Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Un nou conglomerat auto - Stellantis

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#73
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,645
  • Înscris: 22.03.2007
Era o glumă, nu vă acidulați!

#74
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Să vedem dacă pe partea electrică le iese. Pe partea termică, cu C-Elysee și 301 nu le-a ieșit pasența.

Citat

Stellantis pregătește lansarea unui Fiat Panda electric, care să concureze Dacia Spring

Noul vehicule electric, un model inspirat din Fiat Panda, ar urma să coste mai puțin de 25.000 de euro și ar urma să fie dezvăluit în luna iulie 2024 pentru a concura cu Dacia Spring, a declarat directorul mărcii Fiat, Olivier Francois.


#75
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Și pentru că tot scrisesem de Fiat Panda electric - Stellantis tocmai a deschis propriul centru de studiu, cercetare și testare a bateriilor:

Quote

Stellantis Celebrates Opening of Its First Battery Technology Center in Italy

State-of-the-art, €40 million Battery Technology Center at Mirafiori complex in Turin, Italy, enables in-house testing and development of EV battery packs for upcoming Stellantis brand products
With 8,000 square meters and 32 climatic test cells, it is the largest Battery Technology Center in Italy and one of the largest in Europe

Vertically integrating the capability to develop, test and manufacture battery packs and manage software is a key element of the Stellantis strategy to produce class-leading BEVs with customer-focused performance and lower costs

Stellantis is transforming engineering and manufacturing facilities around the world both to cope with the electrification shift and to meet the bold commitments of the Dare Forward 2030 strategic plan


#76
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Stellantis a prezentat primul model electric proiectat și produs în Europa: Citroen e-C3. Mașina are o autonomie maximă de 320 de kilometri și un preț de pornire de  23.300 euro (pentru România prețurile vor fi anunțate în 2024). Practic se poate considera că este poziționat ca un concurent direct pentru Dacia Spring.

Quote

Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul e-C3. Modelul cu zero emisii promite o autonomie de până la 320 de kilometri și pornește de la 23.300 de euro.

Modelul francezilor este echipat cu un motor electric, capabil de 113 CP, și o baterie de 44 kWh. Autonomia este de până la 320 de kilometri.
La o stație rapidă, de 100 kW, acumulatorul se încarcă de la 20 la 80% în 26 de minute. Dacă încarci la o stație AC, de 11 kW, bateria ajunge la 100% în 2 ore și 50 de minute.
Din punct de vedere al performanțelor, e-C3 atinge 100 de km/h în circa 11 secunde și o viteză maximă, estimată, de 135 km/h.


#77
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Stellantis intră pe piața de mașini low-cost electrice prin achiziționarea unui pachet de 20% din acțiunile Leapmotor, un constructor chinez. Cele două companii vor înființa un joint-venture în care Stellantis va avea 51% și prin care vor vinde mașinile în afara Chinei.

Quote

Directorul financiar Natalie Knight a declarat că, după acordul de achiziționare de către Stellantis a unei participații în cadrul producătorului chinez de vehicule electrice Leapmotor, grupul are la dispoziție o nouă marcă destinată consumatorilor „care sunt atenți la costuri, dar care doresc cea mai bună tehnologie în produsele lor”.

Europa va fi prima piață care va primi vehiculele electrice Leapmotor construite în China, vândute de o nouă societate mixtă cu sediul în Olanda. Stellantis își va lărgi astfel oferta de vehicule electrice cu preț redus începând cu sfârșitul anului viitor.

Stellantis a pregătit circa 1,5 miliarde de euro pentru a achiziționa o participație de 20% din acțiunile Leapmotor. Cele două companii vor înființa o societate mixtă, denumită Leapmotor International în care Stellantis, care va avea o participație de 51%.


#78
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Alfa Romeo va lansa primul său SUV de mici dimensiuni. Modelul va fi înrudit cu Fiat 600 și Jeep Avenger. Se presupune că va fi și primul model electric al Alfa Romeo.

Quote

Alfa Romeo a confirmat oficial viitorul său SUV de dimensiuni mici, care va fi botezat Brennero. Noul model ar putea să devină și prima mașină electrică a mărcii italiene.

După o lungă perioadă de zvonuri și speculații, Alfa Romeo a confirmat oficial numele Brennero pentru un viitor model care va fi lansat în 2024. Noul model va fi un SUV de dimensiuni mici și va fi înrudit cu noile Jeep Avenger și Fiat 600. Cu ocazia confirmării numelui, constructorul italian a publicat și primul clip teaser cu viitorul model.


#79
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Ăștia mai boșorogi își amintesc de Frontera. Opel scoate numele de la naftalină și îl va pune pe piață în cursul acestui an sub forma celui mai mare SUV al Opel, SUV ce va fi electric.

Quote



#80
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Maserati va avea primul model electric. Este drept că ...abia prin 2028.

Quote



#81
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,649
  • Înscris: 14.10.2004

Vizualizare mesajasul, pe 25 ianuarie 2024 - 21:42, a scris:

Ăștia mai boșorogi își amintesc de Frontera. Opel scoate numele de la naftalină și îl va pune pe piață în cursul acestui an sub forma celui mai mare SUV al Opel, SUV ce va fi electric.
Era fain Frontera. Parcă era o colaborare cu Isuzu.

#82
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005

Vizualizare mesajxymzar, pe 02 februarie 2024 - 08:49, a scris:

Era fain Frontera. Parcă era o colaborare cu Isuzu.

Sau cu Nissan? Nu mai știu dar parcă erau împreună cu cineva. A trecut cam mult timp. Posted image

#83
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Cu Isuzu era colaborarea. Modelul echivalent era Isuzu Rodeo.

#84
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
În urma unor zvonuri care au determinat inclusiv o ușoară apreciere bursieră a acțiunilor Renault, John Elkann, președintele Stellantis, a dezmințit orice potențială fuziune cu Renault. Și nu doar cu Renault ci cu orice alt grup, precizând că Stellantis se concentrează pe strategia pe termen lung.

Quote



#85
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Ultima Lancia cu motor termic a fost lansată. Și, după 10 ani, va fi vândută și în afara Italiei. Este o mașină care împarte aceeași platformă cu Opel Corsa și Peugeot 2008.

Citat



#86
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Se pare că 2023 a fost de succes pentru Stellantis ținând cont de primele anunțate:

Citat



#87
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
DS devine primul constructor auto ce integrează ChatGPT în dotarea standard a mașinilor sale.

Citat

Lansată în octombrie 2023, faza experimentală de implementare a serviciului ChatGPT în sistemul DS IRIS a fost un mare succes, oferind posibilitatea de a beneficia de inteligența artificială generativă cuplată cu recunoașterea vocală DS.

În urma succesului acestei faze de testare, în timpul căreia utilizarea recunoașterii vocale a crescut cu peste 50%, DS Automobiles va oferi ChatGPT ca dotare standard. [...]

Utilizatorii vor putea interacționa cu sistemul de recunoaștere vocală DS IRIS, care devine un adevărat companion de călătorie interactiv, și îi vor putea adresa tot felul de întrebări, gen: „Ce pot vizita în zonă?“, „Ce activități pot face în acest castel dacă am două ore la dispoziție și sunt însoțită de fiul meu de 10 ani?“ și apoi “Cum pot ajunge acolo?“, „Ce mă sfătuiești să beau la acest fel de mâncare?“, „Spune-mi o poveste despre acest personaj, în acest loc“.


#88
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Stellantis se aliniază politicilor impuse de UE:

Citat

Franco-Italian automaker Stellantis wants to stick to the European Union's goal to effectively ban the sale of new petrol and diesel cars from 2035, CEO Carlos Tavares said in an interview with German media outlet Welt published Saturday.

"I am in no way against us banning combustion engines in 2035. I support this requirement," Tavares said.

Edited by asul, 25 February 2024 - 19:41.


#89
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Jeep, parte a Stellantis, a prezentat imagini cu primul SUV electric proiectat de la zero ce va apărea pe piața începând cu toamna acestui an. Se estimează că va avea o autonomie de 550 de kilometri. Wagoneer va avea versiuni de până la 600 CP și va atinge 96 km/h în doar 3,5 secunde. Va avea la bază platforma STLA Large a grupului Stellantis.

Attached Files



#90
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,503
  • Înscris: 24.12.2005
Fiat a prezentat cinci noi concepte din familia Panda, toate păstrând un mix de motoare: electric, hibrid și cu combustie internă. Conceptele sunt: megaPanda - un Panda ușor crescut față de generația anterioară, un pickup, un fastback, un SUV și un camper (model pentru ieșiri în natură).

Attached Files



Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate