Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Unde s-a facut economia la Logan?
Last Updated: Apr 06 2006 16:38, Started by
Mr. Incredible
, Mar 14 2006 20:10
·
0
#73
Posted 15 March 2006 - 18:39
eu eram ala. Si lamelele alea sa stii ca nu is facute sa tina o vesnicie. Au si ele o durata de viata..
|
#74
Posted 15 March 2006 - 18:48
Se dovedeste ca iar vorbesti ca sa nu taci....pe site la Dacia sunt trecute acele greutati daca ei le dau pe alea,pe alea le luam in calcul.
Asa ca Loganul are cam aceeasi greutate cu solenta si nu e normal sa fie asa,si sa stii ca lumea are dreptate....masina inalta si usoara danseaza pe sosea la vant lateral. Cand iti vor da parintii masina sa o conduci,mergi cu ea la susa si vezi daca prinde 100,cand trece tirul pe langa tine ai sa simti despre ce e vorba. Daca nu ai mai fi atat de giga contra am putea discuta mult mai frumos despre subiect. Edited by catalinmariescu, 15 March 2006 - 18:54. |
#75
Posted 15 March 2006 - 18:52
#76
Posted 15 March 2006 - 19:16
catalinmariescu, on Mar 15 2006, 19:48, said: Se dovedeste ca iar vorbesti ca sa nu taci....pe site la Dacia sunt trecute acele greutati daca ei le dau pe alea,pe alea le luam in calcul. Asa ca Loganul are cam aceeasi greutate cu solenta si nu e normal sa fie asa,si sa stii ca lumea are dreptate....masina inalta si usoara danseaza pe sosea la vant lateral. Cand iti vor da parintii masina sa o conduci,mergi cu ea la susa si vezi daca prinde 100,cand trece tirul pe langa tine ai sa simti despre ce e vorba. Daca nu ai mai fi atat de giga contra am putea discuta mult mai frumos despre subiect. sa zicem ca acolo am gresit luand de buna ceea ce spune un site in care aveam incredere. Cat despre masina si condus nu vad unde crezi tu ca ma ataci cu o asemenea afirmatie dar fie si totusi.. nu mi-ai spus de ce e rau pentru masina ca nu e cu muuuuuult mai grea decat solenza, si de ce ar fi mai bun un accent ce are cu peste 300 de kg decat loganu. |
#77
Posted 15 March 2006 - 19:52
romaximusro, on Mar 15 2006, 19:16, said: si totusi.. nu mi-ai spus de ce e rau pentru masina ca nu e cu muuuuuult mai grea decat solenza, si de ce ar fi mai bun un accent ce are cu peste 300 de kg decat loganu. Pentru ca la dimensiunile mai mari decat solenta clar ar fi trebuit sa cantareasca mai mult, cam la ce crezi tu ca au facut economie ca masinile sa aiba cam aceeasi greutate? Gandeste-te ca numai rotile si cauciucurile mai mari si mai grele ale loganului micsoreaza din diferenta de greutate.La cat de mare e masina,greutatea mai mica nu o ajuta la tinuta de drum,o ajuta sa fie mai ieftina. Toate celelalte masini au greutati corespunzatoare dimensiunilor masinii.Cam orice masina cu dimensiunile loganului are greutatea de peste o tona. |
#78
Posted 15 March 2006 - 19:58
da tot nu mi-ai aratat unde is chestiile alea grave ce se intampla ca masina nu e mai grea cu 300 de kg ca solenza..
|
#79
Posted 15 March 2006 - 20:00
Esti batut in.......cuie!
Trecem mai departe ,asteptam si alte pareri. |
#80
Posted 15 March 2006 - 20:01
Quote si totusi.. nu mi-ai spus de ce e rau pentru masina ca nu e cu muuuuuult mai grea decat solenza, si de ce ar fi mai bun un accent ce are cu peste 300 de kg decat loganu. Pai deja ti-am raspun eu cu vantul lateral. Dar uite inca una cu greutatea. Te duci la orice Logan la aripa si bagi degetu in ea, atentie mare ca degetul intra si tabla se indoaie ff usor, asa ca alege alt Logan nu pe cel al parintilor. Apoi te duci la un Cielo si bagi un deget tot in aripa insa atentie mare ca degetul se poate rupe asa ca baga degetul altcuiva nu pe al tau. Problema cu tabla este nasoala pentru ca nu conteaza numai ce protectie ai in caz de accident deoarece se intampla destul de rar, dar masina sa nu sara pietre in ea aruncate de alte masini mai rar, plus ca trebuie sa te uiti sa nu o parchezi sub nuc daca nucile sunt verzi si bate vantu si etc... |
#82
Posted 15 March 2006 - 20:08
catalinmariescu, on Mar 15 2006, 18:48, said: Se dovedeste ca iar vorbesti ca sa nu taci....pe site la Dacia sunt trecute acele greutati daca ei le dau pe alea,pe alea le luam in calcul. Asa ca Loganul are cam aceeasi greutate cu solenta si nu e normal sa fie asa,si sa stii ca lumea are dreptate....masina inalta si usoara danseaza pe sosea la vant lateral. Cand iti vor da parintii masina sa o conduci,mergi cu ea la susa si vezi daca prinde 100,cand trece tirul pe langa tine ai sa simti despre ce e vorba. Daca nu ai mai fi atat de giga contra am putea discuta mult mai frumos despre subiect. parca spuneai ca nu vrei sa desfintezi loganul ... ...cred ca incepi sa pui cam multa patima oricum de la bun inceput discursul tau sforaitor despre ce iti propui tu pt acest topic nu prea avea legatura cu exagerarile facute in lista |
|
#83
Posted 15 March 2006 - 20:16
iar o discutie fara sens, si catalinmarinescu o tine tot pe a lui, dar fara nici un rost! poate astis de la Renault chiar asta au si vrut: sa faca o masina mai mare si cat de cat usoara. nu neaparat ca au facut economie la anumite chestii! poate au mers pe ideea ca o masina mai usoara are un consum de carburant mai scazut
|
#84
Posted 15 March 2006 - 20:31
Nu stiu de ce facuta asa de usoara masina asta,cand mult din masinile vestice sunt mult mai grele(cred ca la greutatea alora contribuie si materialele cu care este facuta insonorizarea,dar asta e alta poveste).Personal prefer sa conduc o masina mai grea,cu frane ca lumea,decat ceva gen Tico sau Matiz.Cu problema asta m-am confruntat prima data la motociclete,cand mi-am dat seama ca,cu cat ai motorul mai greu,cu atat ai stabilitate mai mare (da,descoperire mare ).
Sincer,chiar m-a surprins sa aflu ca Loganul asta e asa de usor. Edited by cristi1981tm, 15 March 2006 - 20:34. |
#85
Posted 15 March 2006 - 20:36
mamaaa, cata lume isi toceste nervii pe acest topic fara rost, iar acel catalinmarinescu:
catalinmariescu, on Mar 14 2006, 20:10, said: Precizez de la inceput ca intentia mea nu este sa desfiintez Loganul,cred ca este o masina buna si se va vinde bine in continuare dar as vrea ca toti cei care cunosc masina sa scrie lucrurile mai putin bune pe care le-au observat. ce vrajeala... exact asta faci, incerci sa desfiintezi o masina doar pt ca tie nu-ti place. jenant. Edited by yo_2fast4u, 15 March 2006 - 20:44. |
#86
Posted 15 March 2006 - 20:38
treaba lui ca o face, insa cand vine cu argumente jenante.. e mai naspa
|
#87
Posted 15 March 2006 - 21:36
Maximus - nu știu dacă ai condus sau dacă ai mers vreodată într-un Mercedes Cobra. Modelul ăla extrem de vechi.
E o mașină grea. Dar are nene o stabilitate pe șosea încât este extrem de confortabilă la drum. Eu am o boală să mă simt confortabil în mașină. Nu știu cum se comportă Loganul la drum lung, dar tare mă tem că volumul mare pe care îl are, alături de greutatea destul de mică - duc în final la un risc destul de mare în caz de vânt puternic sau dacă treci pe lângă un tir. Și ca un exemplu - un BMW seria 3 sedan are: Lungime 4520 mm Latime 2013 mm Inaltime 1421 mm Greutate 1505 kg Sigur sunt altele și mai grele Iar Loganul are: Lungime (mm) 4247 Lățime (mm) 1740 Înălțime (mm) 1525 Nu mai caut altele. Să nu fiu greșit înțeles, nu sunt nebun să compar Loganul cu un BMW, comparația era doar cu o mașină bine făcută |
|
#88
Posted 15 March 2006 - 21:44
da dar ce motor are bmw-ul si cate sisteme de securitate & shit?
si gandeste-te ca sunt 28 de cm diferenta intre cele 2 masini |
#89
Posted 15 March 2006 - 21:47
loganul este o masina urita, mai mult inalta decit lata (sau cel putin asa iti lasa impresia). interiorul e dintr-un plastic ordinar care suna a gol cind ciocanesti in el. totusi are citeva puncte strong:
- stai in el ca in sufragerie - in portbagaj intra un matiz, cu tot cu elefantul din el - e ieftin ca braga - jar maninca |
#90
Posted 15 March 2006 - 21:50
Iti spun eu cum se comporta la drum lung, ca doar am facut 40000 in 15 luni:
Te termina. Daca vrei sa ai genunchii relaxati atunci trebuie sa stai cu mainile foarte intinse, deci oboseala lor+nesiguranta. Daca vrei sa stai cu mainile cum trebuie pe volan, sa fii si relaxat si sai ai si un control absolut asupra volanului, va trebui sa stai cu picioarele stranse, durere mare. Fa un drum gen Bucuresti - Cluj dus intors in aceeasi zi si ai sa vezi ce spun. Inca un lucru foarte aiurea este legat de oglinzi. Se pot plia dar, atentie, Dacia nu recomanda acest lucru?!? Loganul are in schimb cel mai mare avantaj pentru romani si altii ca noi: PRETUL. E cea mai ieftina. Orice argument ar aduce cineva impotriva, vine unul si spune: PRETUL. Si are dreptate..... Di acest motiv la noi au luat amploare toate turcismele si chinezismele (proaste si ieftine) Edited by X-plane, 15 March 2006 - 21:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users