Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Unde s-a facut economia la Logan?
Last Updated: Apr 06 2006 16:38, Started by
Mr. Incredible
, Mar 14 2006 20:10
·
0
#1
Posted 14 March 2006 - 20:10
Pentru ca exista persoane care lauda in exces Loganul si desfiinteaza celelalte masini mai scumpe,cred ca un astfel de topic era necesar,putem prezenta si discuta despre motivele pentru care are un pret de vanzare mai mic.
Precizez de la inceput ca intentia mea nu este sa desfiintez Loganul,cred ca este o masina buna si se va vinde bine in continuare dar as vrea ca toti cei care cunosc masina sa scrie lucrurile mai putin bune pe care le-au observat. Am fost si eu tentat sa cumpar un Logan si in parte masina mi-a placut dar am avut rabdare sa mai treaca timpul si sa nu fiu carne de tun inainte de lansare si am facut bine pentru ca am putut vedea si afla mai multe despre el.Din cele aflate am preferat sa nu-mi asum riscul de a lua o masina cu fiabilitate mai mica(in primul rand din cauza celor care lucreaza la Dacia,se lucreaza manual,fabrica are un singur robot care monteaza luneta spate). Voi trece in continuare cateva din minusurile acestei masini si sunt convins ca reprezinta puncte importante si dovezi ale unei economii la sange facute de cei de la Dacia: 1 -mocheta foarte subtire are in portbagaj,dacia ofera contra cost la peste 1.000.000 lei o tavita rigida 2-n-au mai vopsit spatiul de la roata de rezerva 3-stergatoare de calitate proasta si nu acopera bine parbrizul,ramane o zona care acopera vizibilitatea 4-ce amortizoare din arcuri are la capacul portbagajului,cu riscul de a lovi luneta,in plus ocupa si loc din portbagaj incomodand incarcarea 5-nu are deschidere din interior nici a portbagajului si nici a usitei de la rezervor 6-butoanele pentru geamurile electrice sunt total aiurea aranjate,iar la varianta cu geamuri electrice spate sunt intre scaunele din fata,incomod de actionat 7-reglajul electric al oglinzilor se face de sub frana de mana blink.gif , 8-reglajele de calitate slaba pentru ventilatie se rotesc invers decat la toate masinile si daca esti in vit 1,3,5 nu mai ai acces la ele.... angry.gif 9- mocheta de pe jos arata foarte ieftin 10-bancheta spate nu e rabatabila si deci nici fractionabila 11-in timp torpedoul ramane deschis si lumina din el ramane aprinsa mereu 12-nu are filtru de praf/polen 13-forma masinii de dulap 14-schimbatorul si volanul vibreaza,chiar si la relanti 15-schimbatorul este prea inalt,arata ca un facalet si agata la schimbarea treptelor 16-zgomote si scartaieli in ea de tot felul 17-manerele usilor scobite in plastic wacko.gif 18-materiale foarte ieftine peste tot la interior 19-vopsea proasta,cand am intrebat la dealer a recunoscut ca mai ales clientii cu albastru marin si rosu vin la dealer cu plangerea ca se cojeste vopseaua 20-cauciucul de pe pedale cade foarte usor 21-sonorizarea destul de slaba,cam toti cumparatorii mai fac o achizitie:un mp3 si boxe mai bune 22-usile se slabesc in timp si capata joc 23-nu are protectie din plastic la baza stergatoarelor,zona arata dezgolita 24-chedere de calitate slaba 25-geamurile sunt drepte,nu curbate cum e la "masini",costau mai mult sa fie asa 26-tabla foarte subtire,la lansare un nene a indoit tabla cu degetul,vroia sa vada daca e groasa,nu e! 27-claxonul nu se actioneaza de pe volan ci din lateral ca la berlina 28-nu are protectii de noroi la roti,dar dacia ofera asa ceva la peste 1.000.000 lei. Nu sunt toate problemele pe care le-as putea enumera ci doar o parte din cele observate de mine. Este clar de unde au facut economia de pret fata de masini la care gasesti lucrurile facute cu responsabilitate si respect fata de cumparator. cei care mai stiu si alte astfel de docezi sunt invitati sa mai completeze lista,sigur mai sunt si altele |
#4
Posted 14 March 2006 - 21:07
#5
Posted 14 March 2006 - 21:15
La majoritatea ai dreptate, cu exceptia geamurilor, a spatiului de la roata de rezerva (care la mine cel putin e vopsit),la p.11 (usa de la torpedo) care e mai degraba un bug si la 23 pe care nu-l inteleg.
27 e destul de discutat cum e mai bine (daca ar fi fost pe volan, as fi zis ca e ca la moskvich) La 28 poate ai dreptate, dar am vazut o groaza de masini care nu au aparatori. La ce nu te contrazic... e cam deplasat sa sustii ca Logan e mai buna decat altele mai rasarite, daca te multumesti cu lipsurile e OK |
#6
Posted 14 March 2006 - 21:35
in lista de economii ai uitat un detaliu f important : masina este fabricata in Romania , o tara unde forta de munca e de cel putin 10 ori mai ieftina decat in acele locuri unde se fabrica " masinile " de care vb
greu de crezut ca la o uzina din germania de exemplu , se poate fabrica o masina in mai putin 8500 E (poate doar din clasa mini ...si acea foarte slab echipata ) |
#7
Posted 14 March 2006 - 21:42
se pare ca nu vrei sa desfiintezi loganul, doar vrei sa explodezi fabrica de la pitesti si toti posesorii de Logan sa-l duca la fiare vechi. ai dreptate cu unele puncte la care chiar au facut economie mare. sunt posesor de logan si nu pot sta indiferet la acuzatiile si afirmatiile pe care tu le faci.
in concluzie la punctele: 2. la mine este vopsit 6. ba nu, eu am geamuri si electrice si pe spate iar ca sofer le inchid si deschid usor, doar intind mana in spate. pt pasagerii de pe banchet este un pic incomod. 7. si care e problema? nu poti sa tragi frana de mana? sau tu le reglezi in mers? 11. poate unele modele, al meu e ok 13. ba chiar imi place cum arata, iar forma de dulap..., te rog frumos 14. ma scuzi dar la diesel poate ca la benzina totul e ok 15. poate un pic inalt dar nu agata 16. nu zdrangane nimic nici la al meu la ~7000km nici al unui prieten ~60000km 19. eu am gri si vopseaua este si acum ca in prima zi 20. nu mi-a cazut niciodata 21. ma lasi... eu am cd-playerul standard si se aude bine dar la max, ca si la alte masini intervin distorsiunile 22. devii penibil, pe asta de unde ai mai scoso? 23. ce protectii vrei domne? 24. ti-a plouat in masina si eu nu stiam? uite ca mie nu mi-a plouat si am fost la o spalatorie si l-am pus pe baiatul de acolo sa mentina dracia aia cu care spala pe chedere sa vad daca intra apa in masina si nu intra 25. nu vad cu ce te deranjeaza 26. si care-i problema? a pastrat un pic din vechia dacie cu celelalte afirmatii ale tale sunt de acord sa inteleg ca tu ai accent? dupa mine masina aia nu e cu nimic peste logan, poate doar ca nu-i fabricata in rom |
#8
Posted 14 March 2006 - 21:49
catalinmariescu: ejti penibil, cel putin pana cum Renault nici macar nu a incercat sa "desfiinteze celelalte masini mai scumpe" , a oferit o alternativa mai ieftina iar dotarile sunt ca atare. Logan este un pas inainte pentru Dacia, si oricum, este cel mai bun model de pana acum. Dupa mine, pretul reflecta in clar realitatea si lasa o portita deschisa clasei medii.
Exagerezi si/sau batii campii in ceea ce ai insirat tu acolo. Cel putin jumatate din motive nu au nici o legatura cu pretul masinii, se leaga de functionalitate si design. |
#9
Posted 14 March 2006 - 21:51
axel_1, on Mar 14 2006, 21:35, said: greu de crezut ca la o uzina din germania de exemplu , se poate fabrica o masina in mai putin 8500 E (poate doar din clasa mini ...si acea foarte slab echipata ) Ba sunt sigur că s-ar putea face! Din câte știu chiar VW are un proiect cu o mașină ieftină dar nu știu exact dacă era doar un zvon sau chiar vor să facă ceva. Numai că acolo lucrează nemți cu simț de răspundere. Nu români puturoși. De aici și diferențele de calitate. Iar la Logan chiar nu se poate să ai pretenții de muncitori sârguincioși. |
#10
Posted 14 March 2006 - 21:53
2fast:
6. chiar aia era ideea: ca sofer, destul de slabe sanse sa ai nevoie de comenzile de la geamurile din spate prea des ... insa e mult mai probabil ca asta sa apara la pasagerii din spate ... logic, oarecum ... 7. da, poti sa le reglezi din mers ... la drum iti mai schimbi pozitia in scaun, iar dupa 2-300 km se mai taseaza saraca coloana aia ... ce faci, opresti, tragi frana?! Plus ca pozitia definitiva ti-o gasesti dupa primele sute de metri ... 11. la torpedou a spus: in timp! Cat despre tabla, s-a renuntat la ideea de tanc ... insa la prea multa economie incepe sa semene a Matiz ... ca sa nu zic Cielo |
|
#11
Posted 14 March 2006 - 21:58
mi se pare ca acest topic nu prea isi are rost. poate un moderator isi va da seama si-l va inchide.
stiti care-i menirea loganului pe aceata lume? alternativa de masina noua cu garantie si 3 stele la Ncap la un sh. cu 8000 iei un golf sau Opel astra chiar bun poate am fost un pic cam dur, ma scuzati, dar sunt nervos |
#12
Posted 14 March 2006 - 21:59
olteanul, on Mar 14 2006, 21:51, said: Ba sunt sigur că s-ar putea face! Din câte știu chiar VW are un proiect cu o mașină ieftină dar nu știu exact dacă era doar un zvon sau chiar vor să facă ceva. Numai că acolo lucrează nemți cu simț de răspundere. Nu români puturoși. De aici și diferențele de calitate. Iar la Logan chiar nu se poate să ai pretenții de muncitori sârguincioși. fssss ... oare etnia are o legatura asa de mare cu calitatea unei masini ....hai sa fim seriosi daca loganul este mai slab calitativ decat un golf asta e pentru ca s-au facut economii si chiar s-au facut nu neg asta , insa mai adaug ca o parte foarte importanta din acele economii o reprezinta si faptul ca s-a folosit o mana de lucru ieftina si tocmai de asta sunt cat se poate de sigur ca daca nemtii ( resp vw) vor scoate vreo masina comparabila ca pret cu loganul si vor alege sa o asambleze la ei " cu simtul raspunderi " masina acea va fi chiar mai slaba calitativ decat Golanul nostru deoarece acesti bani care la Logan sunt economisiti din forta de munca vor trebui economisiti de altundeva normal ca problema se schimba daca aleg sa o asambleze in europa de est Edited by axel_1, 14 March 2006 - 22:01. |
#13
Posted 14 March 2006 - 22:01
parerea mea din postul asta despre ce s-a scris mai sus o gasiti si in postul asta sau mai jos
romaximusro, on Mar 13 2006, 21:28, said: multe din lucrurile care le-ai spus tu acolo mie nu mi s-au intamplat sau au fost remediate sau pe mine nu ma deranjeaza. -n-au mai vopsit spatiul de la roata de rezerva nu ma deranjeaza , oricum in portbagaj am pus o patura subtire ca sa nu il murdaresc ce stergatoare proaste are, ale mele isi fac treaba bine, nu ma pot plange pana acum -ce amortizoare are la capacul portbagajului,cu riscul de a lovi luneta, poate fi considerat un minus, insa intotdeauna am grija cand deschid portbagajul pur si simplu din reflex. Poate in viitor vor face ceva mai bine lucrul asta -butoanele pentru geamurile electrice sunt total aiurea aranjate, as fi preferat si eu sa fie pe portiera si sa fie iluminate (o obsesie personala) , insa nici pe bord nu sunt chiar asa de innacesibile. Si cel putin eu pana acum , nu am avut nevoie sa deschid geamurile in mers sa zic ca m-ar fi incomodat la condus. reglajele pentru ventilatie sunt invers decat la toate masinile si daca esti in vit 1,3,5 nu mai ai acces la ele.... sunt o multime de alte masini la care daca pui schimbatorul intr-o anumita treapta nu mai ai acces la unele comenzi. -reglajul electric al oglinzilor se face de sub frana de mana nu am asa ceva pe masina mea, insa oglinzile alea nu le reglezi in fiecare zi. - mocheta de pe jos e ieftina si la aspect, mie nu mi s-au parut asa de rele la aspect, oricum am luat covorase deja -bancheta spate nu e rabatabila si deci nici fractionabila, nu am avut de carat pana acum obiecte lungi, asa ca pe mine nu ma deranjeaza. E chiar o sursa in minus de greierasi -in timp torpedoul ramane deschis si lumina din el ramane aprinsa mereu, nu am observat la a mea sa am torpedo iluminat. -nu are filtru de praf, la ce e bun asa ceva? Pana acum masina nu e prafuita in interior e drept insa ca a fost iarna , insa iarasi e un lucru care nu cred ca ma deranjeaza ca nu il am -schimbatorul si volanul vibreaza, depinde si cum schimbi , ce mama masii, mie cel putin schimbatorul nu mi-a carait pana acum -vopseaua se ia foarte usor, nu stiu cum de se ia foarte usor, mie nu mi s-a intamplat si nu am mai auzit asemenea cazuri la masinile luate in ultimul timp -schimbatorul este prea inalt,arata ca un ciomag si agata la schimbarea treptelor, mie imi vine perfect in palma, chestie de obisnuinta, de exemplu mie nu-mi place de nici o culoare cel de pe noul yaris. -zgomote si scartaieli in ea de tot felul, nu am observat pana acum nici unu, e drept insa ca nici nu am stat atent sa ii caut -manerele usilor scobite in plastic din punct de vedere estetic nu e cea mai fericita solutie, insa pentru pasager e suficient. La sofer e o mica problema, ca nu prea ai unde sa iti pui mana.. dar asta e -materiale foarte ieftine peste tot nu sunt chiar asa de ieftine, mie de exemplu materialele de pe bord-ul loganului mi se par mai bune ca cele de pe noul yaris sau aygo -vopsea proasta,cand am intrebat la dealer a recunoscut ca mai ales clientii cu albastru marin si rosu vin la dealer cu plangerea ca se cojeste vopseaua, am rosu passion ar trebui sa-mi fac probleme? -cauciucul de pe pedale cade foarte usor, aici ai dreptate, insa cu putin lipici am rezolvat definitiv problema -sonorizarea destul de slaba,cam toti cumparatorii mai fac o achizitie:un mp3 si boxe mai bune, mie mi se pare decenta, mai ales ca am casetofon , deci ascult mai mult radio-ul. Si nu sunt genul care sa dau muzica la maxim in masina. usile se slabesc in timp si capata joc, vom vedea, nu am inca aceasta problema. -nu are protectie din plastic la baza stergatoarelor, la ce e buna protectia aia? astept sa vad si apoi ma pronunt -chedere de calitate slaba, nu cred ca e asa, iarasi la a mea nu am probleme cu chederele -geamurile sunt drepte,nu curbate cum e la "masini" adica? ce plus imi aduce chestia asta? -tabla foarte subtire,la lansare un nene a indoit tabla cu degetul,vroia sa vada daca e groasa,nu e! da tabla e mai maleabila insa iarasi nu e un lucru care sa ma ingrijoreze. Mai mult conteaza sa aiba masina o structura de rezistenta buna Despre restu mai tarziu, insa la faza cu meganu nu eu am adus-o ca argument:) olteanul, on Mar 14 2006, 22:51, said: Ba sunt sigur că s-ar putea face! Din câte știu chiar VW are un proiect cu o mașină ieftină dar nu știu exact dacă era doar un zvon sau chiar vor să facă ceva. Numai că acolo lucrează nemți cu simț de răspundere. Nu români puturoși. De aici și diferențele de calitate. Iar la Logan chiar nu se poate să ai pretenții de muncitori sârguincioși. si inca ceva olteanule vw nu a reusit nici macar in brazilia sa scoata o masina comparabila cu loganul ca pret, dotari si spatiu interior+portbagaj. Ce te face sa crezi ca in germania ar putea sa obtina acest lucru? |
#14
Posted 14 March 2006 - 22:24
Ce mai am eu de zis este ca chederele se bat cu ciocanu, sudurile se retuseaza cu flexul, motorul este pus pe masina cu macaraua, doi tin de motor altul dirijeaza cu o telecomanda macaraua.
Acestea le-am vazut in mai multe reportaje din fabrica. Daca Loganul nu este cea mai proasta masina atunci sigur este produs in cea mai invechita si primitiva fabrica unde fiecare muncitor face cateva zeci de masini intr-un an si asta in 2006. Sunt de acord ca este cea mai buna dacie de pana acum si ca isi merita bani, dar atat. Singurele lui avantaje fata de alte masini in aceeasi clasa sunt: porbagajul, chestia aia mare cu capac din spate si porbagajul, atat. |
#15
Posted 14 March 2006 - 22:27
mai adauga motoarele care sunt ieftine si bune, dotarile propuse la preturi decente, consumul (care este in limite decente) , faptul ca in banii astia ai totusi o masina noua cu garantie etc
|
|
#16
Posted 14 March 2006 - 22:35
3-stergatoare de calitate proasta si nu acopera bine parbrizul,ramane o zona care acopera vizibilitatea
Idem symbol, il am din 2003 si ar trebui schimbate... 4-ce amortizoare din arcuri are la capacul portbagajului,cu riscul de a lovi luneta,in plus ocupa si loc din portbagaj incomodand incarcarea Si la altele intra in portbagaj balamalele... daca vrei sa nu ai balamale in portbagaj, cumperi audi, Mercedes... 5-nu are deschidere din interior nici a portbagajului si nici a usitei de la rezervor Asta e frustranta... am avut rupt firul de la inchiderea centralizata la symbol si ma enervam ca trebuia sa descui cu cheia portbagajul... Dar si modeo 1 are aceeasi chestie chestie ca si loganu... se deschide de afara cu cheia... atit ca poti sa il deschizi (si) din interior 10-bancheta spate nu e rabatabila si deci nici fractionabila la symbol e rabatabila dar nu poti baga nimic pe deschiderea aia... 12-nu are filtru de praf/polen Revizie mai ieftina, un filtru mai putin de schimbat la revizii... 13-forma masinii de dulap E mai frumos Ford Ka? 17-manerele usilor scobite in plastic wacko.gif asta a fost primul lucru criticat de ziaristi Ai uitat bordul dintr-o singura bucata... parca asa au zis la lansare... 25-geamurile sunt drepte,nu curbate cum e la "masini",costau mai mult sa fie asa sint PUTIN curbate... la fel de curbate sint si la Fiat Stilo 27-claxonul nu se actioneaza de pe volan ci din lateral ca la berlina asta chiar m-ar seca... 28-nu are protectii de noroi la roti,dar Dacia ofera asa ceva la peste 1.000.000 lei. Nici o masina nu are asa ceva.. si in fond este problema celor din spate... As completa ca cauciucurile standard, montana, sint cu aderenta proasta, mai ales la umed... PS Renault a declarat inca de la inceput ca nu au venit in RO ca sa instaleze roboti in fabrica... se bazeaza pe forta de munca ieftina... |
#17
Posted 14 March 2006 - 23:01
Eu am impresia ca s-a dorit sa arate ieftin !
Adica NU inteleg care ar fi fost diferentele de cost pentru amplasarea ergonomica a comenzilor geamurilor electrice si schimbarea suportului pentru inchidere usi. Lasand acelasi material poti face acel maner (de fapt o gaura) sa fie folosibil fara sa fie nevoie de mana opusa ca sa tragi usa... Nu trebuie sa fii un geniu ca sa vezi lipsurile si porcariile facute la aceasta masina petnru a fi ieftina si a arata ieftin. Ideea este ca cu max 500 euro ridicau la un standard MULT prea mare aceasta masina ! Aveau probleme cu pozitionarea fata de Clio... O sa si-o ia in bot din cauza coreenilor de la Kia si Hyundai, dar au invatat sa cosmetizeze cu costuri minime un interior, iar cu noul Accent fabricat in UE.. adio taxe si bye Logan. |
#18
Posted 14 March 2006 - 23:11
courage e discutabil faptul ca loganul va intampina cine stie ce concurenta in europa centrala si de est din partea hyundai-ului. Eu is convins ca cei de la Dacia trag acuma cat pot de profitabilitatea loganului (marind printre altele pretul) urmand ca odata cu aparitia unui concurent REAL sa apara un facelif care sa imbunatateasca masina interior si/sau scaderi de pret. Iar dacia va veni cu o gama de caroserii mult mai dezvoltata decat concurentea zic eu. Am pus o stire la autonews in care si Toyota se arata dornica sa construiasca un nou concurent (de data asta real) pentru Logan , insa alaturi de o noua marca. Sa vedem ce va fi is convins ca ghosn nu va sta cu mainile in san si va face din dacia un mic gigant al europei centrale si de est.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users