Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
1.2 TSI 105 cp VS 1.4 TSI 140 cp
Last Updated: Sep 22 2020 08:30, Started by
mkaxpmb
, Oct 26 2019 01:51
·
0
#19
Posted 26 October 2019 - 14:10
Ai 2 motoare practic identice în concepție,materiale, ce mai vrei tu.
Fiabilitatea lor e teoretic identică. Singurul lucru ce s ar putea specula e ca cel de 1.4 a mers mai lejer, la un nivel de putere si turație mai redus față de maxim. Pe de altă parte, a mers mai mult... Eu tot pe 1.4 aș merge, O3 e o mașină destul de mare si grea. Mai bine să te încânte când mergi cu ea decât să fii mulțumit că ai dat mai puțin pe o piesă sau ca nu ti s a stricat nimic, lucru care putea să se întâmple la fel de bine si la cealaltă. Alegerea e a ta, evident. Eu fac 80% extraurban si am luat diesel. La 105 cai era cam slăbuț. La 140 e perfect. |
#20
Posted 26 October 2019 - 17:58
mkaxpmb, pe 26 octombrie 2019 - 13:17, a scris: Salutare. 1. Da. As putea spune că asta e singura diferență între ele. 2. Da. Amândouă arată bine. 3. Sunt conștient de acest aspect. Tocmai de aceea am pus și ultima întrebare în josul textului. Ambele au un număr de km. Unul mai mare, altul mai mic. Ambele sunt benzinare mici cu turbo. Vreau să știu în principal, cu care as fi mai ferit de probleme majore în viitorul apropiat. Pentru că ar fi păcat să aleg una și să învăț numai drumul de la service până acasă. Știu că motorul nu e totul, trebuie luate mai multe aspecte in considerare. Dar restul se pot vedea la fața locului. Cum am spus, ar fi păcat pentru oricine sa se entuziasmeze la o mașină frumușică într-un buget acceptabil, ca mai apoi sa plângă lângă ea din cauza motorului, care îl consider eu, al 2-lea cel mai important element al unei mașini. Cu AC-ul sau climatronic tu stii, daca vi de climatronic e logic un downgrade. Cand am luat masina mea, am fost ok cu configuratia AC, dar era ieftin pachetul cu climatronic si l-am bifat pana la urma. Acum nu prea as mai opta doar pt AC daca ar fi sa iau alta masina. Cum spuse si colegul despre Octavia 3 cu 1.6 dizal 105 cp (care are cuplu mai mare care 1.2 tsi ! ) ii confirm spusele, avem la lucru flota de Octavia 1.6 tdi (combi ) intr-adevar la regim extraurban e cam slabuta motorizarea, asta in conditiile de doi oameni in masina, eu si colegu in dreapta...daca mai ai doi oameni in spate si normal un pic de clima pornita e un pic trist, nu capat de tara, dar e slabuta pt greutatea masinii. Apropo, nu am vazut daca detii deja o masina, sau ce motorizari ai condus mult/uzual. Daca te foiesti mult prin oras, 1.2 tsi e o varianta buna, trage surprinzator de frumos, am mers ceva cu Jetta lu nasu 1.2 tsi 105cp, trage bine, n-are lag, "nervos" pt 105 cp si 185 Nm sau cat are. Daca bagi notabil si extraurban, as opta pt 1.4 tsi, joaca clar in alta liga, asta doar pt ca ai ochit deja masinile, sunt in stare buna si trebuie sa alegi. Daca era de ales doar 1.2 tsi e bine si asa, zic prin ochii si simtamintele mele ca nu te va dezamagi, dar nici nu te va da pe spate ) |
#21
Posted 26 October 2019 - 18:13
@Octavian__
Știu că sunt offtopic si voi fi blamat pe aici, dar nu ți inchipui ce face o resoftare dintr un 1.6tdi, cel puțin pe extraurban. Mno, e clar că la mașini de firmă nu va face nimeni așa ceva, dar ar trebui să incerci. |
#22
Posted 26 October 2019 - 20:55
#23
Posted 26 October 2019 - 21:12
#24
Posted 26 October 2019 - 21:30
Ala e alta liga... Vorbim de masini pentru muritori de rand. Sau, altfel spus, asiatice minus Lexus? Apropo, mai au vreun premium in afara de ala?
Vorbesc de toti asiaticii... |
#25
Posted 27 October 2019 - 05:29
Octavian___, pe 26 octombrie 2019 - 17:58, a scris: D.p.d.v al "bubelor" de fabricatie nu ar trebui sa iti faci probleme, ambele sunt ok, la capitolul asta din start 1.4 140 cp, chiar daca are ceva mai multi km. Cu AC-ul sau climatronic tu stii, daca vi de climatronic e logic un downgrade. Cand am luat masina mea, am fost ok cu configuratia AC, dar era ieftin pachetul cu climatronic si l-am bifat pana la urma. Acum nu prea as mai opta doar pt AC daca ar fi sa iau alta masina. Cum spuse si colegul despre Octavia 3 cu 1.6 dizal 105 cp (care are cuplu mai mare care 1.2 tsi ! ) ii confirm spusele, avem la lucru flota de Octavia 1.6 tdi (combi ) intr-adevar la regim extraurban e cam slabuta motorizarea, asta in conditiile de doi oameni in masina, eu si colegu in dreapta...daca mai ai doi oameni in spate si normal un pic de clima pornita e un pic trist, nu capat de tara, dar e slabuta pt greutatea masinii. Apropo, nu am vazut daca detii deja o masina, sau ce motorizari ai condus mult/uzual. Daca te foiesti mult prin oras, 1.2 tsi e o varianta buna, trage surprinzator de frumos, am mers ceva cu Jetta lu nasu 1.2 tsi 105cp, trage bine, n-are lag, "nervos" pt 105 cp si 185 Nm sau cat are. Daca bagi notabil si extraurban, as opta pt 1.4 tsi, joaca clar in alta liga, asta doar pt ca ai ochit deja masinile, sunt in stare buna si trebuie sa alegi. Daca era de ales doar 1.2 tsi e bine si asa, zic prin ochii si simtamintele mele ca nu te va dezamagi, dar nici nu te va da pe spate ) |
#26
Posted 27 October 2019 - 09:16
Nu stiu, asa o fi desi e diferenta mare de cuplu intre ele.
La condus extraurban intr-adevar cam asa se simte, poate ca varianta combi o fi si ceva mai grea (ca numa asta am condus ) . |
#27
Posted 27 October 2019 - 12:00
Octavian___, pe 26 octombrie 2019 - 17:58, a scris: D.p.d.v al "bubelor" de fabricatie nu ar trebui sa iti faci probleme, ambele sunt ok, la capitolul asta din start 1.4 140 cp, chiar daca are ceva mai multi km. Cu AC-ul sau climatronic tu stii, daca vi de climatronic e logic un downgrade. Cand am luat masina mea, am fost ok cu configuratia AC, dar era ieftin pachetul cu climatronic si l-am bifat pana la urma. Acum nu prea as mai opta doar pt AC daca ar fi sa iau alta masina. Cum spuse si colegul despre Octavia 3 cu 1.6 dizal 105 cp (care are cuplu mai mare care 1.2 tsi ! ) ii confirm spusele, avem la lucru flota de Octavia 1.6 tdi (combi ) intr-adevar la regim extraurban e cam slabuta motorizarea, asta in conditiile de doi oameni in masina, eu si colegu in dreapta...daca mai ai doi oameni in spate si normal un pic de clima pornita e un pic trist, nu capat de tara, dar e slabuta pt greutatea masinii. Apropo, nu am vazut daca detii deja o masina, sau ce motorizari ai condus mult/uzual. Daca te foiesti mult prin oras, 1.2 tsi e o varianta buna, trage surprinzator de frumos, am mers ceva cu Jetta lu nasu 1.2 tsi 105cp, trage bine, n-are lag, "nervos" pt 105 cp si 185 Nm sau cat are. Daca bagi notabil si extraurban, as opta pt 1.4 tsi, joaca clar in alta liga, asta doar pt ca ai ochit deja masinile, sunt in stare buna si trebuie sa alegi. Daca era de ales doar 1.2 tsi e bine si asa, zic prin ochii si simtamintele mele ca nu te va dezamagi, dar nici nu te va da pe spate ) Salut și mulțumesc de răspunsul prompt. Mașină personală am avut un Astra H 1.8 benzină care mi-a mâncat ficații cu timpul. Dar și-a făcut anii și kilometri și am maritat-o. Iar la job am condus multiple motorizări benzină, de la vreo 60 cp pe un Aygo (care culmea, mi s-a părut fâșneț tare) până la GLC de vreo 200 cp (cred?). Iar diesel am condus în general 1.6 tdi și 2.0 tdi. Practic de la 105-110 cp (Octavia și Passat 1.6) până la 170 cp (Mondeo). Am condus Toledo la muncă, 1.2 de vreo 85 cp. Care, pentru oraș, mi s-a părut arhisuficient. Însă de la 1.2 105 până la 1.4 140 sunt 35 cp diferență. Și având în vedere km amândurora (1.2 100k km și 1.4 140k km) voiam să știu dacă în timp, diferența de km își va spune cuvânt sau vă prima capacitatea cilindrică din prima. Dar se pare că majoritatea îmi recomandă 1.4 tsi. Stimă! |
#28
Posted 27 October 2019 - 17:30
mihalexmihalex, pe 26 octombrie 2019 - 21:30, a scris:
Sau, altfel spus, asiatice minus Lexus? Apropo, mai au vreun premium in afara de ala? Vorbesc de toti asiaticii... Mai au dar nu prea vand in Europa; Acura (premium de la Honda), Infiniti (de la Nissan), Genesis (de la Hyundai/Kia) care a castigat masina anului MotorTrend in 2018 in SUA cu G70 care e concurent pentru BMW seria 3. Cat despre topic in sine, ia 1.4TSI daca ti-l permiti. Edited by MembruAnonim, 27 October 2019 - 17:34. |
|
#29
Posted 27 October 2019 - 20:09
1.6 TDI pe Octavia este un motor slab, cu o cutie in 5 trepte foooooarte lunga (160km/h - 3000rpm in treapta a 5-a), orientat catre economia de carburant, nicidecum spre dinamica. Depasirile cu acest motor sunt un chin, am avut o O2 FL cu acest motor
Octavia e o masina usoara pentru dimensiunile ei, un VW Golf este putin mai greu, desi masina e mult mai scurta. 1.2 TSI e un motor corect pe Octavia, 1.4 TSI ii ofera un plus de putere. As merge pe masina mai putin rulata, daca nu ai nevoie de diferenta de putere. |
#30
Posted 28 October 2019 - 08:40
Bine punctat, nu face obiectul discutiei 1.6 tdi, dar daca o tot discutam asa este, poate cel mai mare neajuns defapt, cutia de viteze jenanta, 5 rapoarte lungi si proaste care nu ajuta cu nimic motorul.
Ca o paranteza am aci la lucru un colaborator cu masina de servici Passat B8 1.6 tdi 120 cp, cred ca la cuplu e la fel, dar cutia e in 6 tr si bine etajata, cu toate ca e mai grea decat Octavia, e alta masina ca dinamica, nu da senzatia de cuplu slab/putere mica. Attached Files |
#32
Posted 28 October 2019 - 10:23
La roata da, la motor cred ca ambele au 250 Nm.
Plus ca Passatu are si vreo 100+ kg mai mult |
#33
Posted 28 October 2019 - 11:06
mkaxpmb, pe 26 octombrie 2019 - 01:51, a scris:
rulez cam 80% în oraș și 20% in afară. mkaxpmb, pe 27 octombrie 2019 - 12:00, a scris:
voiam să știu dacă în timp, diferența de km își va spune cuvânt sau vă prima capacitatea cilindrică din prima. Stimă! Sigur ca diferenta de km isi spune cuvantul si nu e vorba doar de motor => 1.2 TSI Daca adaugi climatronicul si restul de dotari suplimentare => 1.2TSI |
|
#34
Posted 28 October 2019 - 13:18
Ce sa isi spuna cuvantu 100000 km vs 140000 km?
Daca acel 1.2 nu are toate reviziile la zi? Mai are un vubant de spus? Intelegeam daca 1.4 avea 350000 la bord. Si e total fals sa spui ca un climatronic (care rest de dotari? ) compenseaza in asa fel incat sa semene acel 1.4 140 cp cu 1.2 105 cp. 175 Nm vs 240 Nm, nici in vis nu compensezi cu nimic diferenta asta |
#35
Posted 28 October 2019 - 21:47
Octavian, cred ca trebuie sa intelegi ca nu toata lumea vrea cai putere, poate pentru tine asta e important. Initiatorul a spus 80% oras, deci la ce-i foloseste puterea mai mare ? Pe de alta parte , am spus ca o diferenta de 40000 isi spune cuvantul, in cazul in care vorbim de 2 masini servisate la timp, asa putem presupune ca aia de 1.4 a fost alergata de 5 soferi la firma , nu ?
|
#36
Posted 29 October 2019 - 07:48
Puterea mai mare ii foloseste cu brio pt acei 20% extraurban.
Daca pomemea doar de 1.2 tsi se scurta discutia. In timp asa cum spuse initiatorul, diferenta de 40000km isi va spune cuvantul tot mai putin pe masura ce face km. Acelasi lucru poti spune si de 1.2 , nu stii cum si de cine a fost condusa. Ce nu am inteles imi ver scuze, am crezut ca faci o comparatie directa la gradul de incarcare/sarcina 1.2 vs 1.4 . Daca are istoric mai complet, arata bine, nu sunt bube si poate trai cu AC, as alege 1.4. Daca nu, 1.2 clar. Am spus ca 1.2 se misca admirabil pt puterea lui. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users