Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
Last Updated: May 02 2024 11:41, Started by
_-AppleS-_
, Apr 17 2019 08:26
·
28
#3151
Posted 27 April 2023 - 23:17
zeroice, on 27 aprilie 2023 - 21:30, said:
tu ce zici, o sa le descopere? platforma meb evo cu hw nou si sw >4.0 n-are nici-o legatura cu ce e azi pe piata. |
#3152
Posted 27 April 2023 - 23:49
valitudor, on 27 aprilie 2023 - 17:55, said:
Chiar atat de mult a vandut Tesla in ultima luna comparativ cu VW? Nu, se referea la asta fiidca vorbea de modele model-y-q1.jpg 173.14K 32 downloads Dar de cand cu analfabetismul functional in floare in Romania, se poate posta de catre unii si vanzarile pe grup |
#3153
Posted 28 April 2023 - 07:41
VW si toti cei care au deja o retea de service pentru masinile clasice vor face tot posibilul sa cheme si ev-urile pentru a mai mulge niste coco de la proprietari, asadar slabe sanse cu update-uri OTA. Sa pretinzi intrare in service la un an pentru un ev nou mi se pare japca pe fata, mai cu seama ca nu fac nimic masinii dar te taxeaza minim 1h de "manopera".
|
#3154
Posted 28 April 2023 - 08:33
sparkyson, on 27 aprilie 2023 - 07:57, said:
tu ce zici, o sa le descopere? platforma meb evo cu hw nou si sw >4.0 n-are nici-o legatura cu ce e azi pe piata. Încearcă sa fii obiectiv. VW este de criticat în acest moment pe partea de SW. Critic ca proprietar VW ID.3. Si sa ai bug-uri nereparate după aproape 3 ani de la lansare este penibil. Imi doresc sa devină competitivi, pentru ca o concurenta puternica nu poate decât sa fie buna pentru clienți. |
#3155
Posted 28 April 2023 - 09:24
#3156
Posted 28 April 2023 - 10:41
Intrebare relativ la utilizare: stiu ca acum au crescut temperaturile dar intreb pentru la iarna: cum fac battery preheat inainte sa o pun la incarcat iarna ? Idea ar fi ca o pun dupa ce m-am plimbat o idee cu ea, dar inca temperatura bateriei este mica. In acest caz nu ma intereseaza sa incalzeasca cabina, deoarece am terminat de folosit masina si as vrea sa o pun sa isi incalzeasca bateria si apoi sa incarce.
Stiu ca pentru unii este total aiurea sa consumi in plus ca sa incalzesti bateria, dar eu sincer as prefera sa aiba optiune pentru a prelungi viata bateriei de: 1 incazit bateria de la incarcator AC sau DC si apoi 2 incarca bateria. |
#3157
Posted 28 April 2023 - 14:10
kolfleading, on 28 aprilie 2023 - 09:24, said:
Dar toate "chemarile" au fost gratis. Iar revizia este la 2 ani, fara limita de km. Adevarul este ca exista o multime de subcontractori implicati in constructia unui autoturism clasic (nu stiu cum e la electrice) care trebuie sa traiasca si ei si de aici dificultatea de a concura cu un producator ca Tesla care a plecat de la 0 cu un concept nou de business si fara a fi nevoiti sa faca ceva cu productia existenta si implicit cu partenerii de afaceti actuali. Am vizitat in 2016 fabrica Landrover. Toate (majoritatea) reperele veneau din alte parti, majoritatea din afara Angliei si ei doar le asamblau. Parca piesele metalice le faceau acolo cu niste roboti si apoi le vopseau prin scufundare intr-o cuva imensa. Am fost foarte mandru sa aflu ca multe repere erau facute in Romania. Ce crezi ca se intampla cand treci pe electrice si nu mai ai decat o tableta in bord? Crezi ca este afectat producatorul din Germania dar in realitate pierde contracte subcontractorul din Romania. |
#3158
Posted 28 April 2023 - 14:15
danfizesan, on 28 aprilie 2023 - 10:41, said:
Intrebare relativ la utilizare: stiu ca acum au crescut temperaturile dar intreb pentru la iarna: cum fac battery preheat inainte sa o pun la incarcat iarna ? Idea ar fi ca o pun dupa ce m-am plimbat o idee cu ea, dar inca temperatura bateriei este mica. In acest caz nu ma intereseaza sa incalzeasca cabina, deoarece am terminat de folosit masina si as vrea sa o pun sa isi incalzeasca bateria si apoi sa incarce. Stiu ca pentru unii este total aiurea sa consumi in plus ca sa incalzesti bateria, dar eu sincer as prefera sa aiba optiune pentru a prelungi viata bateriei de: 1 incazit bateria de la incarcator AC sau DC si apoi 2 incarca bateria. |
#3159
Posted 28 April 2023 - 15:33
#3160
Posted 28 April 2023 - 19:51
#3161
Posted 29 April 2023 - 06:04
zeroice, on 28 aprilie 2023 - 19:51, said: pai fa quote la tot postul...n-am zis ca VW sunt momentan praf si matura Tesal cu ei pe jos? nu e obiectiv destul? in schimb masina cred ca-ti merge absolut OK si cu bug-urile alea, nu? Poate cu noul soft sw > 4.0, o sa vina masinile cu toti kwh la ei? ca la astea vechi tot ieseau lipsa din fabrica... |
#3162
Posted 29 April 2023 - 08:56
raven75, on 29 aprilie 2023 - 06:04, said:
Poate cu noul soft sw > 4.0, o sa vina masinile cu toti kwh la ei? ca la astea vechi tot ieseau lipsa din fabrica... nu. pt. ca....."it's elementary (physics/chemistry), my dear Watson" si asta pt. a proteja bateria si utilizatorul in final. indiferent de marca. Edited by zeroice, 29 April 2023 - 08:56. |
#3163
Posted 30 April 2023 - 08:11
zeroice, on 29 aprilie 2023 - 08:56, said:
nu. pt. ca....."it's elementary (physics/chemistry), my dear Watson" si asta pt. a proteja bateria si utilizatorul in final. indiferent de marca. My Dear Sherlock Holmes, imi misc curul zilnic cu o masina din care am scos 64kwh net in mai multe randuri - cat declara producatorul...cand e noua primesti de fapt chiar mai mult cu 1-2 kwh. Daca se doreste se poate...inteleg noua moda prin care marea majoritate a producatorilor promit ceva care nu se pupa cu realitatea vezi Tesla in Coreea de Sud https://www.automark...tru-111919.html Ideea e ca noi sa nu sprijinim sau sa consideram normalitate povesti ca "protejam bateria", "in conditii de laborator" si alte povesti bune de spus de dealeri: "asa face toate doml'e" N-am inteles cum se "protejeaza utilizatorul final" livrand mai putini kwh dar in fine.... Matematic la 510km cu un consum de 127wh/km s-a scos peste 64kwh dintr-o baterie? R: 510x0.127=64.77kwh Attached FilesEdited by raven75, 30 April 2023 - 08:13. |
#3164
Posted 30 April 2023 - 08:59
raven75, on 30 aprilie 2023 - 08:11, said:
Ideea e ca noi sa nu sprijinim sau sa consideram normalitate povesti ca "protejam bateria", 2. Cand a inceput scandalul cu incendiile la Kona EV si Bolt EV, primele update-uri de soft au redus limitele de utilizare a bateriei la aceste masini. S-ar putea ca anumite informatii de pe Internet sa nu mai fie de actualitate... 3. Sunt 100% de acord ca nu este corect ca VW au anuntat "58 kWh utilizabili", dar de fapt ultimii 3 kWh sunt "rezerva" utilizabila abia dupa ce s-a ajuns la 0% pe bord. |
#3165
Posted 30 April 2023 - 09:14
Si nici aia nu sunt utilizabili dupa ultimele update-uri de soft. Doar experienta personala, nu stiu daca este intentionat sau nu.
Am avut de 12 ori oroarea sa ma apropii de 0%: - inainte de 3.0, masina a mai mers cu putere redusa pana am oprit pe loc, iar apoi a intrat in "maneuvering only" - dupa 3.0, masina nu m-a mai lasat sa conduc imediat ce am atins 0%, ci a intrat imediat in "maneuvering only" in care poti sa mergi doar la pas (5-6 km/h) |
|
#3166
Posted 30 April 2023 - 10:30
cred sincer ca unii sunt mai obsedati de a-si "prove the point" decat sa se bucure de masina in general.
experienta la condus si utilizare e aparent grav si iremediabil impactata de valorile declarate in fisa tehnica.... mai bine sa declare valoarea bruta si sa lase nebunii sa-si calculeze net-ul care oricum variaza si tot timpul, chiar si asa or sa fie nemultumiti care se simt furati indiferent de cine, unde si cum...deci...morile de vant... @kolf: "3. Sunt 100% de acord ca nu este corect ca VW au anuntat "58 kWh utilizabili", dar de fapt ultimii 3 kWh sunt "rezerva" utilizabila abia dupa ce s-a ajuns la 0% pe bord." pai.....sunt utilizabili sau nu?! @raven: soc si groaza. autoritatile din coreea de sud (aka patria Hyundai/Kia) au pus ochii pe concurenta. aproape imi scapa o lacrima... din nou, cheia (si balansul) este in formula V x Ah = Wh, charge/discharge rates in Coulomb si cum influenteaza factori externi aceste valori...chiar si in timpul condusului. daca vrea cineva sa aprofundeze subiectul, puneti-va pe citit si va dati seama de ce e o o batalie/discutie pe care nu merita s-o duci, let alone win it. la fel ca si-n cazul WLTP/NEDC etc... concluzia mea ramane la fel: much ado about nothing. Edited by zeroice, 30 April 2023 - 10:36. |
#3167
Posted 30 April 2023 - 20:04
Nu e chiar nimic. Citeste post-ul meu de mai sus.
Sub 0% exista posibilitatea sa nu te mai poti deplasa decat cu 5 km/h. Deci, 420 WLTP din 55 kWh inseamna 13 kWh/100 km. Greu de obtinut si in oras. Sunt chiar curios cum s-a masurat. |
#3168
Posted 30 April 2023 - 20:10
sparkyson, on 30 aprilie 2023 - 20:04, said:
Nu e chiar nimic. Citeste post-ul meu de mai sus. Sub 0% exista posibilitatea sa nu te mai poti deplasa decat cu 5 km/h. Deci, 420 WLTP din 55 kWh inseamna 13 kWh/100 km. Greu de obtinut si in oras. Sunt chiar curios cum s-a masurat. tocmai, ca WLTP nu masoara numai oras, unde consumul este mai mare. crede-ma....forget it eu am mers odata cu un phev de curiozitate in regim de hypermiling (am innebunit dar n-am cedat) si am reusit 89km electric, in conditiile in care wltp erau doar 55. avea baterie de 13 brut, 11.5 net. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users