Kia XCeed
Last Updated: Dec 03 2020 11:01, Started by
adrian_r5
, Jun 27 2019 07:20
·
0
#38
Posted 28 June 2019 - 18:47
Baxon, on 27 iunie 2019 - 12:17, said: conform tabelului aluia la opel mai dai 326 eur pe 5 ani/100k km, mai adaugi vopseaua metalizata 450 eur la astra k si ai ajuns la un adaos de 776 eur unde la ceed ai garantia de 7 ani/150k inclusa si vopseaua costa 89 eur doar probabil la o oferta rabla iesi mai ieftin cu opel-ul chiar si asa, dar mi se pare o optiune cu o treapta mai jos fata de ceed |
#39
Posted 20 October 2019 - 00:16
#40
Posted 20 October 2019 - 09:07
#41
Posted 20 October 2019 - 09:42
De fapt sunt 2 liste de preturi cu diferente intre dotari.
Alea sunt doar variantele care intra la RABLA. Aici sunt toate: https://www.kia.ro/u...mat-general.pdf Am fost ieri la salonul auto si erau mai multe xceed expuse. Ca materiale de interior, mi s-au parut peste media clasei. Spatiu la picioare si la cap era destul si in fata si in spate. Portbagajul e decent. Motorul de 1.6 cu 200 cai asigura destula performanta celor care vor asta de la o masina. Inauntru e plina de gadgeturi ecran de 12" pentru ceasuri si 10" wide pentru consola centrala. Pe hartie arata destul de bine. Sunt curios de un test dinamic si fiind un model nou, nu prea sunt inca aparute reviewuri. Am un prieten care o are acum in ultimele top 3 alegeri. Singurul concurent direct din punct de vedere al dotarilor mi se pare Mazda CX30 care e putin mai scumpa si cu motoare mai lesinate. Edited by Nenea Zap, 20 October 2019 - 09:45. |
#42
Posted 20 October 2019 - 12:37
E un Ceed cocotat si cu niste mici imbunatatiri(ecranul mare la ceasuri, fata de ceasuri normals plus display mic intre ele, ecran media de 10 inchi fata de 8 cat are Ceed).
In rest, interiorul e 99% acelasi, scaunele sunt la fel, eventual difera ceva mici elemente de design. Motorul de 140CP e arhi-suficient pentru cei care nu se cred piloti de curse pe drumurile publice. Ai suficienta putere pentru orice depasire de bun sunt si consumurile sunt decente. |
#43
Posted 20 October 2019 - 13:41
Nu poți compara modelul ăsta cu cx30, care are opțiune de tractiune integrală.
|
#44
Posted 20 October 2019 - 14:15
ambele sunt niste mini suvuri de oras, nu iti trebuie tractiune integrala.
|
#45
Posted 20 October 2019 - 14:50
dasca, on 20 octombrie 2019 - 12:37, said:
E un Ceed cocotat si cu niste mici imbunatatiri(ecranul mare la ceasuri, fata de ceasuri normals plus display mic intre ele, ecran media de 10 inchi fata de 8 cat are Ceed). In rest, interiorul e 99% acelasi, scaunele sunt la fel, eventual difera ceva mici elemente de design. Motorul de 140CP e arhi-suficient pentru cei care nu se cred piloti de curse pe drumurile publice. Ai suficienta putere pentru orice depasire de bun sunt si consumurile sunt decente. Cica singurele elemente identice cu Ceed sunt portierele fata, altceva nimic. |
#46
Posted 20 October 2019 - 15:46
Interiorul ala e exact ca la Ceed, cu diferentele de display si unitatea media. In rest, ce am vazut acolo e ca la Ceed-ul din dotare.
|
|
#47
Posted 20 October 2019 - 16:05
#49
Posted 21 October 2019 - 07:05
B_XXV, on 20 octombrie 2019 - 14:15, said:
ambele sunt niste mini suvuri de oras, nu iti trebuie tractiune integrala. Iar gogoașa asta cu "nu-ți trebuie" a fost inventată de cei care nu au fost in stare să ofere Altfel cx30 e catalogat ca si suv, iar cxeed ca si crossover. Edited by BloodRa, 21 October 2019 - 07:08. |
#50
Posted 21 October 2019 - 07:31
are 4x4 pe versiunile cele mai scumpe la 28.5 - 31k , peste 90% din masinile care or sa apara pe strada or sa fie variantele fwd
|
#51
Posted 21 October 2019 - 07:41
Așa s-a zis si despre Duster si nu a fost tocmai așa. Cand cumperi un suv nou si ai opțiune de tractiune integrală o cam alegi. Mai ales că mulți cumpărători o iau in rate / leasing, diferența la rată e mică.
In acest caz discutăm degeaba xceed nu are varianta de tractiune integrală. Edited by BloodRa, 21 October 2019 - 07:42. |
|
#52
Posted 21 October 2019 - 08:08
Dusterul nu are relevanta pt masini ca cea din topic. Biasul e f diferit. Una e f apropiata de un autoturism iar cealalta de un offroader.
Cu cat un crossover e mai apropiat de un autoturism normal, cu atat mai mixa va fi cererea de 4wd. Pe de alta parte, exista piata pt suvuri si crossovere fwd pt ca cererea se bazeaza aproape exclusiv pe cresterea pietei, adica pe cumparatori noi, la prima masina de genul asta. Dupa ce piata se va maturiza, si masinile nu vor mai fi cumparate de persoabe care au pt prima data o astfel de masina, lucrurile se vor schimba. Dpmdv, crossoverele fwd se cumpara o singura data in viata. Putini cumpara si a 2a oara asa ceva. Ori revin la un autoturism normal, ori iau ceva 4wd cand vine vremea sa schimbe masina. La cele mici sau f asemanatoare cu autoturismele e posibil sa nu se intample asta dar la restul cam asa se intampla. Personal vad masina din topic ca un raspuns la tendinta stupida de a face masinile din ce in ce mai joase, garda unei compacte scazand semnificativ in ultimii 15 ani si ar fi ok si fara 4wd. Uitandu-ma la ce e acum pe piata, si la spatele masinii din topic, imi dau seama ca Citroen DS4 a aparut cu 10 ani prea devreme, cand lumea nu era pregatita sa accepte un hatchback inaltat si mai scump decat un hatchback classic. Pe scurt, daca ceva arata ca un SUV, va fi luat intamplator cu tractiune fata iar cand ii va veni vremea sa fie schimbat va fi schimbat ori cu un turism ori cu un SUV/crossover 4wd, nu cu ceva similar. Daca ceva arata ca un turism putin inaltat, as zice ca e mai acceptabil si fara 4wd. Ex. Xceed 2wd e mai usor de digerat decat un Sportage 2WD, si oricat de putin ar conta revanzarea, se va vinde mai bine dupa 5 ani decat un Sportage 2wd. La prima masins noua zici ca nu conteaza revanzarea dar daca iei una nevandabila, iti reconsideri optiunile cand ajungi a 2a oara in acea situatie. Edited by underb, 21 October 2019 - 08:12. |
#53
Posted 21 October 2019 - 08:10
Discuția a plecat de la comparația cu cx30. Nu e cazul ca xceed sa fie comparat cu cx30, sunt mașini complet diferite.
|
#54
Posted 21 October 2019 - 08:18
Stiu.
Mai precis ar fi, POT fi masini complet diferite. In versiunile 2wd, nu exista masina mai asemanatoare cu CX30 decat Xceed, si invers. Poate SCross 2wd ar fie pe acolo dar aia e din aceeasi clasa doar prin prisma dimensiunilor. Pe 4wd ai Subaru si Scross alaturi CX30. Ca si clasa. Si pe undeva Kona dar aia cam e intre clase. Nu vad Xceed in aceeasi clasa cu 3008 de exemplu desi au dimensiuni oarecum similare si au in comun lipsa tractiunii integrale. Edited by underb, 21 October 2019 - 08:16. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users