Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#3115
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,148
  • Înscris: 11.01.2009
Bateria a avut 55 kWh net, de fapt.
Ceva de genul 5% peste 100%, 5% sub 0%.
Desi sub 0% nu ii place deloc sa mearga. Am incercat.

#3116
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postsparkyson, on 24 aprilie 2023 - 13:42, said:

Bateria a avut 55 kWh net, de fapt.
Am specificat "58kwh net declarat...(din care 3kwh sunt lipsa de la inceput)
Oricum am ramas surprins de autonomia afisata la 100%...313 km Posted Image nici macar iarna la -10 grade nu am ajuns sub 380 km...iar pe vremea asta se duce spre 500 km. Pacat, se pare ca e noua moda ca producatorii sa declare niste valori care apoi nu ies...vezi Renault cu noul E-tech de 60kwh, real 55 kwh net in teste.

#3117
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

View Postraven75, on 24 aprilie 2023 - 16:30, said:

Am specificat "58kwh net declarat...(din care 3kwh sunt lipsa de la inceput)
Oricum am ramas surprins de autonomia afisata la 100%...313 km Posted Image nici macar iarna la -10 grade nu am ajuns sub 380 km...iar pe vremea asta se duce spre 500 km. Pacat, se pare ca e noua moda ca producatorii sa declare niste valori care apoi nu ies...vezi Renault cu noul E-tech de 60kwh, real 55 kwh net in teste.

corect, ca la ICE-uri se declara rezervor de 55 dar intra 58-59, nu?

#3118
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View Postraven75, on 24 aprilie 2023 - 16:30, said:

nici macar iarna la -10 grade nu am ajuns sub 380 km..
Tu esti la limita de hypermiling ca stil de condus. Nu esti in zona mediana a clopotului gaussian cand vine vorba de stil de condus si consumuri medii.

View Postraven75, on 24 aprilie 2023 - 13:39, said:

dupa 60k de km...51 kwh din 58kwh net declarat de producator, adica 7kwh la 60.000 km, (din care 3kwh sunt lipsa de la inceput).
Cred ca mai importanta (sau cel putin la fel de inportant) este sa se specifice mereu si vechimea bateriei. Degradarea calendaristica este predominanta in primii 3 ani de viata ai masinii, dupa care se stabilizeaza si intra degradarea cauzata de ciclurile de incarcare ca fiind mai relevanta.

DIn articolul lui inteleg ca masina are putin peste 2 ani vechime. Deci totul e OK. Pare in linie cu restul lumii.
Mie mi-a scazut capacitatea neta de la 79.1Kwh la 76.1Kwh dupa aproape 2 ani (23 de luni) si 50.000 Km.

#3119
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postzeroice, on 24 aprilie 2023 - 16:51, said:

corect, ca la ICE-uri se declara rezervor de 55 dar intra 58-59, nu?
Nu inteleg ce vrei sa spui...VW declara pe site-ul lor "The ID.3 comes with the 58KWh" pentru ca proprietarii sa constate ca de fapt au primit doar 55kwh...
https://www.volkswag...c-cars/id3.html

Daca omul primea 58kwh net acum avea 4 kwh lipsa in loc de 7 kwh....7kwh din 58kwh e deja peste 12% din capacitatea declarata.
Ca si comparatie am facut acelasi test de capacitate  - rezultat 63kwh disponibili din 64kwh (declarati de producator)  adica 1 kwh s-a dus dupa 3 ani si 93.000 de km.

View Postro_explorer, on 24 aprilie 2023 - 19:07, said:

Tu esti la limita de hypermiling ca stil de condus. Nu esti in zona mediana a clopotului gaussian cand vine vorba de stil de condus si consumuri medii.

Nu man, lipsa autostrazi...deh Brasov centru tarii.

Edited by raven75, 24 April 2023 - 19:32.


#3120
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View Postraven75, on 24 aprilie 2023 - 19:27, said:

Nu man, lipsa autostrazi...deh Brasov centru tarii.
Daca stai sa citesti forumul zici ca numai de la 120 in sus se circula in tara, cu depasiri in forta si replieri la mustata.
Na, asa si eu zic ca am 168wh/km la a mea, media pe 50K Km ... dar se pare ca am consum mic comparativ cu unii din .ro care conduc acelasi model :D

#3121
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,817
  • Înscris: 28.12.2006

View Postraven75, on 24 aprilie 2023 - 19:27, said:

Nu inteleg ce vrei sa spui...VW declara pe site-ul lor "The ID.3 comes with the 58KWh" pentru ca proprietarii sa constate ca de fapt au primit doar 55kwh...
https://www.volkswag...c-cars/id3.html

Daca omul primea 58kwh net acum avea 4 kwh lipsa in loc de 7 kwh....7kwh din 58kwh e deja peste 12% din capacitatea declarata.

ce vreau sa spun e ca who the fuck cares, really?
orice masina de 100CP/200Nm cumperi si o duci direct pe dyno o sa ai surprize. N-am vazut pe nimeni sa faca atat tamtam.
apropo buffer-ul ala e dinamic, in functie de temp exterioara. repeta testul la vara, just my 2c.
sunt o gramada (daca nu toate) Tesla care raporteaza net mai mic iarna, lasand degradarea la o parte.
e fizica si cum au configurat BMS-urile, idiot proof.

cauta video-urile unui baiat anume "speicher elektrisiert" si te lamuresti ce e cu brut/net/buffer/coulomb/efectul peukert/SoC Display vs BMS/rezerva de putere (poti merge 5-10km cu 0% SoC Display) etc...totul este dat de voltajul si amperajul celulelor intr-un anume punct in timp (al masuratorii), dar acesta variaza in functie de muuuuuulte..variabile. O diferenta de masurare poate fi data si de cata energie ai obtinut prin recuperare vs. incarcare AC...
Daca vrei inca si mai multe detalii cauta si citeste SSP-urile de ID4 de pe site-ul NHTSA. Si o sa-ti dai seama ca nu merita sa-ti bati capul...ergo....who the fuck cares?

View Postro_explorer, on 24 aprilie 2023 - 19:38, said:

Daca stai sa citesti forumul zici ca numai de la 120 in sus se circula in tara, cu depasiri in forta si replieri la mustata.
Na, asa si eu zic ca am 168wh/km la a mea, media pe 50K Km ... dar se pare ca am consum mic comparativ cu unii din .ro care conduc acelasi model Posted Image

si fraierii guita ca s-au scumpit RCA-urile de 3-5 ori....
oare de ce..

Edited by zeroice, 24 April 2023 - 21:14.


#3122
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postzeroice, on 24 aprilie 2023 - 21:03, said:

ce vreau sa spun e ca who the fuck cares, really?

Ai dreptate!...dă-le in Paștele mă-sii de capacităti...ce daca la unii producatori iese in teste cat au declarat - cu sau fara buffer dinamic iar la altii nu?

#3123
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Intre 0% - 100% pe bord, la ID.3 sunt aproximativ 55 kWh.
Range-ul estimat afisat este tot pana la acel "0% pe bord".

DAR la 0% pe bord mai sunt vreo 2 - 3 kWh in baterie care iti permit sa mai mergi ceva km (am vazut un test in care a mai mers parca 20 km), cu anumite limitari de performanta.

La alte modele de la alti producatori, la 0% pe bord se opreste de tot sau mai merge foarte putin.

#3124
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019

View Postraven75, on 25 aprilie 2023 - 06:32, said:

Ai dreptate!...dă-le in Paștele mă-sii de capacităti...ce daca la unii producatori iese in teste cat au declarat - cu sau fara buffer dinamic iar la altii nu?
Arata-mi, undeva la Hyundai Romania pe site un calculator precum au astia de la Peugeot, in care ti se spune clar si transparent ce autonomie ai la o temperatura si viteza date. Eu n-am gasit.

Fiecare are bubele lui in cap, zic sa ne concentram pe esential. ID.3 e o masina f ok, indiferent ce zice brosura de marketing :).

#3125
diaconuserban58

diaconuserban58

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 04.04.2014
ID3 cu bateria de 77kw este un rival pe masura la Tesla 3 LR ,chiar la unele capitole este peste, aspect si constructie in primul rand !

#3126
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
La o diferenta de 100-150km de autonomie nu prea sunt asemanatoare.

S-a rezolvat problema cu consumul exagerat de mare la temperaturi scazute?

#3127
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Da, incepand cu SW 2.4

Edited by kolfleading, 26 April 2023 - 09:10.


#3128
diaconuserban58

diaconuserban58

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 04.04.2014
Nu este o diferenta intre ele la km parcursi reali, Tesla este data cu 600 km autonomie dar face real 550km iar ID3 este data cu 540KM si fave in jur 530!

#3129
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Ai ID 3 si ai facut km astia cu o incarcare?

#3130
diaconuserban58

diaconuserban58

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 04.04.2014
Am Enyak iv 80 si are aceasi baterie si motor ca ID 3 ,si eu fac in jur de 500km cu un plin , ID 3 face sigur 540 , diferenta de greutate si coeficient aerodinamic!

#3131
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Ai cumva o medie de consum long term?

#3132
diaconuserban58

diaconuserban58

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 04.04.2014
Media consum numai oras Bucuresti in jur 16kw! Daca mergi drumuri scurte 3-4km consum cu bateria rece 25-30kw!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate