeresti asa ceva). Este insa foarte posibil sa ai 3 subpixeli albastri morti (adica permanent stinsi), dar asta nu face obiectul garantiei decat la monitoarele premium.

Nu ai inteles pentru ca s-a pierdut firul din cauza celor ca ala banat de peste 100 de ori intr-un an.
Cand am decis sa cumpar DELL, primul monitor desfacut din cutie la proba in magazin, cand ii schimba culorile vanzatorul din butoane, avea 3 pixeli care se vedeau galben in culorile rosu, galben si albastru, pe albastru se vedeau cel mai tare.
Mi-a desigilat pe urmatorul l-am probat si acest nu avea nicio problema.
Dar dupa un an a facut un pixel mort , si la o luna a mai aparut unul, negri permanenti.
L-am dus la magazinul de unde l-am achizitionat, angajatul a sunat la DELL support, cei de la DELL au cerut test de culori si poze cu panelul si monitorul si numarul de telefon al meu.
M-a contacta o fata de la DELL spunand ca in mod normal doi pixeli morti nu fac obiectul garantiei trebuind minim 5 pixeli, dar se face ticket de exceptie pentru ca sunt pe centrul ecranului si nu pe laterale.
Si mi-au cerut mailul meu prin care sa stabilim ce doresc si unde il doresc livrat, iar monitorul defect sa ramana la magazin si trimit ei curier sa-l ridice de acolo.

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 11:14, said:

Panelul se schimba la fel de usor cum se schimba display-ul la un telefon. Una peste alta, cred ca esti singurul specimen de pe planeta care a acumparat trei monitoare noi si toate sau defectat in cateva luni, si esti singurul din Galaxie caruia nu i s-a putut remedia defectul la niciunul din ele, nici nu au putut fi inlocuite.
Joaca la LOTO.
La LG si Philips banii se dau repede inapoi.
La LG monitorul a fost dus la serviceul indicat de producator, s-a comunicat problema, LG a spus ca nu pun alt panel, si se da negatie de reparare, si se restituie banii ca nu au alt model in stoc, au dat mail serviceului, serviceul a trimis monitorul defect la LG la depozit, LG a trimis mail catre ALTEX sa mi se restituie banii.
La Philips a fost aceiasi procedura.
Timp rezolvat la LG 9 zile, timp la Pihlips 13 zile.
Cei de la DELL au spus ca nu se tin incasarile lor in Romania si procedura de restituire a banilor depaseste termenul legal de 14 zile, in conditia in care eu am deja monitorul la ei din 22 ianuarie, si inca se plimba un monitor pe drum de pe afara ca sa-mi satisfaca pretentiile.
Monitor cerut joi, si care abia pe 29 intra in Romania, la mine acasa ajunge pe 30 sau 31.
Iar banii necesita 5 aprobari mailuri date pe afara la care timpul de raspuns intern intre DELL Romania si DELL financiar (unde o fi el), este de 48 de ore pentru fiecare maill.
Deci 48 de ore sa le spuna problema, 48 de ore sa accepte problema, 48 de ore sa dea raspuns ca deblocheaza banii si alte ore pana ajung banii.
Mie pe 23 mi-au pus pe UPS curier monitor din Romania dar acesta re 60Hz si l-am refuzat, deci le este mai usor sa-ti dea alt monitor decat sa-ti dea banii.
Pe cand LG sau Philips mai bine iti dau banii si te duci unde vrei.

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 11:04, said:

In rest, poti detecta foarte usor sincopele generate de minciunele in rafala. Doar mai jos spune ca se foloseste de un televizor 3D (wow) de 101cm, iar in urmatorul post isi enumera tirul cu televizoare si cel de 101 dispare, apare in locul lui unul de 121.

Nu stiu unde ai citi asta:
Eu stiu ca am scris asta:

View PostN0Trust, on 25 ianuarie 2020 - 00:01, said:

Nu inteleg de ce TVurile nu au panelurile stricate.
Am un TV de 81cm fhd din septembrie 2011, unul de 101 3D fhd din mai 2013, si pe cel de 128cm fhd din noiembrie 2014.
Deci vechi si fara probleme si sunt IPSuri, cred ca asta se punea pe TVuri.

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 11:04, said:

Topicul e la caterinca, port hunt +1 pana aduna cat mai repede alea 200 postari pentru a zapaci Poiana.

Forumul pentru mine a devenit a 5-a optune ai sa vezi.
Din 4 aveam 50 de postari daca doream.

