Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

Masina cu 1.500 KM, trepideaza viteza 1 numai la rece

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#1
caballero

caballero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 05.01.2012
Se pare ca nu am prea mult noroc cu masinile. Dupa loganul care l-am avut...

Am trecut la un Kia rio 1.2 84cp cvvt. Masina are 2 saptamani (1.500KM) luate de noua. Sa va spun ce i se intampla, poate ma poate ajuta cineva sau macar sa ma indrume.

Treaba e ca de cateva zile incoace, dimineata pe la vreo 6 cand plec la munca (vreo 3-4ºC), la prima pornire a masinii, dupa ce bag viteza 1 si dau drumu la abreiaj masina incepe sa trepideze ca si cum s-ar opri motorul ca si cum ar merge in suturi, si incepe sa tremure toata. Ciudat faptul ca se intampla numai la rece, caci dupa vreo 5 minute de functionare problema dispare si masina merge brici.

Curios e faptul ca la ora 15 cand ies, nu are nimic, in schimb cand ies pe la vreo 7 seara iarasi se cunoaste putin, dar nu asa mult ca la 6 dimineata. Puteti sa va radeti de mine sau de faptul de cum prezint problema, dar chiar asa este, suna putin cam ridicol... acum o sa vina cineva sa spuna "...bai dar ai dat peste o masina care stie ce ora e si cand sa faca probleme si cand nu Posted Image "

Eu locuiesc in Barcelona, este umezeala multa si sincer chiar nu gasesc un motiv pentru ceea ce se intampla. Pe diferite forumuri (romanesti, spaniole, americane) pe diferite marci (vw, Opel, Ford, Honda, Mazda, Hyundai, etc) ba unii spun ca o sa dai in belele daca nu repari ca e volanta defecta, ori discul cu ulei, ba ca altii au aceeasi problema ca mine si li se intampla numai la rece si au XXXXXX KM si tot asa o tin, ba altii ca sar putea sa fie de la umezeala, ba ca s-a rupt vreun arc al discului de ambreiaj, ba ca kit-urile de ambreiaj kia-hyundai nu e cine stie ce... nu inteleg nimic.

Am avut un Logan unde pe la vreo 50.000km i s-a schimbat placa de presiune, rulmentul si discul, deoarece aveam exact aceleasi probleme, numai ca mi le facea si la cald si la rece, in schimb cu acest kia numai la rece.

Chiar nu inteleg nimic si care ar putea sa fie problema, ambreiajul ori e defect ori nu, ori merge ori nu, nu tine cont de orar, temperatura sau pana mea Posted Image
Cei de la service spun sa o duc intr-o seara, si dimineata o s-o probeze ei, dar nu stiu daca o sa reuseasca sa o scoata la capat cu tremuratul asta. Chiar asa mare ghinion mare sa am aceleasi 2 probleme de doua ori la 2 masini diferite? Am mai condus si alte masini, Renault, VW, si toate ok, deci nu e sa zici ca bai... invata si foloseste ambreiajul naiba.

Nu stiu daca cineva ma poate ajuta cu ceva, sunt total dezorientat de aceasta problema, oricum va multumesc dinainte.Posted Image

#2
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
calc-0

iti este teama sa o turezi... si mergi cu ea subturata.

boala motoarelor cand sunt reci nu e turatia ci mersul subturat si acceleratul violent.

p.s. dupa cativa km nu-ti mai tremura piciorul pe acceleratie, o turezi normal si minune: nu mai tremura motorul.

Edited by arg, 18 February 2019 - 22:28.


#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
De cati km ai permis de conducere ?

#4
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
din moment ce ai mai avut un Logan cu aceeasi problema tind sa cred ca de fapt problema e intre volan si pedale

#5
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
@pasilla
eu?

Edited by arg, 18 February 2019 - 22:32.


#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pai ce ? Tu te plangi ?

#7
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
mama lui de @

#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Mereu imi iau teapa cu 3c din Regulament :) Nici cum nu e bine, dar pe la 50.000 de postari, sper sa ma invat :)

#9
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
@caballero
colegu, cu ce turatie pleci de pe loc?

@pasilla
invata si tu de la astia mai batrani...

Edited by arg, 18 February 2019 - 22:43.


#10
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,731
  • Înscris: 01.12.2018
Si masina mea trepideaza. Cand vrea muschiul ei.
Si la rece , si la cald, si-n treapta I si in a 5-a, si daca o calc pana la fund, si daca ma port fain cu ea.
Cateodata merege chiar bine.
Dar |ea| are o scuza:
Polo 6n, 1994, 800k.
Am "cumparat-o anul trecut. Am platit pe ea, fix 418 de lei.
Proprietarul voia minim 500, dar i-am intors buzunare pe dos, a facut monetarul banilor si cu atat  s-a ales.
O folosesc in fiecare zi, dimineata la 06:30 plec la munci agricole, 8 km.
Am uitat sa va spun ca are bateria nou-nouta, cumpatrata de vanzator cu 3 luni inainte sa mi-o dea mie. Am primit inclusiv certificatul de garantie si chestia aceea ca a fost montata in service autorizat

Edited by tioopedi, 18 February 2019 - 22:44.


#11
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 caballero, on 18 februarie 2019 - 22:21, said:

Chiar nu inteleg nimic si care ar putea sa fie problema, ambreiajul ori e defect ori nu, ori merge ori nu, nu tine cont de orar, temperatura sau pana mea Posted Image
Cei de la service spun sa o duc intr-o seara, si dimineata o s-o probeze ei, dar nu stiu daca o sa reuseasca sa o scoata la capat cu tremuratul asta. Chiar asa mare ghinion mare sa am aceleasi 2 probleme de doua ori la 2 masini diferite? Am mai condus si alte masini, Renault, VW, si toate ok, deci nu e sa zici ca bai... invata si foloseste ambreiajul naiba.

Inteleg ca masina e noua... Cu atat mai mult trebuie avut un pic grija cu ambreiajul adica calcat pana la capat si ridicat treptat.. daca vezi ca da in bot, incearca sa o turezi un pic mai mult din pedala de acceleratie pana ghicesti punctul la care nu mai tremura asa.. Tremuratul in 90% din cazuri se datoreaza ridicarii prea rapide a piciorului de pe ambreiaj fara compensare suficienta din acceleratie. In mod normal ridicarea trebuie sa inceapa cand deja i-ai dat un pic de acceleratie...  O sa te obisnuiesti in timp.. ideea e sa nu strici masina.
La orice schimbare de masina apare problema ambreiajului si a turatiei de plecare de pe loc, pana te obisnuiesti cu ea.

Edited by rosix, 18 February 2019 - 22:50.


#12
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Primul lucru baga niste benzina super si da-i putina forja , nu prea mult ca inca motorul e nou, nici rodaj nu are .Pare a fi murdara partea de relanti , omologul mpp-ului de la Logan, nu stiu la Kia ce are si cum e . Daca ne gandim ca are doar 1500km putem spune ca nimic nu e "pasuit" la partea de frictiune , mai ai rabdare vreo 3-4 mii si dupa supara-te .

Edited by ldpe, 18 February 2019 - 22:52.


#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cred ca piesa dintre volan si scaun e defecta. Si in plus ai garantie daca zici ca e noua...

#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ei bine, Corsa B ce am dat-o cadou era din '96 și nu trepida.

@inițiator, fă ce zic cei de a service. E cel mai corect.

#15
caballero

caballero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 05.01.2012

 arg, on 18 februarie 2019 - 22:22, said:

calc-0

iti este teama sa o turezi... si mergi cu ea subturata.

boala motoarelor cand sunt reci nu e turatia ci mersul subturat si acceleratul violent.

p.s. dupa cativa km nu-ti mai tremura piciorul pe acceleratie, o turezi normal si minune: nu mai tremura motorul.

Salut. Dimineaza pana se incalzeste (timp de vreo 5-10 minute) nu trec de 3000rpm, mai ales acum sa e in rodaj, nu stiu daca procedez corespunzator.

 pasilla, on 18 februarie 2019 - 22:31, said:

De cati km ai permis de conducere ?
De 8 ani.

 zile_san, on 18 februarie 2019 - 22:31, said:

din moment ce ai mai avut un Logan cu aceeasi problema tind sa cred ca de fapt problema e intre volan si pedale
Cu loganul (implicit renault) mai multi au avut aceleasi probleme, numai ca ei au decis sa o tina asa... intr-adevar o tin asa in continuare numai ca e cam deranjant.

 arg, on 18 februarie 2019 - 22:41, said:

@caballero
colegu, cu ce turatie pleci de pe loc?
In mod normal relantiul e la vreo 80rpm, si eu plec cu ea pe la vreo 1.500.

 rosix, on 18 februarie 2019 - 22:48, said:

Inteleg ca masina e noua... Cu atat mai mult trebuie avut un pic grija cu ambreiajul adica calcat pana la capat si ridicat treptat.. daca vezi ca da in bot, incearca sa o turezi un pic mai mult din pedala de acceleratie pana ghicesti punctul la care nu mai tremura asa.. Tremuratul in 90% din cazuri se datoreaza ridicarii prea rapide a piciorului de pe ambreiaj fara compensare suficienta din acceleratie. In mod normal ridicarea trebuie sa inceapa cand deja i-ai dat un pic de acceleratie...  O sa te obisnuiesti in timp.. ideea e sa nu strici masina.
La orice schimbare de masina apare problema ambreiajului si a turatiei de plecare de pe loc, pana te obisnuiesti cu ea.
Inteleg ca problema poate sa fie de la sofer... numai ca eu conduc mai multe masini la munca si niciodata nu mi s-a intamplat asa, si sa fim seriosi, alea chiar ca sunt forjate calumea.
Totusi o sa iau in considerare sfatul tau si sa nu cumva sa fiu eu de vina pentru ca ridic piciorul cam repede...


 ldpe, on 18 februarie 2019 - 22:51, said:

Primul lucru baga niste benzina super si da-i putina forja , nu prea mult ca inca motorul e nou, nici rodaj nu are .Pare a fi murdara partea de relanti , omologul mpp-ului de la logan, nu stiu la Kia ce are si cum e . Daca ne gandim ca are doar 1500km putem spune ca nimic nu e "pasuit" la partea de frictiune , mai ai rabdare vreo 3-4 mii si dupa supara-te .
Crezi ca ar trebui sa-i dau inca vrei 4.000KM pana sa ma supar cu motiv? Posted Image

 TruculMagic, on 18 februarie 2019 - 22:52, said:

Cred ca piesa dintre volan si scaun e defecta. Si in plus ai garantie daca zici ca e noua...
Eu cred ca nu e chiar asa.

#16
Amaryl

Amaryl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,705
  • Înscris: 14.02.2019
Accelereaz o domne. Ce vrei de la motorul ăla cât sticla de lapte ?
Ai luat țeapă cumpărând o ascuțitoare, asta e, nu pleci cu ea la ralanti, o ții peste 1500 rpm.

#17
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 caballero, on 18 februarie 2019 - 23:01, said:

De 8 ani.
Apreciez raspunsul tau, dar nu ai inteles intrebarea.

#18
caballero

caballero

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 05.01.2012

 pasilla, on 18 februarie 2019 - 23:05, said:

Apreciez raspunsul tau, dar nu ai inteles intrebarea.
Daca te referi la faptul ca nu stiu sa folosesc un ambreiaj... te inseli. Si chiar mi se pare de prost gust sa intrebi asa ceva (daca asta este intentia ta) cand mi se pare ca e evident problema care o descriu.

Dar, ca sa-ti raspund si mai concret, poate in 8 ani am facut in jur de 120-150.000KM.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate