Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#4969
Posted 31 May 2022 - 15:26
#4970
Posted 31 May 2022 - 15:39
Aoleu ! Tocmai Yaris ai pastrat ?.... Macar de era asta nou Yaris Cross
Oricum iti permiti sa ai full electrica, parca ziceai ca stai in Corbeanca, adica la casa (curte), ma refer la incarcare. Apropo, de cate ori pe saptamana o incarci ? |
#4972
Posted 31 May 2022 - 16:32
Zicea cineva cu Tesla model 3, ca incarca odata pe saptamana, probabil toata noaptea (nu stiu sigur) pentru casa servici casa si ceva drumuri la magazine in weekand.
Am vazut in trafic o Daci Spring, circula pe caldura asta cu geamurile deschise si la cele din spate erau puse niste prosoape pe post de jaluzele, ca la Dacia de acu 20 ani |
#4973
Posted 31 May 2022 - 16:53
Poate o zi intreaga
Ex: un motoras de 60Kw "termina " o baterie de 180 kwh in 200 km (fara AC si incalzire !!) . O instalatie electrica "domestica zdravana" de 220 v "duce" cam maxim 8 Kw una de 380 v cam 24Kw.. 180/ 8 = 22.5h cam toata ziua , la 380v scapi doar cu 7-8 h... PS eu consum energie electrica pe toata casa intr-o luna 240 kwh, e cam 180 lei.. PS In principiu EV sunt pt drumuri scurte si f. scurte, daca mai ai posibilitatea sa mai bagi ceva curent la capat de drum e si mai bine. Edited by mihaiC1, 31 May 2022 - 17:06. |
#4974
Posted 31 May 2022 - 17:13
Adauga ca peste 10 ani, la Corolla ta hibrida, schimbi bateria mare cu alta (poate mai performanta) cu costuri minime si astfel, ai masina ca noua, asta daca nu te plictisesti de ea Insa la full electrica sau phev, dupa maxim 10 ani, bateriile nu mai pot fi schimbate decat cu costuri uriase si le arunci, cu masina cu tot
|
#4975
Posted 31 May 2022 - 21:36
#4977
Posted 01 June 2022 - 19:09
MMike, on 01 iunie 2022 - 18:39, said:
Ce-i asa secret dom'le ? https://ev-database....Wh#charge-table Abia am luat-o, dar în mare vreo 4 plinuri pe luna. Attached FilesEdited by cata, 01 June 2022 - 19:14. |
#4978
Posted 01 June 2022 - 19:12
Da. Colegu te-a intrebat cate ore sta la incarcat (pana la plin), iar eu te-am intrebat de cate ori (necesita) sa o incarci (full) pe saptamana ?
Spune cazu tau concret, nu din "carti". Edited by MMike, 01 June 2022 - 19:13. |
|
#4979
Posted 01 June 2022 - 19:16
MMike, on 01 iunie 2022 - 19:12, said:
Da. Colegu te-a intrebat cate ore sta la incarcat (pana la plin), iar eu te-am intrebat de cate ori (necesita) sa o incarci (full) pe saptamana ? Spune cazu tau concret, nu din "carti". Attached FilesEdited by cata, 01 June 2022 - 19:16. |
#4980
Posted 01 June 2022 - 19:57
Imi place ca, ca sa conduci o electrica trebuie sa fii inginer electrician, fizician, sa studiezi grafice, watti, kw....
|
#4981
Posted 01 June 2022 - 20:52
#4982
Posted 01 June 2022 - 21:18
Nu se da de permis pe electrica. Ar trebui teza de doctorat in cazu asta
|
#4983
Posted 02 June 2022 - 09:36
Toyota a pregătit o serie de noutăți pentru actuala generație Corolla.
• Modelul de clasă compactă va fi disponibil atât cu modificări exterioare, cât și cu noutăți de ordin tehnic. • Modificări exterioare: grilă frontală ușor restilizată, lumini de ceață modificate, jante noi și trei nuanțe noi de caroserie. • Pentru interior, Toyota a pregătit cea mai nouă versiune a sistemului multimedia disponibilă în portofoliu. Ecranul central va avea o diagonală de 10,5 inchi, iar instrumentarul digital de bord de 12,3 inchi va fi disponibil standard pe anumite versiuni de echipare. • De asemenea, Toyota spune că a îmbunătățit și pachetul de sisteme de siguranță. • Din punct de vedere tehnic, inginerii au operat o serie de modificări la nivelul sistemelor de propulsie. • Versiunea hibridă cu motorul pe benzină de 1,8 litri dezvoltă acum 140 CP (+18 CP), în timp ce varianta hibridă echipată cu propulsorul de 2,0 litri livrează acum 196 CP (+12 CP). • De asemenea, bateria folosită de sistemul hibrid este mai compactă și mai ușoară. Conform Toyota, în funcție de versiune, acumulatorul are o masă mai mică cu până la 18 kilograme. • Constructorul japonez a modificat și softwareul care controlează sistemul hibrid de propulsie, iar acum modelul de clasă compactă oferă un plus de eficiență. • Actualele versiuni Corolla vor fi disponibile pe piața din Europa începând cu primul trimestru al anului viitor. Sursa Edited by cata, 02 June 2022 - 09:37. |
|
#4984
Posted 02 June 2022 - 12:34
au ajuns si ei la concluzia ca ar mai trebui niste cai la versiunile actuale... daca e doar vorba de soft inseamna ca motoarele pot duce mai mult...
oare se va putea face un update software si la vechile versiuni? Edited by siruletzu, 02 June 2022 - 12:36. |
#4985
Posted 02 June 2022 - 12:49
#4986
Posted 02 June 2022 - 13:28
Ca sa cresti puterea cu 15 % la un motor cu ciclul Atkinson nu e mare filozofie....
DA chestia cu bateria mai mica, capacitate mai mare si usoara "te coafeaza" la consum. Daca creste capacitatea bateriei cu 25- 30 % nici nu se simte cresterea consumului pe termic, va fi la fel. Se poate si nu e departe |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users