Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
Last Updated: Oct 12 2023 00:42, Started by
_-AppleS-_
, Apr 17 2019 08:26
·
28
#3133
Posted 26 April 2023 - 11:20
@diaconuserban58 vorbiti impreuna dar va intelegeti separat...
Media de consum long term inseamna pe 10.000 - 20.000 km, imi vine foarte greu sa cred ca doar 16kwh/100 consuma. Cunosc perosane cu ID3 baterie de 77kwh si scot in jur de 400 - 450 km ca medie pe Bucuresti. Iarna au sub 400km. |
#3134
Posted 26 April 2023 - 11:50
#3135
Posted 26 April 2023 - 12:19
Nu am masina decat de 2 saptamani si nu am iesit din Bucuresti! Sigur consumul din Bucureste pe vremea asta sta intre 15,5 si 16,5Kw pe distante mai mari de 10km!
Vagul nu exagereaza din cat am citit si mers cu masinile lor ! ID3 daca faci calculul la 450km consuma 17kw si asta in trafic de Bucuresti! Nimic exagerat decat pentru cei care nu detin un EV si sa fie real in cunostinta de cauza! |
#3136
Posted 26 April 2023 - 12:25
relu11051, on 26 aprilie 2023 - 11:20, said:
@diaconuserban58 vorbiti impreuna dar va intelegeti separat... Media de consum long term inseamna pe 10.000 - 20.000 km, imi vine foarte greu sa cred ca doar 16kwh/100 consuma. Cunosc perosane cu ID3 baterie de 77kwh si scot in jur de 400 - 450 km ca medie pe Bucuresti. Iarna au sub 400km. diferenta intre 16 si 20/100km este de 4kWh, adica 2.8 lei. la o incarcare echivalenta parcurgerii 3-400km asta inseamna 8.4-11.2 lei (maxim 1.5 l benzina) nu cred ca mai merita continuata discutia nu? |
#3137
Posted 26 April 2023 - 12:35
@zeroice eu ca posesor de electrica nu am comentat nimic legat de costuri, dar imi place sa fim realisti nu sa invelim ciocolata in staniol precum marmota.
Nu calcula doar la pret de hidroelectrica, nu este just. @diaconuserban58 eu te rog sa ne spui consumul si dupa ce iesi din Bucuresti si dupa ce mai acumulezi niste km cu masina asa dupa un 5.000 km. Acum in perioada asta eu in Bucuresti daca merg relax scot si 10kwh ... este perioada ideala pt electrica si in cazul asta as face 640 km cu o baterie in loc de 440 specificati de producator |
#3138
Posted 26 April 2023 - 12:40
Long term eu am undeva la 21-22 kWh/100km la ID4, resetat de ~2000km deci facuti in iarna. Zilele astea consumul este in jur de 12 -18 kWh/100 km, depinde cum sunt conditiile. Cu noul soft nu mai faci atacuri de panica sub 8C. Are WLTP de 18 kWh/100 km, valoare care se poate lua acum in considerare linistit, Enyaq sta si mai bine la consum fata de ID4.
|
#3139
Posted 26 April 2023 - 12:41
Stie cineva daca masinile mai noi (VW ID3) au toate volan capacitiv sau numai anumite nivele de echipare ?
Edited by danfizesan, 26 April 2023 - 12:55. |
#3140
Posted 26 April 2023 - 12:44
relu11051, on 26 aprilie 2023 - 12:35, said:
@zeroice eu ca posesor de electrica nu am comentat nimic legat de costuri, dar imi place sa fim realisti nu sa invelim ciocolata in staniol precum marmota. Nu calcula doar la pret de hidroelectrica, nu este just. de ce? daca cineva incarca 90% acasa la tarif de hidro care-i problema? sau era mai just daca ai panouri si incarci cu zero? pt uber sau porumbei voiajori sa calculeze la pret de enelx/renovatio atunci diferenta aia. dar atunci nu cred ca-si permit sa ia Tesla pt aia 3-4 kWh mai putini la 10K KM. discutii ca sa..discutii. |
#3141
Posted 26 April 2023 - 13:15
@zeroice Statistic lumea nu incarca doar HE si PV, lumea se mai si misca nu doar serviciu si acasa, iar pe drum nu tot timpul cauta K la moca.
Cred totusi ca M3 iese foarte aproape de ID3 dupa ultimile modificari de pret. In afara de VW si Tesla mai exista si altii. Nu vad ce legatura are cu uber si porumbei voiajori? |
#3142
Posted 26 April 2023 - 18:16
|
#3143
Posted 26 April 2023 - 19:48
#3144
Posted 27 April 2023 - 02:53
zeroice, on 26 aprilie 2023 - 19:48, said:
anyway ID7 o sa mature pe jos cu M3..the empire strikes back.... Din ce am citit pana acum, ID.7 EV-ul meu favorit; n-as da 20k peste Model3 pentru el dar un 5-8k euro as da. (in special practicabilitatea castigata prin faptul ca e liftback). Pe partea de motor vor veni si acolo cu ceva nou si probabil se vor apropia ca si eficienta de Model3 https://www.volkswag...fficiency-15699 [ https://www.electrive.com/wp-content/uploads/2023/04/APP550-MEB-drive-VW-efficiency-888x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sirronkcuhc, 27 April 2023 - 02:54. |
#3146
Posted 27 April 2023 - 11:03
Dpmdv ID7 este o limuzina, ca si dimensiuni, are 5m lungime, cu 25cm mai mult decat Model 3. Spatiul inauntru este bun, dar nu wow adica cu 25cm mai mult decat la Model 3. Masina mult prea mare dupa mine.
|
#3147
Posted 27 April 2023 - 11:10
|
#3148
Posted 27 April 2023 - 17:41
zeroice, on 26 aprilie 2023 - 19:48, said:
anyway ID7 o sa mature pe jos cu M3..the empire strikes back.... chiar si MJ24 la ID3/4/Enyaq or sa vina cu noul motor mult imbunatatit... Sper sa ai gura aurita...daca matura cu M3, de ce nu si cu MY? asta se traduce prin preturi mai mici decat concurenta si toti vom avea de castigat. Cand s-a lansat ID.3 1st eram extaziat de viitoarea mea masina dar cand am vazut pretul...m-am dezumflat. Nimic spectaculos pentru ce primeai...pana una alta in Germania MY si M3 matura pe jos cu VW. |
#3149
Posted 27 April 2023 - 17:55
raven75, on 27 aprilie 2023 - 17:41, said:
Nimic spectaculos pentru ce primeai...pana una alta in Germania MY si M3 matura pe jos cu VW. DETesla.png 33.75K 39 downloads |
#3150
Posted 27 April 2023 - 21:30
raven75, on 27 aprilie 2023 - 17:41, said:
Sper sa ai gura aurita...daca matura cu M3, de ce nu si cu MY? asta se traduce prin preturi mai mici decat concurenta si toti vom avea de castigat. Cand s-a lansat ID.3 1st eram extaziat de viitoarea mea masina dar cand am vazut pretul...m-am dezumflat. Nimic spectaculos pentru ce primeai...pana una alta in Germania MY si M3 matura pe jos cu VW. corect, matura rau cu VW. dar....timpul trece si VW nu sta degeaba. era de asteptat sa vina, e totusi german engineering... ID7 o sa aiba nisa lui de piata, dar eu m-as uita mai degraba la ID2All, Tesla model 2? si compacta de la Skoda...acolo se va duce batalia. sparkyson, on 27 aprilie 2023 - 07:57, said:
Poate descopera si VW actualizarile software over-the-air (OTA) care se fac... over the air. tu ce zici, o sa le descopere? platforma meb evo cu hw nou si sw >4.0 n-are nici-o legatura cu ce e azi pe piata. Edited by zeroice, 27 April 2023 - 21:37. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users