Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Unde s-a facut economia la Logan?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
537 replies to this topic

#37
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005

View PostCourage, on Mar 15 2006, 11:42, said:

Stiti vorba care umbla despre Olcit (masina olteneasca) ?
Se aplica cel mai bine la Logan:

- sa fie cat de lunga, asa de lata, ca sa stam toti in fata
- sa aiba portbagaj mare ca iau si soacra
- sa aiba esapament pe o parte ca s anu afum cateaua
- sa aiba stergatoare si pe interior ca eu fiind obisnuit cu caii, cand franez fac: hoooo ! Brrrr ... !!! si stropesc parbrizul
:lol:  :lol:  :lol:  :w00t:
pe mine ma dispera comenzile, ai dracu romani, tragi pe dreapta ca sa umblii la comenzi.
da volanu, volanu e de belea. poti sa-l folosesti pe post de umeras.

#38
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ce e cu volanu mai jarrive? Mie chiar imi place, nu mi se pare nici ca l-au urcat la cer, nici ca e incomod, ce are de il poti folosi ca umeras? :huh:

#39
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003
Din cele enumerate in primul post sant de acord cu urmatoarele:
-vopseaua cam slaba
-tabla cam subtire
-butoanele de la geamuri pe bord (si la Cielo e asa)
-nu are deschidere automata la portbagaj
-cred ca trebuie cauciucuri bune ca sa nu ai probleme cu derapajele (sau ABS)

In rest nu troncane, chederele sunt bune, stergatoarele merg super, e spatioasa, bordul are materiale de calitate (cred ca forma aeratoarelor e naspa), schimbatorul de viteze e foarte bun, merge uns (la Cielo era mai naspa), sistemul de inchidere e super (la Cielo iarna se blocheaza).

PS: Am avut Cielo inainte.

#40
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Ma bucur ca am deschis aceasta discutie si vom continua cu ea pentru a mai pune la zid niste mituri.
Intentia mea nu a fost sa-mi laud masina,majoritatea au observat ca nu am facut un versus aici si ca nu am pomenit nimic de ea,daca vroiam sa fiu ascuns o scoteam din semnatura,nu despre Accentul meu vorbim aici.
Nu am intentionat sa jignesc posesorii de Logan,chiar am precizat ca am vrut sa-mi cumpar aceasta masina.
Ideea era sa discutam mai in amanunt despre economiile care s-au facut la Logan pentru a se ajunge la un pret de vanzare mai mic,fara sa improscam noroi,masina e buna si se va vinde foarte bine.am intentionat sa deschidem ochii la ceea ce inseamna economie facuta la Dacia care a dus implicit si la un pret mai mic al masinii.
Cum bine au observat unii dintre voi nu am facut o lista a defectelor de functionare ale masinii ci a economiileor facute in procesul de fabricatie.
Adaug in lista alte minusuri evidente cu precizarea ca lista este deschisa pentru completare celor care au ceva de spus:
28-materialul scaunelor mai ieftin,o tapiterie mai buna ar fi costat mai mult
29-cauciucuri proaste(mai ales Montanele)
30-o antifonare slaba
31-o rigiditate mai scazuta a caroseriei
32-mana de lucru romaneasca,mai ieftina si care influenteaza in mod direct si pretul dar si fiabilitatea masinii
33-toba masinii rugineste destul de usor si nu este nici prea bine fixata
34-oglinzile laterale sunt fixate direct in tabla,in plus nu se rabateaza manual prea usor

In ceea ce priveste comenzile geamurilor electrice e clar ca i-ar fi costat destul ca sa le faca asa cum ar trebui,adica sa fie comenzile la cele 2/4 geamuri pe panoul portierei sofer si pe cele ale pasagerilor.
Protectii de noroi la roti exista la destule masini.
Faptul ca bancheta spate nu este deloc rabatabila cu atat mai putin fractionabila este un mare dezavantaj,nu te lasa sa incarci obiecte mai lungi chiar daca ai portbagajul mare.

#41
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

28-materialul scaunelor mai ieftin,o tapiterie mai buna ar fi costat mai mult

hai mai daca si tapiteria ti se pare ieftina.. mie cel putin la preference-ul meu imi place tapiteria,e destul de fina.

Quote

29-cauciucuri proaste(mai ales Montanele)

asta probabil cand erau montane pe ele , kormoranele pe care le am eu pe preference sunt decente, dar sunt all season.Era ce e drept odata sa ramanem cu masina din cauza cauciucurilor insa nici un Passat sau un BMW ce erau putin mai incolo nu se descurcau mai bine (a fost insa si tampenia soferului :D ) e clar ca iarna e nevoie de cauciucuri de iarna

Quote

30-o antifonare slaba

nu stiu ce sa zic , mie imi place cum se aude motorul :D e drept insa ca la capitolul asta nu sunt asa de pretentios

Quote

31-o rigiditate mai scazuta a caroseriei

asta cum ai masurat-o , ca sa afirmi asa ceva? :huh: si in comparatie cu ce?

Quote

32-mana de lucru romaneasca,mai ieftina si care influenteaza in mod direct si pretul dar si fiabilitatea masinii

si ce e ca e ieftina? in sfarsit is multe de discutat despre asta, ma abtin deocamdata

Quote

33-toba masinii rugineste destul de usor si nu este nici prea bine fixata

mie pana acum nu mi-a prea ruginit si nici nu mi s-a parut ca nu e bine fixata. Ce e deranjat intradevar e ca iese teava de esapament ca un par de sub masina, nu e cine stie ce chestie estetica

Edited by romaximusro, 15 March 2006 - 15:14.


#42
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 11:53, said:

ce e cu volanu mai jarrive? Mie chiar imi place, nu mi se pare nici ca l-au urcat la cer, nici ca e incomod, ce are de il poti folosi ca umeras? :huh:
eu las scaunul jos si paote d'asta mi se pare aiurea. plus ca e asezat ca dracu de sus, nu poti tine cotul stang pe usa ca sa-l relaxezi. preferam sa puna si ei dracu o a doua pozitie pentru volan, ceva mai jos, gen Cielo. d'aia zic ca-i umeras, pui pardesiul pe volan si nu ajunge jos pe covoras.

n-are cotiera si nici nu poti sa pui una. ca dracu.
ah, mi-am adus aminte. ce-o fi fost prin capul lor de berbeci atunci cand s-au gandit la portbagaj. daca coboara cineva din masina si vrea sa ia ceva din porbagaj, opresc motorul, ma dau jos, deschid portbagajul, ia traista, trantesc tabla, pornesc motorul si sunt iar pe sistem. ma scoate din minti, masina e gandita de maghiari, vor autonomia portbagajului, altfel nu-mi explic.

#43
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003

View Postcatalinmariescu, on Mar 15 2006, 15:05, said:

Ma bucur ca am deschis aceasta discutie si vom continua cu ea pentru a mai pune la zid niste mituri.
Intentia mea nu a fost sa-mi laud masina,majoritatea au observat ca nu am facut un versus aici si ca nu am pomenit nimic de ea,daca vroiam sa fiu ascuns o scoteam din semnatura,nu despre Accentul meu vorbim aici.
Nu am intentionat sa jignesc posesorii de Logan,chiar am precizat ca am vrut sa-mi cumpar aceasta masina.
Ideea era sa discutam mai in amanunt despre economiile care s-au facut la Logan pentru a se ajunge la un pret de vanzare mai mic,fara sa improscam noroi,masina e buna si se va vinde foarte bine.am intentionat sa deschidem ochii la ceea ce inseamna economie facuta la Dacia care a dus implicit si la un pret mai mic al masinii.
Cum bine au observat unii dintre voi nu am facut o lista a defectelor de functionare ale masinii ci a economiileor facute in procesul de fabricatie.
Adaug in lista alte minusuri evidente cu precizarea ca lista este deschisa pentru completare celor care au ceva de spus:
28-materialul scaunelor mai ieftin,o tapiterie mai buna ar fi costat mai mult
29-cauciucuri proaste(mai ales Montanele)
30-o antifonare slaba
31-o rigiditate mai scazuta a caroseriei
32-mana de lucru romaneasca,mai ieftina si care influenteaza in mod direct si pretul dar si fiabilitatea masinii
33-toba masinii rugineste destul de usor si nu este nici prea bine fixata
34-oglinzile laterale sunt fixate direct in tabla,in plus nu se rabateaza manual prea usor

In ceea ce priveste comenzile geamurilor electrice e clar ca i-ar fi costat destul ca sa le faca asa cum ar trebui,adica sa fie comenzile la cele 2/4 geamuri pe panoul portierei sofer si pe cele ale pasagerilor.
Protectii de noroi la roti exista la destule masini.
Faptul ca bancheta spate nu este deloc rabatabila cu atat mai putin fractionabila este un mare dezavantaj,nu te lasa sa incarci obiecte mai lungi chiar daca ai portbagajul mare.
28- sa vezi ce jaf e la Skoda Octavia II si e peste 15 mii masina
29- asta e
30- toate Renault (si nu numai) stau asa la capitolul asta
31- as zice ca din contra
32- sa vezi Renault facut in Turcia ...
33- idem la o multime de masini, la Cielo dupa 6 luni trebuia sa trec pe la sudura
34- ba se rabateaza mai usor ca la Cielo de exemplu

#44
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postjarrive, on Mar 15 2006, 16:22, said:

eu las scaunul jos si paote d'asta mi se pare aiurea. plus ca e asezat ca dracu de sus, nu poti tine cotul stang pe usa ca sa-l relaxezi. preferam sa puna si ei dracu o a doua pozitie pentru volan, ceva mai jos, gen Cielo. d'aia zic ca-i umeras, pui pardesiul pe volan si nu ajunge jos pe covoras.

n-are cotiera si nici nu poti sa pui una. ca dracu.
ah, mi-am adus aminte. ce-o fi fost prin capul lor de berbeci atunci cand s-au gandit la portbagaj. daca coboara cineva din masina si vrea sa ia ceva din porbagaj, opresc motorul, ma dau jos, deschid portbagajul, ia traista, trantesc tabla, pornesc motorul si sunt iar pe sistem. ma scoate din minti, masina e gandita de maghiari, vor autonomia portbagajului, altfel nu-mi explic.

pai problema nu e de la volan jarrive ci de la portiera de fapt de la faptul ca fata interioara nu are "cotiera" suficient de lunga.Cat despre portbagaj.. ai dreptate e unul din lucrurile care ma seaca si pe mine, mai ales cand mai circul cu un cielo si soferul deschide portbagajul din interior. :) oricum este si la asta rezolvare circuli cu cheia de rezerva la tine  :lol:

Edited by romaximusro, 15 March 2006 - 15:29.


#45
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
eu zic ca nu are rost sa ascundem adevarul, asta nu inseamna sa aruncam cu noroi in masina noastra autohtona, ce naiba, un pic de mandrie

din punctul meu dce vedere mai e nevoie de 50 de ani ca Dacia sa ajunga la nivelul masinilor occidentale, clar ca nu e finisata nu are aspect placut etc.

ce ma deranjeaza e ca, mai ales cu viitorul model, tinde sa ajunga la preturile unei masini din occident.

totusi, pentru scopul practic al unui autovehicul, Dacia Logan e o masina suficient de buna pentru persoanele cu un venit mediu.

#46
Phileas

Phileas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 29.07.2003

Quote

n-are cotiera si nici nu poti sa pui una

ba poti sa iti pui, vezi pe daciaclub mai multe.

#47
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 15:28, said:

pai problema nu e de la volan jarrive ci de la portiera de fapt de la faptul ca fata interioara nu are "cotiera" suficient de lunga.Cat despre portbagaj.. ai dreptate e unul din lucrurile care ma seaca si pe mine, mai ales cand mai circul cu un cielo si soferul deschide portbagajul din interior. :) oricum este si la asta rezolvare circuli cu cheia de rezerva la tine  :lol:
lasa usa, e volanu sub un unghi de 45 fata de orizontala. nu-mi place.
la portbagaj? motoras cu alarma cu pager si buton la interior pentru deschidere, 6 milioane

View PostPhileas, on Mar 15 2006, 15:54, said:

ba poti sa iti pui, vezi pe daciaclub mai multe.
da, dar trebuie sa faci compromisuri.

#48
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Jarrive - dezvata-te sa tii cotul stang pe geam! ;)

AcerMate:

28: hai sa nu exageram! Nu iubesc grupul VAG, dar afirmatiile de genul asta sunt deja tendentioase!

30: da exemple de reno prost anitfonate ... ca eu iti spun cel putin 2 care stau foarte bine la capitolul asta: Megane 2 si Laguna 2. ... Si as putea spune si Clio

#49
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Dupa 1 an si 3 luni si 40 000 km rulati

- Vopsea foarte proasta, cum nu am vazut la o alta masina
- Pozitia la volan (pe distanta mare) inumana
- Fetele la usi (manere) primitive
- Motoare ( 1.4 - pe care-l am si 1.6) foarte puturoase. De 1.5 DCI nu vorbesc pentru ca nu am condus. Vezi la Accent ce inseamna 1.4  ;)
- Cutie de viteze prost etajata
- Esapament care rugineste relativ repede
- Usi care scartaie ( s-a rezolvat in service cu lovituri de ciocan)
- Pierde aderenta destul de repede
- Timonerie cutie de viteze care capata joc mare si care nu mai functioneaza corect dupa putin timp (30 35 k km)
- Chedare care lasa curentul de aer sa intre
- Tabla care se indoaie de la pietricelele care mai sar de la masina din fata.
- Bordul de proasta calitate (nu ma leg de aspect)

Multe alte lucruri deranjante mai mult sau mai putin

Concluzia: Nu mai cumpar Dacia niciodata. Si nici Renault.

#50
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
ce scriu io, ce intelegi tu, ziceam de usa, de maneru de la usa.  :w00t:

#51
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
x-plane: ce masini ai condus tu pana acum daca ti se pare 1.4-ul puturos, iar accentul super racheta? Tu a cui clona esti de fapt daca ai pomenit de accent asa.. intamplator? si oricum tine seama ca 1.4-ul de pe Logan are 75 cp fata de 112 de pe accent.

Eu raman la ideea ca totusi esti ceva clona :) prea ai dat accentu exemplu pozitiv dintr-o data..

#52
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
si daca e clona ce? bine ca da un exemplu pozitiv, si are iq-u peste temperatura din incapere. :w00t:

#53
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Nici nu am urcat in Accent, dar s-a pomenit aici de el si am vrut doar sa arat ce inseamna un motor de 1.4 cat de cat modern.

Vreau sa spun ca mai am o masina, nu conteaza ce masina, cu motor de 1.7 dti, 75 cp de care nu te poti tine nici cu Logan de 1.6 dar cu cel de 1.4 nu mai vorbesc.
Asta pe incercate. :naughty:

Edited by X-plane, 15 March 2006 - 16:23.


#54
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu m-ar deranja atat de tare insa cand vine cu afirmatii de genul asta

Quote

Usi care scartaie ( s-a rezolvat in service cu lovituri de ciocan)

si cand trage concluzia ca el nu mai cumpara Dacia ca vezi doamne e mai puturos ca accentu.. nu pot sa nu trag concluzii ca un anumit domn a ramas fara argumente pe alt topic si ca acu vrea sa dea impresia ca loganul e naspa.  :nonobad: ziceam eu pe undeva ca domnu respectiv s-ar putea sa  lucreze la un  dealer Hyundai, cine stie .. poate adevarat  :rolleyes:

Edited by romaximusro, 15 March 2006 - 16:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate