Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Boicotarea Emag-ului de catre transportatori
Last Updated: Nov 16 2019 05:32, Started by
mobiletron
, Oct 28 2019 13:40
·
0
#127
Posted 29 October 2019 - 23:14
garett, on 29 octombrie 2019 - 22:55, said:
Ei vezi tu, asta-i mentalitatea stupidă românească: mici ciupeli. Numai că micile astea ciupeli îi fac pe clienți să te ocolească în final... PLM...in tara asta in ce directie intorci capu sunt numa ciupeli si mai rau de atat exista si prosti care le accepta cu inima deschisa Edited by I2O, 29 October 2019 - 23:15. |
#128
Posted 30 October 2019 - 04:54
pufonel, on 29 octombrie 2019 - 21:02, said:
Imi explica si mie cineva o chesatie? Cum se face ca, desi emag si-a cumparat o firma de curierat (sameday sau cam asa ceva), eu primesc comenzile de la ei tot prin Fan? pentru că nu se înghesuie diverși experți în ecommerce, mă arunc eu: pentru că au foarte multe colete de trimis și Sameday e un operator mic. ce fac acum cu Samday e să învețe business-ul de curierat și să vadă dacă are rost să cumpere Fan și/sau Cargus cu 100 mil sau să investească 20 in Sameday și să îl facă mare. |
#129
Posted 30 October 2019 - 07:17
#130
Posted 30 October 2019 - 07:33
vali, on 30 octombrie 2019 - 04:54, said:
pentru că nu se înghesuie diverși experți în ecommerce, mă arunc eu: pentru că au foarte multe colete de trimis și Sameday e un operator mic. ce fac acum cu Samday e să învețe business-ul de curierat și să vadă dacă are rost să cumpere Fan și/sau Cargus cu 100 mil sau să investească 20 in Sameday și să îl facă mare. Din partea mea sa inchida Sameday si sa cumpere un operator serios. Cele mai multe experiente cu Sameday au fost neplacute si erau in geneal legate de nesimtirea angajatilor. Din pacate Emag nu are la achizite o rubrica in care sa scriu ca nu vreau cu Sameday. |
#131
Posted 30 October 2019 - 08:03
e mai complicat de atât. Sameday e mic și are loc de creștere și îmbunătățire. Fan/Cargus nu mai au loc de creștere și orice încercare de îmbunătățire e cu dureri de cap, cu refuz din partea angajaților și tot așa. plus reputația praf. câți dintre specialiștii în ecommerce și curieri de aici știu că, la unirea Cargus cu Urgent, numai la Timișoara au dispărut colete de 1 miliard? câți dintre forumiști știu că, atunci când la Fan s-au greșit numele de pe facturi, compania a încercat să convingă curierii să preia asupra lor paguba?
ps: la mine în zonă toți curierii sunt spirt. toți. nu am avut probleme cu coletele expediate sau primite aici. mereu problemele au fost în alte zone unde trimiteam. colete pierdute. colete livrate la altă adresă. "nu găsesc adresa" pentru clădiri de birouri imense. |
#132
Posted 30 October 2019 - 08:32
inius, on 28 octombrie 2019 - 14:09, said:
N-are nici o logică ce zici tu aici. Ce transportatori au boicotat Emag? Unde? Cum adică âla descărcareâ? Transportatorii sunt plătiți să ducă marfa din pct. A Ăźn pct. B, pct. B fiind depozitul Emag. Și? Emag n-are oameni care să descarce și le sechestrează ăstora camioanele, sau cum? Avem un contract bine pus la punct cu ei. Adica: ne trimit comanda joi intre 12-14 si vor sa le ajunga marti la 8:00. Avem programare pentru descarcare marti la 8:00. Pana aici totul bine. Dar sunt si probleme: 1. De cele mai multe ori primim comanda de la ei luni dupa ora 14 (in ultimele 10 comenzi o singura data a primit mai devreme comanda, vineri la 18). - asadar, nu exista timp fizic necesar sa pui oamenii din depozit sa impacheteze intre 3 si 15 coleti de marfa pentru a pleca marfa luni. Colaboram cu toti transportatorii din zona noastra pentru a fi siguri ca putem livra cat se comanda. Cu toate astea, ei vin la incarcat cel tarziu la 16:30 - 17:00. 2. Soferii ajung de cele mai multe ori la depozitul eMag la ora stabilita. Acum ceva vreme (2-3 luni) nu puteau intra in parcare fara sa aiba programare pe ziua si time slot-ul respectiv. Daca soferul ajunge dupa 8:00, se face reprogramare telefonica in aceeasi zi sau urmatoarea. Indiferent de situatie, tot asteapta de la cateva minute pana la cateva zile. Cel mai mult, un sofer a stat de dimineata de la 8 pana la 16, dupa am facut programare a doua zi la 8 si a fost descarcat abia la 14. 3. Nu se verifica marfa cum trebuie niciodata si mereu apar "lipsuri" care de fapt sunt acolo. Astea ar fi cele mai mari inconveniente care probabil frustreaza toti transportatorii. In zona noastra unul dintre cei mai mari transportatori au renuntat sa mai duca comenzi la eMag. Poate nu suna complicat, dar sunt o gramada de costuri in spatele acestor probleme. In exemplul de mai sus cu soferul care a stat o zi jumatate au fost date zeci de telefoane catre eMag de noi si firma de transporturi, toate cu raspunsul: "el va fi urmatorul". De asemenea, am avut un palet de marfa cu o valoare mica (aproximativ 400 lei). Noi am platit masina respectiva 2 zile (aproximativ 180 lei), transportatorul si-a "blocat" masina doua zile. Plus ca a avut de livrat la mai multe firme si a avut intarzieri. Nu stiu de ce se intampla asta acolo pentru ca nu am fost la depozitele lor. Probabil nu au destul personal sau nu se tine cont de programari. Toti soferii zic ca angajatii de acolo se misca extraordinar de lent. Dar nu ii poti crede pe soferi tot timpul // L.E: Nu iti sechestreaza nimeni camionul, dar daca pleaca de acolo va fi sanctionat conform contractului. Adica se va stipula clauza de nerespectarea timpului de livrare. Chiar daca ei au fost primii care nu au respectat asta ) Edited by whiteboy, 30 October 2019 - 08:37. |
#133
Posted 30 October 2019 - 14:26
recomand transportatorilor sa mearga pe biciclete pegas daca vor sa boicoteze emag
|
#134
Posted 30 October 2019 - 15:38
vali, on 30 octombrie 2019 - 04:54, said: pentru că nu se Ăźnghesuie diverși experți Ăźn ecommerce, mă arunc eu: pentru că au foarte multe colete de trimis și Sameday e un operator mic. ce fac acum cu Samday e să Ăźnvețe business-ul de curierat și să vadă dacă are rost să cumpere Fan și/sau Cargus cu 100 mil sau să investească 20 in Sameday și să Ăźl facă mare. |
#135
Posted 30 October 2019 - 19:27
Mie daca imi vine comanda prin samdeday refuz comanda. La toate magazinele online dau urmatorul mesaj. Doresc livrare prin orice curier in afara de sameday. Daca cumva imi trimiteti cu sameday.. refuz coletul..
|
#136
Posted 30 October 2019 - 19:49
Nu stiu ce tot aveti cu Sameday, la mine au livrat intotdeauna ok aproape intotdeauna in doua- trei zile.
|
|
#137
Posted 30 October 2019 - 20:02
#138
Posted 30 October 2019 - 21:07
In Ro multe firme ar trebui boicotate de catre transportatori,pur si simplu isi bat joc de soferi,asa atitudine sfidatoare nu am vazut nicaieri in Europa,o spune unul care a stat de joi pana marti la o descarcare la Ikea in Franta (multa *** dispecerilor !) sau o saptamana la plaja in Algeciras sa iau ferry spre Ceuta apoi m-am intors 2600 km cu marfa retur(sa tot ai curse de genul asta).
Edited by bolo, 30 October 2019 - 21:12. |
#139
Posted 30 October 2019 - 22:57
whiteboy, on 30 octombrie 2019 - 08:32, said: // L.E: Nu iti sechestreaza nimeni camionul, dar daca pleaca de acolo va fi sanctionat conform contractului. Adica se va stipula clauza de nerespectarea timpului de livrare. Chiar daca ei au fost primii care nu au respectat asta ) Intrebare: contractul nu prevede penalitati in ambele sensuri? Transportatorul nu poate sa factureze timpii morti? |
#140
Posted 31 October 2019 - 08:26
Emag merita boicotat din plin de consumatori pentru taxele de livrare si procesare absolut abuzive.
Cu ce ma incalzeste sa cumpar de la Emag cat timp gasesc acelasi produs in magazinele fizice de unde pot ridica produsul fara tot felul de taxe atarnate de coada? Dati-le review negativ pe unde ii prindeti, sa-i scoatem din business. |
#141
Posted 31 October 2019 - 09:07
geutz, on 30 octombrie 2019 - 22:57, said: Intrebare: contractul nu prevede penalitati in ambele sensuri? Transportatorul nu poate sa factureze timpii morti? |
|
#142
Posted 31 October 2019 - 11:11
Kres, on 31 octombrie 2019 - 08:26, said:
Dati-le review negativ pe unde ii prindeti, sa-i scoatem din business. Asa, cred ca sunt aia atat de speriati acum, deja o sa vina sa te mituiasca sa cumperi de la ei! Au facut pe ei de frica, ceva ca groaza alora de la Heineken cand au auzit ca toata cluburile Alcoholics Anonymous vor sa ii boicoteze Edited by Jammalan-the-Prophet, 31 October 2019 - 11:11. |
#143
Posted 31 October 2019 - 13:27
Jammalan-the-Prophet, on 31 octombrie 2019 - 11:11, said:
Asa, cred ca sunt aia atat de speriati acum, deja o sa vina sa te mituiasca sa cumperi de la ei! Au facut pe ei de frica, ceva ca groaza alora de la Heineken cand au auzit ca toata cluburile Alcoholics Anonymous vor sa ii boicoteze Nici nu stii ce inseamna boicotul a 1000 de consumatori intaratati pe Facebook sau pe bloguri. Efectul de avalansa este imens pentru ca fiecare din el mai soptesc la inca 5 oameni. Scaderea vanzarilor Emag va fi enorma.. Falimentu ii mananca. O sa vedeti inchideri de showroom-uri in curand. |
#144
Posted 31 October 2019 - 13:49
yeah...dezastru ii paste, faliment ca 100 de rupti in fund nu mai cumpara becuri si lame de ras
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users