Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Se scumpesc abonamentele
Last Updated: May 04 2024 10:17, Started by
Remicade
, Sep 27 2019 13:18
·
46
#1801
Posted 24 February 2023 - 15:57
E pe bune? Eu nu am primit, si am cateva abonamente la ei...
|
#1803
Posted 25 February 2023 - 14:14
skilton, on 24 februarie 2023 - 15:15, said:
Induiosator...abia au trecut 3 luni de cand au trimis ultima mizerie, in ultimele 6 luni este a treia tentativa, iar abonamentul nu cred ca are 1 an. Notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile furnizate de Orange Romania Communications S.A. Salut, Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 1 aprilie 2023 valoarea pentru fiecare serviciu fix de voce de pe contul Rxxxxxxxxxxxxxxxxx va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala. Celelalte conditii contractuale raman neschimbate. Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 (treizeci) de zile de la primirea acestei notificări, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta prin e-mail la adresa [email protected], printr-o notificare scrisa transmisa catre Orange Romania Communications S.A. la sediul din Calea Victoriei nr. 35, Sector 1, Bucuresti, 010061 sau in magazinele Orange. Daca renunti la contract si detii echipamente inchiriate (de exemplu echipamentele tv si/sau internet), ai obligatia de a le returna intr-un magazin Orange Romania Communications, in termen de 5 (cinci) zile de la incetarea contractului. In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus. Cu prietenie, Echipa Orange Romania Communications Isi doresc atat de tare sa raman clientul lor incat si-au pus reminder ca la fiecare 3 luni sa trimita asta... Dar cred că face parte din strategia lor, nu multa lume are timp și rabdare sa stea după ei. Oricum mi se pare abuziv sa mărească factura fără acordul clientului ci doar sa notifice de mărire iar dacă tu din varii motive ratezi acea notificare ei consideră că tu accepți mărirea. Am mai avut un cost umflat când m-am trezit abonat la Orange games, abonare ce au făcut-o ei cu japca, aplicația nu am avut-o niciodată și nu am folosit niciodată serviciul respectiv, i-am contactat și le-am spus sa nu mai tragă nici un ban din contul meu Orange fara acordul meu explicit. După câteva zile am primit vreo 8 sms-uri de dezabonare la varii servicii Orange de care eu habar nu aveam. Ar trebui sa se dea o lege sa nu li se mai permită abuzuri de astea, sunt convins că maxim 10% din clienți fac ceva cu privire la asta dar restul de 90% stau și înghit măririle lor nesimțire, probabil asta e și motivul pentru care le merge. Edited by maladetz, 25 February 2023 - 14:22. |
#1804
Posted 25 February 2023 - 14:28
Motivul pentru care le merge e si ca statul e oarecum incompetent si nu le trage o smetie peste bot ca sa se potoleasca cu "erorile" alea de sistem care tot apar.
Daca ar fi fost de buna credință, își verificau sistemele si stornau urgent toate sumele trase cu japca. Dar na, lasa ca merge si asa. Cine se prinde bine, cine nu, iarăși bine... |
#1805
Posted 25 February 2023 - 14:50
Notificările astea noi vin tot pe factură sau au schimbat modul de notificare?
|
#1806
Posted 25 February 2023 - 20:15
Mie cica mi-au trimis un sms, dar berbecii de pe chatul online orange au spus ca au specificat si pe factura insa fiind online nu ma uit niciodata pe factura doar platesc din contul orange.
|
#1807
Posted 26 February 2023 - 13:38
OROC a pierdut clienti gramada dupa ce a fost preluata de Orange insa ei isi mai permit aroganta de a mai mari facturile? frumos !
matusa mea in gj are casa si a renuntat la antena telekom si internetul fix de la telekom pt ca pe zona Runcu au o viteza execrabila insa pretul era de @ 100 lei lunar s a mutat la digi cu netul si tv ul, cred ca dupa preluare au pierdut cel putin 20% din clientii pe care au dat banii |
#1808
Posted 26 February 2023 - 13:54
Singura explicatie ar fi ca ei considera ca au un numar foarte mare de clienti si isi permit sa faca nesimtirea de a mari facturile cu japca. Mai ales ca procesul de reziliere este foarte incalcit si nu multi au timp si rabdare sa-si bata capul cu tot procesul avand in vedere ca ei te "ameninta" cu taxe de reziliere, lungesc situatia cu tot felul de motive. Eu de exemplu am doua luni de cand imi bat capul cu ei.
Asta imi aduce aminte de o situatie similara cu ani buni in urma cand eram cu fostul Connex actualul Vodafone si care la vremea aia aveau cei mai multi clienti, Orange venise cu 'super oferta" de 180 de minute in retea iar la connex plateam aproape dublu si nu aveam nici jumatate din resursele oferite de orange. Cand am sunat pentru o oferta de retentie pentru ca la Orange era mai bine, m-au tratat cu o indiferenta totala si au tinut tarifele sus inca cativa ani pana s-au trezit ca-si pierd clientii. Cam asa si cu Orange, probabil se cred invincibili pana isi vor da seama ca totusi clientul e cel mai important..... |
#1809
Posted 26 February 2023 - 18:29
Si eu am primit mail ca se mareste abonamentul de mobil cu 1€ de la 1 aprilie,abonament facut in octombrie anul trecut la orange dar pe cod de abonat preluat de la telekom ( nu va deranjeaza sa facem abonamentul pe vechiul cod de client de la telekom....am spus ca nu ma deranjeaza) ....
|
#1810
Posted 26 February 2023 - 19:16
De ar incepe sa se porteze si sa rezilieze contracte lumea sa vezi ce repede ar retrage maririle orange.
|
|
#1811
Posted 26 February 2023 - 19:33
#1812
Posted 26 February 2023 - 19:57
nicupitea, on 26 februarie 2023 - 18:29, said:
Si eu am primit mail ca se mareste abonamentul de mobil cu 1€ de la 1 aprilie,abonament facut in octombrie anul trecut la orange dar pe cod de abonat preluat de la telekom ( nu va deranjeaza sa facem abonamentul pe vechiul cod de client de la telekom....am spus ca nu ma deranjeaza) .... Deja, după 3 tentative nereușite de scumpire in 2 ani, am scăzut de la 100 lei la 15 lei pentru 3 receivere! |
#1813
Posted 26 February 2023 - 21:11
#1814
Posted 27 February 2023 - 01:05
nicupitea, on 26 februarie 2023 - 19:33, said:
Am facut cere de reziliere ...astept sa ma sune ...sa vedem ce zic. |
#1815
Posted 27 February 2023 - 09:56
xperia_ray, on 26 februarie 2023 - 13:38, said:
OROC a pierdut clienti gramada dupa ce a fost preluata de Orange insa ei isi mai permit aroganta de a mai mari facturile? frumos ! matusa mea in gj are casa si a renuntat la antena telekom si internetul fix de la telekom pt ca pe zona Runcu au o viteza execrabila insa pretul era de @ 100 lei lunar s a mutat la digi cu netul si tv ul, cred ca dupa preluare au pierdut cel putin 20% din clientii pe care au dat banii Ce inseamna ”clienti grama”? In final estimezi 20%, asta de unde este scos,daca ar fi eala o asa cifra sau aproape era ceva miscare si cautau alte metode de a mari incasarile. Eu cred ca rezilierile ca urmare a scumpirii nu reprezinta nici 1% din clientii lor. |
|
#1816
Posted 27 February 2023 - 10:06
Victorie!!! Dupa doua luni de telefoane si vorbit cu tot felul de incompetenti am reusit sa reziliez fara sa ma ameninte cu taxa de reziliere, acum sper sa fie pe bune sa nu ma trezesc peste o luna ca reziilierea nu a fost inregistrata )))
|
#1818
Posted 27 February 2023 - 10:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users