Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina cu 1.500 KM, trepideaza viteza 1 numai la rece
Last Updated: Apr 01 2019 15:48, Started by
caballero
, Feb 18 2019 22:21
·
0
#73
Posted 19 February 2019 - 01:26
Eu ii dau turele necesare, nici mai mult nici mai putin. Dar intr-o buna zi o sa faci si tu la fel. Sunt curios cati ani ai.
|
#74
Posted 19 February 2019 - 03:31
Haide mai pacaliciosu, zicea cineva ca are motor mic. Nu fac video ca mi-am amintit ca am parcat in panta.
Edited by MotanulAlb, 19 February 2019 - 03:39. |
#75
Posted 19 February 2019 - 05:37
#76
Posted 19 February 2019 - 07:07
Si a mea face la fel la rece ambreiajul cand prinde in a1a. Insa problema a aparut dupa zeci de mii de km. Explicatiile care le-am primit sunt: ceva arcuri din volanta (sau placa de presiune) , discul de ambreiaj care are nu stiu ce strat slab de ferodo sau care e umed la rece, tampoane motor sau tampon motor (parca) dinspre cutia de viteze.
|
#77
Posted 19 February 2019 - 08:01
Este Rio 4, modelul actual? Sau Rio 3, precedentul? Dacă e Rio 4, ai asistență la plecarea de pe loc (adică crește automat turația când începi să ridici ambreiajul)?
|
#78
Posted 19 February 2019 - 08:31
Fiatul pe care l-am luat anul trecut - Punto 2011 trepida doar la plecarea de pe loc virat. La vreo 3-4 luni de la achiziție. Permis am de 20 de ani nu sunt chiar bubă așa.
Am ajuns cu ea la fratello la service - simering spart la cutie, a curs uleiul pe ambreiaj și l-a stricat, plus ceva puțin spart prin cutie. Exact în concediu spărtura din cutie. Că de la ea a apărut un ronțăit. Și eram la 1200 de km de casă. Noroc c-a mers încă 6 luni cu ronțăit. Cost distracție 800 lei. Deci nu e întotdeauna problema între volan și scaun. Inițiator mergi la reprezentanță. Vezi că e ceva stricat pe acolo. Indiferent ce motor are nu trebuie să facă așa. Edited by waterman, 19 February 2019 - 08:32. |
#79
Posted 19 February 2019 - 09:11
#80
Posted 19 February 2019 - 10:00
hai ca am aruncat un ochi la ascutitoare...
plecat de pe loc cand e rece 2100ture ca altfel sughita... (trebuie turat ca altfel prinde repede ambreiajul si face hac hac brbrbrbrbr) plecat de pe loc cu instalatia calda: ~1000ture cu a doua din hambreiaj si nu baraie nimic... DannyMC, on 19 februarie 2019 - 09:11, said:
Asta e faina! Te crezi in anii 40 sau ce ulei de vara visezi? ca se foloseste un singur ulei e alta poveste , eventual long life tinut 4-5ani in loc de 2 iar km fara numar... Edited by arg, 19 February 2019 - 09:59. |
#81
Posted 19 February 2019 - 10:11
Tot nu m-ai lamurit ce-i cu uleiul de vara!
Iar noi aici vorbim de o masina noua cu 1500 km, nu despre una la care s-a schimbat uleiul in cincinalul trecut! Edited by DannyMC, 19 February 2019 - 10:16. |
#82
Posted 19 February 2019 - 10:12
@arg, vai, vai, acu esti expert in mecanica si ulei.
Uleiul nu tine 2 ani, nici daca ii dai cu agheasma... Toate masinile noi au ESP, cel putin la Renault la 2000 rot/min iti taie ”benzina/motorina/gazul”. Degeaba o turezi, ca nu vrea mai mult. Edited by aris86, 19 February 2019 - 10:12. |
|
#83
Posted 19 February 2019 - 10:16
ce treaba are esp-ul cu acceleratul....
se pare ca stii tu ceva dar nu ce trebuie... ala e asr-ul si-ti taie gazu daca una din motoare pierde aderenta... |
#84
Posted 19 February 2019 - 10:33
@caballero - eu cred ca ai o bujie cu defect, crapata, cand e rece si umezeala "fura curent", pe cilindrul ala nu aprinde bine benzina mai ales in acceleratie cu motorul rece cand baga mai multa benzina si e nevoie de o scanteie mai vioaie, cand se incalzeste se usuca si merge
daca e bujie, in cateva saptamani de la cicluri cald-rece crapatura va evolua, o sa "intrerupa" la ralanti, pana o sa ramai in 3 cilindri si o schimbi de nevoie sa zici ce au gasit la servis Edited by Oxigen1234, 19 February 2019 - 10:34. |
#85
Posted 19 February 2019 - 17:33
alexcrist, on 19 februarie 2019 - 08:01, said:
Este Rio 4, modelul actual? Sau Rio 3, precedentul? Dacă e Rio 4, ai asistență la plecarea de pe loc (adică crește automat turația când începi să ridici ambreiajul)? Da, este rio 4 si da, am asistenta la plecare de pe loc, cand ridic ambreiajul masina se accelereaza singura pana la 1.100 aproximativ! De ce intrebi asta, are vreo legatura? |
#86
Posted 19 February 2019 - 17:34
puffff, eu care credeam ca deja ai dat o tura cu ea si te-ai lamurit.
|
#87
Posted 19 February 2019 - 19:38
caballero, on 19 februarie 2019 - 17:33, said:
Salut. Da, este rio 4 si da, am asistenta la plecare de pe loc, cand ridic ambreiajul masina se accelereaza singura pana la 1.100 aproximativ! De ce intrebi asta, are vreo legatura? Dacă ai asistență, ambreiajul are o parte de cursă moartă, în care nu prinde deloc, dar îi e utilă sistemului de asistență. Teoretic e mai greu s-o faci să tremure datorită asistenței. Eu am Rio 3 de 4 ani și 80k km, și mi s-au întâmplat să tremure de puține ori, și mereu a fost greșeală mea. Deci clar un tremurat nu intră la "așa face toate". Ai 2 opțiuni: 1) mergi la service, sau măcar mergi cu un prieten, să vezi dacă și el simte ceva. 2) după ceva sfaturi găsite aleatoriu, unele tremurături cauzate de ambreiaj pot fi rezolvate băbește, după 2-3 plecări mai energice, cu ambreiajul un pic patinat. Nu trebuie să-i dai până ia foc, doar faci 2-3 plecări pe la 3000-3500 rpm, și vezi dacă se schimbă ceva. Evident, nu e nevoie s-o faci cu motorul rece. Gura lumii zice că metoda asta mai rezolvă un pic probleme minore de planeitate a ambreiajului. Și, în cel mai rău caz, dacă nu-l forțezi până iese fum, n-ai ce strica la asemenea manevră, așa că n-ai ce pierde, chiar dacă nu se rezolvă. Dacă nu se rezolvă, rămâi cu prima variantă: service. |
|
#88
Posted 01 April 2019 - 14:31
Vreau sa fac o mentiune. Astazi am patit la fel.
De vreo luna nu am mai avut probleme. Cum a inceput ploaia (in noaptea aceasta), cum a facut din nou. Mi se pare chiar ciudat, adica ori e vreo defectiune, ori nu, nu inteleg treaba asta. Cumva sa fie de la umezeala? In zona mea umezeala este in jur de 75%. Acum am implinit aproape 4.000 KM. Masina e ok numai ca treaba aia e deranjanta, si nu stiu daca e vreo problema sau nu. Oricum daca ma duc la service cel mai sigur e sa nu poata sa reproduca problema... sa mai astept "sa se intample ceva" ? |
#89
Posted 01 April 2019 - 15:48
Ti-am scris mai sus in topic. Se pune umezeala inauntru in ambreiaj pe disc pe acolo si nu mai face priza calumea, dupa ce se incalzeste si se evapora merge ok.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users