Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Costuri de intretinere Renault Megane SH
Last Updated: Apr 04 2006 18:50, Started by
magicfiresnake
, Mar 10 2006 00:03
·
0
#1
Posted 10 March 2006 - 00:03
Imi vinde un prieten masina de firma (Renault Megane Break 2002) pe care el a condus-o in ultimul an. E deci o masina SH, cu toate -urile si +urile de ordin tehnic ce decurg de aici. Am insa avantajul ca va fi f ieftina (sper cam 60% din valoarea reala) si ca sigur vanzatorul e bine intentionat. Masina, desi cu kilometraj mare a fost la revizii periodic "la reprezentanta". E chilipir curat, nu imi permit sa nu o cumpar !
Ce ma intereseaza: 1.cat costa CASCO la o asa masina, cat sunt verificarile la reprezentanta, daca sunt scumpe piesele de schimb, deci pe scurt daca merita sa o iau pentru mine (familist) sau s-o vand mai departe si sa-mi iau Logan nou. 2. Daca are cineva masina din generatia aia de renault-uri cat e de multumit dpdv al confortului si sigurantei. Nu ma intereseaza putere/viteza/fitze. Edited by magicfiresnake, 10 March 2006 - 00:05. |
#2
Posted 15 March 2006 - 16:55
magicfiresnake, on Mar 10 2006, 00:03, said: Imi vinde un prieten masina de firma (Renault Megane Break 2002) pe care el a condus-o in ultimul an. E deci o masina SH, cu toate -urile si +urile de ordin tehnic ce decurg de aici. Am insa avantajul ca va fi f ieftina (sper cam 60% din valoarea reala) si ca sigur vanzatorul e bine intentionat. Masina, desi cu kilometraj mare a fost la revizii periodic "la reprezentanta". E chilipir curat, nu imi permit sa nu o cumpar ! Ce ma intereseaza: 1.cat costa CASCO la o asa masina, cat sunt verificarile la reprezentanta, daca sunt scumpe piesele de schimb, deci pe scurt daca merita sa o iau pentru mine (familist) sau s-o vand mai departe si sa-mi iau Logan nou. 2. Daca are cineva masina din generatia aia de renault-uri cat e de multumit dpdv al confortului si sigurantei. Nu ma intereseaza putere/viteza/fitze. Pai intreaba la prietenul tau care o vinde... |
#3
Posted 16 March 2006 - 09:06
ma nu stiu ce sa zic !
vorbesc si eu din auzite ca cica e f scumpa intretinerea la ea daca se strica ceva ! sa o iei si sa ii dai km innapoi si sa o dai merge! |
#4
Posted 16 March 2006 - 09:08
io iti spun atat. o punte spate si un catalizator costa 170.000.000 lei vechi.
mai multe informatii pe un forum specializat. in speta www.reno.ro |
#5
Posted 16 March 2006 - 13:21
Cum am mai spus-o pe aici pe undeva,am lucrat la Renault si politica lor e cam asa:vindem masini ieftine dar lasa ca recuperam diferenta la service si crede-ma ca daca o sa ajungi sa bagi bani in ea o sa iti blestemi zilele si nu sunt fiable deloc mai ales ca a fost masina de firma deci nu prea a fost iertata.
Edited by tzucul, 16 March 2006 - 13:22. |
#6
Posted 23 March 2006 - 21:14
tudormara, prietenul zice ca nu stie cat plateste firma pe service, ca e in leasing inca. stie ca o verif tehnica e 5 mil vechi.
Geo, din auzite si eu asa am aflat, ca de aia voaim pe cineva care chiar are asa ceva, mersi de promptitudine. Sfatul tau e de luat in seama jarrive, e infiorator ce zici. io sper sa iau masina cu totul de banii aia. o sa mai sap pe reno.ro, nu am apucat sa ma uit... tzucule, se pare ca francezii merg pe aceesi politica. Gilette a inventat strategia asta : aparat ieftin si lame scumpe... |
#7
Posted 23 March 2006 - 21:22
ca sa revin la topic: m-am interesat la ASIROM ( ce ei imi erau in drum nu ca ii prefer ) si asa, socotit in mod grosier (fara catalog) un FULL CASCO ma costa cca 180 RON/luna!
|
#8
Posted 23 March 2006 - 21:47
#9
Posted 23 March 2006 - 21:56
La firma unde lucrez se platesc se plateste in jur de 30 mil pe reviziile din 30 in 30 mii km. In rest circa 8 mil din 10 in 10 (stiu ca merge si din 15 in 15). Asta la Cobalcescu. Daca ti se strica ceva gen caseta directie 50 mil, macara geam 10 mil, teava esapam 7 mil, geam oglinda 1.2 mil, semn Reno din fata (furat) 1.8 mil, releu 3 mil. Filtre, bucse, bujii, rulmenti sunt relativ OK, dar manopera arde.
In concluzie te cam rupe. |
#10
Posted 01 April 2006 - 21:57
@magicfiresnake:
e chiar masina pe care o am si eu. Nu ai specificat motorizarea, intretinerea pentru diesel este cu 10-15% mai scumpa. Eu iti spun din experienta si bani platiti din buzunar, nu bat campii cum fac unii dintre anetvorbitorii mei. CASCO: fii atent cum iti calculeaza valoarea in nou. Unele firme de asigurari se iau dupa cataloage de afara, altii dupa preturile de la reprezentantele din Ro. E mai avantajos in a doua varianta, pentru ca un Megane nou costa in Germania 18-20 k EUR, cu 25-30% mai scump decat in Ro. Risti cu alte cuvinte, ca si asigurarea CASCO sa o platesti mai scump cu 25-30%. Iti recomand sa faci o calculatie la Allianz-Tiriac sau la Interamerican. Despre revizii: basme, basme, basme. O revizie se face la 15.000 km si costa aproximativ 400 RON. Ma pregatesc saptamana viitoare de revizia de 120.000 km unde schimba pe langa ulei si filtre si kitul de distributie, filtru polen, etc. E cea mai scumpa revizie posibila, si va costa aproximativ 1300 RON. La revizie se pot adauga placute de frana sau alte piese care sunt gasite cu probleme, dar e absurd sa le incluzi in revizie. Mie de exemplu la ultima revizie mi-a schimbat un amortizor pe spate, care a insemnat +300 RON. Cu alte ocazii: arcurile pe fata, cu tot cu manopera 600 RON. Placute frana fata, 250 RON. Nu stiu cat naiba o costa o punte spate, dar cine te opreste sa nu o iei de la dezmembrari? Sau o alta intrebare: sunteti siguri ca o punte de VW Golf e mai ieftina? In alta ordine de idei, schimbatul puntii spate e 99% efectul unui accident. Ce-ti pasa cat costa, daca ai CASCO? In concluzie: ia masina. Merita! Mai ales daca o iei la un pret bun, o poti vinde oricand fara sa iesi in pierdere. Dar daca lasi ocazia asta sa treaca pe langa tine, s-ar putea sa-ti para rau. Edited by Yoda, 01 April 2006 - 21:58. |
|
#11
Posted 04 April 2006 - 14:17
revizie Megane break 1.6 16 V la 120.000km = 1800 RON.
Absolut totul inclus, kit distributie, filtre, ulei, etc inclusiv un set de placute frana. Eu zic ca e onorabil, tinand cont ca doar odata la 60.000 dai banii astia. Chiar as fi curios la un Opel Astra, un VW Jetta, o Skoda Octavia... cam la cat urca pretul unei revizii in care se schimba si kitul de distributie; asta asa, ca sa avem un punct de reper comun... |
#12
Posted 04 April 2006 - 14:20
tata, intra pe forumu de la reno. gasesti acolo cate in luna si in stele
|
#13
Posted 04 April 2006 - 14:31
#14
Posted 04 April 2006 - 17:32
@Yoda.
Mersi de incurajari si de detalii. Masina in cauza e pe benzina 1.6l, break. De luat o iau asta-i clar, topicul asta l-am pornit la gandul sa ma hotarasac daca o iau pentru mine, sau o iau si o vand sa iau Logan nou... Oricum a fi in paguba nu ies... Revenind la CASCO: pai ce la asigurari iau in discutie pretul de catalog noului al noului Megane (adica 2) din cae se scade uzura..etc. Apropos stie cineva: kilometrajul se ia in calcul cand se estimeaza valoarea masinii sau numai anul fabricatiei? |
#15
Posted 04 April 2006 - 18:50
magicfiresnake, on Apr 4 2006, 18:32, said: @Yoda. Mersi de incurajari si de detalii. Masina in cauza e pe benzina 1.6l, break. De luat o iau asta-i clar, topicul asta l-am pornit la gandul sa ma hotarasac daca o iau pentru mine, sau o iau si o vand sa iau Logan nou... Oricum a fi in paguba nu ies... Revenind la CASCO: pai ce la asigurari iau in discutie pretul de catalog noului al noului Megane (adica 2) din cae se scade uzura..etc. Apropos stie cineva: kilometrajul se ia in calcul cand se estimeaza valoarea masinii sau numai anul fabricatiei? Nu are nici o legatura cu Megane2! Exista cataloage cu preturi de achizitie, chiar daca modelul respectiv nu se mai fabrica. Ia-o si plimba-te cu ea cateva mii de kilometri. Dupa care fa un test-drive si cu Logan, si vei fi in masura sa iei o decizie cu ce masina ramai. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users