![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID
Last Updated: Aug 21 2023 21:47, Started by
_-AppleS-_
, Apr 17 2019 08:26
·
28

#3115
Posted 24 April 2023 - 13:42

Bateria a avut 55 kWh net, de fapt.
Ceva de genul 5% peste 100%, 5% sub 0%. Desi sub 0% nu ii place deloc sa mearga. Am incercat. |
#3116
Posted 24 April 2023 - 16:30

Bateria a avut 55 kWh net, de fapt. Oricum am ramas surprins de autonomia afisata la 100%...313 km ![]() |
#3117
Posted 24 April 2023 - 16:51

Am specificat "58kwh net declarat...(din care 3kwh sunt lipsa de la inceput) Oricum am ramas surprins de autonomia afisata la 100%...313 km ![]() corect, ca la ICE-uri se declara rezervor de 55 dar intra 58-59, nu? |
#3118
Posted 24 April 2023 - 19:07

nici macar iarna la -10 grade nu am ajuns sub 380 km..
dupa 60k de km...51 kwh din 58kwh net declarat de producator, adica 7kwh la 60.000 km, (din care 3kwh sunt lipsa de la inceput). DIn articolul lui inteleg ca masina are putin peste 2 ani vechime. Deci totul e OK. Pare in linie cu restul lumii. Mie mi-a scazut capacitatea neta de la 79.1Kwh la 76.1Kwh dupa aproape 2 ani (23 de luni) si 50.000 Km. |
#3119
Posted 24 April 2023 - 19:27

corect, ca la ICE-uri se declara rezervor de 55 dar intra 58-59, nu? https://www.volkswag...c-cars/id3.html Daca omul primea 58kwh net acum avea 4 kwh lipsa in loc de 7 kwh....7kwh din 58kwh e deja peste 12% din capacitatea declarata. Ca si comparatie am facut acelasi test de capacitate - rezultat 63kwh disponibili din 64kwh (declarati de producator) adica 1 kwh s-a dus dupa 3 ani si 93.000 de km.
Tu esti la limita de hypermiling ca stil de condus. Nu esti in zona mediana a clopotului gaussian cand vine vorba de stil de condus si consumuri medii. Nu man, lipsa autostrazi...deh Brasov centru tarii. Edited by raven75, 24 April 2023 - 19:32. |
#3120
Posted 24 April 2023 - 19:38

Nu man, lipsa autostrazi...deh Brasov centru tarii. Na, asa si eu zic ca am 168wh/km la a mea, media pe 50K Km ... dar se pare ca am consum mic comparativ cu unii din .ro care conduc acelasi model ![]() |
#3121
Posted 24 April 2023 - 21:03

Nu inteleg ce vrei sa spui...VW declara pe site-ul lor "The ID.3 comes with the 58KWh" pentru ca proprietarii sa constate ca de fapt au primit doar 55kwh... https://www.volkswag...c-cars/id3.html Daca omul primea 58kwh net acum avea 4 kwh lipsa in loc de 7 kwh....7kwh din 58kwh e deja peste 12% din capacitatea declarata. ce vreau sa spun e ca who the fuck cares, really? orice masina de 100CP/200Nm cumperi si o duci direct pe dyno o sa ai surprize. N-am vazut pe nimeni sa faca atat tamtam. apropo buffer-ul ala e dinamic, in functie de temp exterioara. repeta testul la vara, just my 2c. sunt o gramada (daca nu toate) Tesla care raporteaza net mai mic iarna, lasand degradarea la o parte. e fizica si cum au configurat BMS-urile, idiot proof. cauta video-urile unui baiat anume "speicher elektrisiert" si te lamuresti ce e cu brut/net/buffer/coulomb/efectul peukert/SoC Display vs BMS/rezerva de putere (poti merge 5-10km cu 0% SoC Display) etc...totul este dat de voltajul si amperajul celulelor intr-un anume punct in timp (al masuratorii), dar acesta variaza in functie de muuuuuulte..variabile. O diferenta de masurare poate fi data si de cata energie ai obtinut prin recuperare vs. incarcare AC... Daca vrei inca si mai multe detalii cauta si citeste SSP-urile de ID4 de pe site-ul NHTSA. Si o sa-ti dai seama ca nu merita sa-ti bati capul...ergo....who the fuck cares?
Daca stai sa citesti forumul zici ca numai de la 120 in sus se circula in tara, cu depasiri in forta si replieri la mustata. Na, asa si eu zic ca am 168wh/km la a mea, media pe 50K Km ... dar se pare ca am consum mic comparativ cu unii din .ro care conduc acelasi model ![]() si fraierii guita ca s-au scumpit RCA-urile de 3-5 ori.... oare de ce.. Edited by zeroice, 24 April 2023 - 21:14. |
#3122
Posted 25 April 2023 - 06:32

#3123
Posted 25 April 2023 - 17:08

Intre 0% - 100% pe bord, la ID.3 sunt aproximativ 55 kWh.
Range-ul estimat afisat este tot pana la acel "0% pe bord". DAR la 0% pe bord mai sunt vreo 2 - 3 kWh in baterie care iti permit sa mai mergi ceva km (am vazut un test in care a mai mers parca 20 km), cu anumite limitari de performanta. La alte modele de la alti producatori, la 0% pe bord se opreste de tot sau mai merge foarte putin. |
#3124
Posted 25 April 2023 - 23:05

Ai dreptate!...dă-le in Paștele mă-sii de capacităti...ce daca la unii producatori iese in teste cat au declarat - cu sau fara buffer dinamic iar la altii nu? Fiecare are bubele lui in cap, zic sa ne concentram pe esential. ID.3 e o masina f ok, indiferent ce zice brosura de marketing ![]() |
|
#3126
Posted 26 April 2023 - 08:58

La o diferenta de 100-150km de autonomie nu prea sunt asemanatoare.
S-a rezolvat problema cu consumul exagerat de mare la temperaturi scazute? |
#3127
Posted 26 April 2023 - 09:10

Da, incepand cu SW 2.4
Edited by kolfleading, 26 April 2023 - 09:10. |
#3130
Posted 26 April 2023 - 10:32

Am Enyak iv 80 si are aceasi baterie si motor ca ID 3 ,si eu fac in jur de 500km cu un plin , ID 3 face sigur 540 , diferenta de greutate si coeficient aerodinamic!
|
#3132
Posted 26 April 2023 - 11:10

Media consum numai oras Bucuresti in jur 16kw! Daca mergi drumuri scurte 3-4km consum cu bateria rece 25-30kw!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users