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 11:04, said:

notrust e seic arab, putred de bogat dar modest din fire.

Din contra u sunt arab sunt roman cu origin germanice, bunicul meu este SAS, iar eu ca persoana sunt excat cum vezi in atasament.
N-o sa dua niciodata sume nejustificate pe un monitor.
1000 de euro un monitor mi se pare jaf la drumul mare. Mai bine profit de garantie, si cand n-o mai fii garantie imi iau alt produs nou cu alta garantie.

Attached Files


Edited by N0Trust, 25 January 2020 - 11:28.


#112
26092019

26092019

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 26.09.2019

View PostN0Trust, on 25 ianuarie 2020 - 11:19, said:

Cand am decis sa cumpar DELL, primul monitor desfacut din cutie la proba in magazin, cand ii schimba culorile vanzatorul din butoane, avea 3 pixeli care se vedeau galben in culorile rosu, galben si albastru, pe albastru se vedeau cel mai tare.
Mi-a desigilat pe urmatorul l-am probat si acest nu avea nicio problema.
Dar dupa un an a facut un pixel mort , si la o luna a mai aparut unul, negri permanenti.
E clar, Dell e varza!
Din cauza unora ca tine am tot fost banat, pentru ca nu ma pot abtine cand vad cum o luati pe aratura. Acum esti in postura mea, o clona, dar tu dialoghezi cu o alta clona activa, winall pe nume. Asta intervine doar sa te coafeze. Pune-i frana, caci mai are (adica "mai ai") putin si imi spune ca interventia ta a stopat al treilea razboi mondial.

Ca fapt divers, am Philipsuri mancate de rugina cu zero pixeli morti de pe vremea cand 1280x 768 era un fel de 4k la vremea lui. Am inca unul activ, full HD, cu cel putin 8 ani in spate ca monitor principal si de aproape 4 ani e ca monitor secundar. Zero pixeli morti. Bag de seama ca tu ai nimerit singurele monitoare Dell si Philips cu defecte, cf. declaratiilor tale pe care nu le inghit nici cu zeama de varza.Singura explicatie e ca ai gresit o cifra la anul lor de fabricatie: ai pus "din greseala" 1 in loc de 0 la al treilea digit.

Edited by 26092019, 25 January 2020 - 11:37.


#113
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 11:36, said:

E clar, Dell e varza!

1. Nu DELL nu sunt varza, doar ca modelul pe care l-am achzitionat eu SE2717H a avut problema chiar unul din intamplare la proba s-a dovedit a avea pixeli blocati.
Cu toate astea am desigilat cu vanzatorul altul care n-a avut problema, fix acelasi model SE2717H care la un an a facut 2 pixeli morti.
DELL s-au grabit sa-mi dea alt monitor dar avea 8ms si 60HZ si l-am refuzat altfel vineri aveam alt monitor in casa nou.
2. Nu discut alti useri si parerile lor. Winall este coleg cu mine de "servici(i)", si eu i-am spus pe unde imi pierd timpul cand nu sunt plecat si nu ies din casa, dar ma las de sportul asta.
Pur si simplu faptul ca mi-au picat 3 monitoare IPS ma face sa cred ca TNul este mai solid, si de aceea am cerut si alte pareri, dar le-am vrut de la cei avizati care lucreaza in serviceuri de TVuri sau in vanzari de TVuri si monitoare si cam cate vin la garantie IPS si cate TN.
Ca eu luni sa le spun celor de la DELL ca vreau altceva, si nu mai vreau IPS.
Deci DELL nu sunt varza atata timp cat comunic decent si repede cu ei, si am posibilitatea sa-mi aleg ce doresc.

#114
26092019

26092019

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 26.09.2019

View PostN0Trust, on 25 ianuarie 2020 - 11:35, said:

Hai ca iti vand pe gratis un pot cu care poti ejecta minciuni mai credibile pe viitor: Dell si Philips isi testeaza in fabrica toate produsele. Toate! Nu scot si testeaza 2-3 dintr-un lot. So, cum dracului s-a nimerit chiar la tine un Dell defect abia scos din ambalaj???

Edited by 26092019, 25 January 2020 - 11:47.


#115
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Eu uite poate ca nu stii tu bine.
Si chiar si baiatul de la vanzari i-a spus sefului de magazin: " ce facem cu asta ca este defect", si raspunsul a fost "il bagi in cutie cei de la DELL nu discuta decat de la 5 pixeli in sus".
SI am avut discutia pentru ca vanzatorul de la raionul de monitoare a trebuit sa ceara aprobare sa-mi desfaca monitorul la test pentru ca eu am refuzat sa achit inainte de proba produsul.
Vanzatorul mi-a spus "mergeti si achitati", raspunsul meu a fost " fara proba nu achit nimic si nu cumpar", si asa ala a chemat seful de magazin sa-i spuna ca doresc sa desigileze un monitor inainte de achitare, si ala a dat ochii peste cap si i-a dat acceptul.

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 11:46, said:

Hai ca iti vand pe gratis un pot cu care poti ejecta minciuni mai credibile pe viitor: Dell si Philips isi testeaza in fabrica toate produsele. Toate! Nu scot si testeaza 2-3 dintr-un lot. So, cum dracului s-a nimerit chiar la tine un Dell defect abia scos din ambalaj???

I-a citeste aici si vezi daca DELL probeaza fiecare produs ca sa nu mai aberezi:
Uite fix modelul meu:
Verified Purchase
The product didn’t work, it come defective.
https://www.amazon.c...iews-filter-bar

Alt comentariu:
After a month of use the mo it or started to show horizontal lines. Need to RMA.

Ia uite alt comentariu care arata ca DELL nu verifica produsele cum aberezi tu:
Not Working out of the box.

Mai vrei ?
Dead pixels galore.

#116
DuskGerman

DuskGerman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 12.07.2019
M-am apucat sa caut nitel pe google ca la inceput(cand nici nu erau alea 30 de zile sa poti returna orice produs) sa poti trimite un LCD in garantie trebuia sa fie vreo 4-5 pixeli arsi. Fara caterinca, daca cumparai un monitor LCD si avea 1-2 pixeli morti sau blocati pe vreo culoare, nup, nu era obiect de garantie, asa ramaneai cu monitor nou cu pixeli arsi sau blocati.

Si o sa radeti dar am cautat pe google si apar rezultate amuzante cu masat monitorul, folosit softuri, sa vezi stres cu frecat monitorul cu gandul sa nu-l strici mai rau.
La pixel ars era garantie de cateva luni.

Si citeam mesaje dalea tampite cu pixeli arsi la monitor CRT, de ce? Pentru ca asa era pe internet, erau care scriau sa se afle in treaba, nu stiau ca CRT-urile nu au ce dracu de pixeli arsi sa aiba.
Sincer imi place subiectul asta, cumva s-a plecat de la fiabilitate si s-a facut o mica istorie la cum au avansat monitoarele astea.

Imi aduc aminte ca am cumparat un monitor de 19 si imi parea prea mare, am folosit cativa ani monitorul respectiv si am cumparat un Dell de 17(tot crt) si pe Dell se vedea superb, superb. Clar Dell era mai scump si era cumparat din magazin, cel de 19(o firma mai slaba) era cumparat de pe internet.
Cand am vandut monitorul de 19 va zic sincer ca am pitulat pe cel de 17, am pitulat CRT-ul dell sa nu faca ala o comparatie.

Cam asa si cu firmele astea, daca nu ai vazut cum este pe IPS, pe monitoare de calitate, nu o sa iti dai seama despre ce este vorba, in magazine nu sunt expuse monitoare IPS sau daca sunt expuse sunt la distanta de cele TN.

Ma uit pe laptopurile Lenovo de buget(pana in 3000 de lei) IPS-uri, ultrabook, procesoare quad core, clar fac thermal throttling, IPS-urile puse pe ele sunt slabe, slabe ca si calitate si slabe ca si luminozitate.
Asta este o chestie pe laptopurile de buget, low nits, luminozitate slaba de in filme si jocuri ridici luminozitatea din setarile de soft.

Legat de pixeli? Sunt alea 30 de zile in care se poate returna orice produs.

Edited by DuskGerman, 25 January 2020 - 12:05.


#117
26092019

26092019

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 26.09.2019

View PostN0Trust, on 25 ianuarie 2020 - 11:55, said:

Eu uite poate ca nu stii tu bine.
Nu e niciun comentariu cu pixeli morti. Intre dell si consumator produsele sunt manipulate asa cum sunt, dar poate nu ai vazut cum arunca aia de la curierat produsele in masina.
Sunt testate toate produsele, asa cum am spus eu, iar diisplay-ul este testat suplimentar inainte de a fi asamblat.

#118
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View PostDuskGerman, on 25 ianuarie 2020 - 12:03, said:

Legat de pixeli? Sunt alea 30 de zile in care se poate returna orice produs.

TVuri si monitoare nu cumpar online, doar la fata locului in magazin si cu proba.
TVul 3D de 101 l-am luat ca produs monstra, fusese expus, si era ultimul si l-am luat cu 800 lei de la cei de la Metro.
Era redus de la 2200 la 1350 lei si le-am spus ca daca e fix ultimul cel de peperete daca se mai poate face ceva, si omul a zis o sau un mai la superiori , si dupa 30 de minute ultimul pret venit a fost de 800 lei. Si intr-o luna m-a lasat placa de comanda HDMI, si m-am dus personal la serviceul de garantie era unde prin Bucurestii Noi, ca sa evit curierul si mi l-au reparat pe loc.

View Post26092019, on 25 ianuarie 2020 - 12:06, said:

Nu e niciun comentariu cu pixeli morti.

Mai rasfoieste ca eu am gasit.

Si inca o chestie tot modelul DELL SE2717H cel expus in magazin avea probleme cu sursa, daca miscai putin cablu de alimentare se stingea.
Al doilea cel din cutie avea 3 pixeli galbeni, iar al 3 lea cel achizitionat de mine a fost cel care dupa un an a facut 2 pixeli morti.
SI desi aveam experienta celor doua, (LG si Philips), de rusine ca l-am pus pe baiatul ala sa se dea peste cap am cumparat, ca poate mai bine refuzam de tot modelul si cautam AOC sau ACER.

Edited by N0Trust, 25 January 2020 - 12:11.


#119
26092019

26092019

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 26.09.2019

View PostDuskGerman, on 25 ianuarie 2020 - 12:03, said:

Legat de pixeli? Sunt alea 30 de zile in care se poate returna orice produs.
Sau 10. Legea specifica 10 zile in care poti returna orice produs fara a da explicatii. Sunt si magazine care au extins la 30 zile.

#120
DuskGerman

DuskGerman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 12.07.2019
N0Trust - Ce magazin?
Nu am mai auzit ca inainte de proba sa te oblige sa achiti ceva?

26092019 - Nu trebuie totul sa fie ALBA SAU NEAGRA, poate sa fie pe undeva pe la jumate.
Ma uit SH si sunt destule televizoare si monitoare cu pixeli arsi, fiind Romania pot sa banuiesc ca si utilizatori au ajutat nitel, adica au lovit produsele respective, nu au venit toate cu pixeli arsi din fabrica si nu s-au arasi ei asa singuri.

Am un televizor de la Samsung FULL HD, ma gandeam sa cumpar ceva 4K Ips, dar ce fac cu Samsungul ca am avut grija de el, este impecabil.
Daca era monitor forjat, lovit, scos toata ziua si bagat mufe in el, plimbat, pus degetele pe ecran si curatat cu spirt(cum am observat ca sunt curatate tv si monitoarele in Romania) cred ca ma intelegi ca bagam repede pe OLX si cumparam 4k, asta daca nu cumva avea el deja ceva defecte la ecran, pixeli morti.

#121
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Mai ales ca DELL au paneluri tot de la LG.

View PostDuskGerman, on 25 ianuarie 2020 - 12:11, said:

N0Trust - Ce magazin?
Nu am mai auzit ca inainte de proba sa te oblige sa achiti ceva?
FLANCO.
Si am patit si la unele ALTEXuri, nu la toate.

View PostDuskGerman, on 25 ianuarie 2020 - 12:11, said:

Ma uit SH si sunt destule televizoare si monitoare cu pixeli arsi, fiind Romania pot sa banuiesc ca si utilizatori au ajutat nitel, adica au lovit produsele respective, nu au venit toate cu pixeli arsi din fabrica si nu s-au arasi ei asa singuri.
Trebuie sa intelegi ca doar a stat pe birou nimeni nu a pus mana pe ecran, daca vad o pata n-o suport.
De aia si vad imediat un pixel cand s-a stricat.

Edited by N0Trust, 25 January 2020 - 12:16.


#122
DuskGerman

DuskGerman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 12.07.2019

View PostN0Trust, on 25 ianuarie 2020 - 12:13, said:

Mai ales ca DELL au paneluri tot de la LG.


FLANCO.
Si am patit si la unele ALTEXuri, nu la toate.
Depinde si panelurile alea de care sunt.

Asa mai citeam pe un subiect de firmele no name care folosesc paneluri de la LG, alte firme cunoscute.
Una este sa cumpere un lot de paneluri la buget.
Alta este sa fie ceva produs intern pentru ei.

Eu sincer am o chestie ca nu imi plac tv-urile si monitoarele de la LG.
Identic Lenovo.
O chestie de ma enerveaza sunt vblogeri lui peste prajit care fac reviewuri de cacat, ori sunt platiti ori sunt tampiti. Ma uit cum lauda laptopuri fara sa faca teste. Ma uit la unele canale de filmeaza Full HD/4K si se vede cum monitoarele alea au low nits, nu sunt asa de clare.

Dar ca o chestie generala, cam oricine trece de pe un TN de buget pe un IPS de buget, ba, o diferenta se vede, este mai sharp, mai clar.
Eu am avut un LG de 22 de nu suportam sa citesc pe el.

#123
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020
Eu am avut cateva TNuri sau ce erau ele, alea de prin 2004+ si la niciunul nu au murit pixelii, defapt nu au murit.
Am Benq FP5IG, sau ACER V203H care merg si azi.
Am trecut la IPS de 27 ca monitor in 2018si de atunci tot ce am avut la toate s-au dus pixelii.

Edited by N0Trust, 25 January 2020 - 12:21.


#124
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,121
  • Înscris: 25.02.2007
Hm...
Nu vreau sa ma bag in cearta voastra, vin doar cu un exemplu diferit.
Am un monitor Philips TN adus de afara, care avea 3 pixeli aprinsi (unu rosu, unu albastru si nu mai retin celalalt).
Asta e asta e, da-i 'nainte cu tupeu. Dupa cativa ani si-au revenit pixelii si merg toti acuma :)
Deci se poate si invers :P

#125
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostN0Trust, on 25 ianuarie 2020 - 11:45, said:

[...] modelul pe care l-am achzitionat eu SE2717H [...]
Data viitoare tinteste si tu mai sus, nu in zona entry-level. Monitoarele entry-level se vor comporta ca niste entry-level, nu mai mult.

#126
N0Trust

N0Trust

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 04.01.2020

View PosttheMisuser, on 25 ianuarie 2020 - 12:39, said:

Hm...
Nu vreau sa ma bag in cearta voastra, vin doar cu un exemplu diferit.
Am un monitor Philips TN adus de afara, care avea 3 pixeli aprinsi (unu rosu, unu albastru si nu mai retin celalalt).
Asta e asta e, da-i 'nainte cu tupeu. Dupa cativa ani si-au revenit pixelii si merg toti acuma Posted Image
Deci se poate si invers Posted Image
Nu este nicio cearta. Userul ala cu multe cifre la cont, asa face el, pune cuvinte la altii in exprimare, rasuceste discutiile inutil, si doar in 2019 a avut peste 100 de conturi banate.
Asa ca sa sti cei din discutie cine este userul.
Iar eu am vrut sa mi se baneze contul, dupa alegeri, si am programat banul, prin postari cu atac sistematic facute fix cand era moderatoarea sensibila.
Dupaia am revenit pe 4 ianuarie cam la o luna si  dupa banare doar ca sa am acces la mai multe functii ale forumui ca sa mai citesc razlet subiecte.
Dupa ce imi vine monitorul de la DELL si decizia finala nu am sa mai postez foarte des.
Acum o fac fix pentru acest subiect.
Ca poate pana luni ca sa nu-i mai zapacesc nici pe cei de la suportul DELL stiu ce sa le cer exact.
As vrea parca si un TN.
Sau o sa le spun ca ast dori modelul asta:

DELL SE2719HR 27 inch 4 ms Black FreeSync 75Hz


Le-am spus si pe mail, dar luni pot comunica din nou telefonic cu ei.


View Postro_explorer, on 25 ianuarie 2020 - 12:46, said:

Data viitoare tinteste si tu mai sus, nu in zona entry-level. Monitoarele entry-level se vor comporta ca niste entry-level, nu mai mult.

De la 1200 lei la promo 800 lei era atunci, deci cat de sus. Peste un produs de 1200 lei initial ?

Daca era procedura de restituire ca la LG sau Philips, luam banii si ma orientam la un AOC sau ACER, asa raman pe DELL.

Edited by N0Trust, 25 January 2020 - 12:54.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate