Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Volkswagen ID

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
3179 replies to this topic

#3169
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013
Am avut ieri 12.5 kWh / 100 Km in Timisoara.

#3170
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View Postzeroice, on 30 aprilie 2023 - 10:30, said:

@kolf: "3. Sunt 100% de acord ca nu este corect ca VW au anuntat "58 kWh utilizabili", dar de fapt ultimii 3 kWh sunt "rezerva" utilizabila abia dupa ce s-a ajuns la 0% pe bord."
pai.....sunt utilizabili sau nu?!

Pai nu prea sunt din ce a experimentat sparkyson...in plus trebuie sa fii Ninja cum spune Bjorn sa conduci cand pe bord apare 0% si niste linii --- la autonomie.
Exemplul cu Tesla  era dat sa nu crezi am ceva specific cu VW.
De fapt si Hyundai s-a dat pe brazda dupa ceilalti si nu mai marketeaza masinile cu bateria neta ci brut "IONIQ 6 is equipped with a 77.4 kWh" cand in realitate 74-75kw sunt disponibili inte 0-100%.
Probabil ai dreptate...mult zgomot pentru nimic..cand ne luam masini electrice e mai misto sa ramai surprins ca la ouale Kinder...nu stii niciodata ce gasesti inauntru :)

#3171
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006

View Postraven75, on 01 mai 2023 - 11:39, said:


Pai nu prea sunt din ce a experimentat sparkyson...in plus trebuie sa fii Ninja cum spune Bjorn sa conduci cand pe bord apare 0% si niste linii --- la autonomie.


pai bagati-o p-aia cu "k.i.s.s rule" si nu va apropiati de zero :D
in DE pe autostrazi daca te apropii de rosu cu un ICE, tragi la prima benzinarie, nu te risti pana la urmatoarea la 30-40km departare, nu?
unele lucruri raman la fel dar multi uita...

#3172
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 18.05.2019
Ma bate gandul sa fac un upgrade catre ID (3 sau 5, inca duc munca de lamurire cu mine insumi). Daca masina (ID3 in special) n-are "Traffic assist" poate fi adaugat ulterior, oficial? Vad prin alte parti ca ar exista ceva variante de a hackui sistemul via OBD11, dar ma intereseaza mai degraba daca a reusit cineva sa faca asta direct de la VW in .ro.

#3173
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006

View Postemacs, on 07 mai 2023 - 10:33, said:

Ma bate gandul sa fac un upgrade catre ID (3 sau 5, inca duc munca de lamurire cu mine insumi). Daca masina (ID3 in special) n-are "Traffic assist" poate fi adaugat ulterior, oficial? Vad prin alte parti ca ar exista ceva variante de a hackui sistemul via OBD11, dar ma intereseaza mai degraba daca a reusit cineva sa faca asta direct de la VW in .ro.

nu, uita de asta si nu e recomandat. cauta optiunea din fabrica, daca vrei neaparat.

#3174
glaurentiu

glaurentiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 05.07.2007

View Postemacs, on 07 mai 2023 - 10:33, said:

Ma bate gandul sa fac un upgrade catre ID (3 sau 5, inca duc munca de lamurire cu mine insumi). Daca masina (ID3 in special) n-are "Traffic assist" poate fi adaugat ulterior, oficial? Vad prin alte parti ca ar exista ceva variante de a hackui sistemul via OBD11, dar ma intereseaza mai degraba daca a reusit cineva sa faca asta direct de la VW in .ro.

Se poate activa travell assist, dar pentru că versiunile fără, nu au volanul capacitiv, și să îți recunoască mâna pe el, atunci trebuie mișcat la fiecare 15 secunde aprox. Acum un an cand l-am activat prima data, pe drumurile naționale nu mi s-a părut că ar merge OK, dar săptămâna trecută, după un drum pe autostradă mi se pare că merge mai bine. Dacă te înveți cu el și știi cum să îi opui o forță cât să știe că ai mâna pe volan, atunci și mesajele de atenționare vor fi mai rare

#3175
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 30.01.2008
am primit ieri ID.3-ul si am activat aplicatia de WeConnect ID si este activata pentru 2 ani cu cost 0. Este cineva care a trebuit sa o reinnoiasca, dupa primii 2 ani ?

#3176
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011
M-am săturat ca pe autostradă să pună brusc frână că el "recunoaște" limită de viteză de 50 km/h. Da, am pierdut lane assist însă prefer fără decât frâne aiurea că softul lui imbecil halucinează. Halal ingineri idioți și hahal funcție care nu se poate dezactiva decât așa.

 danfizesan, on 09 mai 2023 - 09:22, said:

am primit ieri ID.3-ul si am activat aplicatia de WeConnect ID si este activata pentru 2 ani cu cost 0. Este cineva care a trebuit sa o reinnoiasca, dupa primii 2 ani ?

Nu am auzit să ceară bani pentru funcția aia, ar fi și culmea, având în vedere cât de varză e softul, aste e fix ce le-ar mai lipsi. Oricum jur că nu mai cumpăr mașină nemțească, următoarea va fi chinezească, sincer.

 glaurentiu, on 07 mai 2023 - 12:08, said:

Dacă te înveți cu el și știi cum să îi opui o forță cât să știe că ai mâna pe volan, atunci și mesajele de atenționare vor fi mai rare

Adevărul e că pentru România nu prea are sens, aici ai de ocolit gropi, câini, cocalari, ajută mai degrabă pe autostradă și pe puține drumuri care sunt cât de cât ok ca marcaj/lipsă "surprize".

Attached Files



#3177
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,100
  • Înscris: 13.03.2003
Debifeaza Speed Preview si nu mai franeaza aiurea la semne. Mai da gherla pe autostrada, cel putin la mine unde GPS nu e foarte precis, crede ca e pe un drum ce-l vede pe langa autostrada si franeaza, dar nu de la semne ci de la profilul drumului. Cand pui pe drumuri nationale 100km/h ACC si curba e mai mare si el crede ca se ia cu 85, atunci franeaza la 85, functie care imi place sincer, reduce exact cat e necesar sa iei curba.

#3178
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,100
  • Înscris: 13.03.2003
De unde tot apreți astia pe toate topicurile cu frustarile in buzunar?

Reduce cat este necesar sa iei curba in conditii de siguranta pe profilul drumului, cum au calculat nu stiu si nu-mi bat capul, este ACC adaptiv si viteza este adaptata pentru conditii de siguranta.
Un tempomat normal este aproape inutil pe drumuri nationale, pentru ca trebuie sa te joci permanent cu el si de aici nimeni nu il foloseste, asta adaptiv stie sa le ia in limitele legale / fizice de siguranta.

De Tesla / restul autonome nu te legi ?
Mulumesc de urari, sanatate si tie.

Edited by Zoot, 21 August 2023 - 21:41.


#3179
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013

 benis, on 21 august 2023 - 15:02, said:

M-am săturat ca pe autostradă să pună brusc frână că el "recunoaște" limită de viteză de 50 km/h.

Dezactiveaza Speed Preview din meniul Assist.
Se mai intampla sa "citeasca" indicatoarele de 50 Km/h de la iesirile de pe autostrada daca treci prea aproape de ele.

Attached Files



#3180
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Modelele electrice Volkswagen ID.4 și ID.5 primesc o serie de actualizări - https://tinyurl.com/24hmhvh3

Cele două electrice Volkswagen primesc și mai multă putere - https://tinyurl.com/24hmhvh3

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate