Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sony Xperia 1 VI

Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?
 SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...
 Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...
 C Embedded

DUO Street View

Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt
 

Unde s-a facut economia la Logan?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
537 replies to this topic

#91
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
unde scrie ca Dacia nu recomanda plierea lor?

#92
Dan55

Dan55

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 22.12.2003
Eu ma opresc aici cu postatul despre Logan ca nu merita, daca mai scriu un post deja muncesc mai mult decat aia de au proiectat minunatia de masina.

#93
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003
Nu zice nimeni ca Loganul e cea mai tare masina, dar cand incepeti sa comparati numai cu BMW si Mercedes... deja e clar ca nu aveti masina si vorbiti din auzite. In orice caz eu care am schimbat Cielo pe Logan sint multumit. Se vede clar o tehnologie mai noua la fabricatie, cu toate avantajele ei. Iar ala de zicea ca a facut 40 000 in 15 luni cred ca a facut TAXI ceea ce presupune altceva.

#94
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 romaximusro, on Mar 15 2006, 16:27, said:

dar spune-mi :) un accent ofera un raport mai bun pret/ceea ce primesti de banii aia? :D

da, fara doar si poate! Dar la un pret mai ridicat!


 romaximusro, on Mar 15 2006, 16:33, said:

m-am convins. catalinmariescu sau alt sustinator al hyundai-ului lasati dracului clonele si discutati barbateste de la om la om. Oricum tocmai ai spus o enormitate dragul meu x-plane :) pune mana si te informeaza sau macar recunoaste in sfarsit adevarul :D

Romaxime ... nu e bine sa fii maniac ... Stai stramb si gandeste drept inainte de a da cu tasta ... e mai bine ... Eu inteleg ca esti un fericit proprietar, ca pe tine te-a "prins" oferta Dacia ... Insa asta nu inseamna ca e cea mai cea ... Sunt unii care nu se uita neaparat la un pret minim, si sunt dispusi sa dea 10-15-20% in plus pentru o siguranta mai mare, pentru un confort superior, pentru un design mai omenos. Vrei - nu vrei, trebuie sa accepti aceasta realitate.

Si nu uita: cam orice masina noua e buna ... Calitatea incepe sa se vada dupa 25-30.000 incolo ... iar ultimul cuvant se considera dupa 250.000 - 300.000 km.


 romaximusro, on Mar 15 2006, 18:03, said:

cititi aici, ca sa vedeti care e greutatea masinii. Nu stiu cat e trecuta in ci (ca nu is acasa sa vad) insa km77 e unul dintre cele mai profesioniste site-uri . In sfarsit
Chestia e in felul urmator : cu ce afecteaza in mod negativ loganul ca nu e asa de greu? De ce musai trebuie sa fie mai greu? Am explicat mai sus.. structura de rezistenta am aratat ca e performanta , a obtinut 3 stele la impact. Unde crezi tu ca ar mai conta faptul ca loganul e asa de usor ? imi puteti explica?


man ... las-o dracului ... adica Dacia vine si spune ca masina aia are ATAT, iar tu NU, ca altii spun mai bine!  :w00t:


 X-plane, on Mar 15 2006, 21:50, said:

Iti spun eu cum se comporta la drum lung, ca doar am facut 40000 in 15 luni:

Te termina.
Daca vrei sa ai genunchii relaxati atunci trebuie sa stai cu mainile foarte intinse, deci oboseala lor+nesiguranta.
Daca vrei sa stai cu mainile cum trebuie pe volan, sa fii si relaxat si sai ai si un control absolut asupra volanului, va trebui sa stai cu picioarele stranse, durere mare.

Fa un drum gen Bucuresti - Cluj dus intors in aceeasi zi si ai sa vezi ce spun.
Inca un lucru foarte aiurea este legat de oglinzi. Se pot plia dar, atentie, Dacia nu recomanda acest lucru?!?
Loganul are in schimb cel mai mare avantaj pentru romani si altii ca noi: PRETUL. E cea mai ieftina.

Orice argument ar aduce cineva impotriva, vine unul si spune: PRETUL.
Si are dreptate.....
Di acest motiv la noi au luat amploare toate turcismele si chinezismele (proaste si ieftine)


mda ... fair enough

 AcerMate, on Mar 15 2006, 22:10, said:

Nu zice nimeni ca Loganul e cea mai tare masina, dar cand incepeti sa comparati numai cu BMW si Mercedes... deja e clar ca nu aveti masina si vorbiti din auzite. In orice caz eu care am schimbat Cielo pe Logan sint multumit. Se vede clar o tehnologie mai noua la fabricatie, cu toate avantajele ei. Iar ala de zicea ca a facut 40 000 in 15 luni cred ca a facut TAXI ceea ce presupune altceva.

AcerMate - nu a comparat nimeni Loganul cu ce zici tu ... Invatati sa nu mai cititi printre randuri si sa nu interpretati DOAR cum vreti voi!


In fine ... eu zic sa pastrati topicul in linii decente, si sa puneti mai putin patos si mai multa minte in ceea ce scrieti ... E mai constructiv!

:peacefingers:

#95
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 Tyby, on Mar 15 2006, 23:21, said:

1) da, fara doar si poate! Dar la un pret mai ridicat!
2) Romaxime ... nu e bine sa fii maniac ... Stai stramb si gandeste drept inainte de a da cu tasta ... e mai bine ... Eu inteleg ca esti un fericit proprietar, ca pe tine te-a "prins" oferta Dacia ... Insa asta nu inseamna ca e cea mai cea ... Sunt unii care nu se uita neaparat la un pret minim, si sunt dispusi sa dea 10-15-20% in plus pentru o siguranta mai mare, pentru un confort superior, pentru un design mai omenos. Vrei - nu vrei, trebuie sa accepti aceasta realitate.

3)Si nu uita: cam orice masina noua e buna ... Calitatea incepe sa se vada dupa 25-30.000 incolo ... iar ultimul cuvant se considera dupa 250.000 - 300.000 km.
4)man ... las-o dracului ... adica Dacia vine si spune ca masina aia are ATAT, iar tu NU, ca altii spun mai bine!  :w00t:

1) sa stii ca m-ai dat gata cu chestia asta.. raportul pret/ce ti se ofera e un raport nu e altceva. Care poate fi mai mic sau mai mare. Iar la accent e destul de mic dupa mine raportat la golan (citeste prin topicurile despre accent ca am aratat acolo clar ca de pe banii pe care ii dai pe un accent chel, iei un Logan cu un motor aproximativ la fel , insa full .
2) da platesti insa daca vezi diferente vizibile. Ori eu asta sustin , ca diferentele alea nu sunt asa de mari precum cred unii, astfel incat sa trebuiasca sa dau cu ~30% mai mult incat sa obtin ceea ce am pe logan(dpdv al dotarilor nu al calitatii ei).Si oricum designul e relativ,mie loganul imi place .  Treaba fiecaruia insa pe ce da banii, doar fiecare e stapan pe banii lui
3)intradevar sper sa pot spune si eu la 50.000 de km ca sunt multumit de masina.. oricum loganul familiei nu cred ca va vedea mai mult de 15.000 de km anual.
4) am gresit ca m-am grabit si am luat de bune datele alea si nu le-am comparat cu cele de pe site-ul dacia. Dar nu asta e problema de fond. Ci faptul ca nimeni nu a putut demonstra ca loganul e mai prost ca un accent (sa zicem) din cauza greutatii .

#96
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,932
  • Înscris: 11.01.2004
Asta e un thread romaximus vs everyone.

@Maximus - nu trebuie sa incerci chiar sa demontezi toate ideile. Ideile tuturor.
Raportul poate fi x/2 la LGN sau 3x/4 la accent, whereas rap. Accent > rap. Logan (calitate/pret)..

Ultima afirmatie o poti face singurel mergand un drum 30km (de preferinta extraurban) cu un Accent. Apoi acelasi drum cu un Logan.
Loganu' e al naibii de instabila pentru ca...nu are cum sa fie altfel! Pe mine, cu noul meu kaKALOS, am zis ca ma ia vantu' la 120kmph. Si e o masina ceva mai greuta si mai compacta! Imagine that.

Furthermore, nu poti cere confort la o masina care vine FARA reglaj lombar, fara reglaj pe inaltime (pentru ca reglaju' ala e un fel de 'sarituri pe arcuri') si fara reglaj al coloanei de directie, macar pe inaltime. Trebuie intai sa ai parte de astfel de feature'uri pentru a le putea aprecia la adevarata lor valoare, in caz contrar vei spune "alt moft".

Din pacate, o masina nu e numai ABS, airbaguri si AC. Cei de la Dacia inca nu inteleg ca unii romani mai analizeaza si masina inainte sa plateasca. Cei de la Dacia n-au inteles ca unii romani o pipaie, o miros, ii analizeaza fiecare surubel si ca pe romani ii mai pot interesa si detalii precum rapoarte de demultiplicare, forta de franare si aderenta.

Pe de alta parte insa, de ce sa ii invinuim? Imi tot amintesc febra produsa cu "avansul de 50milioane". Peste 5mii au platit, fara macar sa vada vreun .cgi. Remember?

A fost un "target" de mancat, iar cei de la Dacia n'au ezitat. Bravo lor, insa rusine ca se multumesc cu atat.

#97
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Hai sa completez si eu cu o informatie. Al meu Logan Laureate are masa proprie de 1020 de kg (1,4MPI cu AC) si a lui frate miu, tot un Laureate are 1025Kg (1,6MPI cu AC). Modelele de la Ambition s-ar putea sa mai aiba si ABS o greutate, o sa ma interesez. Pentru necredinciosi daca gasesc un scaner am sa fac si o scanare
Am condus destul si afara si cu viteza si au trecut suficiente TIR uri pe langa mine. Va asigur ca nu m-am simtit in nesiguranta, ca s-a ridicat masina pe 2 roti, ca a facut 2 tumbe in aer ,etc... cum abereaza unii pe aici. LA viteza de 110-120Km/h ma simt in perfecta siguranta.

Iar la confortul la volan mie mi se pare extrem de confortabil sa conduc cu scaunul mai sus si cu picioarele intinse. Am condus un Audi si nu mi-a placut sezuta foarte orizontala, ca la un kart, ma lua somnul fiind atat de intins,serios :P

Normal ca Dacia a ales sa faca o masina cu o serie de compromisuri, au mai ciupit de ici de colo ca sa aiba un pret competitiv. Au aratat si la conceptul ala Steppe ca pot mai mult , dar nu au target de piata cu o asa masina. Au alte masini mai high level. Nu vor sa isi faca concurenta cu proprile modele.

Si inca ceva pentru cei care urasc masina asta la nivel de ADN.Normal ca posesorii care stiu pentru ce si-au luat-o,sunt multumiti de ea,  nu pot sta deoparte. Eu sunt foarte multumit de ce am primit la banii pe care i-am dat. Nu aveam nevoie de mai mult. Cand vezi cate unul care iti explica cat de proasta e masina, ca nu e grea cat un tank, ca nu are tabla de 4 cm , dar nu a condus-o prea des, dar stie el ca e proasta ca ia mai zis cineva... :death:

Ma repet masina e adresata segmentului de piata, familisti de o varsta si conditie medie, care vor sa cheltuiasca cat mai putin cu masina, cu o securitate decenta la banii astia, care sa consume in limite normale. Asta au vrut , asta au produs. Si ca atare masina a prins pe piata, sunt realizate vanzari pe care nici cei mai optimisti oameni de marketing de la Renault nu le-a intuit si ca atare , ce si-au propus sa realizeze au realizat cu varf indesat.

I rest my case :boxing:

#98
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

 AcerMate, on Mar 15 2006, 23:10, said:

Iar ala de zicea ca a facut 40 000 in 15 luni cred ca a facut TAXI ceea ce presupune altceva.


Nu am facut Taxi, dar chiar si asa, care ar fi problema? Daca e Taxi are problemele aratate de mine si daca nu e atunci nu le are?


 romaximusro, on Mar 15 2006, 23:40, said:

3)intradevar sper sa pot spune si eu la 50.000 de km ca sunt multumit de masina.. oricum loganul familiei nu cred ca va vedea mai mult de 15.000 de km anual.
4) am gresit ca m-am grabit si am luat de bune datele alea si nu le-am comparat cu cele de pe site-ul Dacia. Dar nu asta e problema de fond. Ci faptul ca nimeni nu a putut demonstra ca loganul e mai prost ca un accent (sa zicem) din cauza greutatii .


Dupa cum spuneam mai sus, Loganul e o masina pentru soferi de duminica, nicidecum pentru cineva care are nevoie de o masina 30-40-50000 km/an.

Cum ai gresit aici gresesti in multe locuri. Asteapta tu sa faci 50.000 si mai vorbim.

#99
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

 $eb, on Mar 16 2006, 08:15, said:

Am condus destul si afara si cu viteza si au trecut suficiente TIR uri pe langa mine. Va asigur ca nu m-am simtit in nesiguranta, ca s-a ridicat masina pe 2 roti, ca a facut 2 tumbe in aer ,etc... cum abereaza unii pe aici. LA viteza de 110-120Km/h ma simt in perfecta siguranta.

I rest my case :boxing:

Daca pui asa problema sa stii ca si in Dacia belina din 90, sau mai veche, ma simt in siguranta la 120 km la ora.

Pe mine ma intereseaza o masina care sa ajunga usor la viteza asta, dar sa imi permita, atunci cand se poate, sa ajung si la viteze de 160 - 170 si sa ma simt deasemenea in siguranta in masina.

#100
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
cu Logan-ul niciodata. I-am dat eu 150 la 1.6 si mi s-a parut ca vrea sa decoleze. Dacia nu-i masina decat pentru un 140km/h. atat.

#101
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Asta nu inseamna mai nimic. Sunt masini care nu fac nici atat (ganditi-va la masinile de teren, la cele adevarate). Evident, daca ti-ai luat dacie ca sa mergi cu 160 constant, probabil ai o problema.
Mi-am cumparat un compromis, dar orice masina mi-ai arata, o sa-i gasesc minusuri. Chiar daca pretul nu ar fi un criteriu. Mai ales ca masinile scumpe sunt cele mai specializate.

Edited by dragos_avram, 16 March 2006 - 10:53.


#102
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005

 dragos_avram, on Mar 16 2006, 10:51, said:

Asta nu inseamna mai nimic. Sunt masini care nu fac nici atat (ganditi-va la masinile de teren, la cele adevarate). Evident, daca ti-ai luat dacie ca sa mergi cu 160 constant, probabil ai o problema.
e vorba de stabilitate si siguranta in trafic. ce rost are sa mergi cu 160km/h si sa te rogi sa ajungi la destinati?
lasa jeep-urile, in alea dormi linistit la 160km/h
romanul isi alege masina ori dupa buget, ori dupa cum arata. prea putini au in vedere necesitatile lor.

Edited by jarrive, 16 March 2006 - 10:54.


#103
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 olteanul, on Mar 16 2006, 10:34, said:

Daca pui asa problema sa stii ca si in Dacia belina din 90, sau mai veche, ma simt in siguranta la 120 km la ora.

Pe mine ma intereseaza o masina care sa ajunga usor la viteza asta, dar sa imi permita, atunci cand se poate, sa ajung si la viteze de 160 - 170 si sa ma simt deasemenea in siguranta in masina.

olteanule , hai mai da-o dracului de treaba, vrei Porsche in banii de logan? Ce-mi place mie ca sunteti absurzi si vreti n lucruri de la Logan, daca se poate in aceeasi bani cu care se vinde si astazi. Ceea ce mi se pare , cel putin nerealist.


 jarrive, on Mar 16 2006, 11:54, said:

e vorba de stabilitate si siguranta in trafic. ce rost are sa mergi cu 160km/h si sa te rogi sa ajungi la destinati?
lasa jeep-urile, in alea dormi linistit la 160km/h
romanul isi alege masina ori dupa buget, ori dupa cum arata. prea putini au in vedere necesitatile lor.

eu cred ca ai sa fii surprins insa la stabilitate un logan ar putea fi mai bun ca anumite jeepuri, din cauza centrului de greutate aflat mai sus la jeepuri combinat cu suspensii moi..

#104
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 20.06.2005
Mai oameni buni, ce tot va certati atata de stailitate la 160 km/h? Oricum cine isi ia Logan nu o sa merga cu 160 constant ca il ustura la buzunar. Asa ca nu cred ca are rost sa creati astfel de polemici.
Posibil ca detinatorii de Logan sa atinga varfuri de viteza la 160, dar oricum cu greu si asta (nu zic ca nu ating).
Asta e la Logan viteza mare arde si la buzunare.

#105
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005

 romaximusro, on Mar 16 2006, 11:06, said:

olteanule , hai mai da-o dracului de treaba, vrei Porsche in banii de logan? Ce-mi place mie ca sunteti absurzi si vreti n lucruri de la Logan, daca se poate in aceeasi bani cu care se vinde si astazi. Ceea ce mi se pare , cel putin nerealist.
eu cred ca ai sa fii surprins insa la stabilitate un logan ar putea fi mai bun ca anumite jeepuri, din cauza centrului de greutate aflat mai sus la jeepuri combinat cu suspensii moi..
jeep fabricatie 2005 mai prost decat logan fabricatie 2005?
nu cred.

#106
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eu ma refeream la comportament rutier pe sosea. Eu cred cu tarie ca de exemplu daca e vorba de o depasire scurta sau revenirea rapida pe o banda , un Logan e posibil sa se comporte mai bine decat un Jeep . Nu pot sa iti dau exemplu concret , insa din pacate asta e unul din dezavantajele jeepurilor. Si nu stiu.. ma gandesc la un Nissan patrol sau eu stiu orice alt jeep care din start e facut pt offroad decat pentru comportament ca lumea pe sosea.

#107
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,645
  • Înscris: 07.10.2005
Fiecare a inteles ce a vrut din tema topicului.....unii nu au citit cu atentie ce am scris despre subiect,era vorba de felul in care Dacia a facut ECONOMIE la diverse lucruri pentru a obtine un PRET MAI MIC.
Pentru unii este greu sa inteleaga ca poti sa-ti faci un costum de haine dintr-un material mai bun si la o casa de moda sau poti sa-ti faci mai mult dar dintr-un material mai ieftin si la vecina din bloc.
Nu vor arata la fel si nu vor tine la fel dar amandoua te vor imbraca,ai putea spune ca sunt la fel.....
Nu poti pune loganul deasupra fara sa iei in calcul si economiiile evidente  facute pentru a fi mai ieftin.
Nu am intentionat sa jignesc posesorii de Logan,am spus si repet masina este buna si se va vinde in continuare foarte bine.
Nu am spus si nu am vrut sa demonstrez ca loganul este o masina proasta,ca nu merita cumparata,ca este o catastrofa dar astept ca cei care o au sa fie mai "intelegatori" cu cei care prefera sa plateasca mai mult pentru alte masini si sa nu-i judece automat ca nu au luat Logan si sa fie mai constienti de lucrurile care nu sunt in ordine.
Pentru cei care se incadreaza fix in sumele cerute pentru Logan, clar este cea mai buna solutie si as fi cumparat-o si eu daca s-ar fi intamplat asa,dar pentru cei care au mai mult,sunt dispusi la o cheltuiala suplimentara se gasesc masini care chiar daca nu au spatiul loganului ofera mai mult.
Am condus masina,este ok,plusurile ei sunt evidente, dar ar trebui sa fim sinceri si sa recunostem ca mai este cale de parcurs pana sa fim cu adevarat multumiti de ea.In momentul in care noi vom face pe cei de la Dacia sa corecteze minusurile masinii nu vom avea decat de castigat.
Un exemplu concret ar fi ca Dacia a schimbat cauciucurile montana de pe masina abia dupa ce ele au fost testate si criticate in vest.
De ce sa nu se intample asa si la presiunea celor care au cumparat sau vor cumpara masina,sa fie determinati sa acorde mai multa atentie satisfactiei cumparatorilor si sa nu actioneze si sa urmareasca doar profitul si multumirea pe termen scurt.
Apreciez pe cei care desi au un logan au fost sinceri si au aratat punctele slabe,precizez inca o data  cele punctate de mine nu sunt litera de lege,sigur unii vor fi nemultumiti de mai putine minusuri,dar nu strica sa fim sinceri si sa recunostem asta.

Edited by catalinmariescu, 16 March 2006 - 13:39.


#108
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
simplu. pentru ca nu au concurenta adevarata interna. Aveo-ul, accent-ul , albea -ul sunt doar piscaturi de tantar pentru Dacia in romania, dpdv al vanzarilor. Atata timp cat nu va apare o amenintare serioasa pentru Logan (mai ales in romania) dacia nu are nici un interes pe termen scurt sa imbunatateasca loganul si sa isi reduca din profit.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate