Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 Finala Eurovision 2024

De ce nu mai sunt proteste?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?
 

Unde s-a facut economia la Logan?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
537 replies to this topic

#55
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Ai inteles tu gresit, nu mai cumpar Dacia vreodata pentru ca e o masina mult prea scumpa pt. ce ofera. E adevarat ca e cea mai ieftina de pe piata.
Raportul calitate/pret e jos, jos rau.

Inteleg ca esti incepator, mai vorbim dupa ce faci cu Loganul vreo 40-50 000 km. Si eu am fost incantat la inceput. Doar atunci.

Edited by X-plane, 15 March 2006 - 16:28.


#56
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
maximiliane, acu pe bune, hyundaiu ala chiar e mai sprinten decat Dacia. nu mai vorbim de tinuta de drum, habitaclu etc etc

#57
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
dar spune-mi :) un accent ofera un raport mai bun pret/ceea ce primesti de banii aia? :D

#58
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Din cate am vazut  dotari, aspect, garantie, fiabilitate la Hyundai in general (pt ca la Noul Accent inca nu poate fi vorba de asa ceva, deocamdata), calitatea asamblarii, calitatea materialelor, cred ca are un raport calitate pret mult mai bun.

Edited by X-plane, 15 March 2006 - 16:31.


#59
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
raportul e mai bun. clar mai bun. pretul, well, e alta poveste

#60
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
m-am convins. catalinmariescu sau alt sustinator al hyundai-ului lasati dracului clonele si discutati barbateste de la om la om. Oricum tocmai ai spus o enormitate dragul meu x-plane :) pune mana si te informeaza sau macar recunoaste in sfarsit adevarul :D

#61
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Vreau sa-ti spun ca am avut mai multe masini, Loganul fiind, in schimb prima pe care o cumpar noua. Restul au avut intre 3 si 5 ani cand le-am cumparat. Le-am tinut in media cam 3 ani pe fiecare, deci au foist vandute cam la 6-8 ani vechime.
Nici una din acele masini (la 3-4 ani) nu era/este  de jalnica aspect/functionare precum acest Logan care are 15 luni.
Inca o data-ti spun, asteapta tu sa faci ceva km si mai vorbim.

Edited by X-plane, 15 March 2006 - 16:41.


#62
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
hai sa nu deviem discutia in Logan vs Accent, OK?

#63
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,641
  • Înscris: 07.10.2005

View PostX-plane, on Mar 15 2006, 16:10, said:

Dupa 1 an si 3 luni si 40 000 km rulati

- Vopsea foarte proasta, cum nu am vazut la o alta masina
- Pozitia la volan (pe distanta mare) inumana
- Fetele la usi (manere) primitive
- Motoare ( 1.4 - pe care-l am si 1.6) foarte puturoase. De 1.5 DCI nu vorbesc pentru ca nu am condus. Vezi la Accent ce inseamna 1.4  ;)
- Cutie de viteze prost etajata
- Esapament care rugineste relativ repede
- Usi care scartaie ( s-a rezolvat in service cu lovituri de ciocan)
- Pierde aderenta destul de repede
- Timonerie cutie de viteze care capata joc mare si care nu mai functioneaza corect dupa putin timp (30 35 k km)
- Chedare care lasa curentul de aer sa intre
- Tabla care se indoaie de la pietricelele care mai sar de la masina din fata.
- Bordul de proasta calitate (nu ma leg de aspect)

Multe alte lucruri deranjante mai mult sau mai putin

Concluzia: Nu mai cumpar Dacia niciodata. Si nici Renault.

Interesant postul tau si interesanta si replica celor care sunt fanatici Logan,vad peste tot spioni si clone,dar demonstreaza pe deplin de ce am initiat acest topic,Loganul nu e regina soselelor,frumoasa frumoaselor,superioara din toate punctele de vedere altor masini mai scumpe.Este o masina cu un pret convenabil si un spatiu foarte bun.
E chiar asa de greu de crezut ca asta e parerea unui proprietar sincer al unui Logan?

Mai am pentru voi cateva puncte:

35-turometrul de la diesel este acelasi cu cel de la benzina,nasol pentru cei neinitiati
36-volanul nu este reglabil pe inaltime la nici o varianta de echipare
37-reglajul scaunului pe inaltime lasa de dorit,trebuie sa te tii de volan,sa te ridici de pe scaun si sa manevrezi maneta,foarte incomod
38-la dimensiunile pe care le are loganul este prea usoara,lucrul asta nu va da de gandit?

Nu am pretentia ca cele scrise de mine sunt litera legii de aceea am invitat cunoscatorii/proprietarii sa-si dea cu parerea.Dupa cum vedeti nu am luat in calcul problemele de functionare,nu am vrut asta.
Daca ar fi fost facuta cu simt de raspundere ar fi trebuit sa fie mai grea cu 100-200 kg.

Pentru maximus:tocmai pentru ca nu am dorit sa stricam cu discutii despre logan un topic despre accent am hotarat sa initiez aceasta discutie sincera si fara dusmanie.
Repet,nu lucrez la nici un dealer si nu stiu de ce nu reusesti sa intelegi ca sunt persoane care dau atentie la mai mult decat argumente de genul,are portbagajul mare,si interiorul mare,este si ieftina,este cea mai buna masina,nu merita sa luati altceva.
Una buna despre preturi:dacia a tot scumpit masina asta desi euro a tot scazut si ca sa ia si mai mult de la romani au pus un pret destul de mare la garantia extinsa de la 18 la 36 luni(200 euro) si un pret enorm de 255 euro la vopseaua metalizata(pret mare sau egal cu al unor masini mai titrate).
In timpul asta,din deprecierea euro, la alte marci masinile s-au ieftinit asa cum era si normal,tratamentul fiind mai corect.
Fata de pretul de lansare al masinii s-au adaugat sume de 6-8-900 euro,la vopsea de la 160 la 255 euro si se pregatesc sa o mai scumpeasca....

#64
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

38-la dimensiunile pe care le are loganul este prea usoara,lucrul asta nu va da de gandit?

si nu e asta un lucru bun? De cand o masina ca sa fie buna trebuie sa fie grea? Vrei sa ajunga la peste 1250 de kg ca accentu? Testele la impact au aratat ca masina se comporta decent (caci acolo ar fi fost relevanta cat de cat greutatea, bazandu-te ca are structura de rezistenta slaba, daca e asa de slaba) deci .. nu stiu ce fel de argument e ce ai zis tu.

Edited by romaximusro, 15 March 2006 - 17:23.


#65
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,641
  • Înscris: 07.10.2005
Nu e un lucru bun deloc ,are aceeasi greutate cu solenta si la dimensiunile pe care le are nu putea sa fie usoara cum e decat daca facea economie la tot felul de piese si materiale.
Ai laudat tot timpul loganul ca este mare ,trebuie sa intelegi ca trebuia sa fie mai grea.
Foarte adevarat insa ca daca ar fi fost mai grea nu ar mai fi costat atat si in plus consumul ar fi crescut.
Problema cu felul in care privesti lucrurile denota faptul ca nu te-ai interesat  deloc in momentul in care ai  tai au cumparat masina,tu doar ai stiut ca este cea mai mare si cea mai tare.

#66
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ca sa iti arat ca nu esti corect informat domnule catalinmariescu afla ca solenza avea 953 kg greutate iar un Logan de 1.4l are 1050 de kg.. oricum imi place cum vorbesti fara sa ai habar despre ce vorbesti. :death:

#67
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View Postromaximusro, on Mar 15 2006, 18:38, said:

ca sa iti arat ca nu esti corect informat domnule catalinmariescu afla ca solenza avea 953 kg greutate iar un Logan de 1.4l are 1050 de kg.. oricum imi place cum vorbesti fara sa ai habar despre ce vorbesti. :death:


In CI scrie: masa proprie 1020 kg.

Laureate 1.4


Pe site la Dacia: 1.4 = 975 kg
                        1.6 = 980 kg
                        1.5 = 1065 kg

Hai sa o asezam pe cantar.

E logic ca o masina mai grea e construita mai robust si e mai confortabila.

#68
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Ti-am mai spus si pe alt topic, si d-aia am vorbit in posturile care au fost sterse cum am vorbit...:

PS: Sorry, vad ca deja a postat X-plane inainte...

Attached Files


Edited by Zetics, 15 March 2006 - 17:57.


#69
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cititi aici, ca sa vedeti care e greutatea masinii. Nu stiu cat e trecuta in ci (ca nu is acasa sa vad) insa km77 e unul dintre cele mai profesioniste site-uri . In sfarsit


Chestia e in felul urmator : cu ce afecteaza in mod negativ loganul ca nu e asa de greu? De ce musai trebuie sa fie mai greu? Am explicat mai sus.. structura de rezistenta am aratat ca e performanta , a obtinut 3 stele la impact. Unde crezi tu ca ar mai conta faptul ca loganul e asa de usor ? imi puteti explica?

#70
Dan55

Dan55

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 22.12.2003

Quote

Unde crezi tu ca ar mai conta faptul ca loganul e asa de usor ? imi puteti explica?

Inaltime mare, masina usoara inseamna ca la un vant lateral mai mare stai ca dracu pe sosea.

#71
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
hai mai ca nu are 200 de kg sau nu e facuta din pene masina :)

#72
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
De obicei conduc cu scaunul lasat la maxim.

Sa vezi atunci chinuiala, cand vreau sa-l fac sa se blocheze in acea pozitie.


Spunea cineva ca are stergatoare de parbriz excelente.  :death:

Edited by X-plane, 15 March 2006 - 18:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate