Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Whirlpool Romania - bătaie de joc
#55
Posted 14 March 2019 - 20:42
Stai sa vezi distracție cănd o să explodeze geamu ăla de la căldura degajată daca pui oale mari și dai focu puternic
Așa a pățit cineva de a crezut că-i bomba atomica în bucătărie..... Edited by I2O, 14 March 2019 - 20:43. |
#56
Posted 14 March 2019 - 20:48
Octavian_SK, on 14 martie 2019 - 20:01, said:
@waterman: sfatul meu prietenesc si bineinteles nesolicitat - "da-i draq cu firma lor cu tot" nu-ti toca tu nervii pentru asta; insista sa iti schimbe geamul ala da nu pune suflet; fa-o ca si cum ai reumple borcanul de spalare parbriz iar din cand in cand mai fa cate o reclamatie...serviciile sunt de tot rahatul la 99% din firmele din Ro; ii doare la bascheti de client...pana atunci imprieteneste-te cu petele alea, o sa iti parar rau cand o sa dispara |
#57
Posted 14 March 2019 - 21:09
#58
Posted 14 March 2019 - 21:58
#59
Posted 14 March 2019 - 23:21
86-APP, on 14 martie 2019 - 21:09, said: Acest exemplu mi-a fost dat si mie .... Am vrut eu să cumpăr un aragaz Beko cu sticla și grătare independente,arata super tare..dar am citit un comentariu și zicea că tijele din mâner care blochează gazului sunt din plastic,a avut ocazia să vadă pentru că sa rupt una și a rămas cu gazu pornit... Ăștia de la anumite firme dupe ce că sunt scârțâie mai sunt și dobitoci și nu gândesc la ce pericole ii supun pe cumparatori Edited by I2O, 14 March 2019 - 23:24. |
#60
Posted 15 March 2019 - 07:26
Beko este marca turceasca, mie nu imi inspira incredere.
|
#61
Posted 15 March 2019 - 08:17
buyonevideo, on 14 martie 2019 - 18:22, said:
Pe la alte site-uri este 980 de lei, deci e chiar si mai ieftina ! Eu am luat-o când am avut nevoie nu când era blec fraidei și atât era în octombrie 2018 13 milioane. buyonevideo, on 14 martie 2019 - 18:22, said:
Nu au aparut singure petele. Au aparut de la caldura degajata cind ai folosit-o, combinata cu materialul slabut (ca deh, la 980 / 1300 de lei.... cam cit ai vrea tu sa reziste) ?! Insiști cu aceeași idioțenie. 1300 de lei este decent pentru o plită. Material slăbuț ? E un geam ce dracu tot insiști cu mizeria asta. E o plită, e normal să se încălzească. Însă nu e normal să se păteze. buyonevideo, on 14 martie 2019 - 18:22, said:
Dar am nitel bun simt: cumperi ieftin, se comporta ieftin. Am o grămadă de nervi din cauza ăstora de la Whirlpool, sincer n-am chef să vină un Gigel plin de păreri și care știe el că 13000 de lei e puțin și las-o bre așa că e ieftină. Repet te rog du-te în treaba ta și lasă-mă cu părerile tale despre valoarea produselor mele. |
#62
Posted 15 March 2019 - 09:29
waterman, on 15 martie 2019 - 08:17, said:
1300 de lei este decent pentru o plită. Totusi ... in afara de faptu' ca e sticla nu tabla ... ce altceva stie in plus fata de una ieftina ? Edited by adrian_r5, 15 March 2019 - 09:30. |
#63
Posted 15 March 2019 - 09:38
Din acest topic am inteles ca Whirlpool Romania (si produsele Whirlpool) sunt nasoale. Ce marci de electrocasnice recomandati, bineinteles, cu cat mai putine necesitati de service, iar daca se ajunge la service, cu personal exemplar si reparatii rapide si eficiente si fara mânării tipice pentru zona aceasta de lume?
|
#64
Posted 15 March 2019 - 09:47
doamne, ce va mai legati de pretul plitei, ca la banii astia ce pretentii poti sa ai.
pana una-alta, omul a muncit pentru banii aia, nu i-a furat, si daca ar fi avut mai multi, poate ar fi cumparat o plita mai scumpa. sau poate asta a fost singurul model care s-a asortat cu bucataria, ca asa a dorit sotia lui. daca tot a renovat bucataria, cu siguranta a avut si alte cheltuieli si un buget limitat sau nu foarte generos, ca nu toti isi permit bucatarie de master-chef. pentru unii 1300 lei este salariul lor lunar. fie la plita lui e un caz particular, fie producatorul a introdus sau schimbat recent acea banda adeziva, tot nu mi se pare normal sa se intample asa ceva, sa apara pete si sa dureze atat de mult remedierea defectului. cu toate ca ar trebui sa ridice un semn de intrebare faptul ca geamul acela nu este pe stoc nici la producator, asta poate insemna ca se confrunta cu aceleasi probleme si altii care au cumparat acest model de plita si au solicitat si ei inlocuirea geamului. probabil daca ar fi existat pe net recenzii despre aceasta plita, in care si alti utilizatori sa semnaleze problema petelor, omul n-ar mai fi cumparat-o. e foarte bine asadar ca semnaleaza problema plitei si a duratei mari de remediere, ca sa stie si altii, sa nu mai ia teapa. |
|
#65
Posted 15 March 2019 - 09:58
corinadaniela, on 15 martie 2019 - 09:47, said:
doamne, ce va mai legati de pretul plitei, ca la banii astia ce pretentii poti sa ai. pana una-alta, omul a muncit pentru banii aia, nu i-a furat, si daca ar fi avut mai multi, poate ar fi cumparat o plita mai scumpa. sau poate asta a fost singurul model care s-a asortat cu bucataria, ca asa a dorit sotia lui. daca tot a renovat bucataria, cu siguranta a avut si alte cheltuieli si un buget limitat sau nu foarte generos, ca nu toti isi permit bucatarie de master-chef. pentru unii 1300 lei este salariul lor lunar. Crezi ca pe aia de la fabrica / magazin ii intereseaza cit are clientul salariul (in afara de achizitia in rate, dar aia e altceva)!? Sau daca se asorteaza sau nu plita cu rochia ?! Si vezi ca mai multi am spus ca acel pret este unul mic/mediu - deci si caliatea este mica/medie. Din partea mea, poate sa cumpere una de 500 de lei sau de 5000 de lei, fiecare cu treaba lui. Dar, iti adaptezi frumos comportamentul si pretentiile la produsul respectiv, cum am zis mai sus. Deja, de multe ori, la diverse produse, pret mic = calitate mica. Pe de alta parte, noi cred ca ne certam pentru o chestie diferita. A venit deja un reprezentant service, a constatat ca este o problema. Ca problema a aparut dintr-un defect de fabricatie (incident izolat) sau din cauza materialelor slabe calitativ (incident mai generalizat) - asta nu stim. Ideea e ca i-a aprobat reparatia. Si aici este problema adevarata - se tergiverseaza aceasta reparatie. Faptul in sine, ca are un defect, este clar si precis stabilit. Edited by buyonevideo, 15 March 2019 - 09:59. |
#66
Posted 15 March 2019 - 10:05
adrian_r5, on 15 martie 2019 - 09:29, said:
daca asta e parerea ta ... ce drac sa mai zic ... consoleaza-te cu gindu' asta Totusi ... in afara de faptu' ca e sticla nu tabla ... ce altceva stie in plus fata de una ieftina ? 1. 13 milioane e suficient pentru o plită. Punct. 2. Am avut normală de inox și-am donat-o socrilor, cu tot cu cuptorul aferent, doar pentru că soția a vrut una nouă de sticlă. Aia veche era impecabilă dacă mă-ntrebați pe mine dar na care sunteți însurați înțelegeți. Crem să se asorteze cu mobila care e și aia feng shui crem cu super mega ultra lac pe ea draci bălțați. Și eu sunt maniac pe curățenie dar soția are obsesie, sticla a fost alegere și pentru designul bucătăriei, dar și pentru ușurința în curățare + (atenție) dezinfectare. Deh, pitici. Apelat azi OPC Dolj, au plângerea mea în lucru Deja Whirlpool va lua amendă pentru că nușcare lege ceva cu 400 presupune termen de service 15 zile hahaha. Am resunat la Whirlpool și tot nici un răspuns, doar că nu se găsește geam în Italia. Am trimis și mail. Măcar le-am făcut o bucurie. Replica aia cu prețul plitei e una de prost gust. Și-am pus punct. Probabil sunt plite și de 5000 de lei. Și dacă o luam cu 200 de lei am reclamat că s-a pătat ceva nu că nu are bluetooth. Cam ce așteptări ar trebui să am la o plită de 13 milioane ? Gen să nu mai meargă după 3 luni ? Aș înțelege dac-ar fi un Zuckerberg pe-aici care are plită de diamant dar nu e frumos ce faceți. Cocălărisme. Tipic românesc. Pe internet sunteți toți frumoși tineri și bogați. Edited by waterman, 15 March 2019 - 10:26. |
#67
Posted 15 March 2019 - 10:27
Răspuns Whirlpool la o situație reclamată în 20 ianuarie 2019
Quote
Buna ziua, Momentan sticla nu este disponibila in Italia. In momentul in care va ajunge la partener, se va inlocui suprafata sticlei. Pana atunci, dumneavoastra puteti utiliza produsul, fara niciun inconvenient pentru acesta, produsul putand fi utilizat la parametrii tehnici declarati de producator, adica petele de pe sticla nu afecteaza functionarea produsului. Cu stima, Whirlpool Cea mai tristă firmă ever. |
#68
Posted 15 March 2019 - 10:43
#69
Posted 15 March 2019 - 10:48
AlexEn, on 15 martie 2019 - 07:26, said:
Beko este marca turceasca, mie nu imi inspira incredere. După ce am citit chestia aia am optat pentru star light care era mai ieftin și avea aceleași functii cu cel beko |
|
#70
Posted 15 March 2019 - 10:50
trist, o sa uite frumos de el.
daca sticla se sparge intre timp, mai este schimbat pe garantie? din cate știam garanția nu include sticla dacă se sparge de la căldura |
#71
Posted 15 March 2019 - 10:51
waterman, on 15 martie 2019 - 10:05, said: 1. 13 milioane e suficient pentru o plită. Punct. 2. Am avut normală de inox și-am donat-o socrilor, cu tot cu cuptorul aferent, doar pentru că soția a vrut una nouă de sticlă. Aia veche era impecabilă dacă mă-ntrebați pe mine dar na care sunteți Ă®nsurați Ă®nțelegeți. Crem să se asorteze cu mobila care e și aia feng shui crem cu super mega ultra lac pe ea draci bălțați. Și eu sunt maniac pe curățenie dar soția are obsesie, sticla a fost alegere și pentru designul bucătăriei, dar și pentru ușurința Ă®n curățare + (atenție) dezinfectare. Deh, pitici. Apelat azi OPC Dolj, au plângerea mea Ă®n lucru Deja Whirlpool va lua amendă pentru că nușcare lege ceva cu 400 presupune termen de service 15 zile hahaha. Am resunat la Whirlpool și tot nici un răspuns, doar că nu se găsește geam Ă®n Italia. Am trimis și mail. Măcar le-am făcut o bucurie. Replica aia cu prețul plitei e una de prost gust. Și-am pus punct. Probabil sunt plite și de 5000 de lei. Și dacă o luam cu 200 de lei am reclamat că s-a pătat ceva nu că nu are bluetooth. Cam ce așteptări ar trebui să am la o plită de 13 milioane ? Gen să nu mai meargă după 3 luni ? Aș Ă®nțelege dac-ar fi un Zuckerberg pe-aici care are plită de diamant dar nu e frumos ce faceți. Cocălărisme. Tipic românesc. Pe internet sunteți toți frumoși tineri și bogați. Tu crezi că firmele astea nu dau dreptul la protecția consumatorului? |
#72
Posted 15 March 2019 - 10:57
Eu am plita Bosch de vreo 6 ani si pana acum nu a avut nevoie de service. Si produsele AEG sunt de calitate foarte buna iar daca stai foarte bine cu banii, te uiti la Miele dar au niste niste scoruri....!😢
Edited by Freddy12, 15 March 2019 - 10:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users